بازدید 3652
با حضور جمعی از نامزدهای انتخاباتی؛

همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان برگزار شد

همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان عصر امروز در مسجد بقیه الله با حضور جمعی از نامزدهای انتخاباتی اصولگرا و حامیان آن‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 21 February 2016
همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان عصر امروز در مسجد بقیه الله با حضور جمعی از نامزدهای انتخاباتی اصولگرا و حامیان آن‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این همایش شخصیت‌هایی همچون حداد عادل، مهرداد بذرپاش، محمدنبی حبیبی، علیرضا زاکانی، لاله افتخاری، فاطمه آلیا، زهره الهیان و طبیب زاده نوری حضور داشتند.

حداد عادل در این همایش در سخنانی گفت: انتخابات در کشور ما یک نعمت است، نعمت استفاده از آزادی و استقلال.

وی با اشاره به وقایع مجلس در زمان رضاشاه و حضور شهید مدرس در مجلس اظهار کرد: قبل از انقلاب مردم استقلال و آزادی نداشتند اما با روی کار آمدن جمهوری اسلامی به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رسیدیم.

این نامزد انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه انتخابات مقدم هویت سیاسی است تصریح کرد: کشور ایران با مردم سالاری دینی الگویی از نظام سیاسی ایجاد کرده که در الگوهای غربی نمی‌گنجد. غرب و آمریکا همیشه به بهانه دموکراسی وارد کشورهای دیگر می شوند اما جمهوری اسلامی کاری کرد که آن‌ها اصل مردم سالاری را در ایران انکار کرده و جمهوری اسلامی به الگویی در دنیا برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شود.

حداد عادل خطاب به حاضرین در این همایش گفت: پدیده مجلس را مهم بدانید. مجلسی که بتواند در مسائل کلان کشور پشتیبان ملت باشد؛ چرا که مجلس یک ایران کوچک است و نمایندگان شریان‌های یک اتصال به یک پیکر بزرگ هستند.

نماینده فعلی مجلس خاطرنشان کرد: الگوی ما برای زنان نه الگوهای غربی بلکه زنانی همچون فاطمه زهرا (س) و زینب کبری هستند.

وی همچنین یادآور شد: ما اصولگرایی را ادامه راهی می‌دانیم که امام (ره) به ما نشان داده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی نیز در بخشی از سخنان خود در این همایش گفت: دو دیدگاه برای اداره کشور در حال حاضر وجود دارد، یکی راه سعادت و راهی است که امام (ره) برای ما ترسیم کرده و راه دیگر راهی است که برخی مسئولین با خستگی می‌روند و دیگر دل در گرو آرمان‌های انقلاب ندارند و اگر دقت کنیم می‌بینیم شرایط آن‌قدر حساس و خطیر است که افراد در خارج از کشور دیکته می‌کنند به چه کسی رای دهند و به چه کسی رای ندهند.

وی ادامه داد:‌ ما مفتخریم که در جمع ائتلاف اصولگرایان که با حضور آحاد افراد اصولگرا به نتیجه رسیده لیست خود را ارائه کردیم که لیست ارائه شده بسیار منسجم و کارآمد است.

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان با توجه به بررسی‌های مکرر و نیازهای جامعه به جمع بندی رسید که به نظر من این جمع‌بندی قابل قبول و قابل دفاع است و ضمن حفظ وحدت اولویت به افرادی رسید که نیازهای جامعه را رفع کنند.

زاکانی در ادامه تصریح کرد: در جمع بندی این لیست تاکید بر این بود که بخش خواهران با توجه به ویژگی ها و ظرفیت‌های بالای آن‌ها عناصر و افرادی را در کنار یکدیگر قرار دهند که شاهد حضور تاثیرگذار خواهران در مجلس باشیم و باید توجه کرد که به 30 نفر لیست ائتلاف رای دهیم تا رقیب وارد عرصه نشود.

این نامزد انتخاباتی مجلس دهم همچنین تصریح کرد: از انتخابات مجلس مهم‌تر نیز بحث خبرگان رهبری است چرا که برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات دنبال کرده و عناصری را از صندوق بیرون آورند که مقابل رهبری بایستند.

به گزارش ایسنا، زهره الهیان نیز در سخنانی در این همایش گفت: امروز نوبت ماست که با حضور بانوان و مشارکت آن‌ها این پیام را به مقام معظم رهبری داشته باشیم که گوش به فرمان ایشان بوده و یک نه بزرگ به دشمنان می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ دشمنان امروز با برنامه‌ریزی قبلی از برخی طیف‌ها حمایت می‌کنند زیرا امید دارند آن طیف‌ها اهدافشان را در مجلس دنبال خواهند کرد البته حضور شما مردم مانع این کار خواهد شد.

این نامزد انتخاباتی مجلس همچنین تصریح کرد:‌ تلاش برای نفوذی که مقام معظم رهبری از آن صحبت کرده بودند را امروز می‌بینیم و شاهد هستیم که دشمن برای ورود عناصر خود به مجلس تلاش می‌کند اما ملت ایران همواره در برهه‌های تاریخ‌ساز این پیام را به استکبار جهانی داده‌اند که اجازه نمی‌دهند دستاوردهای شهدا از دست برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی