بازدید 5483
سردار نقدی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت کربلا عنوان کرد

NGOها نقشه جدید آمریکا برای نفوذ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بوی قراردادهای استعماری نفت، انگلیسی ها را نشئه کرد و آنها طمع کرده اند که با تشکیل مجلسی مشتاق غرب می توانند منابع ما را به تاراج ببرند.
کد خبر: ۵۶۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 20 February 2016
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بوی قراردادهای استعماری نفت، انگلیسی ها را نشئه کرد و آنها طمع کرده اند که با تشکیل مجلسی مشتاق غرب می توانند منابع ما را به تاراج ببرند.

به گزارش فارس، برنامه نهضت روشنگری سپاه ناحیه مقاومت کربلا با حضور اعضای شورای حوزه های مقاومت و سرگروه های حلقه های صالحین ناحیه، پیرامون موضوعات انتخابات و پروژه نفوذ دشمن با سخنرانی سردار نقدی در سالن شهید تهرانی مقدم سازمان پدافند غیر عامل برگزار شد.

نقدی با اشاره به هشدار امام خامنه ای نسبت به شرایط حساس کشور دراین دوره از انتخابات گفت: انتخابات مجلس دهم، رقابتی متداول بین جناح ها و تفکرات نیست بلکه حادثه ای تاریخی در تعیین سرنوشت انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری فرموده اند آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند.

وی با یادآوری شکست های پی درپی آمریکا برای مقابله و براندازی نظام مقدس جمهوی اسلامی، اظهار داشت: امریکا با تجهیز، پشتیبانی و هدایت گروه های قومی، گروه های ترورسیتی، کودتاهای مختلف به دنبال به آشوب کشیدن کشور و براندازی نظام بود که شکست خورد و پس از آن با هدایت و پشتیبانی صدام، 8 سال جنگ را به ملت ما تحمیل کرد. که این جنایت به شکست منتهی شد.

نقدی افزود: پس از جنگ، امریکا با  تهاجم فرهنگی، جنگ رسانه ای و تحریم های اقتصادی و به انزوا کشیدن سیاسی در نظام جمهوری اسلامی اهداف خود را دنبال کرد که در همه عرصه ها نیز ناکام ماند.

وی ادامه داد: نتیجه اقدامات امریکا راه اندازی فتنه اول در سال 78 و فتنه دوم در سال 88 بود که با هوشیاری مردم این فتنه نیز به ثمر نرسید.

نقدی با تاکید بر اینکه جمع بندی آمریکا از شکسته فتنه 88 این بود که با تحریم و فشار اقتصادی مردم ایران را تحت فشار قرار داده و به خیابان ها بکشد، افزود: معاون خزانه داری امریکا شخصا با سفر به کشورهای مختلف آنها را متقاعد کند تا به تحریم های همه جانبه علیه ایران پایبند باشند و تحلیلشان این بود که در نهایت پس از 3 تا 6 ماه با شورش مردم ایران اوضاع به نفع آنها تغییر خواهد کرد.

وی با تاکید بر شکست پروژه تحریم های اقتصادی پس از 4 سال ادامه داد: اوباما در نطق خود در فروردین سال 94 گفت تحریم های اقتصادی نتوانست ایران را از اهدافش باز دارد و بر شکست تحریم ها تاکید کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به اینکه دشمن هدف خود را امروز در لباس دوست دنبال می کند، بیان داشت: با این رویکرد می بینیم که در آستانه انتخابات دشمنی که تمام سعی خود را می کرد تا در انتخابات های گذشته کسی پای صندوق های رای نیاید و انتخابات با تحریم دنبال شود، حالا می گوید بروید و در انتخابات شرکت کنید و به آن کسی رای دهید که ما می خواهیم.

نقدی تاکید کرد: اگر به تاریخ اسلام بنگریم می بینیم که در جنگ صفین وقتی که لشگر معاویه در آستانه شکست بود از در فریبکاری در لباس دوست در آمد و قرآن ها را سر نیزه کرد و با شعار لاحکم الا لله لشگر اسلام را فریب داد.

وی ادامه داد: اگر آن روز مردم هوشیار می بودند و در مقابل فریب قرآن های بر سر نیزه شده؛ فریب نمی خوردند، سرنوشت تاریخ چیز دیگری میشد همان طور که اگر ما امروز فریب ظاهر بزک کرده دشمن را نخوریم اتفاقات بزرگی در تاریخ رخ خواهد داد و استکبار ده ها برابر آنچه که در مقابل انقلاب عقب نشسته است، عقب نشینی خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تحلیل شرایط نبرد صفین خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب پیامبر اسلام بر اثر فریب قرآن های سر نیزه تبدیل به حاکمیت یزید بر جهان اسلام شد. امروز هم در همین شرایط هستیم ملت ما خون داده، شهید داده، خطر کرده و سختی ها کشیده اگر امروز هوشمندانه عمل نکنیم دستاوردهای انقلاب مان به دامن یزیدها ریخته می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنی که تا امروز می خواست انقلاب را به زور سر نیزه از بین ببرد، امروز می خواهد از طریق قانونی این هدف را محقق کند، تاکید کرد: در این راستا امریکا سازمان های مخوف اطلاعاتی خود را تبدیل به NGO های مختلفی با عناوین دفاع از حقوق کودکان، زنان، محیط زیست، آزادی بیان و ... کرده و با تغیییر باورها و فریب، سعی در تکمیل پروژه نفوذ و استعمار هرچه بیشتر ملت ها دارد.

نقدی با تاکید بر اینکه هدف امریکا در نفوذ فردی و جریانی تطهیر چهره خود و جا انداختن این گذاره در باور مردم که امریکا عوض شده خاطرنشان کرد: رابطه با امریکا برای بهبود شرایط اقتصادی، فریبی بیش نیست و کسانی که به دنبال داشتن اقتصادی شیخ نشین هستند با این شعار قصد دارند تا منابع نفت و گاز ما را با کمترین قیمت در اختیار قدرت های استعماری گذاشته و با پول آن کالاهای لوکس و هواپیماهای آنچنانی وارد کنند.

وی ادامه داد: ارتباط با امریکا می تواند اوضاع اقتصاد شیخ نشین ما را خوب کند و این طور نیست که اقتصاد ما را تبدیل به اقتصادی پویا، پیشرفته و صنعتی پیشرو برای کشور کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحرکات رسانه های دولتی انگلیس در حمله به برخی کاندیداها و حمایت از برخی دیگر تاکید کرد: روز 7 اسفند، روز نه گفتن به استعمار انگلیس است.

وی ادامه داد: بوی قراردادهای استعماری نفت، انگلیسی ها را نشئه کرد و آنها طمع کرده اند که با تشکیل مجلسی مشتاق غرب می توانند منابع ما را به تاراج ببرند.

وی در انتهای سخنان خود خاطرنشان کرد: رسانه دولتی انگلیس به وارسته ترین، زاهدترین و پاکترین فقهای ما حمله می کند چرا که نمی تواند در آنها نفوذ کند و آنها در مقابل چنین قراردادهای استعماری خواهند ایستاد. مردم با رای هوشمندانه خود تو دهنی محکمی به دشمنان استکباری خواهند زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل