بازدید 4881

رئیس‌جمهوری مشهد را ترک کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از تشرف به بارگاه منور امام رضا(ع) در پایان سفر یک روزه خود بعد از ظهر شنبه مشهد را مقصد تهران ترک کرد.
کد خبر: ۵۶۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 06 February 2016
رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از تشرف به بارگاه منور امام رضا(ع) در پایان سفر یک روزه خود بعد از ظهر شنبه مشهد را مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز 17 بهمن به همراه معاونین اجرایی و فرهنگی و رئیس دفتر ریاست جمهوری و نیز وزیر مسکن و شهرسازی به منظور زیارت بارگاه رضوی و حضور در مراسم بهره برداری از چند طرح ریلی، صنعتی و عمرانی خراسان رضوی وارد مشهد شده بود.

رئیس جمهوری در این سفر علاوه بر حضور در مراسم توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد و شروع عملیات اجرایی قطار برقی مشهد - تهران از چند پروژه تولیدی و صنعتی اجرا شده با مشارکت بخش خصوصی و نیز پنج هزار واحد مسکن مهر بهره برداری کرد.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی در مراسم شروع عملیات برقی سازی قطار مشهد - تهران و بهره برداری از چندین پروژه دیگر گفت: حرکت سریع به سمت توسعه با محوریت اشتغال جوانان، در فضای کشور آغاز شده است.

وی افزود: شرط محوری برای نیل به این هدف اتحاد، همدلی، همزبانی، جهاد، فداکاری، حضور در صحنه و تعامل و همکاری همه قوا با یکدیگر است.

رئیس جمهوری ادامه داد: دهه فجر امسال با پیروزیهای ملت ایران بر قدرتهای جهانی، فرجام برجام و حرکتهای بعد از برجام همراه شد و اینک باید برجام ملی و برجام 2 آغاز تا از این فرصت برای توسعه کشور بهره مطلوب و حداکثری گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست