بازدید 14603

خبرهای خوش رتبه بندی برای فرهنگیان

کد خبر: ۵۶۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 16 January 2016
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت :۳۵۰۰میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است ورتبه بندی معلمان از سال آینده به طور کامل اجرا می‌شود.

محمد دیمه ور در گفتگو باتابناک کهگیلویه وبویراحمد،گفت: آموزش و پرورش جمهوری اسلامی باید افتخار کند که از یک بدنه سالم و قوی برخوردار هست که با حداقل امکانات تلاش شایسته دارند و با کیفیت کار می کنند.

همانطوری که شما معلمان عزیز سوز و گداز دارید مسولان وزارت برای پیگیری مشکلات معلمان هم سوز و گداز و تلاش دارند.

علی رغم همه محدودیت ها وشرایط سخت دولت تدبیروامید درحوزه معیشت معلمان در این شرایط سخت اتفاقات خوبی افتاده است.

وی گفت:سال گذشته افزایش فوق العاده شغل معلمان ابتدایی وامسال رتبه بندی معلمان اجرا شد.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت :ابتدای سال آینده مرحله دوم وتکمیلی رتبه بندی به طور کامل اجرا میشود وهم اکنون ۳۵۰۰میلیارد تومان اعتبار جداگانه برای ان در نظر گرفته شده است .

امیدواریم بتوانیم مقداری انگیزه های لازم که نه،بلکه پاسداشتی باشد بر حداقل زحمات همکاران عزیز ما وفرصت خدمتگزاری بیشتری بر ای همکاران فراهم کند.

دیمه ور تصریح کرد:امیدواریم با ازاد شدن منابع مالی ناشی از تحریم ها واجرای برجام دست دولت تدبیر وامید برای کمک بیشتر به آموزش وپرورش باز باشد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه فوت مرحوم نوروزی که در سرما و برف جان خود را از دست داد، گفت:معلمان ابتدایی با توجه به اینکه با علاقه در مناطق محروم خدمت می کنند،در این حادثه غم انگیز باید ایشان به عنوان شهید راه علم معرفی شود.

گفتنی است محمد دیمه ور معاون وزیر آموزش وپرورش روز پنج شنبه به همراه هیئت همراه از وزارت آموزش وپرورش ومدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویر احمد سفری یک روزه به شهرستان چرام داشته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار