بازدید 6508
حاشیه

وکلای ایتالیایی ورمیلیو برای شکایت از مهدوی در راه تهران

مهدوی، تلفنی از من خواسته بود تا طرفین را آشتی بدهیم اما وقتی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌ها منکر شد که هرگز قصد عذرخواهی ندارد، باشگاه هم تصمیم گرفته تا آخر به حمایت خود از ورمیلیو ادامه دهد. او یک بازیکن با تعصب است و اعتقاد دارد که هرچه بود باید داخل زمین تمام می‌شد
کد خبر: ۵۵۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 02 January 2016

پاسور ایتالیایی تیم پیکان که بعد از درگیری در بازی بانک سرمایه راهی کلانتری شده بود، بعد از ارسال احضاریه برای مهدوی حالا وکلای خود را به ایران فراخواند.

به گزارش تابناک ورزشی، یک هفته از درگیری بازیکنان تیم های والیبال بانک سرمایه و پیکان می گذرد و طرف های دعوا هریک به نوبه خود اظهار نظراتی داشتند. هر یک طرف دیگری را محکوم می کردند و این اجازه را دادند تا کمیته انظباطی حکم نهایی را اعلام کند. اما در این بین پاسور ایتالیایی تیم پیکان که با ضربه لگد مهدی مهدوی رو به رو شده بود شدیدا پیگیر راه های قانونی این مساله است و بعد از اتمام بازی فورا راهی کلانتری شد تا با اخذ طول درمان شکایت قانونی کند.

وکلای ایتالیایی ورمیلیو برای شکایت از مهدوی در راه تهران

بعد از اینکه برای مهدوی از سوی دادگاه احضاریه صادر شد امروز یکی از مسولان پیکان از جدیت بالاتر این موضوع صحبت کرد. بهمن سلطانی مشاور و پیشکوست باشگاه پیکان می گوید:« ما به عنوان یکی از بزرگترهای والیبال و دوستدار بچه های تیم ملی خواستیم این موضوع به خوبی و خوشی حل شود اما مهدوی با مصاحبه هایش کار را خراب کرد.ما تلاش زیادی کردیم تا به نوعی دعوا بین مهدی و والریو را فیصله بدهیم اما اتفاقات اخیر و اظهار نظرات بازیکنان سرمایه باشگاه را بر آن داشت تا آخر پای این قضیه بایستد.»

سلطانی در مورد شب دعوا گفت:« آقای مهدوی، تلفنی از من خواسته بود تا طرفین را آشتی بدهیم اما وقتی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌ها منکر شد که هرگز قصد عذرخواهی ندارد، باشگاه هم تصمیم گرفته تا آخر به حمایت خود از ورمیلیو ادامه دهد. او یک بازیکن با تعصب است و اعتقاد دارد که هرچه بود باید داخل زمین تمام می‌شد، اما رفتاری که با وی شده در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. او از وکلای خود خواسته است تا به ایران بیایند و حالا که قرار است قانون این موضوع را حل کند، پس تمام جوانب در نظر گرفته شود. بازیکنان خارجی خیلی به این مسائل حساسیت دارند و این طور نیست که با پا در میانی حقوق خود را نادیده بگیرند و حالا قرار است وکلای ورمیلیو از حقوق این بازیکن دفاع کنند.»

وکلای ایتالیایی ورمیلیو برای شکایت از مهدوی در راه تهران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر