بازدید 13294

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی از شنبه (پنجم دی‌ماه) پخش خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 25 December 2015
مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی از شنبه (پنجم دی‌ماه) پخش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در 45 قسمت 35 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و از شنبه هر شب ساعت 23 به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

قصه‌های «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در یک آپارتمان چندواحدی می‌گذرد با خانواده‌ای متشکل از پدر، مادر، دختر و داماد، و مردی که از همسر خود جدا شده است.

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است. داستان این سریال درباره یک زن خانه‌دار به نام شیوا است که روانشناسی خوانده و به دلیل نبود سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارت‌هایش تصمیم می‌گیرد یک سایت برای خود راه‌اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگانش که درباره نوشته‌های او نظر می‌دهند، در میان می‌گذارد.

اسماعیل عفیفه - تهیه‌کننده «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» پیش‌تر درباره بازنویسی چندین‌باره‌ متن این سریال و علت آن خاطرنشان کرده بود: راستش حسابش از دستم در رفته است که این مجموعه چندین‌بار بازنویسی شده است، امیدوارم این بار بتواند موفق شود. «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» یک کار کمدی خانوادگی است‌ و شبیه به کارهایی از جنس مجموعه «همسران» است‌.

بنا بر این گزارش، امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی و نسیم عرب‌امیری نویسندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند.

در این سریال اپیزودیک و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود بهروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند. همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

در مجموع، شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی‌کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و.... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عوامل «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام‌پور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی و فرشید کیوانمهر، عنوان‌بندی: حسن امیری و کیان فروتن، تدوین و صداگذاری: امیر ادیب‌پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه‌های بصری: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان، مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل