بازدید 22488
۷

حذف چکامه چمن ماه به سریال لطمه می‌زند

صادقانه بگویم حذف ایشان یکی از پی‌رنگ‌های قصه مرا دچار تزلزل می‌کند.
کد خبر: ۵۴۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 09 November 2015
محمدرضا آهنج کارگردان سریال «آسمان من» در مورد حذف چکامه چمن ماه گفت: در مورد حذف این بازیگر چه لطمه‌ای به سریال و مسیر قصه می‌زند نمی‌خواهم بگویم دردناک ولی تاسف برانگیز است. صادقانه بگویم حذف ایشان یکی از پی‌رنگ‌های قصه مرا دچار تزلزل می‌کند.

وی در گفت‌وگو با روزنامه بانی فیلم گفت: آنهایی که سریال را از شبکه افق دیده‌اند در جریان هستند که سجاد پسر نادری (دانیال حکیمی) در تقابل با پدرش مبحث عشق و علاقه‌اش به تینا (چکامه چمن ماه) را در قصه «آسمان من» دارد، خب ما اگر کلاً این مسئله را حذف کنیم، اصلاً راجع به آن حرف نزنیم، حتی در تلفن‌ها هم از آن صحبت نکنیم (حالا حضور فیزیکی شخصیت را داشته باشیم یا نه) تمام مخاطبانی که سریال را در مرتبه اول پخش ندیدند می‌گویند چه عناد بی‌دلیلی است که این پسر با پدرش دارد. این سوال پیش می‌آید آن هم در مقابل نسلی که در جبهه ماست و باید پاسخگو باشیم.

راهکار چیست؟! من که تافته جدا بافته ای از قوانین رسانه ملی و سینمای مملکتم نیستم. دفاع خودم را داشتم با مسوولان هم صحبت کردم و گفتم این تاثیر روی قصه گذاشته می‌شود. خوشبختانه تا دیروز با بچه‌های موسسه اوج که صحبت می‌کردیم آنها گفتند ما با این مسئله مشکلی نداریم. اگر لازم است با تلویزیون هم در میان می‌گذاریم که ما مشکلی نداریم اگر مشکل رسانه‌ای است که هیچ، اما دوستان موسسه اوج هم می‌گویند ما در این اتفاق پشت قوانین رسانه ملی هستیم و دفاع می‌کنیم اگر چه متوجه لطمه‌ای که سریال از این ماجرا می‌خورد هم هستیم. فعلاً من دستور دارم که بخش‌های مربوط به این بازیگر را حذف کنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷
قباحت هم خوب چیزیه والله که برخی به اصطلاح هنرمندا این روزها ....
خانم چمن ماه که اینقدر بی فکر دست به این کاردادند باید خسارت کارشان را بدهند.نه مردم یا کارگردان و...
قبل از ایفای نقش می بایست از بازی افرادی که در زندگی شخصی هم بی بند و بار هستند جلوگیری شود و الا بعد از مرگ سهراب معنایی ندارد.این درد دنیای هنری تصویری ما است که ذر هالیوود هم مشاهده نمی شود
به این می گویند صورت مسیله پاک کردن اما آیا شکل ما در آینده حل میشه؟
پی‌رنگ‌ یعنی چی؟
مضحک تر و مسخره تر از این دیگه نمیشه .
خوب اصلا این سریال پخش نشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل