بازدید 3914
۱

سید جلال به باشگاه صدتایی ها می پیوندد

با اینکه برانکو سید جلال حسینی را برای بازی در پرسپولیس قبول نکرد اما، کی روش همچنان به این مدافع سرزن شمالی اعتماد دارد. حسینی باید بازی 99 ام خود را در برابر چشم بادامی ها انجام دهد ، او زننده ی آخرین گل ملی تیم ملی نیز است. سید جلال می خواهد نام خود را در باشگاه صدتایی ثبت کند.
کد خبر: ۵۳۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 12 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سید جلال حسینی در حالی باید نود ونهمین بازی ملی اش را در برابر ژاپن انجام دهد که مدت هاست بازیکن اصلی کی روش در این پست به حساب می آید. او اولین بازی ملی اش را در دوحه قطر برابر این کشور انجام داد، دیداری که ایران توانست با گل علیرضا واحدی نیکبخت پیروز شود. حسینی تا کنون 7 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده که گل آخرش آن در آخرین بازی تیم ملی برابرعمان که همین چند روز پیش انجام شد.
 
سید جلال به باشگاه صدتایی ها می پیوندد

زوج سید جلال حسینی در این بازی پژمان منتظری خواهد بود و بزرگترین رقیب آنها برای این پست مرتضی پورعلی گنجی با 6 بازی ملی و محمد حسین کنعانی با 2 بازی ملی هستند.دو جوان آینده داری که می توانند با کسب تجربه دفاع آینده تیم ملی را تضمین کنند. اگر مشکلی پیش نیاید به زودی نام سید جلال می خواهد نام خود را در باشگاه صدتایی ثبت می شود و تعداد بازی های این مدافع از مرز صد عبور می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چون صد آید ؛ نود هم پیش ماست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل