بازدید 4065

حسینی: در مورد آمار بازی های ملی ام اشتباه می کنند

سید جلال حسینی مدافع سرزن نفت تهران در مورد تعداد بازی های ملی اش معتقد است برخی مرتکب اشتباه شده اند. سید جلال همچنین در مورد جایگاه فوتبال کشورمان در آسیا نیز گفت: قدرت اول آسیا هستیم اما نیازهای اولیه‌ برای تیم ملی مهیا نیست.
کد خبر: ۵۴۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 18 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با ژاپن در حالی به میدان رفت که کاپیتان ایران در این دیدار سیدجلال حسینی بود. بازیکنی که اگر چه به عقیده خودش در این مسابقه نود و نهمین بازی ملی‌اش را انجام داد اما بازیکنان تیم ملی پس از دیدار با ژاپن به گونه‌ای او را سورپرایز کرده و برایش جشن صدمین مسابقه را گرفتند.

حسینی: در مورد آمار بازی های ملی ام اشتباه می کنند

حسینی در مورد مصاف دوستانه با چشم بادامی ها گفت: بازی سختی بود بعد از بازی با عمان آمادگی خوبی داشتیم و کی‌روش از لحاظ روحی و روانی کار زیادی با ما انجام داده بود. این دیدار را خوب شروع کردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم. هماهنگی خوبی نیز داشتیم و مقابل ژاپن در حالی بازی کردیم که با تیم کامل به تهران آمده بود در هر صورت می‌توانستیم جلوی ژاپن برنده باشیم اما بازی برده را با مساوی عوض کردیم.

سید جلال ادامه داد: دو قدرت آسیا در این مسابقه مقابل هم بازی کردند. ما تیم اول آسیا هستیم اما بازی مقابل ژاپن برای هر تیمی در دنیا سخت است ما نیز می‌خواستیم مقابل تماشاگرانمان برنده باشیم که این اتفاق نیفتاد. کی‌روش بعد از بازی گفت ژاپن 24 سال از ایران جلوتر است.آنها از لحاظ امکانات و تجهیزات خیلی از ما جلو هستند. ما هم ایرانیم و قدرت اول آسیا.

حسینی در خاتمه پیرامون تعداد بازی های ملی اش توضیح داد: طبق آمارهای خودم 99 بازی دارم اما برخی سایت‌ها بازی‌هایم را صد بازی و برخی دیگر 101 بازی ملی اعلام کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار