بازدید 3330
تمرین نصفه و نیمه سرخ‌پوشان در روزی که بنگر پا به توپ شد

گزارش تمرین پرسپولیس

کد خبر: ۴۹۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 08 May 2015
تمرین امروز تیم پرسپولیس بدون حضور بازیکنان اصلی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که بازیکنان اصلی پرسپولیس مقابل بنیادکار به تشخیص برانکو در تمرین امروز حضور نداشتند.

*مایکل اومانیا مدافع پرسپولیس، محمد نوری و پزشک پرسپولیس امروز فرزندان خود را به درفشی‌فر آورده بودند. در حاشیه تمرین پسر و دختر نوری به همراه پسر دکتر حقیقت مشغول بازی بودند. محمد نوری هم برای دقایقی با فرزندان خود مشغول بازی بود.

*حدود 30 هوادار در تمرین امروز سرخ‌پوشان حضور داشتند.

*محسن بنگر مدافع پرسپولیس که به تازگی گچ پایش را باز کرده پا به پای بازیکنان در تمرینات امروز حضور داشت.

*یک کودک مبتلا به سرطان امروز به محل تمرین پرسپولیس آمده بود تا با سرخپوشان عکس یادگاری بگیرد. این کودک پس از گرفتن عکس یادگاری با نوری و با توصیه کاپیتان پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشست تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین باشد.

*محمد نوری، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، حمیدرضا علی‌عسگر و مهرداد کفشگری بازیکنان اصلی پرسپولیس بودند که امروز به درفشی‌فر آمدند اما با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بودند. حمیدرضا علی‌عسگر به کلینیک رفت و مشغول درمان مصدومیتش شد.

*برانکو ایوانکوویچ دو ساعت پیش از آغاز تمرین در درفشی‌فر حضور پیدا کرده بود.

*برانکو برای دقایقی با مهرداد کفشگری مشغول صحبت شد.

*شاگردان برانکو که 14 نفر بودند، پس از گرم کردن به بازی آقاوسط مشغول شدند. بعد از آن بازیکنان باید پس از عبور از این موانع به دروازه کوچک ضربه می‌زدند. در قسمت بعدی تمرین بازیکنان پرسپولیس در قالب دو تیم فسفری و نارنجی تمرین تک به تک حمله به دفاع را در دستور کار داشتند.

*بین هواداران پرسپولیس بحث بازی چهارشنبه شب بارسلونا و بایرن مونیخ و پیروزی مقتدرانه بارسلونا مقابل حریف آلمانی بسیار داغ بود.

*در حین تمرین حمله به دفاع برخورد شدیدی بین محسن بنگر و هادی نوروزی پیش آمد که باعث شد نوروزی از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شود و به بیرون از زمین برود، البته او بعد از دقایقی به تمرینات عادی بازگشت.

*آخرین قسمت تمرین امروز پرسپولیس فوتبال درون تیم در دو سوم زمین بود که در این بخش بازیکنان در قالب دو تیم فسفری و نارنجی زیرنظر برانکو ایوانکوویچ فوتبال درون تیمی انجام دادند. برانکو در این قسمت تمرین بارها بازی را نگه داشت و به بازیکنان نکات فنی را گوشزد کرد.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس روز یکشنبه 20 اردیبهشت در تبریز میهمان گسترش فولاد خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار