بازدید 38103

پیوستن پسر به پدر با تشییع باشکوه پیکر جهاد مغنیه+فیلم

تشییع کنندگان بر حفظ راه امام خمینی (ره) تأکید کردند و شعار دادند، «با روح و جسم خود با حزب الله بیعت کردیم». شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه شعار می‌دادند، «فریاد ما یا حسین (ع)، یا عباس (ع)، یا شهید و یا مقاومت است». همچنین آن‌ها شعار می‌دادند «جهاد ما حسینی (ع) و رهبر ما خمینی (ره) است».
کد خبر: ۴۶۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳ 19 January 2015
مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید جهاد مغنی در حومه جنوبی بیروت، با حضور شمار زیادی از مردم لبنان و شخصیت‌های برجسته از جمله مسئولان بلندپایه حزب الله برگزار شد؛ مراسمی که با اعلام حمایت از آرمان مقاومت و اعلام انزجار از قصابان صهیونیست همراه بود و نشان داد، به ازای هر قطره خونی که از مقاومت اسلامی بر زمین ریخته شود، هزاران دلاورمرد جدید پای به عرصه وجود می‌گذارند.

به گزارش «تابناک»، در این مراسم که در تالار الحورا در منطقه الغبیری برگزار می‌شود، سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر سیاسی حزب الله بر پیکر جهاد مغنیه نماز خواند و پیکر این شهید پس از تشییع در کنار پدرش عماد مغنیه به خاک سپرده شد.

در این مراسم، مردم لبنان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا»، خشم خود را علیه عاملان حمله روز گذشته به نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره (جنوب سوریه) نشان دادند. حاضران در این مراسم همچنین با سر دادن شعارهایی، از «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان حمایت کردند.

مراسم تشییع پیکر عماد مغنیه با شعار «لا الله اله الله، الله اکبر» و با حضور هزاران تن آغاز شد و شرکت کنندگان در ادامه بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاک و مطهرش درود و سلام فرستادند و برای شادی روح شهید مغنیه سوریه فاتحه خواندند.

در ادامه شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه جهاد مغنیه، در حالی که پیکر فرزند حاج رضوان را بر دست‌های خود حمل می‌کردند، با مشت‌های گره کرده، شعار هیهات منا الذله سر دادند؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، لبیک یا حسین (ع)، از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه بود.

تشییع کنندگان همچنین بر حفظ راه امام خمینی (ره) تأکید کردند و شعار دادند، «با روح و جسم خود با حزب الله بیعت کردیم». شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه شعار می‌دادند، «فریاد ما یا حسین (ع)، یا عباس (ع)، یا شهید و یا مقاومت، است». همچنین آن‌ها شعار می‌دادند «جهاد ما حسینی (ع) و رهبر ما خمینی (ره) است».

گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از مزرعه الامل در منطقه قنیطره، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند. محمد عیسی ابوعیسی، جهاد عماد مغنیه، عباس ابراهیم حجازی، محمدعلی حسن ابوالحسن، غازی علی ضاوی و علی حسن ابراهیم شهدای مقاومت حزب الله در این حمله هستند.

بخش‌هایی از فیلم این مراسم را در «تابناک» می‌بینید.

تعداد بازدید : 626
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل