بازدید 16573

واکنش مقتدی صدر به شهادت جهاد مغنیه

رهبر جریان صدر در واکنش به شهادت فرزند شهید «عماد مغنیه» ابراز امیدواری کرد که شهادت شیربچه مقاومت لبنان آغاز افول رژیم صهیونیستی باشد.
کد خبر: ۴۶۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ 19 January 2015
رهبر جریان صدر در واکنش به شهادت فرزند شهید «عماد مغنیه» ابراز امیدواری کرد که شهادت شیربچه مقاومت لبنان آغاز افول رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش فارس، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر در عراق ضمن تسلیت شهادت «جهاد عماد مغنیه» در حمله رژیم صهیونیستی به «قنیطره» سوریه گفت که این شهید، راهِ جهادِ یارانش علیه دشمن صهیونیست را روشن خواهد کرد.

وی طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای که از آن به دست پایگاه خبری «السومریه نیوز» رسید، گفت: ما خبر شهادت شیربچه مقاومت اسلامی در لبنان را با اندوه فراوان، عزت و افتخار دریافت کردیم. جهاد فرزند مایه افتخار مقاومت یعنی حاج «رضوان» (رضوان الله تعالی علیهما) است. وی با این شهادت راه جهاد علیه دشمن اسرائیلی را برای یارانش روشن خواهد کرد همان‌گونه که پدرش یک مشعل (هدایت) برای تمام نیروهای مقاومت بود.

وی افزود: امیدوارم که این خونهای پاک، آغازی بر افول دولت شرمطلق یعنی اسرائیل نفت‌انگیز و ارتش ظالم آن باشد. در عین حال از خداوند بزرگ می‌خواهم که لبنان را در امن و امان نگه دارد و این اقدام اسرائیل نخستین شراره خشم اسرائیل علیه ملت مظلوم لبنان نباشد.

جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله لبنان است که دیروز در هنگام بازدید میدانی از شهرک «الامل» در قنیطریه سوریه مورد حمله موشکی بالگرد رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به همراه شماری از اعضای جنبش مقاومت لبنان به شهادت رسید. حزب‌الله لبنان شهادت ۶ نفر از رزمندگان خود از جمله فرزند عماد مغنیه را تایید کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر