بازدید 6051

آغاز رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص)

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش از آغاز رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 24 December 2014
فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش از آغاز رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) در منطقه جنوب غرب کشور و شمال دریای عمان ( منطقه جاسک) از امروز آغاز شد.

امیر سرتیپ دوم ظریفی یگانه افزود: این رزمایش در منطقه چابهار با دو محوریت توسط نیروی زمینی، هوایی، دریایی ارتش و پدافند خاتم النبیا در حال انجام شدن است.

وی، با اشاره به وسعت 250 هزار کیلومتر این رزمایش گفت: یکی از اهداف برگزاری رزمایش محمد رسول (ص) به کارگیری سلاح های جدید ساخت کشور است. خوشبختانه در این زمان از لحاظ تجهیزات و سلاح های نظامی به خودکفایی رسیده ایم.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تجهیزات و سلاح های نظامی ارتش وابسته به کشور های غربی بود و متاسفانه بسیاری از آنها قابل شنود و پیگیری بودند اما خوشبختانه در این زمان ارتباطات پایگاه های ارتش بسیار ایمن است.

امیر سرتیپ دوم  ظریفی یگانه با اشاره به سیستم هدایت آتش هوشمند ساخته شده در داخل کشور گفت: این سیستم می تواند اهداف خود را با خطای یک متری مورد تهاجم قرار دهد.

وی یکی از مولفه های آمادگی رزمی هر کشور را برگزاری رزمایش برشمرد و تصریح کرد: امیدوار هستیم حوزه آتش، الکترونیکی و تحرک یگان های ارتش، در این رزمایش به خوبی نشان داده شود.

امیر سرتیپ دوم ظریفی یگانه همچنین از برگزاری یک رزمایش دیگر در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این رزمایش کلیه یگان های استانهای خوزستان، ایلام و لرستان حضور خواهند داشت. این رزمایش در محور های همچون: دهلران به اندیمشک و بستان به اهواز با وسعتی بیش از 300 هزار کیلومتر مربع برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از سلاح های تخصصی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت داخل هستند. قطعاتی که کاربرد نظامی دارند به هیچ عنوان به کشور وارد نمی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار