بازدید 2732

کاشانی: کاش در جلسه امروز وزارت حضور داشتیم

کد خبر: ۴۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ 03 December 2014
مدیر تیم امید گفت: کاش در جلسه امروز وزارت ورزش من یا کرانچار حضور پیدا می‌کردیم.

به گزارش فارس، حبیب کاشانی در گفت‌وگو با برنامه روی خط ورزش رادیوی ایران در مورد شرایط بد تیم امید و انتخاب نشدن سرمربی گفت: مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم. فرصت‌مان کم است. الان در تعطیلی 48 روزه لیگ در جام ملت‌های آسیا فرصت داریم که یک مربی در این زمان هدایت تیم را برعهده بگیرد زیرا 3 فروردین باید در مسابقات شرکت کنیم و امیدوارم آن روز حداقل روی نیمکت مربی داشته باشیم.

وی در مورد حضور خودش و خاکپور در تیم امید که باعث شد شرایط این تیم مناسب شود گفت: ما وضعیت تیم امید را آسیب‌شناسی کردیم و بیشتر باید بر روی مسائل روحی _ روانی کار می‌کردیم. حداقل امکانات هم تهیه شد. وجود خاکپور خیلی گره‌گشا بود. بازیکن وقتی از روز اول در اردو برخورد حرفه‌ای ببیند او هم وظایفش را به درستی انجام می‌دهد. در تیم امید مدت‌ها مشکل لباس داشتیم اما این بار ست کامل به بازیکنان داده شد. در زمین شماره یک آزادی تمرین کردیم. اردو، اسکان، پول توجیبی همه چیز مهیا بود. در قطر 12 دقیقه خاکپور و 20 دقیقه من برای بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم که می‌خواهیم به المپیک ریو برویم و همه بازیکنان باید این باور را داشته باشند و هر روز صبح جلوی آینه به خودشان بگویند که می‌خواهیم به المپیک برویم. المپیکی که برزیل با همه ستاره‌هایش می‌آید و بازی در این المپیک افتخاری برای فوتبال ایران است. ما می‌توانیم به المپیک صعود کنیم.

وی در مورد بررسی وضعیت کرانچار و اینکه حضورش در ایران منتفی شده یا نه گفت: نه این حضور منتفی نشده است. قرار است این کمیسیون وزارت ورزش که جدیدا تشکیل یا پررنگ شده است وضعیت را بررسی کند البته تشکیل این کمیسیون باعث خواهد شد بار منفی شکست‌های فدراسیون‌های مختلف به دوش وزارت ورزش بیفتد و این قرعه هم در ابتدا به نام تیم امید خورده است.

وی ادامه داد: کفاشیان به این کمیسیون نامه زده و مقرر شد که امروز جلسه‌ای در این کمیسیون تشکیل شود. کاش من یا کرانچار در این جلسه در وزارت ورزش حضور پیدا می‌کردیم. بعد از این جلسه نوبت شورای برون مرزی است. نمی‌دانم بعد از شورای برون‌مرزی مرحله دیگری وجود دارد یا نه.

کاشانی تصریح کرد: لیگ از 22 آذر تعطیل می‌شود و ما باید بازیکن دعوت کنیم. سه مرحله اردو برای تیم امید طراحی کرده‌ایم. می‌خواهیم این تیم 8-9 بازی داشته باشد و با طرز تفکر مربی‌ای که انتخاب می‌شود هدایت شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه کرانچار در ایران است یا نه گفت: نه کرانچار هنوز به ایران نیامده و منتظر پاسخ ماست تا بیاید و قرارداد انعقاد کنیم.

کاشانی با خبر دادن از تشکیل تیم ب امید گفت: تیم ب امید را تشکیل داده‌ایم زیرا بازیکنان تیم امید باید برای یک رقابت 20 ماهه شرکت کنند و ما باید بتوانیم بازیکنان تیم ب را به عنوان پشتیبان تیم الف انتخاب کنیم تا اگر مصدومیتی به وجود آمد از بازیکنان تیم ب استفاده کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر