بازدید 5017
۱

وزیر نیرو: واردات آب در حال مطالعه است

وزیر نیرو با بیان اینکه موضوع انتقال آب دریا و واردات آب از سایر کشورها در حال مطالعه است،گفت: یکی از گزینه‌های جدی برای تامین آب در معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، استفاده از آب‌های ژرف است.
کد خبر: ۴۳۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 07 September 2014
وزیر نیرو با بیان اینکه موضوع انتقال آب دریا و واردات آب از سایر کشورها در حال مطالعه است،گفت: یکی از گزینه‌های جدی برای تامین آب در معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، استفاده از آب‌های ژرف است.

به گزارش فارس حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان خراسان رضوی، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و قدردانی از تلاش‌ برای تامین آب و برق در این استان، گفت: با ابلاغ مصوبه‌های چهاردهمین نشست شورای‌عالی آب، زمینه‌های مناسبی برای اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع آب فراهم می‌شود.

او گفت: منابع آب زیرزمینی استان خراسان رضوی با کاهش قابل‌توجهی مواجه شده و از تمام ظرفیت‌ سازه‌ای جهت استحصال آب استفاده شده است.

او با بیان اینکه موضوع انتقال آب دریا و واردات آب از سایر کشورها در حال مطالعه است، گفت: یکی از گزینه‌های جدی برای تامین آب در معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، استفاده از آب‌های ژرف است.

وزیر نیرو در ادامه از آغاز عملیات اجرایی احداث بخش بخار نیروگاه فردوسی با استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه توسط مپنا در آینده نزدیک خبر داد و بر لزوم توجه جدی بخش برق به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر تاکید کرد.

او در پایان دستور لازم جهت برطرف کردن موانع حضور فعال‌تر بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های CHP را صادر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
آب شیرین کن . آبشیرین کن . و آبشیرین کن . این همه آب دریا .

عجیب نیست که این بشر هیچوقت نمیگه کمبود مواد منفجره و یا کمبود کامپوتر و .... که به هیچ شکلی غیر از سنگ و خاک و چربی نفت در طبیعت یافت نمیشه.

اما آّّّّّبببببب که به شکل خودش سه چهارم زمین رو اشغال کرده رو میگه کمبود دارم . فقط باید کسری از فرایندهایی که برای تهیه مواد منفجره و غیره استفاده میشه روش انجام بگیره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی