بازدید 17158
۳

فیلم: ملت آزاده ایران غوغا به پا کرد

مردم کشورمان در یکی از گرم‌ترین روزهای تابستان، تعهدشان را نسبت به دفاع از مظلومیت و محکومیت جنگ به تصویر کشیدند و عمق نفوذ پیام مردم ایران، با این تنوع حضور، افزایش یابد.
کد خبر: ۴۱۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹ 25 July 2014
مردم ایران و همراستا با ایشان، مسئولان و نخبگان کشورمان در روز جهانی قدس، با حضور گسترده در روز جهانی قدس، غوغا به پا کردند و حمایت یکپارچه‌شان را از ملت مظلوم فلسطین در یکی از بزرگ‌ترین راهپیمایی‌هایی تاریخ انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند؛ راهپیمایی که همه قشرهای مردمی به نشانه مخالفت با ظلم و جنایات سازمان یافته رژیم نامشروع صهیونیستی حضور یافتند و کنار یکدیگر این فجایع تاریخی را محکوم کردند.

به گزارش «تابناک»، هجدهمین روز حملات ددمنشانه‌ رژیم صهیونیستی، در حالی ادامه دارد که جهانیان همچنان در شوک آخرین خون‌ریزی غیرانسانی این رژیم نامشروع هستند. صهیونیست‌ها روز پنجشنبه با خلق فاجعه‌ای دیگر، یک مدرسه متعلق به سازمان ملل را هدف قرار دادند و شماری از زنان و کودکان دیگر را به خاک و خون کشیدند که این مسأله هیچ توجیه جنگی نیز نداشت و تنها اوج رذالت این رژیم نامشروع را به تصویر می‌کشید.

آمار شهدای حملات هوایی، دریایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق نوار غزه از ۸۰۰ تن گذشت و هر لحظه پشته‌هایی از کشته‌ها در نوار غزه نمایان می‌شود؛ اما دولت‌های غربی سکوت در پیش گرفته‌اند و چشم بر روی عمق این جنایات بسته‌اند و رسانه‌های غربی نیز رفتاری مشابه را در دستور کار قرار داده‌اند که با انسانیت در تناقض است، ولی مصونیت آهنینی که آمریکا و اروپا برای این رژیم نامشروع در نظر گرفته‌اند، چه ارتباطی می‌تواند با انسانیت داشته باشد؟

فیلم: ملت آزاده ایران غوغا به پا کرد

مردم ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۳۵ و روز قدرس، این بار حضور متفاوت را به نمایش گذاشتند و بسیاری از قشرها که حضورشان در چنین اجتماع پرشوری کم‌سابقه یا بی‌سابقه بود، به دریای مردم پیوستند تا راهپیمایی روز قدس به یکی از عظیم‌ترین و کم‌سابقه‌ترین تجمعات تاریخ ایران بدل شود و ملت آزاده ایران برای دفاع از مردم مردان، زنان و کودکان غزه که هر لحظه گروهی از آنان کشته می‌شوند، سنگ تمام گذاشته باشد و پیامی روشن برای جهانیان بفرستد.

در کنار عموم مردم و همچنین مسئولان، شاهد حضور گسترده نخبگان و نیز چهره‌های فرهنگی و هنری در این راهپیمایی بودیم که بخشی از این راهپیمایی از خانه سینما آغاز شد و سینماگران در خیابان انقلاب به مردم حاضر در این تظاهرات میلیونی پیوستند تا در یکی از گرم‌ترین روزهای تابستان، تعهدشان را نسبت به دفاع از مظلومیت و محکومیت جنگ به تصویر بکشند و عمق نفوذ پیام مردم ایران با این تنوع حضور افزایش یابد.

خیابان‌های اصلی پایتخت به واسطه وسعت حضور مردم، کاملاً بسته شده بود و تراکم جمعیت در برخی نقاط آنچنان بالا بود که ماشین‌های آتشن شانی با آب پاشی روی مردم، تلاش می‌کردند تا اندکی آثار گرما را کمرنگ نمایند و فضا را بدین شکل برای مردم روزه دار کشورمان تلطیف کنند. در این شرایط، حضور کودکان و نوجوانان نیز بسیار پررنگ بود که این حضور در چنین فضایی ستودنی است و امیدواری را نسبت به نسل آینده برای مدیریت و پیشبری آرمان‌های انقلاب اسلامی پررنگ‌تر از پیش می‌سازد.

«تابناک» به پوشش لحظه به لحظه این رویداد پرداخت و به همین مناسب، کلیپی ده دقیقه‌ای از تصاویر اختصاصی که از حضور عموم مردم، نخبگان و همچنین مسئولان در راهپیمایی روز قدس به ثبت رساند، تقدیمتان می‌کند.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳
دروووووووود بر ملت فهیم ایران
من برای اولین بار بود که در راهپیمایی روز قدس شرکت می کردم: فقط و فقط به خاطر کودکان بی دفاع غزه، و اعلام این که ما از اسراییل خونخوار و همه ی حامیانش متنفریم.
اینجور کلیپ های رو با حجم کمتر بذارید که بشه نگاه کرد.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی