صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
پس از نامه تازه و پوزش؛

تلاش برای پیگیری شلاق خوردن لیلا حاتمی چه ضرورتی دارد؟!

ماجرای لیلا حاتمی و اتفاق‌ نادر مشابه را که به سرعت به فراموشی سپرده می‌شود، می‌توان با تذکر و برخوردهای اینچنین برطرف ساخت و نباید هزینه هنگفت و بلندمدتی برای چنین اتفاقاتی به کشور تحمیل کرد. باید بپذیریم حضور در برنامه‌های بین‌المللی ـ به واسطه ناآشنایی و یا عادت مسئولان کشورهای غربی و شرقیِ غیرمسلمان با آداب اسلامی‌ ـ ممکن است با موارد نادری همچون این اتفاق همراه شود.‌
کد خبر: ۴۰۲۵۶۰
| |
171580 بازدید
|
پس از اتفاقات رخ داده برای لیلا حاتمی در جشنواره شصت و هفتم کن، روز گذشته این بازیگر با انتشار نامه‌ای، ضمن بیان اینکه اتفاق رخ داده به دلیل ‌رعایت نکردن ملاحظات توسط طرف مقابل ـ رئیس کهنسال جشنواره کن ـ بوده، از اشخاصی که به واسطه این اتفاق ناراحت شده‌اند، عذرخواهی کرد. با این اوصاف آیا استمراربخشی بر این ماجرا همچنان ضرورتی دارد و اگر برخی بر ضرورتش تأکید می‌کنند، هزینه‌هایش را سنجیده‌اند؟

به گزارش «تابناک»، هرگاه جشنواره‌ای برگزار می‌شود، دلهره برای سینماگران کشورمان و مدعوین افزایش می‌یابد. آیا سینماگر ایرانی در موقعیتی ناخواسته قرار می‌گیرد و رفتاری شتابزده یا برآمده از دستپاچگی می‌کند که علاوه بر ایجاد هزینه سنگین برای خودش، زمینه هجمه به کلیت سینمای ایران را فراهم سازد؟ این اتفاقات در سال‌های اخیر هزینه‌های فراوانی ‌داشته که ابعادش را نمی‌توان از نظر پنهان داشت و به تصویری کامل برای ارزیابی واقعی دست یافت.

آخرین رخداد از این جنس درباره لیلا حاتمی، بازیگر زن سینمای ایران و در شصت و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن رقم خورد که حاتمی، عضو هیأت داوران بخش اصلی جشنواره در مواجهه با ژیل ژاکوب رئیس هشتاد و چهار ساله جشنواره کن اقدام به مصافحه کرد. اتفاقی که به سرعت واکنش‌هایی را در پی داشت و هرچه پیش می‌رود، ابعاد این واکنش‌ها رو به افزایش گذاشته و به رغم آنکه این اتفاق پیش از این نیز رخ داده، این بار ابعاد بی‌سابقه‌ای یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد درباره این رفتار گفته است: «در مجموع خانم حاتمی تلاشش بر این بود که نوع پوشش او به گونه‌ای متین و حضورش مطابق با معیارهای ارزشی ما باشد. احساسم این بود که او در این قضیه غافلگیر ش؛د اما در هر صورت قابل قبول و دفاع نیست‌». این گفتار جنتی از آن منظر است که واقعاً اگر لیلا حاتمی قائل به آداب اسلامی نبود، می‌توانست بدون رعایت قوانین کشورمان در خارج از مرزهای ایران حجاب را نیز رعایت نکند و اینکه با حفظ پوشش در چنین موقعیتی چنین اتفاقی رخ داد، با تعبیر جنتی سازگار است و نامه لیلا حاتمی نیز مؤید همین ‌است. روز گذشته نیز نامه لیلا حاتمی در همین رابطه منتشر شد که تأییدکننده همین گفتار بود.

او در این نامه آورده بود: «در این سال‌ها پیشنهادات مختلفی را برای بازی در فیلم‌های خارج از ایران را به این دلیل نپذیرفتم که ادامه فعالیت در سینمای ایران همیشه برایم اولویت داشته است. در جشنواره‌های بین المللی که در طول این سال‌ها حضور داشته‌ام چه به عنوان بازیگر فیلمی که از سینمای ایران در جشنواره حضور داشته و نمایندگی ایران را برای دیگران تداعی می‌کرده و چه به عنوان داور منتخب و مدعو جشنواره ها که صرفا به عنوان شخصیتی مستقل در آن‌ها حضور داشته‌ام، سعی کرده‌ام موازین و اصول را رعایت کنم؛ به همین دلیلِ روشن که رعایت این اصول از الزامات کار در سینمای ایران است.

این بار نیز طی مکاتباتی که با مسئولین فستیوال داشتم به تفصیل تمام نکات را توضیح داده بودم و خواستار همکاری آن‌ها شده بودم لذا در مراسم افتتاحیه و غیره، آن‌ها همه مقررات را می‌دانستند و با همکاری و درک متقابل هیچ مورد خاصی پیش نیامد. اما در مورد آقای ژیل ژاکوب که با قریب نود سال سن آخرین سال حضورش در فستیوال را می‌گذراند باید توضیح دهم که ایشان به علت کهولت و از یاد بردن همه تاکیدات؛ که معمول این سن و سال است؛ ضوابط یادشده را فراموش کرد و اقدام پیشگیرانه من برای دست دادن با ایشان هم موثر واقع نشد. مسلما ایشان برای من حکم پدربزرگ کهنسالی را داشت که میزبان من هم بود.

هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی که نمی‌توانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم. با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند
».

چرا باید از اتفاقی که برای لیلا حاتمی در کن رخ داد، گذشت؟

این در حالی است که در روزهای اخیر، جمعی از زنان که خود را خواهران دانشجو‌ حزب الله نامیده‌اند، از لیلا حاتمی شکایت رسمی کردند که در بخشی از این شکواییه ـ که ۳۱ اردیبهشت ماه با شماره‌ پرونده ۹۳۰۹۹۸۲۶۸۷۴۰۰۰۳۳ ثبت شده ـ خواستار اعمال مواد ۶۳۸ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی شده‌اند. با این اوصاف اگر قرار باشد لیلا حاتمی بنا بر این دو ماده قانونی محکوم شود، می‌تواند به حداقل ده روز حبسِ قابل تبدیل به جزای نقدی و حداکثر ده سال و دو ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق و همچنین ممنوع الفعالیتی برای چند سال به عنوان مجازات تکمیلی محکوم شود؛ اتفاقی که رخ نداده، با انعکاس جهانی همراه شد و اتفاقاً رسانه‌های جهانی‌ روی شلاق زدن به عنوان بعیدترین بخش محکومیت دست گذاشته‌اند.

ماجرای لیلا حاتمی و اتفاقی نادر مشابه را که به سرعت به فراموشی سپرده می‌شود را می‌توان با تذکر و برخوردهای اینچنین برطرف ساخت و نباید هزینه هنگفت و بلندمدتی برای چنین اتفاقاتی به کشور تحمیل کرد. باید بپذیریم حضور در برنامه‌های جهانی ـ به واسطه ناآشنایی و یا عادت مسئولان کشورهای غربی و شرقیِ غیرمسلمان با آداب اسلامی ـ ممکن است با موارد نادری همچون اتفاقی که برای لیلا حاتمی رخ داد همراه شود و این مسأله نه تنها برای او بلکه برای مسئولان دیگر حوزه‌ها نیز قابل وقوع است، به ویژه آنکه پروتکل مشخصی در اجلاسی در زمینه تشریفات مطرح نباشد و یا طرفین غربی از آن اطلاعی نداشته باشد. بر همین اساس شاید گذر از ماجرا لیلا حاتمی به نفع همه باشد.

در عین حال اگر همچنان عده‌ای پیگیر آن شکایت و روند مجازات هستند، ضروری است یادآور شد که پیش از هر نوع واکنشی هزینه‌هایش را بسنجند. «لیلا حاتمی» و چهره‌هایی چون او در سطح بین‌الملل، نمایندگان سینمای ایران شناخته می‌شوند و به طور خاص حاتمی، جزو ده چهره مطرح سینمای ایران در سطح بین‌الملل قابل طبقه‌بندی است و بنابراین هر نوع مواجهه از این جنس با او، بازتاب جهانی سنگینی خواهد داشت که هزینه‌هایش برای کشور و به خصوص فرهنگ ایران، بسیار بیش از اتفاقی است که در کن رخ داد.

نباید فراموش کنیم در دنیایی هستیم که یک دستگیری عوامل یک کلیپ می‌تواند چنان به سرعت انعکاس جهانی بیابد که سه روز، بخش اعظم رسانه‌های جهان به آن بپردازند و بد‌ترین تعابیر ممکن را از آن انجام دهند و لجبازی گروهی را در کشورمان خودمان در پی داشته باشد و با این اوصاف مشخص است که برخورد با حاتمی چه تبعاتی در پی دارد و بنابراین ضمن احترام به دغدغه‌ها، باید پیش از هر واکنشی، آثار بلندمدتش نه برای یک بازیگر، نه برای فرهنگ کشور، بلکه برای کلیت کشور در نظر گرفته شود؛ کما اینکه همین ماجرای لیلا حاتمی در کن و واکنش‌ها داخلی و همچنین نامه عذرخواهی روز گذشته‌اش انعکاس وسیع در رسانه‌های بین‌المللی داشت و بهتر است این پوزش را پذیرا بود و به این غائله پایان داد.
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۸۸
حسین آرسنالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حکم سنگین نه ولی باید تذکری جددی به این خانم داده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به گزارش آفتاب، تصویر در آغوش گرفتن و مصافحه مادر چاوز توسط احمدی‌نژاد اگرچه با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی مخالفان دولت و البته دفاع حامیان احمدی‌نژاد مواجه ‌شد اما نه مجلس به دنبال پاسخگویی وی دراین‌باره بود و نه کسی خواستار حبس و شلاق زدن وی شد.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از اسمت مشخصه دارای چه سطح سواد و ... هستی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حیف اون آرسنال که تو طرفدارشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حکم مشخص است تعلل از ماست که حکم خدا را سنگین می دانیم
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ایشان قوانین کشور را نقض کرده است؟
جهان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ایشون قانون شکنی نکرده رعایت اعتقادات هم امری است شخصی و ربطی به کسی نداره .
مثل اینکه یقه کسی که نماز نمیخونه را بگیریم و بگوییم چرا از دین خدا سرپیچی میکنی؟
از قیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما چکاره اید؟
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خوشبینانه با توجه به ملایمتتون ۱۵ درصد جمعیت ایران هستید ولی ادعاتون به اندازه ۵۰۰ درصد مردم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آخه به ماچه ربطی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا هر کسی مسئول کار خودش هست!!!
من کل با این طرز فکر مخالفم آقا شما خیلی آدم درستی هستی خودت رو اصلاح کن بعد به بقیه گیر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من هم حاتمی هستم مرا هم شلاق بزنید
مختار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در مورد نمایندگی سیاسی ایران و سفیر ایران در برزیل هم پیگیری بفرمایید. .... این چه افتضاحی است از درب دروازه تو نمی روید از درز سوزن تقاضای عبور دارید یعنی چی؟..........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کاش وقتی ماجرای اختلاس هم مطرح بود انقدر در برخوردها جدی بودید!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه هركي تو كشوري غير كشور خودش بايد از قوانين كشورش تبعيت كنه پس چرا توريست ها تو ايران بايد حجاب بزنن
حقگو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برام واقعا جالبه که بعضی ها چطور به خودشون اجازه میدن حکم صادر کنن؟اگر جرمی هم اتفاق افتاده باشه در یک کشور دیگه بوده.جرایمی که در کشور دیگری اتفاق میفاتند فقط اگر مصداق امنیتی داشته باشند قابل پیگیری هستند.راستی برای بغل کردن مادر چاوز حکمی هم صادر شده؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا این نفرت و حبس و اعدام و شلاق خواهی ملت ما تمامی ندارد آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حکم الهی باید اجرا بشه در مورد همه از جمله لیلا حاتمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما بهتره به خودت هم تذکر جدی بدی که به راحتی برای دیگران تصمیم می گیری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو که حتی حاضر نشدی یه اسم مستعار برا خودت بذاری معلومه چقد سواد داری که به اون بنده خدا گیر میدی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اصلا تقصر خانم حاتمی است که عذرخواهی کرده، دلش خواسته مگه قوانین ایران تو فرتانسه هم اجرا می شه؟ برید خودتون رو مسخره کردین. دستش درد نکنه اتفاقا خیلی هم کار خوبی کرده، کسایی هم که شکایت کردند اونقدر حسود هستند به زیبایی ایشون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من نمیدونم چرا بعضیا کاسه داغ تر از آش میشن ؟ مگه در دین ما در قرآن عزیز ما نگفته لا اکراه فی الدین. قانون ما که از شرع بالاتر نیست چرا بیخود شلوغش میکنید. ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما؟
معصومه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نیست که به بقیه که اتفاقا پست و مقام داشتن تذکر جدی دادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
براساس ماده 7 قانون مجازات اسلامی اصلاحی سال 92، جرایم مستوجب تعزیر که در خارج از ایران توسط اتباع ایرانی ارتکاب یابد، در صورتی در ایران مستوجب مجازات است که عمل ارتکابی در کشور میزبان نیز جرم باشد.
از آنجاییکه روبوسی با نامحرم مصداق ارتکاب فعل حرام و ماده 638 قانون مجازات اسلامی از بخش تعزیرات می باشد، و با توجه به جرم نبودن این عمل در کشور میزبان در کیس حاضر، لذا اساسا خانم حاتمی قابل تعقیب و محاکمه نیست.
لطفا به این جنجال ها خاتمه دهید.
تابناک عزیز، لطفا سانسور نکن و اجازه بده مردم از قانون اطلاع پیدا کنند.
مرسی- از طرف یک حقوقدان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه شما ها کی هستین که حکم صادر میکنید !!!!! مگه شما خدا هستید !!!
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برای من سواله که چرا هر کدوم از نماینده های ایران در جشنواره های کن پس از بازگشت بجای تقدیر یه جورایی دچار دردسر میشن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اونی که این نظرو داده تعداد - و + را ببینه تا بفهمه تو مملکت چه خبره و نظرش چقدر مهترمه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو چکاره ای
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ما که هر وقت خارج کشور طرفم خانمه و دست دراز میکنه واس احترامشم که شده باهاش مصاحفه میکنم و خیلی هم معتقدم این فقط جنبه احترام داره ..چون اون بنده خدا نه از قوانین ما اطلاع داره نه مجالی هست دستشو رد کرد و توضیح المسائل پهن کرد واسش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شلاق خوردن به چه جرمی اونوقت؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این چه تحلیلی است قانون که استثنا ندارد. هر کی ضعیف وناتوان است قانون در مورد اش اجرا بشه وکسی هم که یک حاشیه امنیت از هر نوع اش برای خود درست کرده از مسئولیت اعمال اش در بره؟؟؟ بابا اگر ایشون نماینده سینمای ایرانه باید به لوازم اش هم پایبند باشد. تابی چون در مورد حاشیه سفر احمدی نژاد برای مرگ چاوز این تحلیل را نداشتی. خوب شاید بگی قانون غلطه . جواب اش اینه که فعلا قانونه واین بحث اساسی می خواهد که این قانون صحیحه یا نه؟ در ضمن یادتون نره که این قانون مطابق شرع مقدس هم می باشد.
hamed
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمیدونم این افتخار نیست که یه بازیگر از کشور ما رو برای داوری چنین مراسمی دعوت کرده اند. اصلا این هیچ درسته مصافحه با نا محرم کار درستی نیست ولی بدبخت 84 سالشه خدا نکرده جوون 20 ساله که نبوده.واقعا آدم تعجب میکنه از کار این مسئولین نمیان مشکلات جامعه رو حل کنن همش به این جور چیزها چسبیدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اونجوری باشه بایستی احمدی نژاد نیز شلاق میخورد.چیه اونموقع بغل و بوسه حلال بوده ولی حالا ...........خدایا تاکی ما بایستی تحمل کنیم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این منفی ها هرکدوم یه تذکره - شایدم بیشتر از تذکر
فراز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
در عین حال اگر همچنان عده‌ای پیگیر آن شکایت و روند مجازات هستند، ضروری است یادآور شد که پیش از هر نوع واکنشی هزینه‌هایش را بسنجند. «لیلا حاتمی» و چهره‌هایی چون او در سطح بین‌الملل، نمایندگان سینمای ایران شناخته می‌شوند و به طور خاص حاتمی، جزو ده چهره مطرح سینمای ایران در سطح بین‌الملل قابل طبقه‌بندی است و بنابراین هر نوع مواجهه از این جنس با او، بازتاب جهانی سنگینی خواهد داشت که هزینه‌هایش برای کشور و به خصوص فرهنگ ایران، بسیار بیش از اتفاقی است که در کن رخ داد.
............متاسفم از این توجیه.................
عطا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سلام نظرت راجع به روح چیه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خوب شد شما نماينده خداوند در زمين نيستيد وگرنه همه رو پودر ميكرديد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مشکل رفتارش نیست ، مشکل اصلی تشابه فامیلیه
تئو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
1- اولا اسم حسین و آرسنال را با هم خراب کردی...
2- باهات موافقم بخاطر اینکه معذرت خواهی کرد باید ادب بشه که دیگه معذرت نخواد...
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خوشمان می آید که بعضی ها (همان ها که به به و چه چه می کنند) اگه به جای خانم حاتمی یکی از حزب مخالف بود کلی جنجال راه می انداختند. حلال را حرام و حرام را حلال می کنند.
دوست گرامی لا اکراه فی الدین فقط در پذیرفتن اصول (آن هم همه اش با هم و نه انتخابی) هستش و فروع دین الزامی است. خانم حاتمی هم در ایران زندگی می کنند و قرار است الگو باشند. ضمنا نظر دادن برای همه آزاده شمام به سواد خودت بچسب نناشناس 12:26. بی بندباری به هر اسمی و از هر کسی ناپسند است خواه برزیل باشد خواه فرانسه. چجگونه است که در بی بندباری بعضی ها را نماینده زنان ایران می دانند اما در مقابل اعتراض می گوند مربوط به خودش است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مصافحه چیچیه عامو فرهنگ فارسیو چرا پاس نمیدارید
یعنی دست داده؟؟؟؟؟
ناشناس
| Hungary |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تذکر بابت چی؟ دعوت کننده خارجی بوده عمل در خارج بوده همین هم که ایشان حجاب را در برترین پدیده فرهنگی دنیا در مقابل میلیونها بیننده رعایت کرده باید یک جایزویژه برای ترویج اسلام درمرکز عملیاتی فرهنگ غرب به ایشان داده شوند میدنید چند میلیون جوان غربی و اروپایی مشاهده کردند که یک زن ایرانی میتواند با حجاب در مدیریت فستیوال کن قرار بگیرد؟ انها از خدا میخواهند که یکجوری خانم لیلا حاتمی از ایران دلخور بشود که با داد و فریاد بگویند میبینید که در ایران یک زن موفق نخواهدشد
ناشناس
| United States |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
پناه بر خدا از دست شماها!!! ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ناشناس 16:34 آقا یا خانم حقوقدان عزیز!!!!
برادر قانون جدید رو با دقت بخون! من شاخ درآوردم نظر شما رو دیدم! اون که شما می گی ماده 8 قانون جدید هست و در خصوص شخص غیرایرانی که در خارج از کشور مرتکب جرم تعزیری بشه!!! ماده 7 مجازات تبعه ی ایران رو که در خارج از کشور مرتکب جرم تعزیری شده منوط به جرم بودن عمل در خارج از کشور نکرده!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
پس هر کاری میخوایید کنید اول نوبت رو رعایت کنید...
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تادیروز که آقای سوپراستار توکشور ها و کنسرتای خارجی بغل 10تا دختر و خواننده عکس گرفت و رقص و ... هیجکی از شلاق خوردن چیزی نگفت تا لیلا حاتمی بنده خدا با یه آقایی سن بابابزرگش روبوسی کرد ملت بهم ریخت؟بله دیگه اون بازیگر مرد بوده هرکاری بخواد می ونه بکنه و عیبی هم نداره؟کاراین خانم توجیه نمیکنم ولی شلوغش کردن الکی مردم.هرکس اعتقادات خودشو داره ،جو ندید الکی!
ایرانی
| United Kingdom |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
کار ایشون (دست و روبوسی) به هیچ کسی ربطی نداره.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا حیف خاک ایران که امثال ت توش زندگی میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
بیکاری
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
تو آرسنال از این خبرا خیلی عادیه ها ! کسی هم به کسی تذکر نمیده تازه تشویق هم میکنن
اصغر فرهادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
باید تادیب شود تا بی عفتی از بین برود
قلقلی
| United Kingdom |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
داداش فامیل انگلیسی که داری فقط 100 ضربه داره برو اول ایرانیش کن بعد نظر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
اره ضروریه. باید بهش شلاق زده بشه که این کار باب نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
من یک خانم مذهبی هستم که مقید به حجابم ولی شرایط خانم حاتمی را درک میکنم نباید خیلی مته به خشخاش گذاشت کار جالبی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درقرآن آمده که پیرزنان نیاز به حفظ حجاب ندارند شاید برای پیرمرد هم شرایط خاصی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی به نظر شما باید روی "شاید" حساب باز کنیم؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو قران نیومده اما میشه استنباط کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولا که حجاب با بوسیدن خیلی فرق دارد.
دوما که هیچ پیرمردی نمی تونه صورت یک زن میانسال رو ببوسه!
سوما که حالا خود این بنده خدا اومده و صادقانه عذرخواهی کرده، شما می خوای اشتباه رو توجیه کنی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفانه هر در پی توجیه عملکرد او هستیم چرا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سوره نور : اَلْقَواعِدُ مِنَ اَلنِّساءِ اَللاَّتِي لا يَرْجُونَ نِكاحاً فَلَيْسَ عَلَيْهِنَّ جُناحٌ أَنْ يَضَعْنَ ثِيابَهُنَّ غَيْرَ مُتَبَرِّجاتٍ بِزِينَةٍ وَ أَنْ يَسْتَعْفِفْنَ خَيْرٌ لَهُنَ‏؛ (24:60) زنان كار افتاده كه اميدي به ازدواج ندارند (يعني كسي رغبت در ازدواج با آنها نمي‏كند) باكي بر آنها نيست كه لباس‏هاي رويين خود را نپوشند اما در حالي كه در برابر مردم خودآرايي نكنند و اگر رعايت حجاب كنند، براي آنان بهتر است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آره!؟
آدمی پير چو شد حرص جوان می گردد.
همیشه دنبال توجیه کاریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کدام اشتباه؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مبحث عجوز و عجوزه که هر به یک شکل است در فقه ذکر شده است علاقمندان ببینند و به اطلاع بقیه برسانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در قرانی که شما ها نخوندین آمده که در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنید ..کسی را مجبور به دینداری نکنید .... به کسی تهمت نزنید .... ریا کاری و دروغ گویی نکنید ......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
نگرفتم چی شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا این همه فساد، از انواع و اقسامش، اخلاسهای بی سابقه و میلیاردی، و... همه را ول کردیم چسبیدیم به بزرک نمایی این واقعه که هزینه بین المللی خیلی زیادی داره؟ مگه خانم حاتمی نماینده دولت بوده با هزینه دولت و یا با معرفی دولت رفته، شخصی هنری است مسئولیت عملش و گناهش هم باخودش است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
کجای قرآن اومده؟
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خواهران دانشجو تمام مشکلات این مملکت تموم شد حالا همین 1 دونه مشکل فقط حل نشده بابا بدبخت انگار پدر بزرگشو بوس کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب استدلالی. انگار پدربزرگشو بوس کرده !!!
حتما اگر جوونتر هم بود میخواستین بگین انگار داییشو بوس کرده!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چه اصطلاح مذخرفی : مام مشکلات این مملکت تموم شد حالا همین 1 دونه مشکل فقط حل نشده؟
همیشه یکجور فرار از حقیقت
از قیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا بعضی ها دیگه شور رو در میارن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
راستی از مادر چاوز چه خبر؟ اوشون حبس و شلاقش براه بود؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دانشجو کجا بود ، دلت خوشه ها ، این ها همون هایین که یکبار می شن دانشجو، یکجا می شن کارگر ، یکجا می شن اهالی فرهنگ و . .. خلاصه از طرف هر قشری حرف می زنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا مگه این ها نماینده خواهران دانشجو هستن ؟ پس این همه دختر های دانشجو با تیپ متفاوت آدم نیستن ؟ واقعا هم خیلی رو می خواد که خودشون رو نماینده همه دانشجوها می بینند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چون فکرشان خراب است به چیزهایی غیر از این فکر نمی کنند.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جان
به اين نمي گن حقيقت ميگن واقعيت و اگه نمي دوني بدون که توي اين مملکت و در دانشگاه ها هر روز هزاران از اين دست اتفاق مي افتد چون ... حالا ميشه لطفا دست از سر مردم برداري؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئن باشید این گروه واقعی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا پيرمرده خانم حاتمي رو بوسيده .
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا محمد همیشه همینطور بوده. بدترین گناهان هم اگه انجام بشه(کار خانم حاتمی بدترین گناه نبوده اما به هر حال گناه بوده) وقتی میخوای اعتراض کنی میگن حالا همه مشکلات حل شده و فقط این مونده؟؟اینجوری مطمئن باشین هیچکدوم از مشکلات حل نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد خان و ناشناس ساعت 11.50 مثبت هارو نگاه کنید بعد نطر بدین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مجید جان باسواد اون مزخرفه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دلش خواسته .تازه اونجامی تونه بی حجاب هم باشه .اونجا آزاده.کسی هم شمارومجبورنکرده جشنواره کن که پراززنان بی حجاب هست رو نگاه کنید .ماهواره دیدن هم جرمه.پس شماهم مجرمید.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ابوذر جان تا الان در مقابل 3215مثبت تنها 137 منفی خورده ای یعنی اینکه همفکران تو 96 درصد جامعه و .... تنها 4 درصد جامعه اند و از آنجایی که حق با اکثریت است پس اینا میتونن حرف بزنن ولی نمی تونن عملیش بکنن چون 96 درصد جامعه دید منفی ای نسبت به این طور مسائل ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اینا دانشجو نیستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
هی وای من. تموم نمیشه این ماجرا؟
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی قوانین ایران برای ایران هست یا کل دنیا؟!!!
پاسخ ها
قانون دان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این قانون برای ایران نگاشته شده والا هرروز باید جمع کثیری از ایرانیهای خارج کشور را در داخل محاکمه کنیم ومنظور قانونگزار از " انظار عمومی" در قانون، کشور ایران است نه همه کشورها. هر چند طبق مواد دیگر به بعضی از جرائم ارتکابی ایرانیان در خارج کشور میتوان در ایران رسیدگی کرد
از طرفی آیا روبوسی ژاکوب ژیل 84 ساله با ایشان بمنظور لذت جوئی!!! بوده که عمل فرضا حرامی تلقی شود یا نیت وعمل وی وحتی خانم حاتمی ، ادب واحترام ویک رسم معمول بوده و با توجه به قوانیین دیگر میتوان اصلا ایشان را قابل تعقیب ندانست یا قابل تعلیق و تخفیف شمرد
تأدیب ایشان چه مشکلی را حل میکند ؟
آبروی ایران را حفظ میکند؟
یا ژاکوب ژیل را مسلمان میکند ؟
یا خیل دختران داخل ایران را یاحجاب تر !!! میکند؟
این خواهران محترم شاکیه، چرا از دختران ایرانی بی حجاب شکایت نمیکنند؟
کمی بیاندیشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قوانین هر کشور در محدوده مرز های همان کشور از نظر حقوقی قابل اجرا هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه کاری میکنن که دیگه ایشون هم برن خارج موندگار شن
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قربان دهنت آقای قانون دان
مشکل مملکت ما افراط و تفریط هست یکی نیست به این بی عقل ها بگه که پیرمرد 84 ساله به قصد لذت که این کار را نکرده بلکه به رسم ادب و احترام و رسم معمولی که دارند و به طرف مقابل احترام می گذارند این عمل را انجام داده . حالا بیایید آسمان و ریسمان ببافید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قانون دان ؟؟؟
بهتره قانون مشکل دار دست و پاگیر را اصلاح کنید
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ای خانوما از بقیه شکایت نمیکنن چون واسشون نون اب نمیشه ولی اگه از لیلا حاتمی شکایت کنند چند روز میرن رو صفحه روزنامه ها و منوتو دربارشون صحبت میکنیم اینه دلیلش تابناک لطفا پخش کن چون خیلی از نظرات منو پخش نمیکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
لطفا اون قانونی که دست دادن رو ممنوع کرده بگید که اصل چندم قانون اساسی است
رضا 140
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
کاپیتالاسیون
وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تلاش برای به زندان انداختن لیلا حاتمی چه دستاوردی خواهد داشت؟! دستاوردش باز سوژه همه رسانه ها شدن . باید از ایشون تقدیر کنید به جای ای حرفها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دستاوردش، عبرته عزیز من. عبرت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نه تقدیر نه تحریم. فقط تذکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقای ناشناس..امیدوارم توی همه زمینه ها به دنبال عبرت باشید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عبرت چي ؟ بهتره شما تقويم تون رو يك نگاه بندازي. سال 2014 هزاره سوم قرن بيست و يكم
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تا كي قراره با ترسوندن جلو رفت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چه عبرتی مثلا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب تو از شوهرش غیرت مند تر شدی ؟ یاد شعر پروین اعتصامی افتادم . که میگه باید کل شهرو واسه مست بودن گرفت
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
فقط اعدااااااااااااااااااام ...
جوگیر شدم
محمد
|
United States
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بخدا گندشو دراوردین . مگه کسی که از خارج میاد ایران با فرهنگ ما حجاب نمیزاره . اخه این چه استدلال غلطیه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هر چی ما بگیم درسته بقیه غلط میگن.
رعنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نه آخه فرق می کنه این دوستان مرکز جهان هستن همه جا باید بر طبق سلیقه ی اینها اداره بشه...
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مسئله اینه که ایشون به اسم نماینده ایران میره وگر نه خودش از زیر بته این شهرت رو بدست آورده؟!؟!؟!؟
اگر می خواد بره هر کاری دوست داره بکنه ولی نه به اسم زن مسلمان ایرانی بلکه.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احسنت
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
وما امده ایم که شما ها را بزور وارد بهشت کنیم اگه با زبون خوش رفتید که بسم الله ولی اگه نرفتید شلاق اماده است>>>
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
زینب خانم ایشون به عنوان شخص دعوت شدن نه نماینده سینمای ایران. بعد هم اینکه چرا شماها فقط هم مسلک های خودتون رو زن ایرانی می دونین؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ایشون هم عقل داره هم شوهر داره هم پدر مادر
به بقیه ربطی نداره
رهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خودتون رو نشون بدین ، به همه دنیا نشون بدین که چقدر فهیم هستید.
چطوره اول شلاقش بزنید بعد هم اعدامش کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قبلا هم نشون دادن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شاید به نظر شما برای نشان دادن فرهنگمان باید همه بی غیرت شویم
نخیر آقا فقط شما فهمیده و با فرهنگ هستی!!!!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
متاسفم که همه چی رو با غیرت قاطی کردین چطور شد غیرت فقط برای حاتمی؟ مادر چاوز که مورد عنایت قرار گرفت چی؟ چرا اونجا صداتون درنیومد.
شما جماعت فقط مشکلتون در رابطه با جنس مونث اما مردا اگه هر... کردن بلامانع
تابناک پخش کن هیچ وقت نظرات منو منعکس نمی کنی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
غیرت شما ها فقط با شلاق و زندان و تهدید خودشو نشون میده؟ ایشون خودشون هم فهم دارن که چی خوبه چی بد هم شوهر دارن که اگه لازم بشه غیرتی بشه شما لطفا غیرتتونو در گیر همسر کس دیگه ای نکنید اونم بیرون از کشور
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من حاضرم به جای خانم حاتمی شلاق بخورم.
پاسخ ها
از قیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کاردرستی می کنی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و من هم!
ناشناس
| Iraq |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خانم حاتمی برای همه ما بسیار محترمه و شخصیت وارسته ای داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پاشو بیا به این آدرس ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برو بخور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هر وقت احمدی نژاد را آوردن شلاق زدن ، می تونن لیلا حاتمی رو هم شلاق بزنن
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
احسنت...من هم یک حاتمی هستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من هم یک پیر زن 90 ساله را بوسیدم و طوریم هم نشد( میدونید که چی میگم ) اما حاضرم به جای خانم با شخصیت و محترمی مثل خانم حاتمی شلاق بخورم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من با اینکه مرد هستم حاضرم شلاق بخورم بجاش
مجتبي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اينجانب نيز يكي از شلاق ها را متحمل مي شوم فقط يكي ها! بقيه اش براي بقيه داوطلبان!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
و من هم همینطور
ناشناس
|
Ireland
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر قرار باشد به این موضوع رسیدگی شود، باید به موضوع رئیس جمهور قبلی و مادر چاوز هم رسیدگی شود! یک بام و دو هوا قابل قبول نیست. با این سخت گیری های بی مورد فقط مردم دورو می شوند و نتیجه اش می شود صفحه ی آزادی های یواشکی.
پاسخ ها
»حمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خییییلی خوب گفتی آفرین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بر منکرش لعنت بیان رسیدگی کنن تو هم برو 50 نفر جمع کن شکایت کن کی جلوتو گرفته؟
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حرف حساب !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون خودی بود فرق می کرد
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این درسته افرین.
خدارا شکر که هنوز عقل هست در این جامعه!
هرکسی خطا کنه باید مجازات بشه فرق نداره عدالت اینه
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
صدآفرین به شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اونایی که منفی دادن چه منطقی دارن؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
غیبت کردن از زنا بدتر است و کسی آن را جدی نمی گیرد و برخی گناهان را بزرگ جلوه می دهند... عجیب نیست؟؟؟؟!!!!!
ای کاش به اندازه ای که به اشتباهات بقیه توجه داریم ، اعمال و نیاتمان را زیر ذره بین می بردیم.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا زنا دیگه چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یک مصافحه خشک و خالی بوده اینقدر بزرگش نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هرچی من کردم خوب کردم هرچی دیگران کردند ذلیل بمیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناک محترم دو اشتباه کردی
اولا پخش همچین خبری کار درستی نبود
دوما حالا که پخش کردی این طور بیان ماجرا و انعکاس گزینشی نظرات کاربران کار درستی نیست
سایت بسیار محترمی هستید ولی چنین اشتباهاتی عقوبت الهی را به دنبال خواهد داشت
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عمووو، غیبت یعنی حرفی بزنی که دیگران نمی دونن و اینجوری ابروی فردی رو از بین ببری.
خانم حاتمی در برابر چندین دوربین از سراسر دنیا ابروی زنان مسلمان ایرانی رو برده اگر می خواد این کارها رو انجام بده خودش رو زن مسلمان معرفی نکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لایک
ناشناس
| Italy |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
چرا احمدی نژاد رو بخاطر بغل کردن یک زن اجنبی ...شلاق نمی زنید؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
نظرسنجی
آیا جام جهانی می‌تواند مانع جنگ آمریکا با ایران شود؟