امید
|
France
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولا مگه تو معابر عمومی ایران انجام داده ؟؟؟؟؟؟ دوما انظار عمومی هم نرن دنبال فیلمش که بیبین جریه دار شن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناک. الکی سعی نکن خودتو روشنفکر نشون بدی. ایشان نیاز به یک مجازات سنگین و عبرت آموز دارند. بار اولشون هم نبوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بشمار منفی ......... یک
بشمار منفی ......... دو
بشمار منفی ......... سه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چیزی که ما خبر داریم بار اولشون بوده است.
میشه بفرمایید دفعه قبلی کی و کجا بوده؟
تهمت خلیی کار زشتیه!
می دونی که طبق آیه قران، هر کسی به یک زن مسلمان تهمت بزنه مستحق مجازاته؟!
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خیلی منطقی و حقوقی بگو به چه جرمی؟ لطفا به کلمه حقوقی دقت کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا را شکر که واژه "روشنفکر" را قبول نداری
همون بهتر که فکرت "OFF" باشه تا از خاموشفکریت بهره ببری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
Go to a doctor. I know the best one.
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نه تو روشنفکری
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
...
این مدلی رفتار کنن باهاش میشه شادمهر عقیلی-گلشیفته فراهانی و ده ها مورد مشابه که الان دارن به ریش امثال شما میخندن :)
ناشناس
| United States |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو رو کجای دلم بذارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ایشان نیاز به یک مجازات سنگین و عبرت آموز دارند؟؟؟؟(چرادرمورد احمدی ازاین تزا ندادید؟؟؟؟)
ناشناس
| Canada |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رییس جمهور محبوب شما که دست معلمش را بوسید و مادر چاوز را به آغوش کشید باید به چه شکلی مجازات می‌شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
صبح به خیر عزیز!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بشمار منفی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ناشناس 12:28.
تو تا یک میلیون منفی هم برای من بشماری، برایم حتی کوچکترین اهمیتی نداره.
حرف حق را خواهم زد، حتی اگر تمام دنیا مخالفت کنند. پس باز هم بشین و بشمار.
ناشناس
| Canada |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این همه منفی رو دیدی؟ دیدی؟ حالا برو خودتو دار بزن! مستحقشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به ریش ما میخندن؟
همچین میگی انگار الآن گلشیفته خیلی اوضاعش اونور خوبه. به هر دری میزنه تا تو یک فیلم دست چندم، بهش یک نقش بدهند تا خرجشو در بیاره. ضمن اینکه کسی وقتی اینجا بود کاری بهش نداشت. خودش هول ورش داشت و فکر کرد اونطرف دهنشون براش بازه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به من و تو چه ربطی داره بار چندمش بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ناشناس محترم 13:01 . اون کار هم صددرصد اشتباه و نیازمند برخورد بود. ضمن اینکه بهتره اینو خوب تو گوشهات فرو کنی که ایشون هیچ وقت رییس جمهور محبوب من نبوده، نیست و نخواهد بود. فکر کنم خود شما عاشقش بودی و حالا میخوای بگی طور دیگه ای بوده!
ناشناس
| Iraq |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دارین ماهیت واقعیتونو به تمام دنیا ثابت می کنید...
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفی 1614
ناشناس
| Italy |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ای وای بر غوغاسالاران ضعیف کش...

اینها همه برای انحراف افکار عمومی است...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اتفاقا این تعداد منفی مایه افتخار هم هست. چون معمولا همیشه اکثریت مردم، دچار نوعی نادانی و کج فهمی هستند.
پس تا میتونید منفی بزنید که مایه افتخارمه که با شماها فرق داشته باشم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
در جواب اینکه گفتی:
تو تا یک میلیون منفی هم برای من بشماری، برایم حتی کوچکترین اهمیتی نداره.
حرف حق را خواهم زد، حتی اگر تمام دنیا مخالفت کنند. پس باز هم بشین و بشمار.

تو و امثال تو در توهم محق بودن هستین برای همینه که به خودتون اجازه فضولی در همه چیز رو میدین! کل مردم اشتباه میگن و تو خوبی! دینت برای خودنه نه برای دیگران.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس محترم 09:09.
اتفاقا من اصلا ادعای دینداری ندارم. قانون، قانونه. حالا چه به مذاق شماها خوش بیاد، چه نیاد.
در ضمن منفیها هنور کمه. انتظار بیشتر از این را داشتم. چون فکر میکنم تعداد انسانهای بی منطق و ناآگاه و احساسی، خیلی بیشتر از اینها باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من با اعدام خیلی موافقم اونم چند بار، بعد یک سوژه جهانی براش درست کردیم موضوع چند فیلم می شه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
"چون معمولا همیشه اکثریت مردم، دچار نوعی نادانی و کج فهمی هستند."

من نمی دانم کسی که این جمله را باور دارد چگونه به انقلاب که تلاش اکثریت است اعتقاد دارد!

یا به انتخابات اکثریت!!

از تا ریاست جمهوری و نمایندگان افتخار می کنند که مورد قبول اکثریت هستند!

اگر قرار بر اکثریت نباشد، هر گروه تندروی خود را محق می داند که هر کاری بکند! ...
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تابناک بی صبرانه منتظر نظر تو بود اصلا.
...منفیاتو بشمار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ناشناس
شما بیشتر بدنبال ابراز وجودی تا اینکه بدنبال درک موضوع باشید وحیف از وقتی که دیگران برای پاسخ دادن به شما گذاشتن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
علی آقا.
اینکه اکریت همیشه در اشتباه هستند با اصل انتخابات منافاتی نداره.
به هر حال هر کسی حق انتخاب داره. ولی مگر ممکن نیست کسی در انتخابش دچار اشتباه بشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ناشناس محترم 02:22.
این حرف شما را هم که میگی به دنبال ابراز وجودی قبول ندارم.
در یک محیط مجازی و البته کاملا ناشناس در برابر دیگران، ابراز وجود معنی ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
چرا ناشناس خودتو معرفي كن جايزه بگير با اين نظرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اقای ناشناش مخالف اکثریت! با اسم ناشناس که کسی ابراز وجود نمیکنه حالا معنی شناسنامه دار بودن منتقدین رو در کلام رییس جمهمور محترم میفهمم اینکه در فضای مجازی گرد وخاک بپا کنی که طرفداری از قانون نمیشه .
ضمنا قانون کجا؟اتفاق در کشور بیگانه واجنبی! افتاده تازه خانم حاتمی هم پیشقدم نبودن با اون بنده خدا تذکرم دادن که فراموش کرده بخاطر کهولت سن!جرمم متوجه ایشونه چون به اجبار مرتکب این عمل شده !حالا شما برو از طریق اینتر پل درخواست جلب اقای ژاکوب رو بده بیارن اینجا به جرم اقدام به عنف برا مصافحه با یه بانوی هم وطن شلاقش بزن.....
خداییش الان خبر بورسیه های هشت سال قبل و خبر اعدام امیر منصور رایا رو خوندم بعد متوجه شدم چرا همزمان بعضیا خبرایی مثل خبر خانم حاتمی رو بزرگ میکنن!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
دمکراسی داریماا؟؟؟جانماز ابکشیده هاش بیان وسط که جاشون حسابی خالیه..من موندم پس این اجباری نبودن تو اسلا م برا کدوم وقتههه؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ناشناس 12:24.یعنی خودتم 10بار متنتو از اول تا آخر بخونی، متوجه نمیشی چی گفتی. پر از تناقض بود. اصلا معلوم نشد کدوم طرفی هستی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
.... عجب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آفرین بر ناشناس 12:24
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مثلا یک بار تو کیف انگلیسی یک بار هم تو فیلم لیلی بوده حتما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
اگر جناب ناشناس مثل بقيه يك اسم الكي براي خودش بذاره مشكل شما حله؟ واقعا كه به چه چيزهايي اهميت ميدين ! بعدشم شماها چرا لذت ميبرين كه يكي زياد منفي داره؟اگر ازادي بيانه كه هر كسي حق داره حرف بزنه پس لطفا اينقدر كوته فكر نبشيد وهمه را تحمل كنير ومدام نيش نزنيد كه بشمارم منفيها اين حركت بي ادبيه
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدارو شکر . با برخورد به ایشان همه مشکلات مملکتی حل میشه . تورم و فرار مغزها و فساد و رانت خواری که چیزی نیست 3000 000 000 000 تومان که فدای سرمان....
در عجبم با این طرز فکرا : نمیپاشد ز هم دنیا چرا
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نه عزیزم تمام مشکلات حل نمیشه اما یه مشکل دیگه به مشکلاتمون اضافه میشه
ناشناس
| Ireland |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جناب آشنا، میشه بپرسم دقیقا چه مشکلی به مشکلات شما اضافه شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
3000 تا که قبلی بود 9000 تای جدید زنجانی رو بگو
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عزیزم 4 تا مشکلش تو گفتی من برات 10 ها مشکل دیگه میارم شما بگو که آیا این کارم مثل مابقی مواردی که گفتی مشکل هست یا نه؟ ثانیا بار اجتماعی چنین رفتاری رو ارزیابی کردی؟ ثالثا در دیپلماسی فرهنگی ما میدونی چقدر تاثیر منفی میگذاره؟
ناشناس
| Ireland |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
جناب دانشجو، اصلا من بیسواد شما این "بار اجتماعی" را بیشتر توضیح بده. اصلا "دیپلماسی فرهنگی" چه چیزی هست؟
حالا بگزارید من تعریف کنم برایتان: من یک دوستی دارم که با توجه به تعریف های من خیلی علاقمند به بازدید از ایران به همراه نامزدش شده، اما اخیرا با دسته گل های با آب داده شده و سوالاتی که برای ایشان ایجاد شده سعیم بر این است که نظر ایشان را عوض کنم چون می ترسم این بنده ی خدا با تعریف های من به ایران آمده و مشکلی برای خودش و یا نامزدش ایجاد شود. کارهای شما و دوستانتان ضد تبلیغ است برادر/خواهر من. بگزارید یک سناریوی دیگر را بررسی کنیم، لیلا حاتمی ژیل ژاکوپ را جلوی همه ی دوربین ها در بین هوا و زمین معلق نگه می داشت، آنوقت انواع خبرگزاری منتظر به تخریب مثل بی بی سی، سی ان ان، گاردین، فرانس 24 و غیره از این کاه کوهی می ساختند که بیا و ببین، آیا این "دیپلماسی فرهنگی" شماست؟ خسارت این کار این بود که عملا سینمای ایران منزوی تر از آن چیزی میشد که در حال حاضر هست. تحقیر بیشتر ملت ایران از باب اضافه شدن لقب ضد اجتماعی و... با باقی القاب داده شده به این ملت به خاطر ... شما و دوستانتان از دیگر نتایج سناریوی مطلوب شماست.
علی 12
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون زمانی که آقای احمدی نژاد با مادر مرحوم چاوز بله... این خواهران دانشجوی دلواپس کجا بودن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون محمود بود
این لیلاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احتمالا اون موقع هنوز کنکور قبول نشده بودن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا کجا بودند؟
متاسفانه تو مملکت ما برخورها تبعیض آمیزه!!!!
واسه یکی نه واسه یکی آره!!!!
مملی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
والا؟!!!!!!!!!
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دلواپس مادر چاوز بودند که به خیر گذشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ماچ محمود فرق داره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون موقع دلواپس نبودن !!!!!!!!!!!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
نکته ی جالب تو نظرا اینه که هنوز کسی جوابی برای این مورد پیدا نکرده ... قانون برای همه است ولی خُب ، محمود که همه نیست ، محمود :D منطقیه نه ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
دیگه دارم برای محمود خیلی دلواپس میشم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
رفته بوده گل بچینه....
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رفتار هر کس به خودش مربوطه وبه نظرم حق دخالت در رفتار های اجتماعی دیگران رو نداریم بهتر فکری به حال این بخوربخورهای مالی باشیم تارفتار یک هنرمند که صد درصد عمدی درکار نبوده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حق دخالت در رفتار های اجتماعی دیگران رو نداریم!!!
اجتماع جمع خونواده طرف که نیست آزاد باشه قانون داره برا خودش!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه توی ایران با یه پیرمرد روبوسی کرده که با قانون اجتماع ما مجازات بشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خوب گفتی صبا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
هنرمندان سفیر فرهنگی کشور هستند... این را بدان هرکسی باید حرمت کشور را حفظ کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من با کار ایشون به شکلی که نقل شده موافق نیستم. ولی با شلاق خوردن و برخورد فیزیکی با ایشون به شدت مخالفم. قطعا هیچ دستاوردی نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آگر داست آورد داشت میزدید؟ آقا این نیکی کریمی هم یه بار عمو عزت رو بغل کرد جفتشون رو نه هر سه تاشون رو شلاق بزنید.اصلا همهمون رو شلاق بزنید، ... اصلن بمباران کنید خلاص شیم هممون رو جمع کنید بسوزونید :دی
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
میترسی اینم بره پیش گلشیفته فیلم مبتذل بازی کنه
آقاخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام تذکری جدی فکر میکنم کافی باشد
پاسخ ها
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شما خودتو خسته نکن با این نظر های کارشناسیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب از ... راحت کنار آمدن با همه چیز. عجب از روشنفکران... متهم به عدم روشنفکری نکنید که بنده پذیرش امی آی تی داشتم ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا 4 تا مساله ریاضی را خوب بلدی حل کنی.عوضش از جامعه شناسی و فلسفه و سیاست و فرهنگ کم اطلاعی.من خودم شریف درس خوندم.دوستی داشتم که الان در ام ای تی دکترای برق می خونه.ایشون موقع حرف زدن در یک جمع حتی دوستانه دست و پاش شروع می کرد به لرزیدن.کوچکترین سواد سیاسی نداشت.این دلیل روشنفکری نیست که آدم پذیرش از ام ای تی داشته باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پذیرش ام ای تی چه ربطی به روشن فکری داره؟
بعدشم داشتی ! چه فایده؟:)))
رعنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آره... عجب ایوای...وا مصیبتااا... تو این کشور گل و بلبل آخه همچی چیزی رو ما چطور قبول کنیم؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امی آی تی ؟! کجاس مهندس ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لابد با سهمیه!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بی زحمت ارتباط پذیرش ام ای تی و روشن فکری را هم بیان بفرمایید روشن جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آره از سبک نوشتنت معلومه، به خصوص امی آی تی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خيلي مهم نيست از كجا پذيرش داشتيد ، شعور اجتماعي يا EQ هيچ ربطي به هوش محاسبه گر ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پذیرشم که داشته باشی باز نرفتی درس بخونی ببینی فرهنگ بقیه مردم چیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حتی اگر پذیرش اون دانشگاه رو هم داشته باشی دلیلی بر روشنفکری و شعور شما نیست بلکه نشون میده شماره از یخورده کوچیک از مغزت توی یک مسیر درست استفاده کرده بودی و خدا رو شکر اونم روت اثری نداشته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
داشتم ول کن الان چی داری؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
توی غرب وحشی از نظر شما؛خیلیها دکترای ام ای تی هستند!
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دوستِ عزیز قصد بی احترامی ندارم ولی پذیرش ام آی تی شخصیت و درک به آدم نمیده...
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
1- داشتم داشتم حساب میست
2- چه ربطی داره؟ تازه یاد بگیر که اون بی حجابها از عقیده ات نپرسیدند سوادتو سنجیدند.
3- من هم از آکسفورد پذیرش دارم و تفاضای محاکمه احمدی نژاد را به خاطر بوسیدن دست معلمش و بغل کردن مادر دوستش دارم. معنی نداره تا دوستتمرد بری مادرشو بغل کنی.
ناشناس
| United States |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همین که از ام آی تی پذیرش داشتی و الان اینجایی می شه محکومت کرد به چیزای خیلی بدتر از عدم روشنفکری..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پذیرش ام آی تی ربطی به روشنفکری نداره ناشناس عزیز ! شما درسخوان هستید اما روشنفکر..... نمی دونم فکر می کنید اصلا!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
این استدلالتون که میگید روشن فکرید چون پذیرش ام آی تی داشتید مجذوبم کرد.
رضا
| France |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
...
شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 12:15 از استدلالت معلومه که چقدر روشنفکری!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ایرادی نداره. همگان دعوتند به مناظره از ادبیات کهن تا حاضر- از هنر و موسیقی تا مذهب و تمدن از مسائل اجتماعی تا تاریخ ... تا ببینیم فقط 4 تا مساله ریاضی بوده؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
پذیرش MIT شعبه کراچی نزد استاد راهنما ملا عمر طالبان نژاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تموم شد نظرات مخالف؟ روشنفکرانی که تحمل حرف مخالف را دارند؟:))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
منم داشتم...این که نشد دلیل
مملکت پر گل و بلبله ها!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
پسر تا حالا در این حد قانع نشده بودم!!!!!!!!!
بیارین حاتمی رو که خودم میخوام حکمشو اجرا کنم....
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناک خیلی ترسیده مبادابااون برخوردبشه نترس ... نمی زاره باهاش برخوردی بشه یه لحظه شادی کرده happeشده جوگیرشده ولی ای کاش باهاش برخوردقاطعی می شدتادوباره این چیزا تکرار نشه( غیرت که نمی دونن چیه)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مجید داداشم اونی که نوشتی هپه است شاید هپه انگور احتمالا بعضیها میدونن happy یعنی چی! ضمنا کسی که اتهام بزنه و غیبت کنه اصلا نباید از غیرت حرف بزنه ها داداش گلم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
غیرت رو تو باید تعریف کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر خیلی غیرت داری در باره دخترهای ایرانی را که به کشورهای عربی میفرستند چیزی بگو؟ این را میگویند بی غیرتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمی دونم چرا مردای ایرونی برای بعضی چیزا زود غیرتی میشن ولی برای بعضی چیزا .............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
غیرت چیز خیلی خوبیه اما یه مقدار قبل از غیرت سواده که از غیرت واجب تره تا آدم به جای happy ننویسه happe
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
happe? ماشالا به این سواد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حامد جان الان باغيرتان بايد بيشتر نگران خانواده خودشان باشند ، نگران بقيه خانم ها بودن پيشكش
بنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
happe?مجبور نیستی نظر بدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقا حا مد شما خدایی؟یا معصومی؟تا حالا خارج از کشور رفتی؟دور بین خدا توی ایران هم روشن است مواظب باش خدا بد جوری بعدا میزاره تو کاسه ات .
جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای خیلی با غیرت . همین الآن دارن روزانه میلیاردها دلار از پول توی جیب من و تو رو از زیر دریا در میارن و میبرن ما هم هیچی نمیتونیم بگیم . اگه نمیدونی بهت بگم که منظورم گازه . حالا اگه راست میگی یه کم فقط یه کم غیرت نشون بده ببینم چه میکنی .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا حامد با غیرت یک غلط دیکته داری Happy . نمره دیکته شما 19 می شود. از هر غلط 10 بار می نویسی. صد آفرین
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هاپه چیه بگو مام بدونیم؟! همون happy اِ؟! شما که غیرت داری فیلمِ مصافحه ی زن و مرد نامحرمُ نگاه نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حامد جان happe نه happy
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
هههههههه happe و MPT
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حامد جان تو غلط می کنی برا زن مردم غیرتی می شی.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مطمئن هستم که اینکارها تکرار میشه و چقدر خوب.
محمد جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اجرای حکم شلاق نامبرده باید پیگیری شود، این خواسته اکثر مردم ایران است.
پاسخ ها
مجید
| Netherlands |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از کدوم اکثریت حرف میزنی رای به نظرهای بالا رو بخونی میفهمی که اکثریت کیا هستن !! اگه قراره مجازات بشن من خودم داوطلبم که مجازات بشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بازم خودتونو جای مردم ایران جا زدید؟
پژمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما یاد بگیر جای مردم حرف نزنی منفی ها رو ببین خواسته مردم اینه شما حد و اندازتونو بدونید ای عقلیت خود بزرگ بین
!
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اكثريت هم حتماً شخص شما تشكيل مي دهيد؟! شما با اين افكار ...
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این اکثر رو شماها از کجا میارید من نمیدونم اکثر اکثر شما جزئ هم نیستید
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رفتی از همه پرسیدی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ممد کجا بودی دلم برات تنگ شده بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی کل مردم ایران یک نفرن؟
قبلاً که سرشماری میکردن جمعیت خیلی زیادتر از این حرفا بودها.
یک نگاهی هم به منفی ها بنداز.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اکثر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اره ، از تعداد مثبت و منفی ها معلوم اکثر مردم ایران یعنی چند دردصد، من فکر می کردم بعضی ها تحلیلشون از جامعه اشتباهه، حالا فهمیدم ریاضی بلد نیستن
علی علوی
| United States |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولا شما چطور و چگونه راجع به "اکثر مردم ایران " نظر سنجی کردی ؟
ثانیا: اگر اکثر مردم ایران خواستند... هم باد انجام شود؟
رعنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آره سالهاست که این "اکثر مردم ایران" رو می شناسیم...
مملی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اکثریت. لا اقل خودت به خودت مثبت میدادی بشی دونفر ههههههههه ادم با افتابه شیر موز بخوره این منفی مثبها رونبینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نگاه به منفیای خودت ودوستات بنداز بعد از جانب همه مردم ایران حرف بزن.خود بزرگ بینی شما تمامی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر
برو عمو خدا روزی تو جای دیگه بده
بشمار منفی رو ، به جای خودت حرف بزن نه بقیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تازه فهميديم 5 نفر يعني اكثر مردم ايران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اکثر مردم از تعداد منفی هات کاملا مشخصه!!!!!!!!!!!!!!!!
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا ببخشید شما چه کاره مردم ایرانید؟
ناشناس
| - |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا نظر خودت را به اکثر مردم می چسبونی؟
علی
| Canada |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما همونا نیستید که همیشه خودتون را اکثر مردم ایران میدونید ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقای محمد جعفر شما هم نکنه از اون خواهرایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از تعداد مثبت هایی که گرفته مشخصه چقدر خواسته اکثریته
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما نیاز به بازآموزی زبان پارسی داری. ظاهرا مهنی کلمه اکثر رو نمیدونی . اکثر در زبان عربی معادل کلمه بیشتر در زبان پارسی هستش. خوب حالا اگه به تعداد مثبت و منفیای نظرت نگاه کنی میبینی که باید از کلمه قلیل و یا شاید اقل استفاده می کردی برادر من.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خسته نباشید. واقعا پرسش این مطلب از همه مردم در این زمان کم کار بزرگی بوده
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فكر شما خودت رو به تنهايي 70،80 درصد مردم ايران ميدوني!!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بیخود از طرف مردم صحبت نکن شما فوق فوقش 4 میلیون هستید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ببخشید مشکل کشور ما اینه که امثال شما خودشو اکثر می دونه ؟ بیچاره این 75 میلیون که همه از طرفش نظر می دن . میشه لطفا تعداد منقی ها را بررسی فرمایید بفرمایید اکثر مردم کجا رو گفتی ؟ نکنه منظورتون اکثر بچه های هم محلتون گفتید. هموطن گرامی ، ایران کشوری است با یک میلیون ششصد هزار کیلومتر مربع و با 82 میلیون نفر جمعیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از کی شما شدی "اکثر مردم ایران"؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفي ها رو ببين بعد از طرف ديگران صحبت كن
داوود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تعداد منفی ها رو ببین بعد بگو اکثر مردم ایران.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفی هارو ببین بعد بگو اکثر مردم...
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط من موندم این اکثر مردم ایران چرا زیر نظر شما و دوستاتون اینقدر منفی زدن!!! شاید اینا ایرانی نیستن هان هان؟
دریک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این آقای محمدجعفر اکثر مردم ایران رو از رو چه مدرکی دراورده یه نگاهی بکنه چقدر منفی بهشون دادن.مشت نمونه خرواره
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر لطفا از دید خودت نظر بده نه اکثر مردم ایران.
اکثر مردم رو میشه تو اجتماع دید . میشه بفرمایید افراد خارجی که به ایران میان چرا روسری سر می کنن ،آیا به خاطر احترام به فرهنگ میزبان (ایران) نیست پس ایشان هم حال عمد یا غیر عمد در اون فرهنگ قرار گرفته و این اتفاق رخ داده . اگر دست زدن به نامحرم ایراد داره چرا موقع در آغوش گرفتن مادر آقای چاوز رو پیگری نکردید .
خواهشا این قدر اسلام رو بسته جلوه ندید مگر فقط ما کشور مسلمان هستیم .
اگه تاریخ رو مطالعه کنی متوجه میشی که زمان حضرت محمد هم این چنین که می گویید نبوده . به خدا اسلام خیلی راحتتر از این حرفهاست .
جاوید باد ایران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
موافقم. خواست اکثر است چون واقعا تعداد مخاطب اینترنت نمایانگر کل جاممعه نیست. اکثرا روشنفکران!! اخبار اینترنتی دارند.
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط آقای محمد جعفر اگه سواد داری یه نگاه به تعداد منفیها در مقابل طرفدارات که مثل خودت دلواپسن! بنداز تا مفهوم اکثریت مردم ایران را بفهمی؟؟؟ هر چند که میدانم نمی فهمی!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آرا مثبت و منفی به نظر شما شاید مشخص کند چه کسانی "اکثر" و چه کسانی "اقل" هستند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما همین رای ها رو نگاه کنی معنی حداکثر و حداقل رو می فهمی
مارال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو خواسته اکثر مردم رو از کجا میدونی؟ این روزا همه خودشون رو نماینده مردم میدونن ولی نمیدونم چرا هرچی نظرات مشعشع شون رو میخونیم حرف ما نیست، حالا یا ما مردم نیستیم یا ...
افشین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما اکثر مردم را در خانواده و فامیل خود می سنجید یا در جامعه ی ایران؟ پیگیری کردن مسایل حقوقی کار وکلا و قضات است نه کار یک سری مردم عادی که فقط ظاهر هر چیز را می بینند. اجازه بدهید قوه ی قضاییه و قضات به کار خود برسند و شما لطفاً به کار خودتان که در آن تخصص دارید برسید. با تشکر.
جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بله در ادبیات قرن حاضر هرگاه تعداد چند نفر از چهار زد بالا اسمش میشه اکثر .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه نیگاه به او دوتا مثبت و منفی بالای کامنتت بنداز تا بفهمی مردم ایران چه نظری دارند.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کدوم اکثریت اخوی ؟؟؟؟
نصير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نظر اكثريت در اعلام آرا معلوم است.لطفا" از خواب بيدارش كنيد!!!
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه نگاه به نظرای همین سایت تابناک بکنی که تقریبا از همه طیفی توش میان اکثریت دستت میاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مردم همون خودتونین دیگه !!!!!!!!!!!!!!11
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خواسته اکثر ملت ایران که همینجا از این منفی خوردن دیده میشه!!!
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا به مثبت منفی ها نگاه کن و دروغ نگو. دروغ گو دشمن خداست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفی ها روبشمارمیفهمی اکثریت کین.
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفی 627
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اکثر مردم + اقلیت مردم - خجالت بکشید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
همان طوری که آمریکا خود را به تنهایی جامعه جهانی می داند و شما ناراحت می شوید، لطفاً شما هم اقلیت خودتان را ملت ایران ندانید. ممنون
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
محمد جعفر جان ، ميتوني مثبت و منفي ها رو بشماري و اقليت و اكثريت رو تشخيص بدي !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
از این منفی گرفتنا معلوم خواست چند درصد مردمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
قرار شده سرشماری نفوس و مسکن سال 93 تکرار بشه و یکی از سوالات کلیدیش همین باشه؟ باشه آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
... از طرف کدوم مردم حرف می زنی
ناشناس
| Canada |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
حالا چون برای خودت دو تا دوتا اسم استفاده می کنی شدی اکثریت مردم ایران
/
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جان من اون راي منفي هارو نگاه كن بعد بيا بگو"اكثريت"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من موندم این همه نظر مخالف حزو مردم نیستن بعد 4تا دلواپس شدن کل ملت...؟؟!!! داریممم؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
سواد داری دادا...روی هم 30-40 نفرین
نظرات بیشتر