بازدید 15810

چرا کسی از جلسه نمایندگان و اصولگرایان با روحانی خبر ندارد؟

چندی پیش، نشستی با حضور چند تن از نمایندگان مجلس، چهره‌های شاخص اصولگرا و حسن روحانی در کاخ سعدآباد برگزار شد؛ اما تاکنون هیچ خبر رسمی و تأیید شده‌ای درباره جزییات این نشست منتشر نشده است!
کد خبر: ۴۰۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸ 14 May 2014
چرا کسی از جلسه نمایندگان و اصولگرایان با روحانی خبر ندارد؟چندی پیش، عبدالرضا مصری، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گویی، از دیدار برخی چهره‌های اصولگرا و برخی اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور خبر داده بود.

بنا بر آنچه عبدالرضا مصری، عضو هیأت رئیسه مجلس از اعضای حاضر در جلسه با رئیس‌جمهور گفته بود، این نشست پنجشنبه گذشته در کاخ سعدآباد برگزار شده بود؛ اما یک عضو دیگر حاضر در جلسه با روحانی در گفت وگویی اظهار داشته در این نشست بحث‌های روز بررسی شده است.

خبرنگار «تابناک» برای پیگیری این موضوع و کسب اطلاعات بیشتر از این نشست با بیشتر اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تماس گرفت، ولی بیشتر آنان با ابراز بی‌اطلاعی از چنین جلسه‌ای، تمایلی به ارائه اطلاعات از این جلسه نداشتند؛ اما برخی از اعضا که نمی خواستند نامی از آن‌ها برده شود، جزییاتی را بیان کردند.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس در این باره گفت: این جلسه با حضور شماری از نمایندگان و برخی از چهره‌های اصولگرا از جمله اسدالله بادامچیان برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: بنا بر آنچه در میان اعضای حاضر در جلسه وعده شده است، قرار بر این بوده که اطلاعاتی درباره چگونگی و چرایی این جلسه اعلام نشود.

همچنین یکی دیگر از اعضای هیأت رئیسه مجلس، با ابراز گلایه از آقای مصری که برای نخستین بار خبر از انجام این دیدار داده بود، اظهار داشت: شاید آقای مصری سخنگوی هیأت رئیسه باشند، ولی مطمئنا سخنگوی دولت نیستند؛ بنابراین، وقتی درباره چنین نشست مهمی خبررسانی کرده‌اند، بهتر بود جزییات کامل تری اعلام می‌کردند که ابهامی درباره این جلسه نماند.

اما آنچه بر ابهامات چنین جلسه‌ای می‌افزاید، این است، چرا با توجه به اینکه در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها درباره این جلسه گمانه زنی‌هایی کرده و درباره افراد حاضر در جلسه و دستور جلسه اطلاعات تأیید نشده‌ای منتشر نموده‌اند، اما هیچ خبر رسمی و تأیید شده‌ای درباره جزییات آن منتشر نشده است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی