بازدید 11273

پاسخ مبین نت به خبر «تابناک»

شبکهٔ وایمکس مبین‌نت که از فناوری جدید و به‌روزی بهره می‌برد، علاوه بر امکان توسعه، هم‌اینک ظرفیت انتقال ۱۵ گیگابیت ترافیک و ارایه‌ خدمات به دست‌کم دو برابر تعداد مشترکین کنونی را دارد. همچنین با داشتن ۱۰ گیگابیت پهنای باند اینترنت، مشکل کمبود ظرفیت ندارد و تنها در سایت‌های محدودی، آن هم در ساعاتی از شبانه‌روز با ترافیک روبه‌روست.
کد خبر: ۴۰۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 14 May 2014
در پی انتشار خبری با تیتر «اعتراف وزیر، خیال متخلفان فروش اینترنت را آسوده کرده است؟!»، شرکت ارتباطات مبین‌نت پاسخی داده که بنا بر قانون عینا درج می‌‌شود.

به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای مدیر روابط عمومی این شرکت رسیده، به شرح زیر است:

مشتری‌مداری؛ اصلی راهبردی و انکارناپذیر در مبین‌نت

مشترکین عزیز

با سلام و احترام؛

قبل از هر چیز از همراهی تمامی ۷۰۰ هزار مشترک عزیز مبین‌نت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و از آن دسته دوستان محترمی که بنا به دلایلی در دریافت خدمات مطلوب با مشکل مواجه‌اند پوزش می‌طلبیم.

همان‌طور که بار‌ها به استحضار رسانده‌ایم، اصل مشتری‌مداری و توجه به خواست مشتریان و رفع مشکلات مشترکان، اصلی راهبردی در مبین‌نت به شمار می‌رود که هیچ کاستی و مماشاتی در مورد آن پذیرفتنی نیست. در این زمینه همه‌ کارکنان مبین‌نت در هر سطحی موظف‌اند تمامی سعی خود را برای تحقق این امر تا آخرین مرحله و کسب رضایت مشتری به کار بگیرند.

براساس همین فرهنگ جاری شده در مبین‌نت، اگر مشترکی بنا به دلایلی در دریافت خدمات مطلوب با مشکلی روبه‌رو شود و از طریق سامانه‌های رسمی ارتباطی (چه از طریق شماره‌ تلفن مرکز خدمات و پشتیبانی مشترکان ۰۹۶۷۹۰، یا درگاه VOC سایت مبین‌نت، یا ایمیل و نمابر به واحد روابط عمومی و...) موضوع را به اطلاع مبین‌نت برساند، کار‌شناسان پشتیبانی و فنی موظف‌اند با بررسی مشکل پیش آمده در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کنند.

این در حالی است که چنانچه با توجه به ماهیت شبکه‌های بی‌سیم و موانعی که امکان دارد به شکل پیش‌بینی‌ نشده در منطقهٔ سکونت مشترک برای دریافت خدمات مناسب به‌وجود بیاید و امکان ادامهٔ ارایهٔ خدمات فراهم نباشد، از راه‌حل‌های نهایی دیگر برای جلب رضایت وی استفاده خواهد شد.

این موضوع در مورد مشترکین محترمی نیز که در متن و نظرات انتهایی مطلب منتشر شده در وب‌سایت تابناک، مشکل خود را عنوان نموده‌اند، صادق است. از این مشترکین عزیز درخواست داریم با مراجعه به سامانه‌های معرفی شده، مشکل و مشخصات اشتراک خود را اعلام نمایند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود. اگر دوستانمان در سایت تابناک نیز اطلاعات مربوط به اشتراک و تماس این مشترکین را در اختیار دارند، می‌توانند آن‌ها را برای واحد روابط عمومی مبین‌نت ارسال نمایند تا از طریق پشتیبانی مشترکین مورد رسیدگی و پی‌گیری قرار گیرند.

اما در بخش دوم پاسخ به مطلب منتشر شده در این سایت خبری، لازم می‌دانیم برای آگاهی بیشتر توضیحاتی را در مورد زیرساخت‌ها و ماهیت شبکهٔ وایمکس مبین‌نت که جزیی از ساختار شبکه‌های بی‌سیم به شمار می‌رود، خدمت مشترکین گرامی ارایه دهیم.

شبکهٔ وایمکس مبین‌نت که از فناوری جدید و به‌روزی بهره می‌برد علاوه بر امکان توسعه، هم‌اینک ظرفیت انتقال ۱۵ گیگابیت ترافیک و ارایه‌ خدمات به حداقل دو برابر تعداد مشترکین فعلی را دارد. هم‌چنین مبین‌نت با داشتن ۱۰ گیگابیت پهنای باند اینترنت، در سایت‌های خود مشکل کمبود ظرفیت ندارد و تنها در سایت‌های محدودی از شبکهٔ خود، آن هم در ساعاتی از شبانه‌روز با ترافیک روبه‌رو است.

نکتهٔ مهم دیگر این‌که ماهیت خدمات وایمکس مبین‌نت که شبکه‌ای بی‌سیم است، با مدیای ارتباطی سیمی که ارتباط مشخصی را به نقطه‌ای مشخص ارایه می‌دهد متفاوت است. بر این اساس، کافی است در حد فاصل ایستگاه یا دکل مبین‌نت تا محل استقرار مشترک، ساختمانی مرتفع بنا شود. در چنین شرایطی چون خدمات به شکل بی‌سیم ارایه می‌شود، ممکن است ارتباط مشترک با شبکه با مشکل مواجه شود؛ چراکه در فضای ارتباطی او اختلال ایجاد شده است. بنابراین باید در چنین فضایی با انجام تغییراتی، ارتباط مشترک با دکل دیگر برقرار شود، یا اگر چنین امکانی وجود نداشت لازم است ایستگاه‌ جدیدی ایجاد کرد که فرآیند ایجاد آن زمانبر و تابع شرایط دیگری است.

با توجه به آن‌چه بیان شد، رشد تعداد مشترکان و در کنار آن ایجاد موانع و وضعیت ترافیکی، همه مواردی هستند که می‌توانند روی کیفیت ارایهٔ خدمات تأثیر بگذارند. ما در مبین‌نت به‌طور مداوم در تلاشیم متناسب با این شرایط تغییرات اصلاحی لازم را در شبکه ایجاد کنیم و بر تعداد سایت‌ها بیفزاییم. در همین زمینه، در ماه‌های اخیر ده‌ها ایستگاه جدید به سایت‌های مبین‌نت در مناطق با ترافیک زیاد اضافه شده‌اند که تأثیر بسیار خوبی در افزایش سطح کیفیت خدمات در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور داشته‌اند. این در حالی است که با توجه به اهداف تعیین شده در زمینهٔ توسعه و افزایش رضایت مشترکان، این کار به‌طور جدی در ماه‌های آینده نیز دنبال خواهد شد.

در پایان لازم است از دوستانمان در سایت تابناک به دلیل اهمیتی که به مشترکان و کیفیت شبکهٔ مبین‌نت می‌دهند تشکر و قدردانی کنیم. از ایشان صمیمانه درخواست داریم در تعاملی نزدیک‌تر و با ارایهٔ راهکارهای مدبرانهٔ خود، ما را در انجام وظایف ملی و جلب رضایت مشترکان‌ یاری دهند. در این زمینه ارسال بازخورد‌ها و مسایل مربوط به مشترکان، همراه با اطلاعات دقیق آن‌ها (شناسهٔ اشتراک یا شمارهٔ تماس) به مبین‌نت، می‌تواند روند کار بررسی و رفع مشکل این عزیزان را سرعت ببخشد.

همین‌جا از مشترکین ارجمندمان نیز می‌خواهیم چون مبین‌نت به خود آن‌ها تعلق دارد در کنارش باشند تا بتواند روز به روز با تکامل بیشتر، خدمات بهتری ارایه دهد. منتظر نظرات و پیشنهادهای خوب شما عزیزان هستیم.

خداوند پشت و پناهتان
روابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی