بازدید 3575

توصیه رایس به محمود عباس درباره رژیم اسرائیل

مشاور امنیت ملی آمریکا طی دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در شهر رام‌الله در کرانه باختری بر لزوم به رسمیت شناخته شدن اسرائیل از سوی هر دولت فلسطینی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۹۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۱ 09 May 2014
مشاور امنیت ملی آمریکا طی دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در شهر رام‌الله در کرانه باختری بر لزوم به رسمیت شناخته شدن اسرائیل از سوی هر دولت فلسطینی تأکید کرد.

به گزارش تسنیم، کاخ سفید در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت رسمی‌اش قرار داده از دیدار سوزان رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی خبر داده و افزوده نماینده آمریکا در این دیدار موضع آمریکا مبنی بر لزوم به رسمیت شناختن اسرائیل توسط هر دولت فلسطینی را مورد تأکید قرار داده است.

خانم رایس درباره مذاکرات بین طرف اسرائیل و فلسطی ضمن بیان اینکه این مذاکرات دچار وقفه شده‌اند اظهار کرد واشنگتن تنها راه دست‌یابی به «صلح پایدار» را ادامه گفت‌وگوهای مستقیم بین طرفین می‌داند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با این مقام فلسطینی همچنین دیدگاه آمریکا درباره یک دولت فلسطینی پایبند به صلح را بیان کرده و تصریح کرده که چنین دولتی بایستی متعهد به اجتناب از خشونت باشد، اسرائیل را به رسمیت بشناسد و توافقنامه‌ها و تعهدات قبلی موجود بین طرفین را به رسمیت بشناسد.

این دیدار در شهر رام الله درکرانه باختری رود اردن انجام شد.

9 ماه مذاکرات میان مقام های رژیم صیهونیستی و فلسطین 29 آوریل بدون حصول پیشرفت محسوسی پایان یافت. طی آن مذاکرات آمریکا تلاش کرد تا دو طرف را به موافقت بر سر یک چارچوب طرح برای پایان دادن به تنش های دو طرف متقاعد کند که در این جهت ناکام ماند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار