بازدید 7761

مسکن امید با هزار میلیارد تومان اعتبار کلید خورد

علی ربیعی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تاکید ویژه ای بر مسکن کارگری و مستمری بگیری دارد، گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی امضا شده است.
کد خبر: ۳۹۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 04 May 2014
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه تا سه سال آینده 10 هزارمیلیارد ریال از اعتبارات این وزارتخانه برای مسکن کارگری و مستمری بگیران اختصاص خواهد یافت، گفت: رئیس جمهور در موضوع مسکن کارگران تاکیدات ویژه ای دارد.

به گزارش مهر، علی ربیعی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تاکید ویژه ای بر مسکن کارگری و مستمری بگیری دارد، گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی امضا شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا سه سال آینده 10 هزار میلیارد ریال از اعتبارات وزارتخانه برای مسکن کارگری و مستمری بگیران تخصیص می یابد و رایزنی برای جلب منابع بانکی و آورده کارگران نیز در دست انجام است.

ربیعی با بیان اینکه هم اینک 23 میلیون روستایی زیر پوشش خدمات بیمه روستاییان قرار دارند، گفت: ارزش سرانه این دفترچه های درمانی 47 هزار ریال بوده که به 160 هزار ریال ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: با سیاست‌های در حال اجرا، سهم پرداخت از جیب مردم کاهش می یابد و بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز در زمینه استفاده از خدمات بیمارستان های دولتی پرداخت های کمتری خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی