بازدید 7709

هزينه ۷ ميلياردي «شهر موش‌هاي ۲»

دكورهاي ويژه و اختصاصي براي اين فيلم ساخته شد كه با توجه به هزينه‌هاي بالاي اين روزها كمي كار ما را سخت كرد. گذشت آن زماني كه با 200 ميليون مي‌شد يك فيلم ساخت
کد خبر: ۳۹۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ 20 April 2014
مرضيه برومند معتقد است كه چون با عشق فيلم و سريال‌هايش را مي‌سازد اين‌گونه مورد توجه مردم قرار مي‌گيرد.

به نوشته اعتماد، وي معتقد است: متاسفانه دنياي ما دنياي خيلي خشني است. ما هنرمندان سعي مي‌كنيم اين دنيا را بهتر كنيم و دنيايي پر از عشق را بسازيم. به نظر من چون با عشق فيلم و سريال‌هايم را مي‌سازم اين‌گونه مورد توجه مردم قرار مي‌گيرد. به قول معروف هر آنچه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند.

برومند در ادامه در خصوص «شهرموش‌هاي 2» هم گفت: ما هزينه‌هاي زيادي براي اين فيلم انجام داديم. فيلمبرداري كار كمي بيشتر از آن چيزي كه فكر مي‌كرديم طول كشيد. دكورهاي ويژه و اختصاصي براي اين فيلم ساخته شد كه با توجه به هزينه‌هاي بالاي اين روزها كمي كار ما را سخت كرد. گذشت آن زماني كه با 200 ميليون مي‌شد يك فيلم ساخت. الان هزينه فيلم «شهر موش‌هاي2» تاكنون حدود 7 ميليارد تومان شده است. به هر حال همه مراحل ساخت فيلم تمام شد و ما مراحل تدوين و موسيقي و كارهاي بعدي فيلم را كه در واقع كارهاي پاياني است، انجام مي‌دهيم.

برومند افزود: شايد برايتان جالب باشد كه بگويم آرزوهاي شخصي‌ام بيشتر از آرزوهاي اجتماعي‌ام نيست. آن آرزوهايي كه براي خانواده‌ام و مردم جامعه‌ام و هم‌ميهنانم و همه مردم جهان دارم بايد بگويم كه هنوز به آنها نرسيده‌ام. متاسفانه دنياي ما دنياي خيلي خشني است. ما هنرمندان سعي مي‌كنيم اين دنيا را بهتر كنيم و دنيايي پر از عشق را بسازيم. مشكلي در دنياي فعلي‌مان داريم و آن اين است كه متاسفانه اين روزها خيلي روي فرديت صحبت مي‌شود و مردم ما از كارهاي اجتماعي دوري مي‌كنند. اين واژه «من» همه ما را بيچاره كرده. بايد از «من» به «ما» برسيم. ما اگر كارهاي اجتماعي را در نظر بگيريم قطعا موفق‌تريم. من دوست دارم طرفدارانم بيشتر به «ما» فكر كنند تا به «من».
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار