 روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم یک تهیه کننده برنامه کودک تلویزیون و در نقد پخش تبلیغ مواد خوراکی در برنامه های کودک سیما نوشت:
روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم یک تهیه کننده برنامه کودک تلویزیون و در نقد پخش تبلیغ مواد خوراکی در برنامه های کودک سیما نوشت: مجری ها در زمینه تبلیغات ماکارونی و ... در برنامه کودک مقصر نیستند.
 							         		            مجری ها در زمینه تبلیغات ماکارونی و ... در برنامه کودک مقصر نیستند. حرف حقه، من وقتی ادا بازی اینا رو برای یه محصول میبینم واقعا حالم بد میشه
 							         		            حرف حقه، من وقتی ادا بازی اینا رو برای یه محصول میبینم واقعا حالم بد میشه         		                     		         چه ربطی دارد؟ کارآفرینی، توسعه کسب و کار و برند سازی در همه زمینه ها اتفاق می افتد و محدود به زمینه خاصی نیست. حال، اگر مطرح شود که این افراد با اعتیار صدا و سیما به اینجا رسیده اند و تلویزیون برایشان برندسازی کرده است و باید حق صدا و سیما نیز در نظر گرفته شود، شاید بتواند منطقی باشد که می تواند در قراردادهایی که این افراد از ابتدا با صدا و سیما می بندند، حقی برای این سازمان از فعالیت های خارج از سازمان در نظر گرفته شده و در واقع، برند تحت مالکیت معنوی سازمان درآید.
 							         		            چه ربطی دارد؟ کارآفرینی، توسعه کسب و کار و برند سازی در همه زمینه ها اتفاق می افتد و محدود به زمینه خاصی نیست. حال، اگر مطرح شود که این افراد با اعتیار صدا و سیما به اینجا رسیده اند و تلویزیون برایشان برندسازی کرده است و باید حق صدا و سیما نیز در نظر گرفته شود، شاید بتواند منطقی باشد که می تواند در قراردادهایی که این افراد از ابتدا با صدا و سیما می بندند، حقی برای این سازمان از فعالیت های خارج از سازمان در نظر گرفته شده و در واقع، برند تحت مالکیت معنوی سازمان درآید.         		                     		         جالبتر اینجاست که صدا سیما دوباره درخواست بوجه کرده
 							         		            جالبتر اینجاست که صدا سیما دوباره درخواست بوجه کرده         		                     		         اینگونه تبلیغات تصویر برنامه هارا بسیار زشت کرده است.
 							         		            اینگونه تبلیغات تصویر برنامه هارا بسیار زشت کرده است. الان عموها و خاله ها میان با حضور بچه ها تبلیغ پفک و چیپس میکنند کلا الان تلویزیون یه طوری شده هر کانالی میزنی داره تبلیغ  میکنه
 							         		            الان عموها و خاله ها میان با حضور بچه ها تبلیغ پفک و چیپس میکنند کلا الان تلویزیون یه طوری شده هر کانالی میزنی داره تبلیغ  میکنه         		                     		         مگه معلمین ما خارج ار کلاس مدرسه ، در کلاس خصوصی، پزشکان ما خارج ار تعرفه بیمارستان ، از روش زیر میزی ، تلویزیون ما خارج از برنامه های معمول از طریق تبلیغات فراوان ، اساتید دانشگاه ما خارج ار دانشگاه  و .... درآمد کسب نمی کنند. این اگر هم  یک مشکل محسوب  میشه شامل حال همه هست.
 							         		            مگه معلمین ما خارج ار کلاس مدرسه ، در کلاس خصوصی، پزشکان ما خارج ار تعرفه بیمارستان ، از روش زیر میزی ، تلویزیون ما خارج از برنامه های معمول از طریق تبلیغات فراوان ، اساتید دانشگاه ما خارج ار دانشگاه  و .... درآمد کسب نمی کنند. این اگر هم  یک مشکل محسوب  میشه شامل حال همه هست.         		                     		         براي يكبار هم كه شده كيهان حرف دل مردم رو زذ .صدا و سيما كه با كپي كردن تبليغات ماهواره اي شورشو در اورده. بدتر از همه هم تبليغات مزخرف مواد خوراكي اغلب ناسالم در برنامه هاي كودك انهم بصورت مستقيم و توسط عموها و خاله ها به شكل زننده است. واقعا اين مجريان ايا براي شخصيت خود احترامي قايل هستند؟ اين افراد چگونه ميخواهند الگوي كودكان باشند
 							         		            براي يكبار هم كه شده كيهان حرف دل مردم رو زذ .صدا و سيما كه با كپي كردن تبليغات ماهواره اي شورشو در اورده. بدتر از همه هم تبليغات مزخرف مواد خوراكي اغلب ناسالم در برنامه هاي كودك انهم بصورت مستقيم و توسط عموها و خاله ها به شكل زننده است. واقعا اين مجريان ايا براي شخصيت خود احترامي قايل هستند؟ اين افراد چگونه ميخواهند الگوي كودكان باشند         		                     		         هیچ کی نیست به این اقایون فرهنگی که فرق صدا و سیما با بقیه کانال های  کریه را در انسانی بودن- معنی گرا بودن می داند و سرگرمی را بی جا می پندارند اما می بینیم کودک پای تلوزیون برنام کودک به صورت خیلی باز تبلیغ انواع کیک- ماکارونی کارت بانک و و و  به مدت طولانی و در اخر هیچ دستگیر کودک محتاج اموزش و خلاقیت و نو اوری و هیجان نمی شود. واقعا که
 							         		            هیچ کی نیست به این اقایون فرهنگی که فرق صدا و سیما با بقیه کانال های  کریه را در انسانی بودن- معنی گرا بودن می داند و سرگرمی را بی جا می پندارند اما می بینیم کودک پای تلوزیون برنام کودک به صورت خیلی باز تبلیغ انواع کیک- ماکارونی کارت بانک و و و  به مدت طولانی و در اخر هیچ دستگیر کودک محتاج اموزش و خلاقیت و نو اوری و هیجان نمی شود. واقعا که         		                     		         آی گفتی
 							         		            آی گفتی