بازدید 7565

پرداخت معوقات ایثارگران ؛ به زودی

صندوق بیمه بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیتش افزایش می یابد و تلاش برای برطرف شدن مشکلات خانواده های شهداء از مهمترین اولویت های کاری است.
کد خبر: ۳۸۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴ 26 February 2014
معاون رئیس جمهور گفت : ۳۲ درصد از معوقات ایثارگران از سال ۸۶ تا کنون پرداخت شده است و مابقی آن تا پایان امسال و سال آینده پرداخت می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران در بندرعباس گفت : صندوق بیمه بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیتش افزایش می یابد و تلاش برای برطرف شدن مشکلات خانواده های شهداء از مهمترین اولویت های کاری است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : بیمارستانهای خاتم الانبیاء و سامان تهران از بیمارستانهایی طرف قرار داد با این سازمان است که خانواده های شهداء و جانبازان می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی گفت : پزشکان فوق تخصص این بیمارستان ها برای ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران به شهرستانها اعزام می شوند و در صورت امکان در همان استانها درمان می شوند و در غیر این صورت به این دو بیمارستان اعزام می شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهید مرادی زاده و شهید عبداله زاده از شهدای اهل سنت  هرمزگان دیدار کرد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی