بازدید 4597

قرائتی: وضعیت نماز در کشور مطلوب نیست

متاسفانه وضعیت نماز در کشور مطلوب نیست که باید با تدوین برنامه‎‌ها و برگزاری همایش‎های مذهبی، ضرورت اهتمام ویژه به اقامه نماز را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۳۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹ 26 February 2014
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: از فاکتورهای جامعه سالم، عقب هستیم.

به گزارش ایسنا "محمدحسین آیتی" در سومین همایش گفتمان مهدویت با اشاره به ابعاد مختلف سلامت، تصریح کرد: سلامت، ابعاد گوناگونی دارد که سلامت معنوی یکی از این ابعاد به حساب می‌آید و در حال حاضر در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: افراد باید توجه داشته باشند که برای نیل به سلامت معنوی باید با فرهنگ مهدویت همگام شد و در این زمینه گام برداشت تا جامعه برخوردار از سلامت معنوی و جسمی ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: برای برخورداری از سلامت معنوی و جسمی که در حال حاضر در این خصوص مقداری دچار عقب‌ماندگی شده‌ایم باید به گونه‎ای برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بهره‌مندی از سلامت معنوی و جسمی در زندگی افراد، جاری شود.

وضعیت نماز در کشور مطلوب نیست

رییس ستاد اقامه نماز کشور نیز با اشاره به ویژگی جامعه اسلامی و لزوم توجه به اقداماتی که در قالب مبانی اسلامی صورت می‎گیرد، تصریح کرد: آن دسته از برنامه‎هایی که تحت عنوان مبانی اسلامی از سوی مردم صورت می‎گیرد باید به گونه‎ای انجام شود که پای‌بند به اسلام‌شناسی باشد.

حجت‌الاسلام "محسن قرائتی" خاطرنشان کرد: برنامه‌های مذهبی که از سوی مردم صورت گیرد، به طور مثال عزاداری‎های پررنگ برای ائمه از سوی مردم هنگامی که توجه و اهمیت به نماز کمتر است، ناقص هستند.

وی با اشاره به وضعیت اقامه نماز در کشور، عنوان کرد: متاسفانه وضعیت نماز در کشور مطلوب نیست که باید با تدوین برنامه‎‌ها و برگزاری همایش‎های مذهبی، ضرورت اهتمام ویژه به اقامه نماز را ایجاد کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی