بازدید 14867
در آستانه مذاکرات هسته‌ای وین؛

نتانیاهو: سیاست ما در قبال ایران، دارای «دو رکن اصلی» است

با نزدیک شدن به زمان برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در وین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بار دیگر علیه مذاکرات موضع‌گیری ‌و ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرده است. در این میان، وی به دو رکن اصلی راهبرد خود برای ضربه زدن به این مذاکرات اشاره نموده و به نوعی، بر گمانه‌زنی‌های پیشین در این زمینه مهر تأیید زده است.
کد خبر: ۳۷۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱ 17 February 2014
نتانیاهو: سیاست ما در قبال ایران، دارای «دو رکن اصلی» است
با نزدیک شدن به زمان برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در وین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بار دیگر علیه مذاکرات موضع‌گیری ‌و ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرده است. در این میان، وی به دو رکن اصلی راهبرد خود برای ضربه زدن به این مذاکرات اشاره نموده و به نوعی، بر گمانه‌زنی‌های پیشین در این زمینه مهر تأیید زده است.

به گزارش «تابناک»، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در جریان جلسه کابینه این رژیم، بار دیگر مواضع همیشگی خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرده؛ اما در میان سخنان خود، از دو رکن اصلی راهبرد رژیم اسرائیل علیه ایران پرده برداشته است.

به نوشته سایت خبری «آروتز شوا» نتانیاهو با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ این هفته از سر گرفته می‌شود، اظهار داشت: «باید گفت که تاکنون، این ایران است که بدون دادن امتیازی قابل توجه، از این مذاکرات سود برده و کاهش تحریمی چشمگیری را دریافت کرده و اقتصاد این کشور نیز همچنان به شکل مناسبی به فعالیت خود ادامه می‌دهد».

وی در ادامه سخنان خود، بار دیگر ادعاهایی ‌علیه ایران مطرح کرده و گفته، ایران در داخل و خارج سیاست‌های‌ تهاجمی ‌در پیش گرفته است. وی مدعی شده حمایت ایران از «کشتارهای رژیم سوریه»، «اسرائیل تسلیحات برای سازمان‌های تروریستی» و «درخواست نابودی دولت اسرائیل»، از جمله این سیاست‌های تهاجمی به شمار می‌رود.

نتانیاهو همچنین با اشاره به ادامه برنامه هسته‌ای ایران، افزود‌: «هم‌اکنون ایران به انجام تحقیقات پیشرفته و توسعه سانتریفیوژهای خود ادامه می‌دهد و حاضر نیست حتی یکی از سانتریفیوژهای خود را به عنوان امتیاز واگذار کند».

نخست وزیر رژیم اسرائیل‌ در ادامه به بیان دو رکن اصلی سیاست‌های خود در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخته و گفته است: «سیاست اسرائیل روشن‌ است و در دو مسیر جریان دارد؛ نخست، افشای عدم تغییر در سیاست تهاجمی ایران و دوم، درخواست نابودی توان غنی‌سازی ایران. ایران برای اهداف صلح‌آمیز هسته‌ای، نیاز به هیچ سانتریفیوژی ندارد».

گفتنی است، پیش از این نیز برخی منابع غربی و همچنین اسرائیلی، از شکل‌گیری کمپینی از سوی رژیم اسرائیل و به رهبری نتانیاهو برای ضربه زدن به توافق هسته‌ای ایران خبر داده بودند؛ اقداماتی از جمله بالا بردن سطح درخواست‌ها از توافق نهایی هسته‌ای و همچنین جلوگیری از تصویب نهایی هر توافق حاصله، از جمله تاکتیک‌هایی است که این رژیم در این زمینه مدنظر قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۳۲
برنامه اتمی ایران از جمله غنی سازی و پروژه اراک به کوری چشم تو ادامه خواهد یافت
پاسخ ها
hossein
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
استراتژی اسرائیل خوب جلوه دادن توافق برای ایرانه در حالی که این توافق آرزو اسرائیل و به ضرر ایرانه
برو بمیر بابا ....
این حرفا همش نقشس برای این که تومذاکرات امتیازای بیشتری بگیرن. نباید گولشون روبخوریم.نبایدعقب نشینی کنیم.نباید غنی سازی بیست درصد رو متوقف کنیم .چون حقمونه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اینا عصبانیتش از دیپلماسی ایران رو نشون میده.
خیلی خوب . حرف نزنی نمی میری
shut up...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
جالبه تابناک فحشها رو منتشر میکنه ولی نظرات مخالف خودشو نه.shut upجمله مودبانه اس؟
محسن
| Germany |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آقای با ادب وقتی با آدم خوارها رو در رویی رعایت ادب معنی نداره!!!
چشم رژیم منحوس صهیونیستی کورباد که ایران را نمیتواند ببیند بیاری خداوند نابودی رژیم اسراییل نزدیک است سران صهیونیستی هر چقدر واق واق کند ایران ومسلمانان پیروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ما نیازی به نابودی اسراییل نداریم باید از راه دیپلماسی این رژیم رو سر جاش بنشونیم.
صهیونیستها تمام هم وغم شان ایران شده است از آن طرف عربستان از پاکستان سلاح اتمی می خرد وقتی که رژیم عربستان سرنگون شد سلاحهای اتمی عربستان اسراییل را نابود خواهد کرد
پاسخ ها
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خواب دیدی خیر باشه عمو! عربستان بخواد به اسراییل چپ نگاه کنه که آمریکا ایکی ثانیه بساط آل سعود را جمع میکنه میفرسته برن گدایی کنن.... در ثانی، این آل سعود خودشون ریشه ی یهودی دارن....
ما ایرانی ها از هر طرز فکر و سلیقه ای اسراییل رو برسمیت نمیشناسیم
نتانیاهو دیگه حرفش خریدار نداره. ما با اسراییل کاری نداریم و ارتباط نخواهیم داشت. ولی از تعامل سازنده با دگر کشور های دنیا حتی آمریکا حمایت می کنیم.
هیچ غلطی نمیتواند بکند
اسراییل باید نابود شود.
یاد مثلی افتادم که میگن گر خدا خواهد عدو سبب خیر شود . با این کارها و حرکت ها باید اونایی که به غرب دل بسته اند بدانند که این کثافت ها با ملت ایران مشکل دارند و به هیچ صراطی پایبند نسیتند
ان شاالله بزودی رژیم ننگین صهیون از روی کره زمین پاک می شود!
تیم هسته ای با تمام وجود پشتیبانتان هستیم.
دست و پا زدن رژیم منحوس صهیونیستی برای بقا بیشتر طبیعیه ولی از نابودیشون جلوگیری نمی کنه...
چرت ميگه .البته بگذاريد هر جه ميخواهد بگويد زيرا همين حرفهاست كه اسرائيل را به نابودي ميكشاند. وعده خداوند حق است
نتاج جان امر دیگری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
آقا ما میتونیم،غنیسازی 20 % میکنیم!!!هر کی میتونه بیاد جلومونو بگیره!
بعدی...
مرگ بر نتانیاهو...
سلام. یک از توانمندی های ما ایرانی ها، قدرت سازماندهی توده هاست. تنها نمی دانیم این کمپین های ما کجاست!!
تابناک محترم، چرا عملی نمی کنید رساندن معنای ایرادهای-بنی اسرائیلی به کنگره و سنا!؟
آخ چه حالی میده جسد این دشمن انسانیت و دین رو مثل چسد هویدا و نصیری سوراخ شده از گلوله ی مسلمانان ببینیم
شلوار جين چي شد؟اول اون حل كن بقيش پيشكش آقاي غاصب.
سوال اول: بین تمام کشورهای عربی کدام یک واقعاً طرفدار مردم فلسطین هستند و از آرمان آنها واقعاً حمایت می کنند؟
سوال دوم: بین تمام کشورهای اسلامی کدام یک واقعاً طرفدار مردم فلسطین هستند و از آرمان آنها واقعاً حمایت می کنند؟
اینکه نتانیاهو رسما" اعلام میکنه که از مذاکرات ناراضی هستند و ایرانی ها تو مذاکرات چیزی ندادند....خودش یک سیاسته..... تردیدی وجود نداره که اسرائیل راضیه. همه اذعان می کنن که آمریکا هیچگاه برخلاف منافع اسرائیل کوچکترین اقدامی نمی کنه...... پس در این شرایط بهترین کار برای اسرائیل اینه که به ظاهر مخالفت کنند و خودشان را عصبانی نشونن بدند تا اینجوری دهنه مخالفان مذاکرات در ایران را ببندند. آیا آمریکا واقعا" میتونه برخلاف منافع اسرائیل کار کنه؟؟؟ و موجبات عصبانیت مسئولین اسرائیلو فراهم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاسخ خیلی سادست
اهمیت ندید حرف مفت میزنه« اصلا ما اونارو قبول نداریم 
به امید نابودی کامل اسرائیل
آمین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل