بازدید 70234

مقر ۴۹: ویدیویی تکان دهنده از بلایی که رجوی بر سر منافقان آورد!

در جلسات غسل، آنان باید اعتقادات خود را بازگو می‌کردند تا دیگران با تمسخر عقاید و اعتقاد آنان، به اصطلاح مجاهدان را از هر فکری جز فکر مسعود و مریم رجوی خالی کنند. ویدیویی که به نام مقر ۴۹ آماده شده، به خوبی با زبان صوت و تصویر، بخشی از مسائل موجود‌ در میان گروهک منافقین را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸ 14 January 2014
آیا بعد از اجرای توافق ژنو، بازار نفت و خودرو تکان مي خورد؟
این روزها، از سازمان منافقین خلق ایران ـ که خود را مجاهدین خلق می‌نامند‌ ـ جز بدنامی چیزی نمانده است. اعضای ارشد این گروهک پس از نابودی صدام حسین، حامی اصلی خود، همچنان سرگردان در ‌کشورهای ‌جهان هستند تا برای ادامه فعالیت‌های تروریستی‌شان، مکان‌یابی کنند؛ اما هر یک از کشورها‌ ‌به بهانه‌ای آنان را از خود می‌رانند تا سرانجام کشوری حاضر شود با اعمال فشار‌ از طرف یک ابر‌قدرت، آنان را در خود جای دهد.

به گزارش «تابناک»، اما نکته غم‌‌انگیز در این میان، پدر و مادرانی هستند که فرزندان خود را در آغوش این سازمان تروریستی می‌بینند؛ فرزندانی که برخی از آنان با فریب به این سازمان پیوسته‌اند و اکنون با شناخت ماهیت اصلی تروریستی آنان و با باز شدن درهای این اردوگاه مخوف و تخلیه آن به دامن خانواده برگشته‌اند و عده‌ای ‌همچنان دنبال راهی برای بازگشت‌اند و گروهی دیگر اما همچنان ادامه کار با این سازمان تروریستی را برگزیده‌اند و این در حالی است که پدران و مادران آنان نیز همچنان نگران وضعیتشان در این سازمان مخوف هستند.

در مستند تلویزیونی مقر ۴۹، ناگفته‌های افرادی که از این سازمان جدا شده‌اند و عجز و درماندگی پدران و مادرانی که بارها به دنبال بچه‌های خود جلو‌ این اردوگاه فریاد زده‌‌ و کتک‌ها خورده‌اند، عبرت‌آموز است؛ پدران و مادرانی که بعضا برخی از آنان سی سال اجازه دیدن فرزندان خود را ‌نداشته‌اند و حتی بسیاری از سرنوشت بچه‌های خود هیچ نمی‌دانند.
 
اما در مقر ۴۹، زن و مرد ‌ندارد؛ زنانی هستند که به هنگام دیدن پدر و مادر خود، همچنان با ‌‌منافقین ‌می‌مانند و والدین دل‌شکسته ‌خود را راهی ایران می‌کنند تا در لشکرهای نابود شده زنان منافقین به آرمان‌های تروریست‌ها خدمت کنند.

آنان خود می‌گویند که رجوی حتی فکر آنان را از آن خود کرده ‌و می‌خواسته ‌که تنها به او و مریم رجوی فکر کنند. در جلسات شبانه غسل، آنان باید اعتقادات خود را بازگو می‌کردند تا دیگران با تمسخر عقاید و اعتقاد آنان، به اصطلاح مجاهدان را از هر فکری جز فکر مسعود و مریم رجوی خالی کنند.

ویدیویی که به نام مقر ۴۹ آماده شده، به خوبی با زبان صوت و تصویر، بخشی از مسائل موجود در میان گروهک منافقین را نشان می‌دهد.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۱۶
با عنوان جوان ایرانی نهایت انزجار خود را ازین وطن فروشان تروریست ابزار می دارم...

به امید نابودی کامل این گروهک
پاسخ ها
سلماااااااااااااااان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
حمله مرصاد رو هرگز فراموش نميكنيم
درود بر سلحشوران هوانيروز
عجب ...
خدا لعنتش کنه اين مرتيکه مزخرفو
خدا لعنتشان کند حتی توبه هم کنند باید اعدام شوند
لعنت خدا بر کسانی باد که در آرزوی قدرت دست به هر جنایت و خیانتی زدند. لعنت خدا بر مسعود رجوی و یاران نزدیکش باد!

با تشکر از تابناک
خدا لعنتشان کند رهبران این گروهک سفاک رو...
لينك دانلود به صورت ناقص دانلود مي‌كند
آفرین تابناک.. خیلی نسل جوان باید اینها رو ببینه و مراقب باشه گول این عوضی ها رو نخوره. تابناک، چقدر زیبا و با کرامت در باره مادران و پدران زجر کشیده این جوونها که گول خوردن گفتی. باید به این افراد جرات داد تا جدا شن از این کارها و برگردن سر خونه و زندگیشون. خدا کنه به حق علی
جالب، روشنگرایانه و بسیار تکان دهنده بود
ننگ ونفرین ابدی نثار مریم ومسعود رجوی کثیف
لینک مشکل داره کامل نمیشه دید از دقیقه 17 به بعد قطع میشه لطفا درست کنید
لعنت بر رجوی
مرگ بر منافقین وصدام
لعنت بر منافقین کوردل
اينقدر از اين وطن فروشان حرف نزنيد
فكر ميكنند مهم اند
خدا به راه راست هدايتشان كند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل