بازدید 183104
اثری تکان‌دهنده که تلویزیون پخش کرد؛

فیلم: روایت تکان دهنده از رسوایی جنسی سرکرده منافقین

در این مستند تکان دهنده، سه تن از اعضای سابق سازمان منافقین که اینک در اروپا زندگی می کنند، با بیان خاطرات خود از چگونگی پیوستن به این سازمان، راز طلاق ها، ازدواج های اجباری و استثمار جنسی زنان به دست مسعود و مریم رجوی را افشا کرده اند.
کد خبر: ۴۳۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ 13 September 2014
دومین مستند جدی و صریح تلویزیون درباره منافقین در شرایطی طی روزهای اخیر پخش شد که با توجه به بی‌سابقه بودن افشای نسبتاً بی‌پرده فساد موجود در این گروهک خائن به ملت ایران، با اقبال عمومی مواجه شد تا ضرورت بیان صریح وقایع به خصوص درباره دشمنان مردم، پررنگ تر شود و تقویت این حرکت مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش «تابناک»، اواخر تیرماه بود که تلویزیون اقدام به پخش یکی از مهم‌ترین مستندهای سال‌های اخیر سینمای ایران کرد. «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» ساخته مرتضی پایه‌شناس که به یکی از ایدئولوژیک‌ترین سازمان‌های تروریستی ایران معاصر می‌پردازد، ولی اساسا تلاش می‌کند به موضوع٬ فرا‌تر از ایدئولوژی نگاه کند و در این فضا، تماشاچی با رفتار بی‌رحمانه منافقین، آشنا می‌کرد.

این اثر، در نوع خود یک اتفاق مهم بود، چرا که برخی از خطوط قرمز صداوسیما را جابجا کرد و مشخصاً در مسئله‌ای همچون عدم نمایش چهره زن ایرانی بدون حجاب، شاهد تغییر این وضعیت بودیم و جداشدگان از منافقین که ساکن کشورهای اروپایی هستند، با وضعیت معمول شان در این کشورها مقابل دوربین بودند و یا فیلم‌های خانوادگی استفاده شده نیز طبیعتاً این گونه بود.

حال با گذشت چندین ماه، از مستند دیگری رونمایی شد که ابعادی تکان دهنده از روابط نامشروع را در این گروهک تروریستی به نمایش می‌گذارد؛ گروهکی که مسعود و مریم رجوی بر تفکیک شدید جنسیتی تاکید دارند و در همین راستا بسیاری از زنان را در سال‌های گذشته از مردانشان طلاق دادند اما در مقابل سرکرده‌اش حرمسرا راه انداخت و با اعضای اصلی این گروهک تماماً به روابط نامشروع می‌پردازد.


مستند «در آغوش یاران» با افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده جنسی توسط فرقه مسعود رجوی، پشت پرده های جدیدی از توحش و تجاوز سازمان منافقین را به تصویر می‌کشد. در این مستند تکان دهنده، سه تن از اعضای سابق سازمان منافقین که اینک در اروپا زندگی می کنند، با بیان خاطرات خود از چگونگی پیوستن به این سازمان، راز طلاق ها، ازدواج های اجباری و استثمار جنسی زنان به دست مسعود و مریم رجوی را افشا کرده اند.

این مستند با لحنی صریح‌تر از «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» به فضا و مناسبات کثیف و البته پنهان منافقین پرداخت و این برای نخستین بار بود که به صراحت درباره روابط جنسی حاکم و مرید و مرادگرایی که برای توجیه این روابط جنسی تاکید می‌شود، سخن به میان می‌آید و فرقه بودن این گروهک بیش از پیش عیان می‌شود و به همین دلیل نیز این مستند در ساعات پایانی شب و با 14+ پخش شد.

کارگردان بدون تلاش برای نمایش چهره‌ای روتوش شده از وقایع، وضعیت کنونی اعضای سابق منافقین را به همان شکلی کنونی شان پذیرفته و یکی از دلایل تاثیرگذاری این مستند، همین عرصه بازی است که فراهم شده و اجازه داده شده روایت از زبان اشخاصی بیان شود که به صراحت تاکید می‌کنند قربانی تجاوز سازمانی رجوی شده‌اند و از ترس مرگ، حتی جرات اعتراض نیز نداشته اند.

این مستند پنجشنبه 20 شهریور ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش شد و جمعه 21 شهریور ساعت 22 به علت استقبال زیاد مخاطبان مجددا از شبکه 2 پخش شد، به خوبی نشان داد همچنان باید فضا برای پرداختن و عیان ساختن هویت چنین گروهک‌هایی بازتر شود تا مردم درک کامل‌تری نسبت به هویت منافقین داشته باشند. اکنون می‌توانید این مستند «تکان دهنده» را در «تابناک» تماشا کنید.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹۲
چرا زن مسلمان رو بی حجاب پخش کرد ؟
و لعن الله فاسقین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
آفرین
پیرو ولایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
احیانا اینایی که منفی دادن از منافقین نیستن؟
البته به غیر از اشتباهی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
چرا اینها بعد اینهمه جنایت الان اینجوری راحت دارند زندگی میکنند وتو مستند ایرانی حاضر میشوند؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
درود خدا بر شهید صیاد شیرازی دلاور ارتش که حق این خائنان را کف دستشان گذاشت.
مهدی
| United States of America |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
برای صدام اینها از ارتش خودش مهمتر بودند
اگر اینها نبودند در عرض و سه سال تا بغداد رو گرفته بودیم
جمله ازامام که فرمودندمنافقین ازکفاربدترندحالابعضی هامعنی ان رامیدانند
این مسعود رجوی چه کثافتی است که لنگه ندارد .
خیلی خیلی خیلی دردناک و تکان دهنده بود .خاک بر سر مسعود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
اره بابا خاک بر سرش بی تربیت
مسعود مثل موش کجا قایم شده . میگن اسرائیل است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
مسعود مرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
من تو اسراییل ندیدمش اگه باشه امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
نه. اخباري مبتني بر مرگش هست. وانمود ميكنن كه زنده است, ولي چند ساله كه مرده.
خدا لعنتشون کنه این منافقین خائنو واقعاً ملعون و کثیفن این بدبختی که در پرونده هسته ای داریم همین جانوران استارتشو زدن الانم با اطلاعات غلط و لابی در امریکا و اروپا دارن بهش دامن میزنن حالم ازشون بهم میخوره
چرا منبع مستند که شبکه پرس تی وی بوده را حذف کردید - این کارتان اصلا حرفه ای نیست
اين حيوانات به عذاب اليم گرفتار مي شوند.
تباهی جوانی، تباهی خانواده، فرزندان، .....
دیگه توی این دنیا جوری شده که هرکسی رسانه و تریبون و تلویزیون و چندتا گوش و چشم مجانی داشته باشه ، حق با اونه ...
دیگه چه چشم و گوشی بی اختیارتر از ما ...
نفرین بر اعضای این سازمان جهنمی از وقتی که این گروه از خدا بی خبر مردم کوچه وبازار را فقط بخاطر اعتقادات آنها ترور کردند از آنها در دلم نفرتی شدید پدید آمد که هنوز هم ادامه داردو این نفرت ابدی است
با دیدن این مستند و شنیدن گفته های اعضای سابق مجاهدین خلق،بعنوان یک مخاطب نمیدونستم چه احساسی داشته باشم!!!
از یک طرف از اینکه اینها عضو سازمانی بودن که عملیات های تروریستی زیادی رو علیه مردم و کشور ایران ترتیب داده،آزرده خاطر میشدم
از طرفی از اینکه اینها عمر خودشون و جوانی شون رو پای بهره کشی این سازمان از دست داده و فریب خورده بودن،دلم به حالشون میسوخت
لعنت بر این سازمان کثیف و خائن.تابی عکس اینارو نزار حا ل ادمو بهم میزنن خدا نابودشون کنه
مي خواستم دانلود كنم گفتم حيف اينترنت كه براي كثافت ها حروم كنم
خائن ها واقعا خسر دنيا والاخره شدند
اینقدر سرعت اینترنت ما زیاده سریع و فوق سریع پخش میشه. عملیات دانلود هم با مشکل همراه است. لطفا برایمان میل بفرمایید.
این جور موقعها دلواپسان دلواپس نمیشن خانمهای ایرانی بدون حجاب رو تی وی نشون میده!!
سركردههاشون ادمهاي بي دين و متاسفانه فاسدي هستند اما خيلي از اعضاعشون فريب خورده و صادق هستند از مسولين ميخواهيم با توابين با رافت اسلامي برخورد كنند چرا كه خيلي هاشون از نيت روساشون بي اطلاع بودن
زمان جنگ کسانی که به میهن وکشورشان علاقه داشتنندایستادنندوجنگیدنندوشهیددادن وپیروزشدند.امایک سری افرادباافکارداشتن رفاه بیشترولذت های بیشترپشت به کشورومیهنشان کردند و به اختیار این گروهک کثیف درامدنند.خوب معلومه که زیاده خواهی وپشت کردن به کشورچه عواقبی دارد.
عاقبت فرد پرستی و چشم و گوش بسته اطاعت کردن بهتر از این نیست خدا به انسان عقل و شعور داده و توصیه کرده که همه همه حرفها را گوش دهید و بهترین را انتخاب کنید و اسیر تعصب نشوید.
نیازی به این فیلم نبود اینا یک مشت ج.... ان دیگه
دهنمو باز نکنید
دلم برای این خانمها خیلی سوخت. اون خانم جوان تر هم سن منه ولی گذشته خیلی خیلی متفاوتی از من تجربه کرده. البته الان قطعا خیلی مستقل تر و پخته تر و عاقل تر از من هست ولی به بهای خیلی سنگینی.
برخورد های جنسی اینگونه در داعش و فراماسونر ها هم دیده میشود.
مشترکات دیگری هم دارن. ایدئولوگ بودن. گروه گرایی. عضویت آسان و خروج بسیار سخت.و ...
هر که گریزد ز خراجات شاه
بار کش غول بیابان شود
غول بیابان همین رجوی ملعون است امیدوارم قبل از مرگش خودش خودش را رسواتر کند و ان بد بخت های را که دور خودش جمع کرده او را تکه تکه کنند.
این حیوانات سالها است مرده اند، من نمی فهمم نشون دادن این کثافتها چه نتیجه ای داره؟؟ شاید بعضی ها دوست.دارن این خائن ها.رو.دوباره.زنده کنن!!
مرگ بر گروه های منا فق
تفکیک جنسیتی؟؟؟
وطنم ودينم بزرگتر إز اؤهام انهاست خدا با ايران است
امیدوارم این منافقین خبیش و این رجوی ملعون در همین دنیا و در مقابل چشم مردم ایران به سزای این اعمال ننگینشون برسند!!!!
اگر این گروه کثیف نبود ایران عزیز ما سرنوشت دیگری داشت.مصداق عینی وطن فروشی و بی ناموسی هست این گروه.
این منفی زنها هم بعید نیست ازخودشون باشند.........
خدا ازسر تقصیراین ملعون هانگذره تاصدام بود ستون پنجمش بودن،بعدش جاسوس آمریکاشدن،حالاهم که مظلوم نمایی میکنن هیچ دشمنی به اندازه این بی غیرت های پست به این مردم و این مملکت خیانت نکردن
اشغال هاي گثافت خدا لعنتتون كنه همينطور كه در اين دنيا اواره شديد انشاءالله تو جهنم هم اواره باشيد.
مرگ بر منافقین . مرگ بر ضد ولایت فقیه...
اینایی که منفی دادن مثل اینکه خیلی دوست داشتن با مسعود باشن و باهاش یکم .... کنند
این اشخاصی که منفی می دهند منظورشونون چیه ؟
با چی مخالفند .این که منافقین اینها مفسد فی الارض بودند فرقه سازی کردند و فساد ایجاد کردند برای این گروه قلیل در صورت خطای فکری آرزوی ارشاد و منزه شدن چشم و خردشان را مسئلت دارم.
سلام
نمی دانم با تمام قدرتی که بچه های گمنام امام زمان (عج) دارند چطور هنوز شر کثیف این مسعود رجوی خائن و مریم را کم نکرده اند
فيلمه يا واقعيت. منافقين تمام شد ول كن
لعنت ابدی خدا وملت ایران بر منافقین پلید که کثیف ترین فرقه جهانند باد.مرگ بر رجوی ومریم بدکاره که بیمار جنسی اند واز حماقت یک عده عضو کوته فکر سوءاستفاده میکنند.امیدوارم این عنصر کثیف نیز مانند ریگی جانی، اسیر مامورین ایران شود تا ملت تقاص خود را از او بگیرند.
همیشه همه افرادی که بر تفکیک شدید جنسیتی تاکید دارند در خفا آن کار دیگر میکنند
خداوند امثال مسعود رجبی نابود کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
مسعودرجوی نه رجبی
خودمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
رجبی نیست رجوی است عمیرجون!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
غلط املایی یا ....
به نظرم نیاز نبود صدا وسیمای ایران این تصاویر زشت و زننده رو نشون بده سازمان مجاهدین یا منافقین به اندازه کافی کارنامه کثیف و چرک آلودی دارند و به اندازه کافی نزد مردم ایران منفور هستند پس لزومی نداره این تصاویر از صدا وسیمای ایران که شبکه خانوداگی هم هست نشون داده بشه خیلی جالبه زدید -14 یعنی کسی که 15 سالشه واقعا درسته این تصاویر رو ببینه !خدا نابود کنه
حکایت میکنند، پیرمردی سه پسر داشت که یکی فقط راست میگفت و دیگری فقط دروغ میگفت و سومی گاهی دروغ میگفت و گاهی راست!

پیرمرد در بستر مرگ، سه پسر خود را احضار کرد، به اولی گفت که هر چه برایت زحمت کشیده ام حلالت باشد و به دومی گفت هر چند که از تو دلگیرم، اما حلالت میکنم و به سومی گفت که خدا تو را نبخشد و لعنت کند! چون هیچ وقت ندانستم که راست میگویی یا دروغ!!!!

خدا لعنت کند این گروهک منافقین و مسعود و مریم رجوی را !!!!!!!!!!!!!!!!!!
كثيفي اين فرقه جهنمي را موقعي متوجه مي شويد كه از منطقه غرب كشور تنگه چهار زبر يا همان تنگه مرصاد بازديد كنيد.
مرگ بر منافقين كور دل
با سلام

فکر نمیکنم در طول تاریخ یک گروه سیاسی را بتوان پیدا کرد که تا این حد در میان مردم کشورش منفور باشد.
اگر بخواهیم رقیبی تاریخی برای ایشان پیدا کنیم شاید خمرهای سرخ در کامبوج کمی با ایشان رقابت نمایند!
در زمانی که اینها درجنگ به عراق ( کشوری که در گذشته همواره دشمن تاریخی کشور ما بود ) و به صدام ملعون متوصل شدند ، همواره نسبت به ایشان احساس کینه ای عمیق داشتم ، ولی وقتی پس از جنگ اول خلیج فارس همچنان به عنوان مزدور صدام در عراق باقی ماندند ، فلاکت آنها حسی توام از تنفر و ترحم از را در من پدید آورد. اکنون هم نمیدانم این مفلوکهای پا به سن گذاشته به چه کاری مشغولند . احتمالا در تلاش برای جاسوسی و دادن اطلاعات این کشور به بیگانگان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
از نظر ملت ایران ابعاد خیانت, خباثت و جنایات حزب توده کمتر از فرقه رجوی نیست.
بنظر من این کلیپ یک روی دیگر هم داشت که صدا و سیمای ایران از آن غافل شد و به اسم منافقین ، چهره ای از آنها نشان داد که خیلی ها را مجذوب کردو آن جلوه های بصری مناظر زیبای اروپا و بی حجابی عریان منافقین ، و خوشگذرانی آنها پس از این همه کشتار مردم بیگناه
پاسخ ها
نوري
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
يعني فكر مي كنين كسي تا حالا اروپا و شيوه زندگي مردمش رو نديده بود و با اين مستند ديد؟؟؟
این گروهک کثیف، سالهاست که از حافظه مردم شریف ایران پاک شده و حتی نسل جدید ، آنرا فقط به عنوان یک حیوان درنده ی مرده می شناسند. چرا این روزها صدا و سیما و بعضی از سایتهای خبری لگد به جنازه متعفن این مرده می زنند و آنرا مجددا مطرح می کنند؟
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
اشتباه منفی دادم .+ + +...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
چی میگی بابا؟
خوب نبین چرا جوش میاری
بعد از 30 سال صدا و سیما یک مستند خوب نشان داد حالا شما به صورت ایدئولوژیک فقط میخوای ضدیت خودتو نشون بدی
خوب بگذار ما هم دلیل برای تنفر داشته باشیم
قرار نیست از شما تقلید کنیم
خودمان عقل داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
برای اینکه سرکرده این گروه بسیار فعاله و چهره دیگری از این گروهک پیر و مفلوک به جهان مخابره میکنه دشمن مسلح را کوچک فرض نکن...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اشتباه مثبت دادم. حرفتو قبول ندارم
باید اینها آینه عبرت آیندگان باشن
این گروهک که تکلیفش روشنه شما مواظب اسلام نماهای زر و زور و قدرت باش
باید امنیت مصاحبه شوندگان تامین شود واگر نه این منافقین از این قربانیان انتقام خواهند گرفت تا دیگر کسی رازهای کثیفشان را برملا نکند
جدا حال منو بهم میزنه این مردک مخنث(مسعود رجوی) با اون عفریته هزار داماد(مریم رجوی)
ولی یک صحنه درآور رفتار ابریشمچی بیغیرت بود
واقعا تعجب کردم!!!!!!!!!!
سلام تابناك جان چندين بار اين پيامو دادم براتون اما ترتيب اثري ندادين
متاسفانه چند وقتي ميشه كه دانلود و نمايش ويديو هاتون با مشكل جدي روبرو شده
وقتي ويديو شروع به نمايش ميكنه يه مقدار از ويديو كه بافر ميشه ديگه بقيش تا آخر فيلم ادامه پيدا نميكنه و نميشه ويديو ها رو كامل ديد
علي رغم اينكه فوق العاده مشتاق ديدن و دانلود اين مستند بودم نتونستم ببينمش
بدون توجه به هیچ گرایش سیاسی و حزبی فقط می شه گفت : به عنوان یک ایرانی واقعا خیانت به کشور و کشتن هموطنان توی هیچ فرهنگ و مکانی قابل توجیه نیست .
از نظر این وطن فروشان ، آزادی یعنی کشتن هموطن برای رسیدن به اهداف کثیف شان .
زنده باد ایران و پاینده پرچم سه رنگ کشورمون
خیانت هر شخص به ملت و هم وطنانش بدترین و فضاحت بارترین اعمالی است که از نفر یا گروه سر میزند . شاید که درون کشورمان اختلافات جناحی یا سیاسی و ... وجود داشته باشد اما تک تک افراد کشور از خیانت متنفر بوده و فرد خائن هیچ جایگاهی میان ملت ندارد .
امیدوارم همه جوانان آگاه باشند تا به دام چنین گروهک هایی نیفتند چون اصلا آخر عاقبت خوبی ندارند .
این گروهک سالهاست که از نظر سیاسی وعقیدتی و...مرده است ودر هیچ جای جهان جایگاهی ندارد وبهنظر من نیازی نبود سیمای جمهوری اسلامی بخاطر رو کردن دست این عناصر اجنبی و وطن فروش از خطوط قرمزش عبور کند...
خدا لعنتشون کنه، مطمئنا انسانهای زیادی در دام این گرگ الان هستند که یارای خروج ندارند. کمکشون کنید.
این گروهک کثیف، سالهاست که از حافظه مردم شریف ایران پاک شده و حتی نسل جدید ، آنرا فقط به عنوان یک حیوان درنده ی مرده می شناسند. چرا این روزها صدا و سیما و بعضی از سایتهای خبری لگد به جنازه متعفن این مرده می زنند و آنرا مجددا مطرح می کنند؟
من هم فکر می کنم تابناک و صداو سیما چه منظوری از زنده کردن نام اونها داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا سرعت دانلود خیلی پایینه!!!!
مرگ بر داعش بی تربیت بی شعور.
از کسی که حاضر میشه خاک وطنش و هم میهنش و ناموسش رو بذاره در اختیار دشمن کشورش داشتن این کثافتکاریها دور از انتظاره ؟؟؟
صدا و سیما باید سی سال پیش ماهیت داعش گونه این ها را فاش میکرد ولی باز هم خوب است برای تکاندن ذهن معدودی که منافقان را براستی نمیشناختند
این جنازه ها مدتهاست از خاطر همه مردم شریف و مون ایران رفته، چرا دوباره این آشغال های وطن فروش قاتل رو گنده می کنید؟ رجوی فردا فکر میکنه عددیه تحویلش گر فتین
مرده شور قیافه اون زنهارو ببره که کنارش وایسادند انگار مامورین جهنم هستند زشت های کریه
این کثافتا غیر از اینکه به کشورشان خیانت کردند حالا هم بصورت نشمه دارن توی خارج در پیری مشتری جلب می کنن
تازه الان مشخص میشه که اینا از داعشیهام کثیفترن و چرا در دهه 60 نظام با اینا برخوردِ سختی گرد! تا ایران ایران بمونه و مث عراق و سوریه هزار تیکه نشه
اینها از اسمشان پیداست چه جانوریهایی هستند منافقین با گول زدن جوانان این مرزوبوم به جای آزادی به اونها قفس اهداء کردند اونها رو زندونی هوسهای خود کردند .
بیچاره اونائی که جوانی و زندگیشون را باختند...از زندگی هیچ نفهمیدند و هیچ ندیدند...این عده خدائیش قابل ترحمند...
ایکاش راهی باشه که اونارو بزندگی برگردوند.
مطمئناتو پادگانهای آموزشی آمریکائیها {زندانهای}ابوغریب وگوانتامو و....رجوی داره داعشی هاروبامزدی که سعودیها بهش میدن آموزش میدهد خدارسواترشون کنه ...
کسایی هم که حق مردم وبیت المال میخورن دست کمی ازاین منافقین ندارن،به امید اصلاح مسوولین نظام وکشور،خدا همه به راه راست هدایت کنه..
باید مثل داعش کلک این گروهک رو هم برای همیشه کند
خوشبختانه اینا دیگه از بین رفتن. یعنی خودشون خودشونو از بین بردن. سرنوشت این گروهها و افکاری مانند اینها محکوم به فناست
مانده ام اين فرقه كثيف و ضد بشريت چگونه تا اين حد مورد حمايت داعيه داران حقوق بشرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ان شا الله مردان غیور ما همتی کننذ و این شیطان مجسم را و اعوانش رابه درک بفرستند.
من مستند فیلمی ناتمام برای دخترم سمیه را دیدم، ولی این یکی را موفق نشدم ببینم.

اگر حقیقت را بگویند، آدم قبول می کند.

یه مستند داخلی جون دار بالاخره از تلویزیون دیدم...
من از هواداران این گروهک در اول انقلاب بودم وشکر خدا به کمک جمهوری اسلامی از آن نجات یافتم.در کل طول تاریخ وعرض جغرافیا،فرقه ای تااین حد پلید وفاسد وازهمه مهمتر جاین به سرزمین خودشان،بوجود بیامده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار