بازدید 6401
۱

دستور روحانی برای شناسایی ویژه‌خواران

کد خبر: ۳۶۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲ 28 December 2013
رئیس‌جمهور به معاون اول خود، دستور داد تا اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء‌استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه‌خواری را فراهم کرده‌اند، در اولویت کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی در نامه‌ای به اسحاق جهانگیری معاون اول خود، دستور داد تا اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء‌ استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده‌اند، در اولویت کار قرار گیرد. متن دستور حسن روحانی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس‌جمهور و رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

سلام علیکم

از آنجا که مبارزه با مفاسد اقتصادی، لازمه پیشرفت و عدالت است و دولت تدبیر و امید، برای خروج اقتصاد کشور از رکود و ایجاد رونق اقتصادی، تأمین امنیت برای فعالیت سالم اقتصادی را در اولویت کار خود قرار داده است، مقتضی است اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء‌استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه فراهم کرده‌اند در اولویت کار قرار گیرد.

به ویژه ضروری است موارد سوء‌ استفاده از شرایط تحریم مورد رسیدگی قرار گیرد و برای حراست از حقوق مردم و بیت‌المال اقدام فوری صورت پذیرد و گزارش مربوطه ظرف یک ماه به اینجانب ارائه گردد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱
آفرین روحانی
امیدوارم در فقط در حد شعار نباشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر