بازدید 269410
نه عرف و نه قانون

حکایت جالب دو ستاره پیراهن استقلال

بعد از حضور استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تیترهای جالب روزنامه های پایتخت در مورد سومین ستاره این تیم، تصمیم گرفتیم تا به بررسی ستاره های روی پیراهن تیم های مختلف در لیگ های مختلف بپردازیم تا ببینیم آیا قهرمانان دوره های مختلف لیگ قهرمانان آسیا ستاره ای برای کسب این عناوین روی پیراهن هایشان زده اند یا نه.
کد خبر: ۳۵۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲ 11 October 2013
بعد از حضور استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تیترهای جالب روزنامه های پایتخت در مورد سومین ستاره این تیم، تصمیم گرفتیم تا به بررسی ستاره های روی پیراهن تیم های مختلف در لیگ های مختلف بپردازیم تا ببینیم آیا قهرمانان دوره های مختلف لیگ قهرمانان آسیا ستاره ای برای کسب این عناوین روی پیراهن هایشان زده اند یا نه.
 
آخرین قهرمانی آسیایی استقلال+عکس - تابناک | TABNAK
 
به گزارش شفقنا ورزشی، سایت طرفداری در ادامه نوشت:  جذابیت این موضوع زمانی بیشتر میشود که متوجه می شویم کمتر تیمی در دنیا بخاطر قهرمانی در لیگ قاره ستاره ای بر روی پیراهنش میزند و ناخود آگاه به این نتیجه می رسیم که باشگاه استقلال بدون در نظر گرفتن هیچ اصولی دو ستاره جالب بر روی پیراهنش قرار داده است.
 
 
در سال 1958 میلادی آمبرتو آنجنیلی (ایتالیایی) ایده ی ستاره های طلایی را مطرح کرد که فوتبالیستهای حرفه ای برای تقدیر و نشان دادن قهرمانی های خود ،  ستاره های بر روی پیراهن خود قرار بدهند . اگرچه این طرح به صورت رسمی در دنیا مطرح نشده بود فوتبال ایتالیا به آن رسمیت بخشید و تصویب شد که به ازای هر 10 قهرمانی در لیگ این کشور موصوم به سری آ ، 1 نشان ستاره طلایی بر روی پیراهن قرار داده شود .
 

ماجرای ستاره های تیم استقلال تهران

اولین تیمی که این ایده را اجرا کرد تیم یوونتوس بود که یک ستاره به ازای ده بار قهرمانی خود در سری آ افزود . این تیم در سال 1982 دومین ستاره را برای دریافت 20 قهرمانی به پیراهن خود افزود.
 
یوونتوس : 20 قهرمانی  ( 2 ستاره )
 
آث میلان :  18 قهرمانی ( 1 ستاره )
 
اینتر میلان: 18 قهرمانی ( 1 ستاره )
 

ستاره های طلایی روی پیراهن تیم ها در اروپا

با اینکه قرار دادن ستاره روی پیراهن ورزشی مختص به رشته فوتبال نیست و دیگر رشته های ورزشی نیز به ازای قهرمانی خود ستاره درج می کنند اما در فوتبال رایج تر است و این امر در جام جهانی و رقابت های باشگاهی در کشور خود ستاره هایی درج می کنند . گاهی اوقات تصمیم یک جانبه است ولی در حالت کلی این مهم توسط هیئت قانون گذار تصویب خواهد شد .
 
 
در مورد باشگاه استقلال در ویکی تابناک بیشتر بخوانید
 
بعد از آنکه یوونتوس ایتالیا اولین ستاره را برروی پیراهن خود درج کرد مورد قبول بسیاری از فدراسیون های کشورهای اروپایی قرار گرفت که در زیر به آن اشاره شده است :
 
* لیگ ترکیه این طرح را در سال 2000 پذیرفت ، این لیگ به ازای هر 5 بار قهرمانی 1 ستاره روی پیراهن خود را تصویب کرد .
 
* در لیگ اسکاتلند تیم رنجرز در سال 2003 ، 5 ستاره بر روی پیراهن خود قرار داد که سمبل برنده شدن 50 قهرمانی در کشور خود می باشد یعنی 1 ستاره به ازای هر 10 قهرمانی
 
* فوتبال در آلمان دارای دو سیستم رسمی ستاره گذاری بر روی پیراهن است که به موازات هم عمل می کنند. در سال 2004 فدراسیون آلمان DFL سیستیمی برای قرار دادن ستاره روی پیراهن معرفی کرد که تیم های قهرمان را متمایز با سایر تیم ها می کرد . این سیستم به این صورت بود که:
 
به ترتیب برای 1 ، 2 ، 3 و 4 ستاره تیم ها باید 3 ، 5 ، 10 ، 20 قهرمانی کسب می کردند .
 
این عناوین شامل قهرمانی بوندس لیگا می شود و قهرمانی های سال 1963 به قبل محسوب نمی شود چون در آن سال بوندس لیگا به وجود آمد و قبل از آن آلمان غربی نیز لیگ خاص خود داشت .
 
* در لیگ آمریکا ( Major League Soceer ) یا همان MLS ایده ستاره گذاشتن در سال 2006 رسمی اعلام شد اما این سیستم در آمریکا بر خلاف ایتالیا برای هر قهرمانی یک ستاره تعلق می گرفت .
 
* لیگ سوئد نیز در سال 2006 مثال ایتالیا اجازه داد هر باشگاهی 10 قهرمانی کسب کرد 1 ستاره بر روی پیراهنش قرار بدهد.
 
 
 
*در لیگ هلند این طرح برای اولین بار در سال 2007 توسط باشگاه PSV اجرا شد  پی اس وی آیندهون که 20 قهرمانی کسب کرده بود این طرح را به فدراسیون کشورش پیشنهاد داد و با موافقت این فدراسیون آژاکس 3 ستاره بخاطر 30 قهرمانیش و بعد از آن PSV  بخاطر 20 قهرمانیش   2 ستاره و فاینورد برای 14 قهرمانی خود 1 ستاره روی پیراهن خود قرار دادند .
 

نحوه ستاره گذاری روی پیراهن در تیم های ملی فوتبال

ایده ستاره گذاری بر روی پیراهن مختص تیم های باشگاهی نبود و تیم های ملی فوتبال هر کشور هم از این طرح استقبال کردند . بعد از اینکه طرح ستاره طلایی در ایتالیا مطرح شد تیم ملی برزیل در جام جهانی 1970 و بعد از سومین قهرمانی در جام جهانی 3 ستاره بر روی پیراهن خود قرار داد ، ایتالیا نیز در جام جهانی 1982 این کار را انجام داد و تمام قهرمانان جام جهانی از این حرکت پیروی کردند و به ازای هر قهرمانی در این جام بسیار معتبر یک ستاره بر روی پیراهن خود قرار می دادند .
 
برزیل 5 قهرمانی
 
ایتالیا 4 قهرمانی
 
آلمان 3 قهرمانی
 
 
 

نظر انجمن قانون گذار فیفا چیست ؟

در بخش قانون گذار ی فیفا و در قانون ماده 18/2 بیان می کند اعضای انجمن فیفا در نظر داشته باشند که در رقابت های جام جهانی فوتبال می توانند  به ازای هر قهرمانی در این تورنمنت بزرگ برای سمبل افتخار و متمایز کردن تیم های قهرمان ستاره طلایی را بر روی پیراهن خود قرار دهند . با اینکه از اول سمبل خاصی مشخص نشده بود اما ستاره طلایی   پذیرفته شد .
 
انجمن قانون گذار فیفا تیم های که در رقابت های باشگاهی اروپا ، آسیا ، آفریقا ، آمریکا که خود سرانه ستاره هایی را بر روی پیراهن خود قرار دادند منع کرده است و این طرح را تصویب نکرده است . اما در رقابتهای کشور و لیگ کشور خود این طرح اختیاری است مثل کشور ایتالیا که اختیاری  این طرح را اجرا می کند .
 
پس انجمن قانون گذار فیفا قرار دادن ستاره را در جام جهانی « معتبر »  ، در رقابتهای کشور خود  « اختیاری » و در رقابتهای باشگاهی قاره « منع » کرده است.
 

ستاره طلایی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال زنان

در فوتبال زنان ستاره های بجای اینکه روی سینه قرار گیرد برای اولین بار روی آستین قرار می گرفت در سال 2007 تیم های ملی نروژ و آلمان زنان در جام جهانی زنان اولین ستاره را روی آستین خود قرار دادند . تیم ملی زنان آمریکا در سال 2008 ستاره ها را بر روی یقه خود قرار داد اما با دستور فدراسیون خود دوباره به جای خود برگرداند . البته در سال جاری دوباره ستاره ها در رقابتهای جام جهانی 2011 بر روی سینه قرار گرفت .
 

فوتبال باشگاهای اروپا

هیجان انگیز ترین رقابت های فوتبالی باشگاهی ، رقابتهای باشگاهای فوتبال اروپا از سال 1955 رسمیت پیدا کرد و تا به امروز ادامه دارد تیم های رئال مادرید ، آث میلان ، لیورپول پرافتخارترین  تیم های این رقابت ها  بودند در رقابت های جام باشگاهای اروپا ستاره ای روی پیراهن یا ارم باشگاهها قرار داده نمی شود که اگر اینطور بود رئال مادرید 9 ستاره بر روی پیراهن خود می زد .
 
رئال مادرید 9 قهرمانی
 
آث میلان  7 قهرمانی
 
لیورپول   5  قهرمانی
 

فوتبال باشگاهی در آسیا

رقابتهای باشگاهای آسیایی اولین بار در سال 1967 پایه گذاری شد و  با اسم " تورنومنت آسیایی " شروع به کار کرد ، در این رقابت ها تیم های زیادی حضور نداشتند و طولی نگذشت که بعد از چند سال بدلایل مختلف منحل شد و در سال  1985جام باشگاهای آسیا پایه ریزی شد و در سال2003  اسم این رقابتها به " لیگ قهرمانان آسیا " تغییر نام داده شد . تیم ها حرفه ای تر و به سبک لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی می شوند . البته مابین این سالها  " جام در جام " آسیا هم برگزار می شد که اعتبار کمتری نسبت به جام باشگاهای آسیا داشت .
 
تیم های پوهانگ کره جنوبی ، استقلال ایران ، الهلال عربستان از تیم های پرافتخار این رقابتها هستند . و البته بجز تیم استقلال باقی تیم ها ستاره ای به خاطر قهرمانی در این رقابت ها بر روی پیراهن خود قرار نمی دهند . هیچ مدرکی دال بر اینکه AFC  اجازه قرار دادن ستاره روی پیراهن را تصویب کرده باشد در دست نیست.
 
السد قطر 2 قهرمانی
 
پوهانگ کره 2 قهرمانی
 
استقلال ایران 2 قهرمانی
 
الهلال عربستان 2 قهرمانی
 
الاتحاد عربستان 2 قهرمانی
 
 

استقلال تنها قهرمان دارای ستاره در جام باشگاه های آسیا

به نقل از آناج همانطور که در گفتار بالا توضیح داده شد اکثر تیم هایی که طرح ستاره طلایی را اجرا میکنند به واسطه قهرمانی در کشور خود این ستاره ها را قرار می دهند مثلا : پوهانگ کره که در کشور خود 4 عنوان قهرمانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا 3 بار قهرمان شده ، همان 4 ستاره را به واسطه قهرمانی لیگ کشور خود قرار می دهد نه در رقابت های آسیایی . منطقی تر است که ستاره ای روی پیراهن تیم های ایرانی نباشد و اگر هم باشد فدراسیون ایران مثل کشور ایتالیا به هر ۱۰ قهرمانی در لیگ رسمی ایران ۱ ستاره بدهند . مثلا پرسپولیس با ۹ قهرمانی و گرفتن ۱ قهرمانی دیگر می تواسنت ۱ ستاره داشته باشد یا استقلال با ۷ قهرمانی و گرفتن ۳ قهرمانی دیگر ۱ ستاره . پس قراردادن این ستاره ها اشتباهی خودسرانه از طرف باشگاه استقلال است . اگر آبی ها از اروپایی ها الگوبرداری کردند بهتر است کامل به این طرح الگو برداری کنند نه فقط ستاره گذاشتن .
 
به نظر میرسد کمیته برگزاری بازی های باشگاهای آسیا و فدراسیون ایران توجه خاصی به علائم و نشانه ها روی پیراهن تیم ها نداشته باشد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۳۶
نویسنده پرسپولیسی آب رو بریز اونجا که میسوزه .
استقلال خود ستارس.
خیلی ها دارن می سوزن ....
این استقلالی‌ها عقده دارن دیگه
شما برو اطلاعاتت رو کامل کن بعد بیا مقاله بنویس باشه عموووووووووووووووووووووو برو عزیزم
مثل اینکه خیلی سوختی
ولی ما هم دعا میکنیم لنگیای عزیز حداقل فینال برن قهرمانی پیشکش
معلومه كه چهارتايي هستي و سوختي كه اينهمه به خودت زحمت تحقيق دادي.
نویسنده پرسپولیسی

معلومه سوختی اسیدی ها!!!!!
ما دو تا ستاره رو میزنیم. تا کور شود هر آنکه نتواند ببیند. منظورم خودتی ادمین جان
لنگ,يا بسوزين.ندارين اين حرفو ميزنين.خاك تو سرتووووون
این کار استقلالی ها نشان از کمبود و عقده است، فقط میخوان یه چیزی برای گفتن داشته باشن
خخخخخخ

اینم ستاره هاتون
abo beriz onja ke misozeh
جالا شما چرا از ستاره های استقلال داری میسوزی
تابناک پرسپولیسی تو که منتشر نمیکنی! اما لوگو باشگاه استقلال دلش بخواد 100 تا ستاره میزاره! اون قانونی هم که گفتی برای تیم های ملی هست و فقط ستاره طلایی و جام جهانی! خدایی یه خبرگزاری بی طرف باشه خیلی خوبه ها نه اینه اینجوری از روی تعصب بیجا گاف بده ....
:)))
قسم به دو ستاره ی استقلال که نویسنده ی مطلب لنگی است
اخه بابا اينها عقده دارن
معلومه خیلی بهت فشار اومده مواظب باش سکته نزنی
ازتيمي كه قلعه نوئي درآن باشدخوشم مي آيد
چرا ابرشونو میریزین اینا به شوالیه بودن (قلابی) و ستاره داشتن(قلابی) دلخوشن وگرنه محسن قهرمانی و محسن ترکی و بائو و نظری و صادقی و ... الان بیکار بودن
اخ ميبينم از حسودي ميسوزين حال مي كنم
تابناک لنگی
همین الان نظر من ویرایش می کنی یه چیز دیگه می ذاری این کارت رو زیاد دیدم
تابناک لنگی
همین الان نظر من ویرایش می کنی یه چیز دیگه می ذاری این کارت رو زیاد دیدم
شما هم ای کاش کمتر می سوختید
نویسنده پرسپولیسی هستش
بسوزید لنگیای عزیز بی ستاره
بتركه چشم حسووووووووووووووووود
نویسنده هم که اصلا طرفدار پیروزی نیست :دی
به نظرمیرسه کسی که هین تحقیق رو زحمت کشیده بد جور پرسپولیسی هست بهبا جان بالا بری پاین بیای استقلال 2بار قهرمان اسیا شده و تیم محبوبت 1 بار قهرمان جام ولایت شده .....خخخخخخخ
بس که عقده ای هستن =)) اگه جای رئال بودن پشت پیراهنشون هم باید ستاره میزدن =)) چی بگه آدم!! استقلاله دیگه :دی انتظار زیادی نباید ازشون داشت
واقعا شما پرسپولییییییسیا شورشو در اوردید. به همه چیه ما کار داریدا. اگه به جای این کارا به تیم خودتون می پرداختید الان حداقل حسرت یه کارت زرد تو اسیا رو نمی خوردید 444444
اما چقدر زیباست این ستاره ها!!!!!!!!
به قول محمود: آب رو بریز اونجایی که می سوزه.
كور شه اون كه نميتونه ببينه :)
عقده به همین میگن
چیه؟ می سوزید که استقلال 2 ستاره شده؟ نکنه می خواهید بگید اعتبار لیگ کشورها از لیگ قاره ای بیشتره. چه تحلیل گر پرسپولیسی ای
پرسپولیسی عقده ای
خودت رو ناراحت نكن
امان از اين حسادت!
همه جوره نشون بده كه پرسپوليسي هستي.
تابناك چرا اينقدر با استقلال مشكل داري
به کوری چشم اونهایی که نمی تونن ببینن
بگذاريد دلشان خوش باشد
خودتون می گید که این ستاره ها برای متمایز کردن هست
تا کور بشی تو که نمینئنی ببینی
معلومه سوختیا ...
همینه که هست،
طفلک آبیا دلشون به این 2تا ستاره خوش بود اونم ازشون گرفتین
من یه پیشنهاد دارم رو پیراهنشون 6تا ستاره بزارن .
واقعا براي نويسنده اين موضوع متاسفم
يه ستاره از آسيا رو پيرهن پرسپوليسيا حسرت تابناكيا
عقده اي بازي........
شما خودتون رو ناراحت نكنيد .
تاكور شود هر آنكه نتواند ديد
از حسودیته لنگی
بوی سوختنتون همه جا پیچیده
الو 125
ss **
حالا استقلال دلش خواسته نو آوري كند شما چرا حسودي ميكنيد؟؟مگه همه چي ما بايد مثل بقيه تيم ها باشه؟اين كه شما گفتيد يه قانون رسمي نيست پس بهتره گير الكي نديد 4444444444444444444444
حالا کجای فوتبال ما به اروپا شبیه هستش که این یکی رو داری مقایسه میکنی؟ اصلا دلشون میخواد ستاره بزنن . پرسپولیس هم بره واسه قهرمانی تو جام حذفی و جام ولایت ستاره بزنه اگه کسی چیزی گفت :)))
مگه نمیگی پوهانگ 4 قهرمانی داشته 4ستاره روی پیراهنش داره هرجور حساب کنیم این دوتا ستاره تازه کم هم هست دیگم بخودت زحمت شمردن ستاره ها رو نده ستاره
شما اول مطلب درست بنویسید ببینید یوونتوس چند بار قهرمان شده واقعا 20بار؟بد نیست یک تحقیق بکنید...در ضمن پیشنهاد بدید به ازای قهرمانی در جام ولایت ستاره بزنند رو سینشون خوبه؟؟؟؟
نویسنده این حکایت از پرسپولیسی های آتشینه!! یادتان باشه زمان قهرمانیهای استقلال تیم پرسپولیس هم وجود داشت ولی همیشه در حد داخلی بودید و فقط میتونستید بازی سرورتون رو تو آسیا نگاه کنید
خیلی خنده دار بود
همه شاهکار فتله
استرلاقیا توهم زدن
جیره خوار پرسپولیس
تا چشتون درا لنگي ها.........
عقده وکمبود به این میگن
متاسفانه در ورزش ما بخصوص فوتبال همه چی نوبرانه و تکه...!
بعضی ها عقده ستاره دارن 6تای 52 رو قبول ندارن ولی برای قهرمانی سال 49ستاره می زنن ^o^
یاد ضرب المثلی افتادم که میگه گدا آبگوشت بار کرده
میشه زر اضافه درباره اس اس قهرمان نزنی
همینه دیگه
بسوزيدو بسازيد
یه لنگی اینقد بدبخته که بخاطر ستاره نداشتش بخواد این همه آسمون ریسمون ببافه که یه ستاره به لباسش بزنه!!!
داشتن ستاره آسیا......حسرت پرسپولیسیآ :)
یه لنگی اینقد بدبخته که بخاطر ستاره نداشتش بخواد این همه آسمون ریسمون ببافه که یه ستاره به لباسش بزنه!!!
داشتن ستاره آسیا......حسرت پرسپولیسیآ :)
ما ندید بدیدیم چه کار کنیم دیگه
لنگی بدبخت کجات داره میسوزه که اینقدر بهت فشار اومده
بابا خود ایران اروپایی نیست میخوای استقلال اروپایی بشه با تفکرات الکیشون واللللاااا.
این ستاره ها برای آسیاست نه لیگ برتر
واقعا که این آبیا خیلی جو گیر شدن . این موضوع رو من میدونستم چند سال پیش مطالعه کرده بودم .از بس تو فداراسیون بی قانونی هست اینام همینطوری واسه خودشون ستاره میوزن و میسازن .
1 - لیگ ایتالیا : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

2 - لیگ هلند : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

3 - لیگ رومانی : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

4 - لیگ نروژ : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

5 - لیگ بلژیک : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

6 - لیگ ترکیه : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

7 - لیگ روسیه : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

8 - لیگ سوئیس : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

9 - لیگ آلمان : تیم ها به ازای 3 ، 5 ، 10 و 20 قهرمانی لیگ ، 1 ، 2 ، 3 و 4 ستاره می زارن .

10 - لیگ پرتغال : تیم ها ستاره نمی زارن .

11 - لیگ اسپانیا : تیم ها ستاره نمی زارن .

12 - لیگ انگلیس : تیم ها ستاره نمی زارن .
بخف بابا
1 - لیگ ایتالیا : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

2 - لیگ هلند : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

3 - لیگ رومانی : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

4 - لیگ نروژ : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

5 - لیگ بلژیک : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

6 - لیگ ترکیه : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

7 - لیگ روسیه : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

8 - لیگ سوئیس : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ یک ستاره روی لوگوشون می زارن .

9 - لیگ آلمان : تیم ها به ازای 3 ، 5 ، 10 و 20 قهرمانی لیگ ، 1 ، 2 ، 3 و 4 ستاره می زارن .

10 - لیگ پرتغال : تیم ها ستاره نمی زارن .

11 - لیگ اسپانیا : تیم ها ستاره نمی زارن .

12 - لیگ انگلیس : تیم ها ستاره نمی زارن .
چرت نگو
ستاره فدای سر استقلال و طرفداراش مهم قهرمانیشه اونم واس سوزش بیشتر لنگیاس.واقعام سوزش داره 2 سال توپ آسیارو ندیدن.هه هه
؟؟؟؟
بسوزید
لنگي خفه!
متاسفم براي نويسنده كه حسادت در نوشته هاي اون اوج ميزند
برای سوختن شما زدن
تا باروها چشم نویسنده مطلب،به تو چه؟
بد جوری سوختی بهتره یکبار دیگه به ارجیفی که نوشتی نیگاه کنی جواب خودتو خودت دادی
عشق است استقلال به امید ستاره سوم
کور شود هرکه نتواند ببیند
مثل اینکه به شما خیلی زور اومده عزیز -فضولیاش به هیچ کس ربط نداره
آقای نویسنده محترم ما استقلالی ها از هیچ شخصی و مقامی و تیمی و لیگی و چیزی الگوبرداری نمی کنیم.
شک ندارم که نویسنده پرسپولیسی است و چون تیمش به این زودی ها نمی تونه در آسیا قهرمان بشه وستاره روی لباسش بذاره ، به تیم رقیب حسادت میکنه.
ای حسودای لنگی دارین می ترکین از حسودی نه.مگه چه اشکالی داره هر 100 قرمانی در لیگ ایران ارزش یک قهرمانی در آسیا را هم نداره.کار خوبی بود که استقلالیها انجام دادن.لنگی های حسرت به دل444444444444
دمت گرم .... خوشم اومد اين خود شيفتگي استقلالي ها را اطلاع رساني كردي
؟؟؟؟؟
من که میگم آقای نویسنده یکم قرمز به قاضی رفتی !!!
چقدر متنتون مغرضانه س.
استقلال 8 بار قهرمان شده نه هفت بار
ضمنا پیروزی هم 9 بار شده اما همه میدونن یه جام مال پیکان بوده که دوستان دزدیدند!
ایشالله سال بعد ستاره سوم رو میگیریم شما هم تا میتونی مقاله بنویس
بنده خدا يه سوختن اينهمه مقدمه چيني نميخواد همون اول زنگ ميزدي 125 سريع ميومدخنكت ميكرد.
حرصت گرفته که سرورتون استقلال پر افتخارترین تیم ایرانه.
نویسنده محلوم الحال ظاهرا دچار سوزش و سوختگی شدید شده که ابن چیزا رو نوشته

شما برید آسیا ستاره پیشکش
سايت پرسپولیسی !!!!!!
سعی کنید در انعکاس اخبار عدالت را رعایت نمایید
بیچاره پرسپولیسی
بابا خودتو کنترل کن واسه قلبت ضرر داره به خدا اینجوری فشار بیاری یه وقتی یه جاییت پاره میشه ها!!!!
حالا یکی بیاد به این استقلالی ها حالی کنه!
Ab ro beriz onja ke misoze...
به نظرم شما یه پرسپولیسی باشی جایزه طرح این مسئله رو هم از رویانیان گرفتی هیچکس این به قول شما کج سلیقگی رو ندید فقط شما دیدی نه؟تو خوبی ...آب رو بریز همون جایی که بابت نداشتن ستاره می سوزه
استقلال 8 قهرمانی داره تو ایران .حالا این ستاره ها چرا شما رو آتیش زده عزیزم؟؟
یعنی واقعا داری میسوزیا دوست لنگی عزیز
پرسپوليسي کثيف
مطلب شما 2 ایراد اساسی داشت اول اینکه لیگ قهرمانان آسیا هرگز جایگزین جام باشگاههای آسیا نشده است و درواقع جام برندگان جام آسیا و جام باشگاههای آسیا هر 2 منحل شدند و لیگ قهرمانان آسیا تاسیس شد و ایراد دوم هم اینکه از نظر فیفا جام برندگان جام آسیا و جام باشگاههای آسیا که هر 2 منحل شده اند ارزش برابری داشته اند چنانکه از نظر فیفا تیم الهلال عربستان به دلیل 2 قهرمانی در جام در جام و یک قهرمانی در جام باشگاهها به عنوان تیم قرن بیستم آسیا شناخته شد.
دمتون گرم با این نوشته تون خیلی حال کردم ... البته دوستان کلا پررو و عقده ای هستند واینا رو قبول نمیکنند
زیاد نسوز عزیزم ، مثل اینکه ستاره های روی پیرهن ss خیلی اذیتت کرده چوبله
حالا چرا ما باید از اروپاییها تقلید کنیم ؟؟؟
استقلاله دیگه چی میشه گفت.اگه یه چیزی هم بگی 4 رو نشون میدن.
استقلال 8 قهرمانی توی لیگ داره سوادتون کجا رفته
زورتون داره استقلال قهرمانی آسیا داره. برید قهرمان بشید ما که جلوتو نو نگرفتیم.بی منطقی تا این حد ندیده بودم
کاملا از بیان کردن مطلب مشخص که لنگی هستی
دو ستاره روی پیراهن استقلال بابت دو سال حضور در لیگ دسته سوم میباشد نه قهرمانی آسیا . ولا غیر . جهت اطلاع
شما مشکلی داری با این موضوع ؟؟؟؟؟؟/
فتح الله زاده دهه هفتاد هر كاري ميكرد با استقلال نيجه نميگرفت براي تسلي دل ابيها امد اين كار و كرد
اقا السد ستاره داره ....مطلبى كه گذاشتى بى اساسِ
لطفا این اطلاعات مزخرف واسه خودت نگه دار
استقلال چه میدونه ستاره چیه
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
راس میگی.خخخ
لنگی ها از این میسوزن که استقلال پر افتخارترین تیم ایرانی تو اسیا هستش با دوقهرمانی و دو نائب قهرمانی و دو عنوان سومی.حالا هم براشون گرون تموم شده که استقلال دو ستاره رو پیراهنش داره اینا همش بهانس
باشگاه غیر حرفه ای و قهرمانی ندیده باشه همین میشه دیگه متاسفانه هیچ نظارتی هم نیس
تيم العين امارات قهرمان يك دوره از مسابقات باشگاههاى اسياست
برو خالو خودت جمع کن پرسپولیسیا یه طرح بدن برا ستاره بعد حرف بزنن
انشالله دهمین قهرمانیو میگیریمو اولین ستاره رو  تو لیگ ایران رو پیراهن پرسپولیس می بینیم
این بیچاره ها دیدن همه ستاره دارن گفتن ماهم بذاریم،کاریشون نداشته باشید گناه دارن خخخخخ
حضرت آقا بر وببین بایرن 5 تا داره پنج قهرمانی اروپا اینتر یکی داره یه قهرمانی اروپا و...استقلال هم از افتخاراتش استفاده میکنه.پرسپولبس یه قهرمانی آسیا بیاره ده تا ستاره بزنه...!!
من استقلالی ام و کاملاض حرف منطقیه
استقلال سرورپرسپولیس بااینکه اکثررسانه هاپرسپولیسی هستند
تیم پرسپولیس یک تیم محلی است
چقدر ضایع
دو ستاره باشگاه السد قطر برای چیه؟
تابلوء تو يه لنگي كي گفته فقط استقلال داره؟؟؟برو السد و بيين بعد بيا اينجا دروغ بنويس
لنگی زبون!!!!
شما هم قهرمان اسیا بشین ستاره بزنین نمیشین که به ما چه عجبا
مهم اینه استقلال سومین تیم پرافتخار آسیاس ۲ بار قهرمان شده دو بار نایب قهرمان چه بزنه رو پیرهنش چه نزنه.ثانیا این قانون فوتبال هر کشوره که اجازه بده بزنن رو پیرهنشون یا اجازه نده.همونطور که مثال زدین ایطالیا یه قانون داره که هر ده قهرمانی در لیگ خودشون و بایرن مونیخ ۵ ستاره زده به خاطر پنج بار قهرمانی در جام باشگاه های اروپا مثل استقلال در اسیا که دوتا داره
لنگی ها هرموقع ستاره گرفتید اون وقت حرفی برای گفتن دارید......خخخخخخخخ
یه خبرنگار پرسپولیسی واسه خاطر کم کردن سوزشش اومده این مزخرفاتو نوشته....
اگه واقعی بود اون فردوسی پور لنگی هم خودشو میکشت تا ستاره های استقلالو از رو پیراهنش برداره....
اصن ما ستاره هم نزاریم چه فرقی داره مهم اینه که ما 2 تا قهرمانی داریمو پرسپولیس اصن نمیدونه اسیا چیه...
گربه دسش به گوشت نمیرسه میگه اخه
بابا استقلال ستاره ندارن مثل علی دایی و کریمی و غیره ...واسه خودشون شعر درآوردنستاره زدن عقده ای اند عقده ای
گربه دستش به.گوشت نمیرسه میگه پیف پیف......لنگیای بی ستاره....
پس ما هم برای قهرمانی در جام در جام باشگاههای آسیا یک ستاره و برای اینکه چند بازیکنمون دوره های قبل بهترین بازیکن آسیا شدند 4توپ طلا میذاریم.2بار دایی.1بار کریمی و 1بار مهدوی کیا.بخندیم یکم؟
سرو ته مطلب که دربیاری طرف پرسپولیسیه از حسادت میترکه خخخخخخ
سرو ته مطلب که دربیاری طرف پرسپولیسیه از حسادت میترکه خخخخخخ
اقای عزیز برو ببین اعین برای یه قهرمانیش یه ستاره زده والسد قطر هم برای دوتا قهرمانیش دو تا ستاره و بقیه همهمینطور..شما اخرش برای این ستاره های استقلال میمیرین رودستمون میمونین
اگه تصویب نکرده ستاره بزنن پس منعی هم ایجاد نکرده که استقلال با این پیراهن بارها تو جام باشگاها بازی کرده مشکلی هم نداشته
شما یه نگاه به تاریخچه المپیک مارسی بندازید ببینید ستاره روی پیرهنش برای چیه؟؟؟
تنها قهرمانیش توی لیگ اروپا یه ستاره زده
سلام، ممنون از اطلاع رسانی
لطفا نظرات رو نمایش بدید
د لنگایا جش دیدنشو ندارن
این اسقلالیا دلشون به داورا و این دو تا ستاره خوش . گناه دارن اذیتشون نکنید
این اسقلالیا دلشون به داورا و این دو تا ستاره خوش . گناه دارن اذیتشون نکنید
چه فشارى آورده اين ستاره ها به اين دوستان...
آقا ما استقلالیا قبول داریم هر وقت تیم شما یبار رنگ فینال آسیا رو دید هرچی ستاره خواستید بزنید رو لباستون...
با نظر مجید موافقم خبرنگاره تابلو پرسپولیسی دو آتیشه هست پرسپولیس قهرمان جام چهارجانبه هم بشه ستاره حقشه خخخخخخخ
سلتیک اسکاتلند به خاطر قهرمانی قاره ستاره میزنه! لیگ آمریکا به صورت رسمی به خاطر هر قهرمانی در ام ال اس (قهرمانی آمریکای شمالی ) یک ستاره میزنه، خب حالا چی میگی با دو تا مثال کل مقالتو آتیش زدم
خيلي جالبه قبول نميكنن ستارشون جهليه بعد از اين همه توضيح
با سلام و خسته نباشيد خدمت همه دوستان و زحمتكشان اين سايت از دوستي كه پرسپوليسي بوده و اين مطلبو نوشته
پرسپولیس هم دوتا افتابه بزاره بالا سرش چون زیادی ریتا بازی 9تا گل خورد
چ رو پیراهنمون ستاره باشه یا نباشه. قهرمانی ما هست. شما برین خودتون و جر بدین. از رو پیراهن پاکش کنین. ثبته تو تاریخ فوتبال.
اینکه مثل اسکلا ور داری رو لباست ستاره بزنی حسادت داره آخه؟تیمی که شیش تا و چهارتا میزنه باید به شما که با دانشجوها و گل ابریشم مساوی میکنید حسودی کنه ؟؟!!
اخه بردن تیمهای اون موقعه هم ستاره میخواد اگه راست میگن الان برن قهرمان بشن خخخخخخخ
اخه بردن تیمهای اون موقعه هم ستاره میخواد اگه راست میگن الان برن قهرمان بشن خخخخخخخ
اول اینکه استقلال ٨ قهرمانی داره و نه ٧ قهرمانی , دوم اینکه ستاره های استقلال رسمی هستش
ما سپاهانیم وحالا حالا قهرمانیم
خخخخخخخخخخ
آقای ناعادل لنگ پولیسی پور
اصلا استقلال ستاره نزنه رو لباسش مگه قهرمانی هاش از بین میره؟
لنگی ها چرا زبون میاید
فعلا شما با حاج حسینتون رولیگ متمرکز شیید
تو یورو هم المان ستاره های قهرمانی جهان رو زده،این ینی خودسرانه زده؟
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
عزیزم...این مطلب برای لوگوی باشگاهااست نه تیم ملی...تیم ملی ب ازای قهرمانی جهان ستاره میگیره
داداش من معلومه خیلی داری اذیت میشیااا :)
پس چرا باشگاه العین امارات ستاره زده؟چرا باشگاه المپیک مارسی ستاره زده؟ چندین باشگاه دیگر نیز وجود داره که به دلیل قهرمانی در قاره خود ستاره زدند
گاگول میگه که قهرمان جام جهانی باید ستاره بزنه
آخه تو‌ک میسوزی مجبور نیستی مطلب بنویسی..
دوست عزیز تنها تیمی که بخاطر قهرمانی تو آسیا ستاره میزنه استقلال نیست تیم پاس همدان 1ستاره 1تیم العین امارات1ستاره تیم گوانژو اورگراند چین 2ستاره بخاطر قهرمانی تو آسیا زدن
پرسپولیس 6ستاره داره علی کیمی خدادادعزیزی کریم باقری مهدوی کیا علی پروین وستاره جهانیمون دابی دیگه نیاز ب زدن رو پیرهن مداره
بایرن از سال 1963 تا الان 20 قهرمانی داره که 4 ستاره زده؟

بعدم، اگه متنی که خودت نوشتی رو نگاه کنی متوجه میشی در دنیا قانون کلی برای ستاره زدن وجود نداره. هر جا قانون متفاوتی داره.
حالا برو تو سایب afc ببین برای استقلال ستاره زده یانه.
پرسپولیسی هستی گناه داری. بدبختی.
همه تیمهای آسیایی برا قهرمانی در آسیا ستاره میزنن و ستاره دارن خبر نداری الکی مطلب منتشر نکن پرسپولیسی حقیر
تو بترک انشاله امسال ستاره سوم.تا تو یکی منفجر شی
بابا این تیم کیسه تو زمین فوتبال که ستاره نداره دلخوشی اونها به این دو ستاره روی پیراهنشونه چکار دارین ؛خدا یا این دلخوشی را از کیسه نگیر
کاش پیروزی هم بتونه 1ستاره بگیره این قد اتیش نگیرن.ولی شتر درخواب بیند پنبه دانه
کاش پیروزی هم بتونه 1ستاره بگیره این قد اتیش نگیرن.ولی شتر درخواب بیند پنبه دانه
فینال آسیا هسرت لنگیا
مشخص هست مدیر سایت کیه.یکم جستجو کن العین چرا ستاره زده..دوتا ستاره داره همه رو سکته میده.........الان پرسپولیس ستاره داره رو پیرهنش البته ستاره 730 مربع...هههههههه
العین ، پاس ، السد نمونه های آسیایی... ناتینگهام فارست ، مارسی ، آستون ویلا نمونه های اروپایی ک ستاره قهرمانی قارشون گذاشتن
بذار بچه ها راحت باشن...
فقط استقلال
یه مشت حرف چرتو پرت
یه مشت حرف چرتو پرت
معلومه شما لنگی هستین که زورتون میاد از ستارهای استقلال
نویسنده پرسپولیسی بوده
شما واقعا حالتون خوبه؟
قاره آسیا ستاره نمیزنن قهرمانهاش؟
در جواب دوستمون که میگه آلمان تو یورو ستاره زده بود بگم که ستاره وقتی به صورت قانونی بره رو پیرهنت دیگه فرقی نمیکنه تو چه تورنمنتی شرکت کنی اما استقلال غیرقانونی زده و باید برشون داره چون باعث خنده ما میشن
السد هم ستاره داره
معلومه که یه لنگی این مطلبو گذاشته
داری میترکی نه نویسنده؟ اما عرض کنم خدمت مبارکتون اکثر تیمهای آسیایی این نماد رو پذیرفتند و به دلیل کیفیت پایین لیگهای داخلی در آسیا هیچ لیگ داخلی در از ستاره استفاده نمیکنن.اگه باور نداری ببین این روزها اکثر تیمهای آسیایی دارن بازی میکنن یه نظر بهشون بنداز.
بترکه چشم حسود یعنی میخاین افتخار کشور تو آسیا رو نادیده بگیرین ؟ پاس هم یه ستاره داره پرسپولیس نداره
آقا شما چرا تنها دل خوشیه استقلال ومیخواید ازش بگیرید دلش به همین دو ستاره خوشه دیگه
لنگیا بعد از له شدن توسط جوانان اس اس بدجور حالشون خراب شده ههههههههه
استقلال فقط عشق
استقلال غیر قانونی ستاره زده و... (((فقط پرسپولیس)))♡♡♡
بابا این اسقلالیها دلشون به این ستاره گذاشتنا خوشه اینم دیگه ازشون بگیرید میرن خود کشی میکنن گناه دارن طفلکیها نکنید باههشون اینجوری
اره،چون ستاره ندارین میخندین
استقلال تو قرن بوووووق که هیچکی یادش نیست بین ۴ تیم الکی اول شده الانم به همین ستاره های الکیش مینازه!!!!برترین خوش باشن بنده خداها
پرسپولیس عشق است همین
اسد قطر3تا ستاره داره یکی برای 10بار قهرمانی تو کشورش و دوتا برای قهرمانی تو آسیا
یوهانگ کره 4تا ستاره داره یکی برای 10بار قهرمانی تو کشورش 3تا برای قهرمانی تو آسیا
به شما هیچ ربطی نداره
گور بابای ستاره.مهم اینه که ما تو آسیا افتخاراتی داریم که لنگیا خوابشم نمیتونن ببینن
اخی بگردم لنگی عیب نداره بالاخره یه روزی یه جایی خدا قسمت میکنه شماهم یه نصفه نیمه قهرمان میشین ایییینجوری نسوزین
درد لنگیها ستاره روی پیراهن استقلال نیست بلکه دردشون نداشتن هیچ افتخاری توی آسیاست فعلا لنگیها به دوبار قهرمانی آبیها تو آسیا افتخار کنید تا ببینیم چی میشه.
قابل توجه لنگیا! دهن گربه به گوشت نمیرسه میگه کثیفه.
فعلا که دیدید afcستاره های روپیراهن استقلال را تایید کرد ومجوز داد
الاتحاد هم برای قهرمانی اسیا ستاره زده بود استقلالم قبلا برای ستاره هاش استعلام از ای اف سی گرفته بود که تایید شد و به پرسپولیس بابت قهرمانی در جام در جام اسیا تاییدیه ندادن تو اسیا قوانین با اروپا تا حدودی فرق میکنه و این جای حسادت نداره
الاتحاد هم برای قهرمانی اسیا ستاره زده بود استقلالم قبلا برای ستاره هاش استعلام از ای اف سی گرفته بود که تایید شد و به پرسپولیس بابت قهرمانی در جام در جام اسیا تاییدیه ندادن تو اسیا قوانین با اروپا تا حدودی فرق میکنه و این جای حسادت نداره
الاتحاد هم برای قهرمانی اسیا ستاره زده بود استقلالم قبلا برای ستاره هاش استعلام از ای اف سی گرفته بود که تایید شد و به پرسپولیس بابت قهرمانی در جام در جام اسیا تاییدیه ندادن تو اسیا قوانین با اروپا تا حدودی فرق میکنه و این جای حسادت نداره
حسودها ی عزیز
جهت اطلاع دوستمون بگم یه سر به سایت باشگاه السد قطر بزن ببین بالای آرم باشگاهش دو تا ستاره داره بخاطر دو تا قهرمانی تو آسیا!!!
عشق است استقلال
حالا سوزش تابناک چیه
یه سوال حقوقی . اگر غیر قانونی و معتبر نیست چرا در ای اف سی و فیفا لوگوی استقلال با ستاره درج شده؟ مراجعه کنید به سایت و صفحات رسمی این دو سازمان رسمی.
اولا یوونتوس سه تا ستاره داره...ما که بخیل نیستیم...شماهم اگه میتونی دوتا ستاره الکی بزن مثل استقلال ...اگه میگی الکیه...داداش اصلا مطلبی که گذاشتی چندتا منبع مهم براش مینوشتی
من به عنوان يه هوادار استقلالي خجالت ميكشم كه استقلال اين دو ستاره رو الكي زده و اعتقاد دارم كه اين دو ستاره رو هر جه زودتر برداره و ما رو هر جه بيشتر مورد تمسخر برسبوليسي ها قرار نده.
دوستانی ک میگن فقط استقلال ستاره زده بخاطر دو قهرمانیش تو اسیا.اکه ب لوگوی تیم السد دقت کنین میبنین دوستاره زده بخاطر دوقهرمانیش.
السد دو قهرمانی دو ستاره العین هم یک قهرمانی یک ستاره
لطفا یکطرفه قضاوت نکنیم
این قانون ستاره گذاری برای لیگ برتر ایران تصویب نشده؟؟؟
استقلال یادش رفت برد جام حذفی رو حساب کنه وگرته باید بیشتر ستاره میزد اما فقط تو شب چون این جوری ستاره بیشتر خودشو نشون میده
بنده خدانویسنده لنگیه هاهاها
استقلالی مجرم نیست بیمار است با آنها مهربان باشبد
لنگی پاره پاره ....تو کف یک ستاره
...... تو سایتت!!1 با این مطلب زدنت اخه تورو سنه نه استقلال ستاره زده یا نزده!! سوزش دارین هر روز چند دیقه تو لگن قرمز پر از آب سرد بشینین به مدت 4 دیقه خخخخخخخخخخخخ
خخخخ نشون میده ی لنگی هستی و داری میسوزی از دوستاره داشتن سرورت خدایا شکرت ک نویسنده اش اینجوری داره میسوزه خخخخخخ
قربون این اس دق لالی های عزیز برم که اینقدر واقعیت سخته براتئن حالا که پرسپولیس یک ستارشو با کمال افتخار زد برید تو خودتون باز چنتا چیز جعلی درست کنید دور هم حالشو ببرید
پاسخ ها
lk
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
منظورت جام منطقه اي و محلات تهرانه؟يا تخت جمشيد ك از اماتور هم پايين تر بود تو زمين خاكي بازي ميكردن.سخته ميدونم عقده خيلي سخته ولي خودتونو مضحكه خاص و عام كرئيد
یه مشت پرسپولیسی اومدن چرت وپرت میگن زورشون اومده
در این حد حسادت به استقلال _شما اگر عقده ستاره نداشتین تمام قهرمانی هاتون جمع نمیکردین تا یک ستاره بزنین _ستاره مهم نیست نماده که ما رو یاد دوتا قهرمانی اسیا میندازه
سلتیک هم بخاطر قهرمانیش توش اروپا یه ستاره زده
لابد سلتیکم غیر قانونیه
شما معلومه از کجا میسوزید
حذف کنید این پست دروغ رو چرا بدون تحقیق چیزهای الکی از خودتون درمیارید؟ تیم های زیادی بخاطر قهرمانی در جام قاره ای ستاره زدن اونوقت شما میگید استقلال تنها تیمیه که اینکارو کرده؟ فکر کردید ما به این سادگی خودمون رو سبک میکنیم؟ نمونه اش السد قطر و العین امارات و خیلی از قاره های دیگه که فرصت نام بردنشون رو ندارم.
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/باشگاه_ورزشی_السد

بهتره از روش دیگه ای برای تخریب استقلال استفاده کنین یا اینکه این پست رو حذف کنید ممنون.
این پر3 پولی3یا پرچم ویتنام درست کردن برا خودشون . زشت من که استقلالی ام خجالت میکشم بخدا.
وقتی که پرسپلیس زده غیر قانونی نیست
تیم السد قطر به خاطر قهرمانی اسیا و ... ستاره نذاشته ...
شما برید قهرمانی های لیگشو ببینید بعد حرف بزنین
تابناک ، پاک کن این نظرات دروغ یه پرسپولیسی رو.
سوزش دو ستاره استقلال رو ببین چه کرده باهاشون
تابناک ، پاک کن این نظرات دروغ یه پرسپولیسی رو.
سوزش دو ستاره استقلال رو ببین چه کرده باهاشون
تابناک عزیز بعضی وقتا که نه اکثر اوقات مطالب در مورد پرسپولیس میزاری و بیشتر اوقات استقلال رو تخریب میکنی
متاسفم برات عقده ای.میشه بفرمایید ستاره تیم سلتیک به چه منظوره؟معلومه ننوشتی تا عقدت خالی بشه لنگی بی افتخار
........داخلدسایتتون لنگیا همه الم و ادم نمیگن جعلیه خودتون هر چند دقیقه میشینید در مورد ستارهای اس اس نظر میدین.
دوستمون به السد و العین اشاره کرد منم پاس رو بهش اضافه میکنم
جالبه
به نظر میرسه نویسنده این مطلب بدجور عقده حتی یک مقام چهارمی در آسیاست
استقلال برای بار اول قهرمان آسیا شد پرسپولیس يه تیم نوپا در دسته سه بود بعد امتیاز پیکان رو خرید اومد لیگ تخت جمشید پس واقعا حق دارید ندانيد ستاره چيه آسیا چيه فینال آسیا چيه بسوزید تا بمیرید
اینجا اروپا نیست ک ما تقلید از لیکای اروپایی کنیم درضمن از زمانی ک لیگ ایران حرفه ای شده پر3پولیس 3 قهرمانی داره ن 9 قهرمانی طبق گفته تحلیل گر پر3پولیسیتون ک آلمنو گفته پس پر3پولیس نمیتونه تا 7 قهرمانی دگ نیاره ستاره بزنه
آب رو بریز اونجایی ک میسوزه
خخخخخ نویسنده پرسپولیسی تابلو سخن بیان نکن میسوزی از ستاره پای اروپارو میاری وسط از داشتهاتون بگید دوتا ستاره داره میسوزنه بدجور
خاک بر سر استقلال
خاک بر سر استقلال
خاک بر سر استقلال
چرا تو سایت همش به نفع پرسپولیس و بر علیه استقلال
بد بختای ستاره ندیده ایشالا شفا بگیرین
نویسنده رو عقده خفه کرده از بس فشار اومده بهش نمیدونه چطوری خزعبلات رو سر هم کنه ده تا سوتی داده،
این کیسه کش خیلی عقده‌ای شده آخه ستاره ی واقعی ندیده از الآن ستاره ی واقعی رو روی لگوی پرسپولیس میبینی عزیزم
پرسپلیس همه ی قهرمانی هاشو با جام ولایت و لیگ ازدگان جم کرده شده ده تا واس دلخوشی یه ستاره زده اما اینا چیزی از سوزشت کم نمیکنه لنگی فینال اسیا یا حتی حسرت کارت قرمز گرفتنم تو فینال بمونه براتون. اس اس بی ستاره با ستاره سرور لنگ پولیس. تاج رو سرمونه اس اس سرورتونه
داداش گلم از کجا اینقدر سوختی که این متن رو گذاشتی.همین کافیه که اگر فیفا قبول نداشته باشه این قانون رو توی تمام لگو ها عکس با ستاره استقلالو نمیزاره همین برات کافیه که کلا داری.... میگی
واااااقعا که من خندم میگیره.شده قضیه تاریخ نویسا که احساسات شخصی خودشونو وارد داستان میکنن.نویسنده عزیزه قرمزپوش،لطف کن خبرارو از خودت نساز که یچیز مینویسی درست بنویس...حقیقتو بنویس...الان با این کارت اعتبار پستتو و خودتو و وبلاگتو کم کردی فقط
پرسپولیسیا انصافا تازه به دوران رسیده اید...خلاصه که جوجه رو اخر پاییز میشمارن
پرسپولیس
متاسفم برلت لنگی
سلام برتو ای دوست پرسپولیسی
میتونی توی همون سایت ببینی کشور آلمان و کشور آرژنیتن هم با توحه به اینکه کلی قهرمانی دارند و ستاره هاشون رو نزده پس الکی حکم نده. در ضمن این قانون رو نمیشه به خودتون بگیرین. ما زودتر پیشنهاد دادیم و از این استفاده کردیم و تا امسال کسی مخالف نبود و هر کس نظری داره. مثل اون که چون طرفدارای پرس پولیس بیشترن یعنی همه کاره اونان نه خیر عزیز هر کس زودتر اقدام کرد. با اون طرفندتون استفلال رو از لیگ یک به سه بردید ولی این رو دیگه انصافا به زور وادار نکنید. چون بی انصاف تر از پرسپولیسی جماعت ندیدم.
جالبه تیم السد قطر برای دو قهرمانیش ستاره گذاشته و تو سایت فیفا هست و پرسپولیس هنوز برای این ده تا هیچی /..... لنگی جمش کن....انصافا خیلی با حالین ..... همینجوری با تعداد زیادتون استقلال رو از لیگ اول با همه بیشرفیتون کردین لیگ سه چون نفوذ دارین و کسایی مثل اون پول دارا تیمومتون رو جمع می کنندو.....
بماند که هر چی ایران داره از استقلاله نه پرسپولیس انصافا یک بار برسین فقط فینال دیگه هیچی نیاز نیست.
بنظر من خودتو ناراحت نکن ابو بریز همونجا که میسوزه فینال اسیا ندیده ها
شما هم قهرمان بشید در آسیا و ستاره بزنید.چرا سر خودتون رو میخواید کلاه بزارید؟ اخه زشت نیست برای تیمی با این سابقه هنوز فینال آسیا نرفته باشه؟متاسفم واسه این چرندیات که میگید
سلام عزیزان. اول تاریخچه دو تیم را لطفا ببینید.دوم به نظرم پرسپولیس دعا کنه بالاتر نیاد وگر نه با یه دربی دوباره ابروشو کم وزیاد میکنیم توی اسیا
بنظر من استقلال با شخصیت ترین تیم ایران واسیا مبباشد انشااله سومین ستاره را هم بزودی بروی پیراهن زیبای ابی اسمانی نصب میکنند
از لنگی....
اخه لنگی بدبخت چشماتو خوب باز کن میبینی غیر از استقلال تیمای دیگه ای مثل السد قطر هم هستن ک روی لوگوی تیمشون دوتا ستاره به واسطه دو قهرمانی لیگ آسیا گذاشتن
آقای نویسندی السد و پوهانگ کره 2 قهرمانی دارن و 2 ستاره رو لوگوشون...شما اگه تو اینترنت لوگوی السد را سرچ کنید میبینید...درضمن العین هم قهرمان آسیا شده و ستاره لوگو رو زد...
کتاب:خاطرات یک لنگی
666666666666666666666
آقا یه سوال هم العین و هم السد و دیگر تیم هایی که تو لیگ قهرمانان آسیا هستن می زنم
لنگیییی تو عمر ننگین خفت بارتون یه بار رفتین فینال.دیگه همه شعرهای ما خراب شد.که میگفتیم یه ابتخار تو آسیاااا حسرت پرسپولیسیااااا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
آقا ما برا قهرمانی لیگ تهران که یه تیم هم از اصفهان بوده ستاره نمیزنیم،السد تیمای شرقی همه ستاره قهرمانی اسیا ستاره میزنن پس بسوزید،با یخ خنک کنید
آخه لنگی یه کم مطالعه میکردی بعد مطلب مینوشتی
توی اسکاتلند سلتیک گلاسکو فقط یه ستاره زده اونم بخاطر قهرمانی تو اروپا
السد قطر و العین و تیم استرالیایی هم بخاطر قهرمانی تو آسیا ستاره زدن
تو اروپا هم مارسی ستاره میزنه
اصلا شما که تو هر و بر ستاره نبودین و نمیدونستین چیه حالا به خودتون این جسارت رو دادین که درباره ستاره های سرورتون حرف بزنین؟
ستاره میزنیم به کوری چشم حسودان تاج
ای اف سی هم به استقلال گیر داد و گفت که این دو ستاره به چه دلیل روی لوگوی تیم شما هست بعد استقلالی ها برگشتن گفتم دلیل خاصی نداره این شکلِ لوگوی استقلاله و این دو ستاره مال لوگومونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
گل گفت ایول
این لنگیا بعد 9 سال قهرمان شدن یه ستاره زدن بدبختا حسرت اسیا رو دارن مثل نویسنده سایت که داره داد میزنه یه پرسپولیسیه سینه سوختس.
این چرت و پرتا چیه واسه خودت نوشتی اون تک ستاره رو پیراهن شما کیلوییه که جام رو با پیک واستون فرستادن
۵۰ ساله دنبال ستاره اید تو آسیا داشته باشید ولی نتونستید همیشه
یکی اب برسونه بش بد داره میسوزه بنده خدا آتیش گررررررفت
یکی اب برسونه
من که پرسپولیسی هستم اصلا از این مقاله خوشم نیومد چون این رو تمام اون استقلالی های عقده ای نوشتن
شما چی میگین استقلال به گرد پای پرسپولیس هم نمی رسه نمیرسید و نخواهد رسید
اقا اصلا اون 2 ستاره استقلال ماله خودشون(که ماله خودشون نیست) جلوی پرسپولیس هیچی نیستن
اصن گیریم ۱ درصد پرت و پرتات درسته
قهرمانی آسیا رو ببین بسوز سایت لنگی
مشخصه حق با پرسپولیس است ...البته نزدیک به سی سال است که هیچ تیم ایرانی قهرمان نشده ، بخاطر اینکه تیمهای کره ای ، ژاپنی،عربستانی،و....شرکت کردن تو مسابقات ...باید منطقی باشیم
استقلال سرورته
بسوزید لنگیا با این سایتتون
آره اسمشم میزارن ستاره واقعی آخه کدوم عقلی میگه که یه تیم قهرمان آسیا میشه بعد میره دسته سه کدوم عقلی این چیزو باور میکنه استقلال تو امجدیه از نماینده اسرائیل عقب بود که یار کمکی آوردن مساوی کرد بعدشم گل برتریو زد کدوم عقلی میگه که باید یار کمکی برای دو تا بازی آورد
واقعان که ، پرسپولیس طرفدار زیاد داره و بخاطر همین طرفدارام که شده بازی هارو بیشتر میبره ، اهای شما استقلالیا بهتره بیاین تو پرسپولیس ، میخوام یه یاداوری ای کنم که تو یکی از شهراورد ها حسین حسینی یه گل بخودی ای زد که هیچ وقت یادم نمیره
برو عمووووووو
برو کشکتو بساو
تو رو چ ب مغاله نوشتن
تو همون مسابقات ک استقلال داشت قهرمان میشد شما چرا حذف میشدین؟؟؟؟
AFC واقعا نظارت نداره؟!؟
عزیزم استقلال ستاره هاش واقعیه بخاطر همینم AFC کاری باهاش نداره.در کنارشم پرسپولیس چون ستاره تقلبی زده از کاچو ایتالیا داره پیروی می‌کنه ( اونم چی ده تا قهرمانی تو لیگ ) بخاطر همینم تو بازی های آسیایی همون AFC اجازه نمیده ستارشو بچسبونه. نویسنده عزیز آب رو بریز اونجا که میسوزه.
به اطلاع دوست لنگی ام برسونم اگه تو اون دوره تیما الکی بودن پ من موندم اون موقع شما چه غلطی میکردین که از این تیما الکی ستاره بگیرین
الانم لنگی عزیز حرف اضافه ای نزن زشته خاطرات ما شده واس شما ....
سلام من یه پرسپولیسی هستم.
استقلال موقعی قهرمان آسیا شد که هنوز اون موقع لیگ برتر هم نداشتیم و حریف هایی چون السد و النصر و... نداشتن و یه مشت تیم مسخره اومد به استقلال بازی کرد.کیسه کش
نویسنده این متن قشنگ معلومه لنگیه.آخه فوتبال داخلی اعتبار بیشتری داره یا فوتبال بین المللی یاهمون جام آسیا؟؟کدومشون اعتبار بیشتری داره؟جام آزادگان وجام ولایت وجام شهید اسپندی اعتبار داره لنگ براش ستاره میزنه ولی ستاره استقلال ارزش نداره؟؟؟شماها یا واقعا احمقید یا خودتونو زدید به اون راه.میگی هیچ تیمی واسه آسیا ستاره نزده پس الهلال چرا زده؟
سلام تیم دوچرخه سواران حرف مفت نزنین شما الان دو ستاره دارین اول باید یکی اول رو بگیرین وبعد بعد برید دومی شما یک عکسی که پیراهن استقلال یک ستاره داشته باشه۰۰۰۰۰
به قول یکی از دوستان ، کیسه کشا محترم اول یه عکس با یک ستاره نشون بدید بعد بیاد حرف مفت بزنید
کل مطلب چرت بود.
اول تمام تیم های آسیایی که گفتی قهرمان شدن ستاره زدن.ماهم تو آسیا هستیم نه اروپا و ایتالیا
دوم اینکه هنوز آث میلان و اینتر هیچکدوم به 18 قهرمانی نرسیدن
واقعا متاسفم که یک نفر و میارن توی سایت ویکطرفه بااین که اطلاعات ضعیفی داره قزاوت می‌کنه .
متن سراسر دارای نقص هست
الهلال بعد از سومین قهرمانی آسیا سه ستاره بالا و چهار ستاره پایین زد اولسان دو ستاره، گوانگژو، السد، العین، جونبوک، اوراوا، تمامی این تیم ها در آسیا ستاره قهرمانی آسیا زدن و در اروپا مارسی و سلتیک ستاره قهرمانی اروپا زدن و همه این موضوع براشون روشن هست پس اگر منع وجود داره لوگو تمام این تیم ها باید بدن ستاره باشه و طبق متن خودتون ستاره پرسپولیس هم جعلی هست چون مثل تمامی اون لیگ هایی که مثال زدی نماد قهرمانی در یک لیگ نیست و از لیگها و فرمت های مختلف هست...
یه توضیح ساده واسه شما که لااقل اطلاعات فوتبالی خودتون رو زیاد کنید
تیمی که ی عکس با لباس تک ستاره نداره و یک شبه ۲تا ستاره جعلی به پیراهنشون میزنن نباید راجب پرافتخار ترین تیم ایران(پرسپولیس)نظر بدن. شما از خاطرات دسته ۳ واسمون بگین:) و سعودتون به لیگ چه حسی داشتین؟
فعلا ستاره های استقلال رو ببینید و برید دق کنین و به بابا مسعودتون بگید
معلومه زر زدنای اضافی استقلالی ها برای این کارشون بود هنر کردین کیسه کشا پ حرف نزنین مفتی یه چیزی میگیرین بعدشم افتخار میکنین
واقعا که
حکایت جالب جام های اسنپی بابا مسعود و ستاره تقلبی تیم لنگ هم بزار که از جمع پنج شیش فرمت لیگ که تو زمین خاکی بازی میکردن یه ستاره زدن
السد سلتیک مارسی العین استقلال پاس پوهانگ و خیلی تیمای دیگه برای جام قاره ای ستاره زدن تا کور شه چشمایی که نتونه ببینه مهم ای اف سی هست که قبول داره .....
آهای اون دوستان کیسه کش که حسودیتون میشه یه چیزی میگم کیسه کشا خیلی میسوزن اون موقع که شما قهرمان شدین فقط بیست تیم در آسیا بود اونم ۲۰ تیم در ۵گروه ۴ تا تیمی الان که فوتبال حرفه ای شده با حضور ۴۰ تیم هم شرق و هم غرب برگزار میشه که با حضور ۴۰ تیم در ۱۰ گروه ۵تا شرق و پنج تا غرب و با حضور ۴تیم در یک گروه ... فرق فوتبال حرفه ای با زمان های قدیم این هست کیسه کشا در ضمن ما نمیسوزیم درسته که ای اف سی و فیفا تایید کردن که ستاره درسته ولی دوران فوتبال حرفه ای مهمه نه ستاره جعلی کیسه؟؟ درست نمیگم دوستان عشقوپولیسی یا پرسپولیسی ؟؟ تیمی که با دوتا قهرمانی چطوری میتونه به لیگ دسته یک سقوط کنه؟؟ یا شیش تایی بشه؟؟؟ الان پرسپولیس دوتا نایب قهرمانی اسیا داره اگه جرات دارین در این دوران لیگ حرفه ای فوتبال قهرمان لیگ قهرمانان اسیا بشین کیسه کشای محترم!!
یک قهرمانی استقلال(کیسه کشا) دارن که هیچ تیمی نداره.
قهرمانی تو لیگ دسته سه
شعر سال جدید برای کیسه کشا
کیسع کشا یک عکس با پیراهن استقلال بیارید که یک دونه ستاره داشته باشه بعد شده باشه دوستاره بعدم تیمی که قهرمان آسیا میشه میره جام باشگاههای جهان پس چرا شما رفتید دستع سه شرکت کردید بعد قهرمانی
دلنوشته های یک لنگی دل سوخته
کیسه کشها تاقیامت ننگ ۶تاخوردنشون از ارتش سرخ رو نباید فراموش کنن
لنگی های عزیز کم هوچی بازی دربیارید.
اگر قهرمانی استقلال الکیه یه نگاه به تاریخ بندازید. تیم لنگ درسال ۱۹۶۹ نماینده ایران بود تو همون سال مکابی اسراییل قهرمان آسیا شد ولی سال بعدش تاج سرتون با شکست هاپویل اسراییل قهرمان شد
شما همین که بعد ۵۰ سال تو فینال آسیا گل زدید فتح الفتوح کردید و لایق
متن سوختگی های یه لنگی بود
لنگی های عزیز که هی میاید میگید چرا رفتید دسته ۳ و ....
شما این همه رفتید فینال چیکار کردید که الان حرف میزنید رفتید سنگین خوردید پرتتون کردن پایین جام بردن عرزه میخواد که لنگی جماعت ندارع
خالاص.
استقلال لنگی سوز بابا اینقدر دیگه عزابشون ندین اینا بعد از ۲۵ سال بعد از ما به دنیا اومدن اون موقع کجا بودن
خدمت لنگی هایی که میگن ۶ تا به ما زدن

اگه راست میگین برید هشت هیچ خودتونو جمع کنید لنگی های بدبخت که فقط ادعا دارید ،دوست اس اسی هم راست میگه،شما رفتید فینال چیکار کردید؟خواهشا دیگه اسمی از شیش هیچ نیارید چون هشت هیچ رو بهتون میگم
دم استقیا گرم
اگه نبودن ما باید سر به سر نفت میزاشتیم
الکیسه چ فکری با خودش کرده ؟؟؟؟؟؟؟
اشکال نداره شاید این جوری بزرگ شدن
لنگی
ها دنبال فینال سوم هستند
استقلال دنبال ستاره سوم ....
بیخود کردین اگه ستاره غیره قانونیه چرا فیفا استقلال رو دو
ستاره درج کرده
کی هشت هیچ زدین آخه دو سه بار استقلال پرسپولیسو برده فکر میکنین شاهکاره شما برین از آلومینیوم ببازید همین بسه براتون یا بازم بگم
یعنی ببین تابناک دیگه از چه روش هایی برای جذب مخاطب داره استفاده میکنه
اون موقع که شما کیسه کشا قهرمان آسیا شدید چهار گانه بود چهار تا بازی کردید قهرمان شدید
چهل ساله پیش امجدیه بردین ده ساله قهرمانی لیگو ندیدین
آهای لنگی ها کم به اون 6گلی که زدین بنازین کم بگید پرسپولیس پر افتخارترین تیمه شما لنگی ها در حد ما نیستید.
برید هر وقت دوبار شدین قهرمان آسیا اونوقت بیاید این حرف هارو بزنید
برعکس هم الهلال هم کاشیما بخاطر قهرمانی آسیا ستاره زدن پس وقتی سواد فوتبالی نداری و طرفدار لنگی نیا مطلب بذار
دل نوشته های یک لنگی عقده ای
برو بابا چرت نگو
شما کیسه کشا اگه راست میگید دو ستارتون واقعیه یه پیراهن با یه ستاره بیارید
الهلال ۳ ستاره بالای لوگو به علت ۳ قهرمانی آسیا و ۴ ستاره پایین لوگو به علت ۴ نایب قهرمانی
کلا این نوشتی ک بگی لنگ ک ستاره زده بخاطر قهرمانی تو ایران کارش درست اما استقلال ک بخاطر قهرمانی تو آسیا این کار کرده کارش اشتباه .چقد همه رسانه ها طرفدار لنگن .قهرمان آسیا شدیم دو تا ستاره هم می‌زنیم تا کور بشه هر آنکس ک نتوان دید
آقا اصلا استقلال تو چهار جانبه جام آسیا رو گرفته شما چرا تو گروه سه تیمی به تیم محمدیان بنگلادش باختین ها؟جواب بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی