بازدید 4191

استقلال بدون من به مشکل نمي‌خورد

کد خبر: ۳۴۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶ 24 September 2013
بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: اگر سئول را در کره ببريم، کارمان براي صعود به فينال آسيا بسيار راحت مي شود.

خسرو حيدري در گفتگو با اوج درباره بازي فرداي استقلال مقابل اف سي سئول گفت: ما کار راحتي در سئول نداريم. حريفمان تيم بسيار قدرتمندي است. اما ما هم بايد به فکر نتيجه گيري در کره باشيم تا در بازي برگشت کار حريف را يکسره کنيم. اگر بتوانيم تيم رقيب را شکست دهيم که دست به کار بسيار بزرگي زده ايم و کارمان براي صعود به فينال بسيار راحت مي شود اما مساوي در خانه حريف هم نتيجه خوبي خواهد بود.

حيدري درباره اينکه گفته مي شود استقلال با نبود او به مشکل مي خورد، تصريح کرد: اين موضوع را قبول دارم. به هر حال بازيکن جانشين من مي تواند در قالب کار گروهي به تيم کم کند.

بازيکن ملي پوش استقلال در پاسخ به اين سئوال که تيمهاي ايراني جلوي تيم هاي سرعتي مشکل دارند گفت: بايد از تجربه بازي با بوريرام براي مقابله با اف سي سئول استفاده کنيم. ما جلوي بوريرام چون ترس گل خوردن داشتيم، در نيمه اول خوب بازي نکرديم اما ديديد که در نيمه دوم شرايط عوض شد.

حيدري درباره اينکه بازي استقلال مقابل اف سي سئول را با ديدار تيمهاي ملي ايران و کره جنوبي مقايسه مي کنند، اعلام کرد: به نظرم اين مقايسه اشتباه است. شايد چون تيم ما بازيکنان ملي پوش زيادي دارد، اين مقايسه را انجام مي دهند. از طرف ديگر فاصله زماني اين بازي با ديدار تيم ملي مقابل کره، چندان زياد نيست و شايد اين هم يکي از دلايل ربط دادن دو بازي به يکديگر باشد.

بازيکن استقلال درباره اظهار نظر برخي از کارشناسان مبني بر اينکه نتيجه گيري استقلال مقابل اف سي سئول عدالت فوتبال را زير سئوال مي برد، گفت: طبيعتا کره اي ها به لحاظ امکانات فوتبال بسيار جلوتر هستند و شايد کارشناسان به همين دليل آن حرفها را مطرح کرده اند اما ما هم با داشته هاي خودمان تا اين مرحله بالا آمده ايم و به نظرم قهرماني استقلال در آسيا دور از دسترس نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی