بازدید 74230

دو ستاره روی پیراهن استقلال توسط AFC تائید شد

کد خبر: ۶۱۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 29 July 2016
 حساب رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا،دو قهرمانی استقلال در آسیا را تایید کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، در سال 1378 و وقتی استقلال میزبان مرحله نیمه نهایی و نهایی جام باشگاههای آسیا در تهران بود،مایکل چرچ سردبیر مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی درباره تیم های قهرمان مسابقات جام باشگاهها را در این مجله منتشر کرد.

نکته جالب در آن مقطع این بود که تنها قهرمانی استقلال در گزارش مربوطه به سال 1990 برمی گشت و در ذیل عنوان قهرمانی سال 1970 در آسیا،نام باشگاه تاج به چشم می خورد.

دو ستاره روی پیراهن استقلال توسط AFC تائید شد 

مدیران وقت استقلال بلافاصله پس از انتشار این گزارش نسبت به آن موضع گرفتند و با انتشار نامه به پیتر ولاپان،دبیر کل وقت کنفدراسیون موضوع را با وی در میان گذاشتند که باشگاه تاج پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به استقلال تغییر نام یافته و بدین ترتیب دو قهرمانی برای آبی های پایتخت است.

هر چند پس از آن تاریخ،کنفدراسیون هرگز در مقام اعلام رسمی دراین باره موضعی نگرفت اما حالا و در روزهای سالگرد قهرمانی استقلال در سال 90 در آسیا،انتشار پیامی در حساب رسمی اینستاگرام کنفدراسیون نشان می دهد که قهرمانی سال 1970 رسما مورد پذیرش این نهاد قرار دارد و آن را به نام استقلال ثبت کرده اند.

در پیام اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:

در چنین روزی استقلال موفق شد دومین قهرمانی خود در آسیا را در سال 1990 کسب کند.این تیم در سال 1970 وقتی مسابقات به نام تورنمنت باشگاههای آسیا مطرح بود نخستین قهرمانی اش را کسب کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۶
استقلال = تاج = رانت=نورچشمی= داوری های مسئله دار= دوپینگ= قهرمانی آبکی
خواهشی که از مسئولین داریم این است که صفر ستاره پرسپولیس را جهت یادآوری مجدد تایید کنند .
کاری با ستاره ها و این تیم ندارم
تو کف کامنتام
مخصوصا کامنت اولیه
D-:
تا كور بشه چشم حسودا.... حسودايي كه اين داشتن اين ستاره رو به قبر مبارك ميبرن!!!!! بتركن از حسودي....
تابناك ميبينم از حرصت كامنتا رو هم نميذاري... مشكلي نيست...از حسادت بترك!!!!! چون از اين اين ستاره ها يه تارشم گيرتون نمياد... پرس پو ليسهاي بيچاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ب کوری چشم لنگیا ⭐️⭐️
ستاره های قلابی تو بازی های چهارجانبه .واقعا چقد زشته تو کل تیم های آسیایی استقلال به عنوان عقده ای شناخته بشه . ستاره های قلابیتونو جمع کنین . به چی مینازین ؟
پاسخ ها
کیسه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
اینو خوب اومدی
این چه ربطی به تایید ستاره های قلابی داشت ؟
پاسخ ها
mohsen
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دوست عزیز اولا قلابی اون‌تیم حقیر لنگتون که ۲تاستاره چشمتون دراورده خودتون رو به هردری میزنین که ی ستاره براخودتون اوکی کنین دوما اقا ماتوچهارجانبه قهرمان شدیم شما هم اگ میتونین برین ببرین دیگه چزا از محندان بنگلادش اون همه گل خوردینا
ستاره های قلابی مال لنگه که با مدیریت کثیف تاج و کفشدوزک زدند
بدبختهای عقده ای ستاره ندیده ‌لنگی
استقلال تهران ستاره دو آسیا
هنوز باورتون نشده کیسسسسسه ها که ستاره ها لوگو هست خاک تو اون سر نفهمتون ککککیسسسهههه
ککککیسسسهههه
تا چشم هر چی لنگی و شله زرد دراد
تاج بزرگ آسیا سرورتمام لنگیا
تابناک میدونی مشکل توبامااستقلالیاچیه اینکه ماجواب بی احترامی رومی دیم تواوناروحذف می کنی چون بااونامخالفی ولی من بااین کارات ناراحت نمی شم تابناک زحمت نکش نظراتموپاک نکن چون من آدمیم که امسال توروبیشترناراحت کنم اصلا من ذاتم تواین مسائل اینجوریه شانس آوردی که منونمیشناسی ونمیبینی ....
ستاره ی بابا مسعودی قبوله حتماَ!!!
البته که هر ستاره پنج تاخار داره ، بایدهم بسوزونه
قبول ۲ستاره روی پیراهن استقلال قبول..
فقط یه چیزی برید سرچ کنید ببینید وقتی منصوریان و رفقاش توی استقلال بازی میکردن چرا ستاره رو پیراهنشون نبود؟ یعنی اونوقت هنوز قهرمان نشده بودین؟ ؛)))))))
تا کور شود هر انکه نتواند دید
خبرنگاران جوان انجمن قانون گذار فیفا به صراحت اشاره کرده است که درج ستاره روی لوگو و پیراهن برای قهرمانی های تیم های ملی در جام جهانی معتبر است. همچنین درباره مسابقات باشگاهی، تیم ها تنها اجازه دارند به خاطر قهرمانی در رقابت های داخلی روی پیراهن و لوگوی باشگاه ستاره قرار دهند. نکته حائز اهمیت در این باره ممنوعیت درج ستاره به خاطر قهرمانی های قاره ای است و فیفا هیچ اجازه ای مبنی بر این کار صادر نکرده است.
بددین ترتیب با وجود اینکه تیم استقلال دو مرتبه موفق به قهرمانی جام باشگاه های آسیا شده است و لوگوی این باشگاه در ایران دارای دو ستاره است، در سایت فیفا هیچ اثری از این ستاره ها نیست.

این در حالی است که چنین کاری در کشورهای مطرح اروپایی مرسوم نیست و در لوگوی تیم های معتبر قاره سبز شاهد درج ستاره برای قهرمانی قاره ای نیستیم. همچنین استقلال تنها تیم آسیایی است که به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بر روی لوگو و پیراهنش ستاره قرار داده است
پاسخ ها
عمو حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
ممنون بابت خبر فیکت . چون هیچ منبع رسمی این حرف رو نزده اگه زده لینکشو بزار استفاده کنیم! در ضمن قابل توجهت تیم بزرکی مثل السد قطر قهرمان قطر هم بابت دو قهرمانیش تو آسیا که یکیش حتی قبل قهرمانی دوم استقلال بود ستاره زده
جای حسودی و وطن فروشی یکم رو تیم خودتون ( پیروزی ) کار کنید
عشق یک کلام اون هم استقلاللللللللللل
خدمت دوستانی که میگن قهرمانی استقلال جعلی بوده عرض کنم نه که کلا پنج ساله به لطف بابا مسعود فوبتال بین شدید دیگه راجع به دو قهرمانی واقعی آسیایی استقلال نظر ندید بالاترین نهاد فوتبال یعنی ای اف سی و فیفا بارها قهرمانی های آسیایی استقلال را معتبر دانسته اند و فیفا و ای اف سی اعتبار بالای قهرمانی های آسیایی استقلال را تایید کردند و ای اف سی و فیفا قهرمانی های آسیایی استقلال را معتبر می دانند و ای اف سی و فیفا قهرمانی های آسیایی استقلال را ارزشمند و واقعی می دانند و همه کارشناسان فوتبال ایران از حلال چراغبپور گرفته تا محرم نوید کیا و ساکت و حسن روشن قهرمانی های آسیایی استقلال را معتبر و واقعی و ارزشمند دانسته اند و شما از نظر اعتبار امر آسیا بی اعتبار بود پرسپولیس تو سه حانبه اش حذف نمی شد پس از نظر ای اف سی و فیفا قهرمانی های آسیایی استقلال معتبر هست و ارزشمند هست و از نظر کارشناسان فوتبال ایرانی قهرمانی های آسیایی استقلال ارزشمند هست و از نظر فیفا و ای اف سی قهرمانی های آسیایی استقلال کاملا معتبر هست و ارزشمند هست و از نظر تمام کارشناسان فوتبال ایرانی قهرمانی های آسیایی استقلال معتبر هست و کاملا ارزشمند و واقع هست
از نظر فیفا و ای اف سی قهرمانی های آسیایی استقلال معتبر هست و ارزشمند هست و ستاره های استقلال با ارزش و واقعی و معتبر هستند حالا از افتخارات تاجیا بسوزید از نظر ای اف سی و فیفا هم قهرمانی های آسیایی استقلال معتبر و با ارزش هست و هم ستاره های آسیایی استقلال با ارزش و معتبر هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل