بازدید 6996
سردار حجازی در جمع خبرنگاران:

پایه‌های میز گزینه نظامی را «موریانه» خورده است

کد خبر: ۳۱۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷ 15 April 2013
معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی نیروهای مسلح گفت: با توجه به اینکه دشمنان همواره عنوان می‌کنند که گزینه نظامی علیه ما روی میز است، باید بگویم که پایه‌های این میز را موریانه خورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد حجازی معاون آماد،  پشتیبانی و تحقیقات صنعتی نیروهای مسلح در حاشیه چهارمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر  اینکه تحلیل شما از آمادگی نیروهای مسلح در خصوص سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر  اینکه ما می‌توانیم حیفا و تل اویو را هدف قرار دهیم، گفت: ما همواره به دنبال تقویت نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها هستیم. این نیرو همواره آمادگی دارد تا در صورت کوچکترین حماقت دشمن فرمایشات مقام معظم رهبری را پیاده کند.

وی در  ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید با توجه به اینکه پس از مذاکرات آلماتی2 غرب‌ها اعلام می‌کنند که گزینه نظامی علیه ایران همواره روی میز است، گفت: پایه‌های این میز را موریانه خورده و دشمنان تهدیداتشان را پس گرفته‌اند. 

سردار حجازی گفت: با توجه به اینکه دشمنان همواره عنوان می‌کنند که گزینه نظامی علیه ما روی میز است، باید بگویم که پایه‌های این میز را موریانه خورده است.

معاون آماد،  پشتیبانی و تحقیقات صنعتی نیروهای مسلح در خصوص میزان آمادگی نیروهای مسلح در استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های دیگر تاکید کرد: دانشگاه‌های نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌های تحقیقاتی و صنعتی ظرفیت‌های خوبی دارند، اما ما از ظرفیت دانشگاه‌های دیگر نیز استفاده می‌کنیم.

سردار حجازی در همین زمینه اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم تا 30 درصد از طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز نیروهای مسلح را با استفاده از توان دانشگاه‌های کشور انجام دهیم که این موضوع هم اکنون در حال بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار