بازدید 16000

چرا نجف زاده چهره سال تلویزیون شد؟

کد خبر: ۳۰۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳ 10 March 2013
براساس مجموعه نظر سنجی یک نهاد تحقیقاتی در حوزه ارتباطات، کامران نجف زاده محبوب ترین چهره تلویزیون در سال نود و یک شناخته شد.

به گزارش تابناک ، بر اساس این نظرسنجی نجف زاده در میان دوازده شخصیت تلویزیونی و سینمایی توانسته با فاصله نسبتا زیادی رتبه نخست را بدست بیاورد.

شرکت کنند گان در نظرسنجی که جامعه آماری کل کشور را شامل می شوند ، "انتقادات  صریح از مسوولان "و "شجاعت در ماموریت های خارج از کشور"  را دو خصوصیت اصلی این خبرنگار برشمرده اند.

چهل و هفت درصد از شرکت کنند گان در این نظر سنجی نیز عنوان سفیر ویژه کودکان و سالمندان را برای نجف زاده مناسب دانسته اند.

در حالیکه پیش از این الکساندر دوما وزیرخارجه فرانسه  ابراز اطمینان کرده بود  نجف زاده بعنوان یک ژورنالیست حرفه ای در تهران روزهای روشنی خواهد داشت روزنامه هفت صبح نیز امروز خبرنگار واحد مرکزی خبر را کاندیدای چهره فرهنگی سال معرفی کرد.

 روزنامه هفت صبح  که هرساله دست به انتخاب چهره های سینمایی و هنری و تلویزیونی سال می زند امسال کامران نجف زاده را در کنار گزینه های لیلا حاتمی  و حمید فرخ نژاد قرار داده و از مخاطبان خود خواسته  چهره فرهنگی سال را اعلام کنند.

هفت صبح در مطلبی که  بر صفحه نخست آورده دلیل انتخاب کامران نجف زاده را صراحت کلام خوانده و اینکه وی سال گذشته توانسته یک تنه برنامه های جذابی بسازد و کاملا فارغ از دسته بندی های سیاسی و جناحی رایج در تلویزیون ، حرف مردم را بزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار