بازدید 16775

گشت ارشاد را فروختم

کد خبر: ۲۷۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳ 04 September 2012
کارگردان فیلم سینمایی «گشت ارشاد» می‌گوید که امتياز اين فیلم را پس از ممیزی به شخصي حقيقي واگذار كرده است.

به گزارش ايسنا روز گذشته 13 شهریور اعلام شد که فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به همراه پشت صحنه، مرور حاشیه‌ها و نیز صحنه‌های حذف‌شده از فیلم در سکوت خبری روانه شبکه نمایش خانگی شده است.

"سعید سهیلی" کارگردان این فیلم اما در گفت‌وگو با خبر آنلاین مي‌گويد که «12 دقیقه از این فیلم برای اکران در سینماها حذف شد و 8 دقیقه دیگر هم برای ورود به شبکه نمایش خانگی.»

او با بیان این مطلب که «من امتیاز این فیلم را چهار ماه پیش به یک فرد حقیقی واگذار کردم و خبر نداشتم چه زمانی قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود» تاکید می‌کند: «فقط حذفیات فیلم را من انجام دادم.»

بر اساس اين گزارش داستان فيلم در مورد سه جوان است که خود را به جای ماموران «گشت ارشاد» جا می‌زنند و از این طریق از مردم اخاذی می‌کنند.

سهیلی که دل پری از ماجراهای این فیلم دارد اضافه مي‌كند: «حقیقتش را بخواهید دیگر از پی‌گیری اتفاقاتی که برای این فیلم می‌افتد، خسته شده‌ام و برایم جذابیتی ندارد. از این فیلم بدم می‌آید و حتی حاضر نیستم نسخه نمایش خانگی آن را بخرم و تماشا کنم. به اندازه کافی خسته شده‌ام .»

علیرضا سجادپور مدیر سابق اداره کل نظارت و ارزشیابی نيز درباره آنچه ورود بدون سانسور «گشت ارشاد» به شبکه نمایش خانگی خوانده شده، به مهر گفته بود: «از توزیع نسخه خانگی این فیلم بی‌خبر هستم. این موضوعی که شما عنوان می‌کنید که فیلم به همراه صحنه‌های حذف شده در اکران عمومی وارد بازار شده است، به زمانی برمی‌گردد که من مسئولیت‌هایم در اداره نظارت و ارزشیابی را واگذار کرده بودم.»

اکران «گشت ارشاد» و «زندگی خصوصی» در نوروز سال 1391 یکی از از فصل‌های جنجالی نمایش فیلم در ایران را رقم زد.

اعتراض برخي گروهها از جمله انصار حزب‌الله و پس از آن برخی ائمه جمعه باعث شد تا سینماهای حوزه هنری و شهرداری اکران این دو فیلم را بدون هماهنگی با وزارت ارشاد متوقف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی