بازدید 3232
رهبر انقلاب در دیدار رییس جمهور زیمبابوه:

قدرت واقعي در اراده ملي است نه سلاح اتمي

رئيس جمهور زيمبابوه عملكرد غرب در سوريه را نشان دهنده نقشه چيني آنها براي تضعيف جمهوري اسلامي ارزيابي كرد و افزود: بسيار مضحك است كه غربي ها، ايران را به تلاش براي دستيابي به سلاح هسته اي متهم مي كنند.
کد خبر: ۲۶۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۴ 30 August 2012
رئيس جمهور زيمبابوه اعلام كرد رياست ايران بر جنبش عدم تعهد، خبر بسيار خوبي است كه به ۴ دليل باعث اميدواري كشورهاي عدالتخواه، آزادي خواه و استقلال طلب شده است.

به گزارش «تابناک» آقاي موگابه كه عصر امروز(پنجشنبه) به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي رفته بود سخنراني ايشان در جلسه افتتاحيه را، عالي، آموزنده داراي نكات فلسفي عميق و تحرك آفرين خواند و گفت: ما بسيار خوشحاليم كه رياست جنبش به كشوري سپرده شده كه كارنامه درخشاني در مبارزه با قدرتهاي استكباري غرب دارد.



رئيس جمهور زيمبابوه، برخورداري جمهوري اسلامي ايران از فلسفه اي انقلابي، پرهيز ايران از تكيه بر حرف و شعار و تأكيد بر اقدام عملي را از ديگر دلايل خرسندي فراوان كشورهاي آزادي خواه جهان از رياست ايران بر جنبش عدم تعهد خواند و گفت: اين موقعيت، فرصت خوبي براي گسترش بيشتر روابط دو جانبه نيز به شمار مي رود.



آقاي موگابه با انتقاد شديد از دروغ هاي بزرگ غربي ها درباره دفاع از حقوق بشر، قانون و دموكراسي افزود: پيشينه امريكا، انگليس و فرانسه و رفتار دوگانه آنها در قبال تحولات منطقه خاورميانه نشان مي دهد غربي ها فقط به دنبال منابع نفتي هستند.



رئيس جمهور زيمبابوه عملكرد غرب در سوريه را نشان دهنده نقشه چيني آنها براي تضعيف جمهوري اسلامي ارزيابي كرد و افزود: بسيار مضحك است كه غربي ها، ايران را به تلاش براي دستيابي به سلاح هسته اي متهم مي كنند.



رهبر انقلاب اسلامي پس از شنيدن سخنان رئيس جمهور زيمبابوه با تجليل از استمرار روحيه انقلابي ايشان خاطرنشان كردند: حدود ۲۵ سال قبل كه در اجلاس عدم تعهد در هراره شركت كرده بودم شما با همين روحيه انقلابي، تأكيد كرديد بقيه اعضاي جنبش عدم تعهد فقط حرف مي زنند و تنها جمهوري اسلامي ايران است كه عمل مي كند و اكنون فرصتي است تا با همكاري يكديگر، همه اعضاي جنبش را به اقدام عملي دعوت و هدايت كنيم.



حضرت آيت الله خامنه اي همچنين با استقبال از توسعه مناسبات خاطرنشان كردند: ما قدرت واقعي را در تقويت اراده ملي و پيشرفتهاي علمي – اجتماعي مي دانيم نه سلاح اتمي.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل