بازدید 24648
۵

رسوايي ژرمن‌ها در المپيك

کد خبر: ۲۶۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۹ 03 August 2012
رسوايي ارتباط يك ورزشكار زن با مقام‌هاي راست افراطي آلمان (نئونازي‌ها) كاروان ورزشي آلمان را دچار بهت و حيرت كرده است.

به گزارش ايسنا، ناديا دريگالا ورزشكار 23 ساله‌ي آلماني به اتهام داشتن ارتباط نامشروع با يكي از اعضاي گروه‌هاي نئونازي از كاروان ورزشي آلمان حاضر در لندن اخراج شده است.

هيات رييسه‌ي كاروان ورزشي آلمان در المپيك خبر اخراج اين وزشكار زن را تاييد كرده است.

دريگالا متولد شهر روشتوك يكي از اعضاي تيم قايقراني زنان المپيك آلمان است كه در بازي‌هاي المپيك لندن حاضر شده بود.

وي روز گذشته (پنج‌شنبه شب) ناچار شد اردوي ورزشكاران آلمان در دهكده المپيك را ترك كند.

فدراسيون ورزش‌هاي المپيكي آلمان با اعلام اين خبر عنوان كرد: سرپرستان تيم ورزشي امروز از رابطه‌ي شخصي اين ورزشكار اطلاع پيدا كردند.

اين ورزشكار پس از گفت‌وگوهاي طولاني با سرپرست تيم ورزشي آلمان تصميم گرفت دهكده بازي‌ها را ترك و به آلمان بازگردد تا فشار كمتري به اعضاي كاروان ورزشي آلمان در المپيك لندن وارد شود.

او با اتهام داشتن ارتباط با محافل نئونازي روبه‌رو است.

شبكه نخست تلويزيون آلمان گزارش داد: اين ورزشكار زن 23 ساله با يكي از اعضاي بلندپايه‌ي حزب راست افراطي آلمان ارتباط‌هايي داشته است.هرچند بر اساس اين گزارش، خود او در اين حزب عضويت نداشته و به عقايد اين حزب هيچ‌گونه علاقه‌اي نداشته است.

اتهام‌هاي وارده به اين ورزشكار زن جديد نيست. او در پاييز گذشته هم با اين دست اتهام‌ها روبه‌رو بود. ناديا در آن زمان قصد داشت به خدمت پليس آلمان در آيد، اما بر پايه‌ي همين اتهام‌ها نتوانست به عضويت نيروهاي پليس آلمان در بيايد.

يكي از اعضاي هيات رييسه‌ي كاروان ورزشي آلمان درباره‌ي اين رخداد عنوان كرد: در پايان بازي‌هاي المپيك گفت‌وگوي ديگري را با ناديا دريگالا خواهيم داشت و پس از آن درباره‌ي تصميم‌هاي بعدي فكر خواهيم كرد.

اين نخستين بار نيست كه بازي‌هاي المپيك لندن با موضوع نژادپرستي روبه‌رو مي‌شود.

پيش از اين يكي از گزارشگران تلويزيون آلمان جمله‌اي را پس از به دست آوردن نشان طلا از سوي يك ورزشكار آلماني كاروان المپيك اين كشور عنوان كرد كه بسيار بحث‌برانگيز شد. اين جمله پيش از اين در سال 1939 از سوي آدولف هيتلر عنوان شده و با همين سخنان بود كه جنگ جهاني دوم آغاز شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۵
جالبه وقتی که این کشورهای غربی حرف از حقوق زنان-ازادی جنسی-فمونیسم می زنند هیچ کس نباید اعتراض کند
اما چون پای یک مشت یهودی صهیون وسطه باید این ورزشکار اخراج شه
البته زنا گناهی زشت و عملی کثیف است
اما استفاده ابزاری از ان زشتر است
 در آلمان معمولأ زنهای زشت و تاپی و منزوی که دوستی در جامعه ندارند جذب حزب نازیها میشوند که اینگونه نیاز اجتماعیشان براورده شود
خب ارتباط شخصی این خانوم با یک فرد از مقامات فلان و بهمان چه ربطی به مسابقات المپیک داره که ایشان باید از اون محروم شه؟
لطفا ارتباط نامشروع ننويسيد ، ارتباط نامشروع بيشتر معناي رابطه جنسي نامشروع يعني غير شرعي را مي دهد در حالي كه اينجا صحبت از ارتباط غير قانوني و نژادپرستانه است نه نامشروع .
حالا نه اینکه بقیه حزب های اینها نژاد پرست نیستند تمامی حزب های غربی در خفا ضد اسیا ی ها اللخصوص مسلمانها هستند و حداقل اعضائ غیر بومی دارندضمنا مگر اینها حرف از ازادی نمیزنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان