بازدید 8447

اهدا دو سریال به تلویزیون زيمبابوه

کد خبر: ۲۳۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶ 14 April 2012
در ديدار سفير جمهوري اسلامي ايران با رييس راديو و تلويزيون زيمبابوه، سريال‌هاي "مريم مقدس" و "بشارت منجي" و دو فيلم سينمايي از طريق نمايندگي صداوسيما در حراره به تلويزيون زيمبابوه اهدا شد.

به گزارش ايسنا، پور نجف با اشاره به همكار‌ي‌هاي رسانه‌يي دو كشور و سفر سخنگوي رييس جمهور و دبير دايمي وزارت رسانه‌ها، اطلاع‌رساني و تبليغات زيمبابوه در راس يك هيات رسانه‌يي به كشورمان، اظهار كرد: سريال‌ها و فيلم‌هاي مذكور از طرف رسانه ملي به منظور پخش از تلويزيون زيمبابوه به آن كشور اهدا شده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: طرف ايراني آمادگي تهيه و توليد فيلم مشترك با طرف زيمبابوه‌اي را دارد، موچه چتره نيز ضمن قدرداني از اين اقدام، با اشاره به سريال ايراني "يوسف پيامبر(ع)" كه هم اكنون در حال پخش از تلويزيون زيمبابوه است، گفت: بسياري از مردم زيمبابوه با توجه به فرهنگ خود از چنين فيلم‌ها و سريال‌هايي استقبال مي‌كنند.

وي همچنين ضمن استقبال از توليد مشترك دو كشور و اذعان به تجربيات بالاي ايران در اين زمينه، تصريح كرد: فيلم‌هاي غيراخلاقي غرب كه فاقد هر گونه احترامي به فرهنگ‌هاي ديگر هستند براي مردم زيمبابوه مشكل‌ساز هستند.

در پايان اين ديدار تلويزيون زيمبابوه مصاحبه اي با سفير كشورمان انجام داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل