بازدید 129579
دكتر محمود فتوحي تصريح كرد: از 15پذيرفته شده بالاي رتبه 3000 رشته مهندسي برق شريف، 6 نفر داراي رتبه بالاي 10 هزار هستند.
کد خبر: ۲۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۷ 11 October 2008
رييس دانشكده برق دانشگاه صنعتي شريف با انتقاد نسبت به نحوه پذيرش دانشجو در كنكور امسال، گفت: 15 نفر از كساني كه امسال در رشته مهندسي برق دانشگاه صنعتي شريف پذيرفته شده‌اند داراي رتبه بالاي 3000 هستند.

به گزارش ایسنا، دكتر محمود فتوحي تصريح كرد: از 15پذيرفته شده بالاي رتبه 3000 رشته مهندسي برق شريف، 6 نفر داراي رتبه بالاي 10 هزار هستند.

وي با بيان اينكه سال گذشته از 100 نفر اول كنكور بيش از 70 نفر در دانشكده برق شريف پذيرفته شدند، گفت: اين در حالي است كه امسال تنها 44 نفر از 100 نفر اول كنكور به رشته برق شريف راه يافتند.

به گفته دكتر فتوحي رتبه آخرين فرد پذيرفته شده در رشته مهندسي برق شريف از طريق كنكور امسال 16 هزار است.

وي با بيان اينكه 13 نفر از پذيرفته‌شدگان امسال برق شريف داراي رتبه 2 هزار تا 10 هزار هستند، خاطر نشان كرد: از 158 داوطلب معرفي شده از سوي وزارت علوم به دانشكده مهندسي برق دانشگاه صنعتي شريف، 44 نفر داراي رتبه‌هاي 1 تا 100، 36 نفر رتبه 101 تا 200، 25 نفر داراي رتبه 201 تا 300، 25 نفر داراي رتبه 301 تا 400، دو نفر داراي رتبه 401 تا 500، 6 نفر داراي رتبه 501 تا 1000، يك نفر داراي رتبه 1001 تا 2000، 4 نفر داراي رتبه 2001 تا 3000 و 15 نفر داراي رتبه بالاي 3000 هستند كه در اين ميان 6 نفر با رتبه بالاي 10 هزار در رشته برق شريف پذيرفته شده‌اند. اين درحاليست كه در سال 85 تنها يك دانشجو داراي رتبه بالاي 10 هزار به رشته برق دانشگاه شريف راه يافته بود.

ظرفيت دانشكده برق امسال از 150 به 220 رسيده است
امكانات دانشگاه پاسخگوي اين تعداد دانشجو نيست
دكتر فتوحي با بيان اينكه دانشكده برق صنعتي شريف داراي حدود 150 ظرفيت است، اظهاركرد: به دنبال اعمال بومي‌گزيني در كنكور امسال، دانشگاه شريف اعلام كرد كه كه در صورت موافقت دانشگاه مبدا 100 نفر اول كنكور مي‌توانند به هر رشته‌اي كه علاقمند هستند در دانشگاه شريف راه يابند، به دنبال اعمال اين طرح ‌تعدادي از رتبه‌هاي زير 100 كنكور امسال به دانشكده برق شريف آمدند و در واقع اين داوطلبان داراي رتبه‌هايي بودند كه طبق ضوابط سال گذشته در دانشكده برق شريف پذيرفته مي‌شدند، اما امسال به دليل گزينش بومي نتوانستند به اين رشته راه يابند.

وي ادامه داد: ظرفيت 158 نفري اعلام شده از سوي وزارت علوم در حاليست كه هم اكنون تعداد ثبت‌نام شدگان كنكور 87 برق شريف با احتساب المپيادي‌ها،‌ فرزندان اعضاي هيات علمي و سياست دانشگاه مبني بر پذيرش رتبه‌هاي زير 100 به 205 نفر رسيده است و همچنين با انتخاب رشته مجدد داوطلبان از سوي سازمان سنجش به نظر مي رسد ظرفيت دانشكده برق در سال 87 به 220 نفر برسد.

رييس دانشكده برق دانشگاه صنعتي شريف در خاتمه، تصريح كرد: دانشكده برق شريف براي پذيرش 150 دانشجو نيز با مشكل كمبود امكانات همچون آزمايشگاه و غيره مواجه بود، اين در حاليست كه ظرفيت موجود تا اين حد افزايش يافته است.
اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۷۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
پذیرش یا انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي = بی عدالتی بزرگ
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
رای منفی به این نظر واقعا یعنی چی؟ ویژه خواری مگه غیر از اینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
توي دولت احمدي نژاد هيچ چيز عجيب نيست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
خوبه دیگه
همین مونده بود دانش آموزان بی سواد به دانشگاههای معتبر کشور راه پیدا کنند تا وضعیت علمی کشور بهبود پیدا کنه !!!!
پاسخ ها
ذذذذذذذذذذ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
کی گفته کسایی که رتبه بالا می ارن بی سوادن.من خودم دویست و خورده ی 95 ام ولی می شناسم نخبگانی که تواناییشون فراتر از چرت و پرتای کنکوره و حتی برتر هایی که هیچی سرشون نمیشه.رتبه کنکور ملاک برتری نیست. و اینکه چند نفر برتر کنکور سراغ داری بعد فارغ التحصیلی ترکونده باشن.اونا تو همون دانشگاهای به قول شما نتخبه پذیر گم میشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
به این میگن برنامه ریزی بی نقص که مو لای درزش نمیره؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
خوب جا داره از دولت احمدی نژاد تشکر کنیم که امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر رو برای همه سهل الوصول کردند.
بهتر از این نمی شه....
پشت کنکوری ها دیگه ناراحت نباشید ... شریف ار آن همه ی شماست...
به این میگن عدالت محوری!!!!!!!!!!!!! :)))
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
لطفا مسوولین سازمان سنجش پاسخ دهند، البته اگر مردم را لایق بدانند.
آقای رییس جمهور جواب شما چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
با احترام به دانشگاه صنعتي شريف
ولي همانطور كه مستحضريند تنها دانشگاهي كه داراي عقبه و بار علمي ،اعتبار و قابل سنجش در خارج از كشور بين كشورهاي پيشرفته است دانشگاه شيراز است چرا مردم ايران فكر مي كنند دانشگاه شريف بهترين دانشگاه صنعتي ايران است.با تشكر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
سلام چون دانشگاه شریف تو تهرانه واسه همین میگن بهترین دانشگاه هستش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
مگه شیراز هم دانشگاه داره؟ نمیدونستم!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
فازت چیه :/
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
با تشکر فراوان از دکتر زاهدی!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
باز هم آقای دکتر می گوید هیچ اتفاقی نیاقتاده و مصوب سال 69 را اجرا کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
لطفا به آقاي دكتر فتوحي بفرمائيد بي خيال شود و حالا از اين موضوع كه بعضي برو بچه هاي كم سواد تر در رشته برق قبول شده اند بگذرد. مثل اينكه ايشون فراموش كرده اند كه چندين سال متوالي است دانشگاه محترم شريف بي سرو صدا تحت عنوان دانشجوياني كه شهريه كامل خود را مي پردازند دانشجو در خارج از سيستم كنكور سراسري مي گيرد. بنده حداقل چند تائي شون رو مي شناسم كه از دانشگاههاي غير معروف و سطح پائين خارجه در كشورهائي مثل امريكا و كانادا خود را با پرداخت شهريه كلان به دانشگاه شريف انتقال داده اند و در خدمت اقاي دكتر عزيزمان مشغول به علم اندوزي شده اند.
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
هردم از این باغ بری می رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
همانگونه که رئیس سازمان سنجش اطمیانان دادند بدانید که هیچ اشتباهی در کار نبوده است و آنهایی که پذیرفته نشده اند به حق پذیرفته نشده اند و بر عکس!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
جالبه مجلس بدون هماهنگی ظرفیت ها رو اضافه کرده. و به عنوان پاداش به خودشون هم 100 میلیون دادن!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
شریف را بیخودی بزرگ نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
دوست عزیز پذیرش یا انتقال فرزندان هیئت علمی بی عدالتی نیست
ناشناس
|
Singapore
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
hi
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
چگونه است که رتبه 45 کشور در برق شریف قبول نشده است ولی رتبه16000 قبول شده است؟آیا معنی عدالت این است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
بي عدالتي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
این هم یکی از دیگر از شاهکارها و اقدامات عجیب دولت احمدی نژاذ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
جواب احمدی نژاد ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
آقاي دكتر فتوحي مثل اينكه مطمئنيد مي خوان عوضتون كنند؟ يا مي خواهيد تضميني باشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
واقعا اگر صحت داشته باشد سازمان سنجش بايد پاسخگو باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
به رییس دانشکده برق شریف پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه همه این عزیزان بومی هستن خوابگاه ها رو به آزمایشگاه تبدیل کنن تا مشکل آزمایشگاهشون هم حل بشه. امکاناتش رو هم خدا بزرگه یه یا حسین دیگه تا ترکیدن مملکت مونده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
من خودم فارغ التحصیل امسال دانشکده ی برق دانشگاه شریفم؛ واقعا امکانات دانشکده برای همون 150 نفر هم کم بود نمی دونم با ورود 220 (!!!) نفر به دانشکده چه اتفاقی خواهد افتاد. ضمنا مسئولین سازمان سنجش توجه داشته باشند، اونایی که با رتبه های 5 یا 4 رقمی تو این دانشکده قبول می شن در طول دوران تحصیل با مشکل مواجه می شن. اصلا جو دانشکده به قدری رقابتیه که خیلی ها با همون رتبه ی زیر 100 هم کم میارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
خداوكيلي خداوكيلي كدام كار اين دولت كارشناسي و از روي حساب بوده است كه اين مرتبه دوميش باشد؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
در مورد انتقال فرزندان هیئت علمی >کور بشه چشم حسود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
چرا گاهی مسئولین سازمان سنجش طوری صحبت میکنند که گویی قصد کرده اند که حتما به شعور مخاطبین خود توهین کنند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
به دوست مون که گفتند تنها دانشگاه شناخته شده شیراز
باید عرض کنم که انشا الله شما وقتی خواستید برید خارج خواهید دید که دانشگاه شیراز در رتبه بندی خارج در ایران 8 ام است
با عرض پوزش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
بعد انتظار داریم پیشرفت کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
آفرین بر این همه مدیریت !!!!!!!! چرا بعضی ناراحتند مگراز این بهتر می شود ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
خدا کند که برای این همه دانشجو بعد از فارغ التحصیلی کار باشه
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
تا وقتی فامیل سالاری دولتی باشه وضع همین هست که هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
این مخصوص شریف نیست.
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
واقعا گریه آور این خبر.
آیا افراد با رتبه های خیلی بد میکشند در این دانشگاه درس بخونند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
اون دنیا منتظرتون هستیم.سمت راست پل صراط.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
شريف هم از شريفيت افتاد.بااين آشفتگي ها آيا اميدي به سامان يافتن هست؟به اميدآن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
یک تجربه دیگر از دولت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
عدالت یعنی؟
با نامه نان خوردن چه لذتی دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
من که نمی توانم درک کنم چظور رتبه 16 هزار می تواند وارد شریف شود. احتمالا در انی خصوص از علم شیمی کمک گرفته شده است
ناشناس
|
Australia
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
آقا کسی که از امریکا و کانادا میاد حداقل پول و درنتییجه پرداخت هزینه برای امکانات دیگران را هم میاورد.
نمیوان او را با کی مقایسه کرد که نه پول دارد و نه سواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
جالب است در زمان دولتی که ادعای عدالت و مهر ورزی و از این حرف های خوب این مسائل اتفاق می افتد
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
من واقعا برای سازمان سنجش و وزارت علوم متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
با سپاس فراوان از مدیریت علمی در وزارت علوم. جناب اقای زاهدی تبریک عرض می کنم!!!!!!
ناشناس
|
Sweden
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
خدا کنه این دانش آموزان سهمیه ای به خارج کشور راه پیدا نکنن که آبروی اعتباری که اینجا هست واسه دانشجوی ایرانی زیر سوال نره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
خوبه والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
برای یک مشت کاغذ پاره ببین چه بحثی می کنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
همينجوري كه احمدي نژاد دكتر شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
این هم تضییع حق دانش آموزان با استعداد شهرستانی در اثر قانون بومی گزینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
در نظرات خوانندگان محترم مطلب جالبی در مورد دانشگاه شیراز خواندم! کمی متعجی شدم. ظاهرا این دوست یزرگوار هنوز در خواب به سر می برند که از رنکینگ دانشگاه های ایران در جهان با خبر نیستند. وگرنه چنین ادعای عجیبی نمی کردند!!!

ناشناس
|
Bosnia and Herzegovina
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
از این به بعد هر کس مجاز بشه برق شریف می زنه بلکه قبول شد دانشگاههای دیگه خالی می مونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من نمي‌دونم دوستمون چجوري عرض كرد دانشگه شيراز بهترين عقبه و اعتبار را در بين دانشگاه‌هاي ايراني در خارج از كشور داره؟ حتما ايشون اهل شيراز هستند اما به استحضار ايشون و ديگر دوستان ميرسونم كه خودم در خارج از كشور تحصيل كردم و مي‌دونم دانشگاه‌هاي دولتي را همه جا به يك چشم نگاه مي‌كنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من نمي‌دونم دوستمون چجوري عرض كرد دانشگه شيراز بهترين عقبه و اعتبار را در بين دانشگاه‌هاي ايراني در خارج از كشور داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
ما چند سال پیش دو سال عمرمون رو گذاشتیم و درس خوندیم تا تونستیم وارد شریف بشیم.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
عدالت محوری دولت احمدی نژاد مبارک است
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دلمون خوش بود برق شريف كه توش درس خونديم معتبره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پس تکلیف آن ها که قرن هلی پیش زیسته اند چه می شود. آیا این عدالت است ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
به نظر بنده که اصلا جای نگرانی نیست.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
گُلی به سره احمدی نژاد
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
گُلی به سره احمدی نژاد
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
بنده یک عضو هیئت علمی در یک دانشگاهی هستم که هم آرم و زمانی هم اسم و قرار بود جایگزین شریف شود.
شما اگر واقعا بی طرف هستید این یک نظر را هم منتشر کنید.
دانشگاه شریف تا کی می خواهد مانند دراکولا خون و توان علمی کشور را بمکد و دو دستی تقدیم کشورهای خارجی از جمله آمریکا و اروپا کند؟
اینکه دانشگاه شریف با پذیرش 100 نفر اول کنکور به آن مرتبه علمی برسد که هنری نیست. اگر این صد نفر در هر یک از 20 دانشگاه بعد از شریف هم بروند به همان جایگاه خواهند رسید. حالا ممکن است یکی دو سال مشکلاتی ایجاد شود ولی در هر صورت همه خون علمی کشور به طور عادلانه توزیع خواهد شد و یکی مثل شریف این همه فربه نمی شود و توان دانشگاههای دیگر تحلیل نخواهد رفت.
دانشجویان خوب کشور باید بدانند که اساتید دانشگاههای تهران به علت داشتن دهها شغل و منصب کمترین انرژی را در میان اساتید ایران برای دانشجویان خود صرف می کنند و دانشجویان آن دانشگاهها هرچه دارند از همان بضاعت شخصی خودشان است نه از قبل شریف و دیگر اساتید دانشگاههای تهران. البته واضح است که این حکم استثنائاتی هم دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
جناب آقای دکتر فتوحی چرارتبه 116 را در 100 ضری کرده اید
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
یک دانشگاه درست و معتبر داشتیم که اون هم دارند خرابش می کنند
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پذیرش یا انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي = بی عدالتی بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خوب است. این اخرین سنگر نیز فرو ریزد؟
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
جالب تر اين است كه اين نخبگان جوان شريفي فردا مدعي هستند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه رفته رفته درصدها و نمرات آزمونهاي كنكور به يكديگر نزديك مي شوند و اختلافات در رتبه ها هراندازه هم كه زياد باشد در ميان نمرات افراد مختلف به آن اندازه نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دانشگاه مهم نيست. انگيزه افراد از ورود به دانشگاه مهم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اگرمیدانستیم اینقدر بلبشو است ماهم درکنکور شرکت میکردیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
واقعآ عدالت محوري است. خيلي خوبه كه به خيل عظيم سهميه ها فرزندان اعضاي هيات علمي نيز اضافه شده است. واي بر ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خوب این یعنی عدالت محوری
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اقاچه فرقی دارد.رتبه های زیر100هم برونددانشگاه زاهدان .ایلام.تربت حیدریه.لار.خنج.گراش.و.........درس بخوانند.
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
آقا اصلا ادیسون رتبه اش بالاتر از این حرفا بوده! رتبه که مهم نیس ...
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اقاچه فرقی دارد.رتبه های زیر100هم برونددانشگاه زاهدان .ایلام.تربت حیدریه.لار.خنج.گراش.و.........درس بخوانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سايت محترم تابناك شما را به خدا اين مطلب را چاپ كنيد : برادر من امسال در كنكور رشته هوا فضاي دانشگاه علوم تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي!؟ و در مقطع دكتري شركت كرد و حايز رتبه 7 كتبي شد و اين در حالي بود كه 9 نفر ظرفيت اين رشته اعلام شده بود . در فرايند مصاحبه به برادر من نمره صفر دادند تا دانشجويان صنعتي شريف را جذب اين رشته كنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اون حقی که همه بزرگان این مملکت دنبالشن تا بدست بیاد و یه سری زحمتکش بعد از کنکور سرخورده و بدبخت بشوند یعنی همین!!!!!!! وای به حال نسلهای بعدی ما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
بهتر روسای سایر گرو های دانشگاه شریف هم اعلام کنند که چه رتبه های در رشته های دانشگاه پذیرفته شده اند تا آن وقت عمق بی عدالتی را دریابید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
تفلکی آقازاده هایی که رتبشون بیشتر از 16000 شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
نمي دانم چرا هيچكس به اين فكر نمي افتد كه نرم افزار گزينش را بررسي كند .
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
گرچه خبر تاسف بار است اما ما متاسفانه دانشگاه معتبري نداريم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
احتمالا با سهمیه بومی رتبه اش اگه 1 نبوده حتما 2 بوده بومی سازی یعنی این دیگه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
احتمالا با سهمیه بومی رتبه اش اگه 1 نبوده حتما 2 بوده بومی سازی یعنی این دیگه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دانشگاه شريف آخرين جائي بود که به اين شکل به گند کشيده شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
فقط يكي به من بگه چطوري رتبه 16000 براي برق شريف قبول شده و مرا از گيجي در بياره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
گزينشي شدن كنكور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دیگه آدم از این اوضاع حالش به هم میخورد.
ناشناس
|
Pakistan
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وقتی تصمیم گیری از اتاق فکر به پشت تریبون بیاد بهتر از این نمیشه!
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
زبل خان اينجا ،زبل خان اونجا، زبل خان همه جا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
جهش علمی
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
حالا می‌فهمم چرا بعضی از این دانشگاه دولتی‌ها اینقدر درس نابلد بودند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با توجه به عدم رسيدگي به دانشگاهها دو مورد كاملا حق همه افراد را ضايع مي كند 1- افرادي كه امكان قبولي در ايران را ندارند يك ترم در خارج از كشور در هر دانشگاهي درس مي خونند بعد به عنوان خارج به داخل در بهترين دانشگاهها ي كشور بدون كنكور وارد مي شوند كه اكثرا از بچه هاي اعضاي هئيت علمي هستند 2- پذيرش بچه هاي اعضاي هيئت علمي از دانشگاههاي دور با هر رشته به عنوان مهمان واردمي شوند بعد ترم بعد به عنوان دانشجوي همان دانشگاه درس مي خونند اين جوري است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
لطفا مطالب مرا هم منعكس كنيد .
من خود از مسئولين آموزشي يك دانشكَاه هستم . متاسفانه جندين سال است كه افرادي به صورت كَزينشي قبل از اعلام كنكور در دانشكَاههاي معتبر جذب ميشوند وبعد نتايج كنكور اعلام ميشود . البته خود عزيزان متوجه هستند كه اين افراد از اركَانها ومؤسسات و.... دولتي وغير دولتي سفارش شده اند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
مرحبا به این همه عدالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
تقصير ماست
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
ما که متوجه نشدیم گزینش دانشجو به چه طریقی است فرزند من در سال 85 در رشته ....زیر رتبه 1000 را اورده است در شهرستان قبول شده در صورتیکه در همان سال رتبه چند هزار در دانشگاه امام صادق قبول شده است به این میگویند عدالت اجتماعی از نوع اصولگرائی آن!؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
جدا از اصل قضيه، اين موضع رياست دانشكده برق شريف كه فكر ميكنند همه رتبه هاي برتر بايد برن برف شريف و بالعكس، خيلي جاي تآمل داره. ما كه خودمون سالها برق شريف بوديم و المپيادي هم بوديم هيچ ... اي برامون نخوردن. در واقع اينها نگرانند كه نكنه ورودي شريف خراب بشه و خروجيهاش افتضاح بشن و گند قضيه در بياد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
جدا از اصل قضيه، اين موضع رياست دانشكده برق شريف كه فكر ميكنند همه رتبه هاي برتر بايد برن برف شريف و بالعكس، خيلي جاي تآمل داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با هزار زحمت و زنداني كردن خودمان درس ميخوانيم در پايان ميبينيم رتبه ( 7500 )جايي قبول نشده حتي شبانه و اونوقت 10000 در برق دانشگاه شريف قبول ميشه آدم حرصش ميگيره ميسوزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وقتي وضع برق مملكت اينطوريه، مهندسين برقش هم بايد كساني باشند كه بهش بيايند ديگه.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من هم با انتقال فرزندان اعضای هیات علمی به شدت مخالفم.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
حق چه كساني كه امسال ضايع شد.... چه كسي جوابگو بايد باشه؟؟؟؟.....
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من خودم فارغ التحصيل شريفم....واقعا جا بسي تاسف و اندووووووووهه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خوب درسته ديگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
یادمان باشد آقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهور هم فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستند.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اي علي جان كجايي كه اوج عدالت را ببيني !!
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
آقا بي خيال بازصحبت مدرك ودانشگاه ميكنيد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پس چرا اینجانب با رتبه 24 و 35 کنکور ارشد در سهمیه رزمندگان در دو گرایش علوم جغرافیایی مردود شده ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
فرزندان اعضای هیات علمی می توانستند در بهترین دانشگاه های دنیا تحصیل کنند، اگر پدرانشان به خاطر فرزندان شما در ایران نمیماندند و با این همه مشکلات این کشور دست و پنجه نرم نمی کردند. کمی انصاف هم خوب چیزی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
زمان ما (سال 81)، رتبه 78منطقه یک، آخرین رتبه قبولی در این رشته بود.
زحمتی که این دانشگاه در 40 سال کشیده بود یک شبه به باد رفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
حتما یکی از آقازادهها بایستی قبول میشد که الحمد... قبول شد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
شاید سهمیه داشته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
چرا وزير علوم را استيضاح نمي كنند؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
مصوبه هایی که با سلام و صلوات به تصویب میرسند نتیجه اش همین است(مصوبه های شورای عالی!!!!!!!! انقلاب فرهنگی)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دولت احمدي نژاد دولت گل و بلبل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پذیرش یا انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي = بی عدالتی بزرگ!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
همیشه اینطوری بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
نهایت بی عدالتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
فکر می کنم امسال از رتبه های آخر شروع به پذیرش تو دانشگاهها کردن. چون رتبۀ 16 هزار برق شریف قبول میشه و رتبۀ 90 هیچ جا قبول نمیشه !!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
مبارکه چشمها روشن
ناشناس
|
China
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
احتمالا این هم بخشی از سهام عدالت بوده که بین پشت کنکوریها توزیع شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وقتی رئیس جمهور محترم، جناب آقای دکتر احمدی نژاد، در سخنرانی رسمی و خود اعلام فرمودند که یک دختر 16 ساله دبیرستانی با کمک برادرش و در داخل منزلشان به تولید انرژی هسته ای دست یافته و اعلام کردند که کارشناسان انرژی اتمی نیز این موضوع را تایید کرده اند.خوب با این اوصاف دیگر چه نیازی است به دانشگاه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
حالا که هنوز کنکور هست ، تصور کنید وقتی کنکور برداشته بشه شاهد چه پدیده هایی خواهیم بود !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
"تنها دانشگاهي كه داراي عقبه و بار علمي ،اعتبار و قابل سنجش در خارج از كشور بين كشورهاي پيشرفته است دانشگاه شيراز است "اين دوست عزيز نفرمودند مستند اظهارتشون چيه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پس کجایند این آقایانی که به خاطر هر اتفاق کوچکی کفن می پوشیدند و می ریختند در خیابان؟؟؟ ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اون وقت رتبه 3 منطقه اي در رشته پزشكي فلان شهرستان هم قبول نشده بود!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خوب اگه یک رتبه 16000 هم در برق شریف قبول بشه اصلا جای تعجب نیست!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
چه ایرادی دارد که دانش اموزان ضعیف هم به شریف راه یابند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
چرا همه واقعیت را نمی نویسید واقعا اگر قصد اصلاح دارید بنویسید چرا نمی گویید قسمتی از این شرایط مربوط به 40 درصد سهمیه ای می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
يه دانشگاه شريف باعث آبروي نظام علمي ايران بود كه آن هم به لطف مسئولين در حال از بين رفتن است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
هر دم ازين باغ بري مي رسد .........
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
به هر حال كشور به مهندس!!!!! بذرپاش هاي ديگري هم نياز داره كه فارغ التحصيل دانشگاه شريف باشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سوال اساسي اينجاست كه اين حرفها كاملا در تضاد با سخنان چند شب پيش رييس جمهور محترم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خوب آقای احمدی نژاد دیدین فقط به دانشگاه ها .... که اونم این سال آخری ... خیلی ممنون
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
آقای احمدی نژاد چون خودش علم و صنعتی بوده و هست، شریفی ها هم که نه علم و صنعت رو دانشگاه میدونن و نه دانشجوها و استاداشو؛
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
آقای رئیس جمهور در در گفتگوی با شبکه دو سیما گفتند که :ما بررسی کرده ایم و هیچ بی عدالتی ندیده ایم.آیا به ایشان اطلاعات غلط می دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
مر گ بر آمريكا ...
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
آقايان و خانمهاي بيننده لطفا به اين سئوال پاسخ دهند كه خود اين آقاي فتوحي گفته اند كه سالهاي قبل هم 001 درصد ظرفيت را قبوليهاي بالاي كنكور نبوده اند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
به نظر من اتفاق بسیار بزرگی افتاده چون با یک بررسی کوچک متوجه خواهید شد که بیش از 70 درصد دانشجویان پذیرفته شده سال 79 دانشگاه شریف هم اکنون خارج از کشور هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اگر دانشگاه های در سطح پائین را نمیتوان ارتقا داد برای عدالت به ناچار دانشگاه های سطح بالا را پائین می اورند تا عدالت برقرار شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خامی وتصمیمات غیر منطقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من در سال 75 با رتبه 3600 در هیچ رشته مهندسی در تهران قبول نشدم! کاش اون موقع هم آقایان سمتی در دولت وقت داشتند به حق !!! خود می رسیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
قانون كزينه بومي براي شهرستاني ها و نقاط محروم خيلي بد است زيرا اين افراد امكان ورود به دانشگاه شريف و... ندارند بهتر است در محل تولد خود تحصيل نمايند ايا اين انصاف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
به نظرم ما که 10 سالی هست فارغ التحصیل شدیم با این وضعیت وسوسه میشیم دوباره بریم دانشگاه گویا هر کی به هرکی شده و با درس نخوندن هم میشه دانشگاه قبول شد.
جل الخالق !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اعضای هیات علمی کمترین امکانات را دارند در حالی که باید بر عکس باشد. متاسفانه چون مانند برخی صنوف دیگر اهل سروصدا نیستند یکی هم پیدا میشود این حداقل حق را بی عدالتی می داند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با سلام، من نمی دانم که مسئولان این کشور این همه هوش ، زکاوت و درایت را از کجا اورده و یا اموخته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با سلام،
عجب خبر خوبي
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
مین یک دانشگاه معتبرمون مونده بود بی اعتبار بشه که دارن با این روش بی اعتبارش میکنند. موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پذیرش یا انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي = بی عدالتی بزرگ
در پاسخ به این نظر باید بگم که اصلا این نوع انتخاب باعث کاهش انتخاب سایرین نمی شه و فقط ظرفیت افزوده میشه! من نه عضو هیئت علمی هستم و نه فرزند عضو هیئت علمی! اما این حق اساتید با تجربه این دانشگاه (شریف) است.
یکی از دانشجویان هوافضای شریف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
به هوش و سواد و توان و علم و فضیلت ودرایت و ... هیئت دولت و وزیر علوم و سازمان سنجش که با این ابتکار باعث شده اند یک بار دیگر دنیا متحیر و انگشت به دهان شود باید گفت: و تبارک ا... الاحسن الخالقین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
میشه اسم و مشخصات این 15 نفر رو اعلام کنید ببینیم کیا اند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اخیرا رسم شده اول کاری را انجام می دهند بعد به عواقب آن فکر میکنند!مملکت که آزمایشگاه شیمی نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
هردم ازاين باغ بري مي رسد تازه تر از تازه تري مي رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
نمایندگان شهرستان ها در مجلس باید عکسل العمل نشان دهند و جلوی اجرای این قانون سراسر تبعیض را بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وقتی تقریبا تمام نفرات برتر کنکور رشته برق شریف را انتخاب می کنند چطور ممکنه که یک نفر با رتبه 16000 در این رشته قبول بشه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
چطور فرزندان هيئت علمي از هر جاي ايران به هر دانشگاهي ميرن اقاي دكتر زبان ندارند حالا زبون دار شدن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
آقای دکتر فتوحی و غیره که این حرف ها را می زنند توجه فرمایند که توانایی ها را صرفاً نمی توان با رتبه و صرفاً برگزاری یک آزمون سنجید چراکه حضرت عالی خوب می دانید که گذاشتن و بودن کنکور انتخاب یک گزینه بد از میان بدترها است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی فرمودند : با بررسي‌ها مشخص شد که ابهامات در مورد برخي معترضان درست نبوده و به علت بالاتر رفتن سطح دانشگاههاي کشور، حق افراد زبده‌تر داده شده است و آنها پذيرفته شده‌اند. پس حتما این پذیرفته شدگان با رتبه نجومی جزع افراد زبده هستند!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
تخریب کنندگان محترم
توضیح دهید که ربطش به دولت یا
شخص رییس جمهور چیه؟
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
خدمت دوست عزیزی که از دانشگاه شیراز هستند.
دانشگاه شیراز حتی در سطح دانشگاه خواجه نصیر هم نیست چه برسه به شریف.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
بسياري از دانشگاه هاي معتبر تهران در تكميل ظرفيت خود ظرفيت هاي بسيار زيادي را در رشته هاي مهم باز كردند اين در حالي است كه رتبه هاي زير 10 هزار اكثرا در يك دانشگاه قبول شده بوده و ثبت نام كردند. اين چه برنامه ريزي است كه دانشگاه ها يك باره متوجه مي شوند ظرفيت خالي دارند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
نمونه عدالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سكوت نميتوان كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سكوت نميتوان كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اين نمونه اي آشكار از بي تدبيري سازمان سنجش است و فكر ميكنم كه اگر با اين اوضاع انتخاب و تكميل ظرفيت بر اساس كمترين نمره ها انجام ميشد نتايج به عدالت نزديكتر بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی شریف در رتبه بندی جدید در جایگاه دوازدهم دانشگاههای کشور و حتی پایینتر از یکی از واحدهای دانشگاه آزاد است پس قبولی با این رتبه تعجبی نداره و این حق این دانشجو بوده
دانشجوی هوافضا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
اطلب العلم ولو بالشریف!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با سلام و تشکر از شما
این نهایت بی عدالتی و انتهای بیمسولیتی نهادهای اجرایی کشور است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
انشا ا... با این وضعیت از سال آینده شاهد خاهیم یود که بدون دادن کنکور هم میشه در رشته برق شریف قبول شد.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من به رشته ای علاقه دارم که در استان من وجود نداره که با این اوضاع بومی استانی من نخواهم توانست در رشته مورد علاقه ام ادامه تحصیل دهم کجای این عدالته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
صنعتی شریف و صنعتی اصفهان یکی هستند. چرا ترافیک در شریف؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
نهایت بی عدالتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
می دانید اختلاف بین 77 و 44 چه کسانی بوده اند؟ آنها دانش جویان خوب شهرستانی بودند که الان باید در شهرستان درس بخوانند. این به معنای ظلم به آنها و محروم نمودن آنها از تحصیل در دانشگاههای خوب کشور است. در ضمن اگر آقایان نگران رابطه دختر و پسر بودند فکر می کنند بر خورد با معلول قضیه را حل می کند؟ کمی به نتایج طرح ارتقا امنیت اجتماعی فکر کنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سكوت نميتوان كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
بسیار عالی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
متاسفانه ما روز به روز در جامعه از عدالت فاصله مي گيريم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من 13-14 سال پیش با رتبه 3000 عمران یکی از دانشگاه های جنوب کشور قبول شدم، چطوری اینها با رتبه 16000 برق شریف قبول می شوند؟
چه سهمیه ای استفاده می کنند؟
اگر قرار است عده ای را به زور دانشگاه بفرستند و بعدا از آنها کادر سیاسی تربیت کنند، رسما اعلام کنید تا خیال همه راحت شود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
همان طور که در خبرها داشتیم، از نظر رئیس دانشگاه استنفورد، دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف بهترین دانشکده برق دنیاست (نه از نظر امکانات بلکه از نظر استعداد).

حال با این سیاست ها میخواهند همین اعتبار را هم از بین ببرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
یه دانشگاه تاپ داشتیم که لطف آقایون شامل حالش شد.تو سال های بعد نتیجه این اشتباهتون رو میگیرید.کلی اخراجی و مشروطی و هزار تا مشکل دیگه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
چرا حالا خودتون را ناراحت مي كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
یه سوال:
من امسال میخوام برای کنکور درس بخونم به نظر شما برای رتبه ی چند تلاش کنم تا حتما قبول بشم ؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من 4 سال پیش با رتبه 150 نتونستم برم برق شریف حالا تو دولت عدالت محور با 16000 میرن خیلی جالبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
مگر محمود عزيز اين موضوع را تكذيب نكرد.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
"پذیرش یا انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي = بی عدالتی بزرگ"
مطمئنی؟
پس بقیه سهمیه ها چی؟
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
"پذیرش یا انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي = بی عدالتی بزرگ"
مطمئنی؟
پس بقیه سهمیه ها چی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دولت مهرورز و عدالت محور!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من در رشته مکانیک دانشگاههای شیراز, صنعتی اصفهان و شریف تحصیل کردم.
به نظرم صنعتی اصفهان بهتر از شیراز و شیراز بهتر از شریف بود (البته در مهندسی مکانیک)
ولی شریف اسمش بهتر از بقیه دانشگاههاست
ولی بطور کلی دانشگاههای تهران خیلی تفاوتی با دانشگاههای شهرهای بزرگ ندارند
دانشجویان این دانشگاهها هستند که اسم آنها را گنده می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
دانشگاه خوب مال تهرانيها دبيرستانهاي خوب هم مال تهران همه امكانات مال تهران سهميه بومي هم مال تهران زهي عدالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
عدالت !!! چقدر معنای زشتی در کشور ما دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
ان شا الله سال دیگه 1000000000000000 هم شریف قبول بشه چه وضعی خودمونو کشتیم تا یه جای خوب قبول شدیم می بینم که ...............................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با با چرا غوغا سالاري مي كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
ای ول ای ول داش زاهدو ای ول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
حق اساتید به خودشون پرداخت میشه ، چراباید فرزاندانشون بدون زحمت در کنار کسانی که برای قبولی زحمت زیادی کشیده اند قرار بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سهمیه هیئت علمی بی عدالتی محض است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با احتران به دانشگاه شیراز:
من در طول این چند سال هیچگونه از گزاره ای که شما فرمودید مستحضر نشده ام. تعصب داشتن روی یک دانشگاه مضحک به نظر می رسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
زهی خیال باطل ما چه فکر می کردیم چی شد؟ وقتی شریف با آن دب دبه این طور باشد وای به حال بقیه
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
طرح بومی گزینی علاوه بر مشکلاتی که برای دانشجویان ورودی امسال ایجاد کرد ضربه روحی بزرگی به آن گروه از دانش آموزان مقطع دبیرستان زد که قرار است ظرف یکی دو سال آینده وارد دانشگاه شوند .بدین ترتیب دیگر نمی توان با این توجیه که تلاش بیشتر ضامن موفقیت است ،دانش آموزان را به تلاش واداشت . ظاهرا اخیرا تعریف عدالت به گونه ای تغییر کرده که ورود دانشجوی رتبه 16 هزار به رشته برق دانشگاه شریف و بازماندن دانشجویان نخبه و مستعد دارای رتبه دو رقمی از ورود به این دانشگاه عین عدالت محسوب می شود !!!همچنین پرکردن دانشگاه های ملی با کیفیت که با بودجه دولت (یعنی ملت ) اداره می شوند از دانشجویان نابغۀ تهرانی !!که موفق به کسب رتبه های 5 رقمی شده اند نیز هیچ منافاتی با عدالت ندارد.بدین ترتیب تکلیف دانشجویان مستعد و نخبه مناطق محروم و دورافتاده کشور کاملا مشخص است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
كاش كمي هم از اين روش براي افزايش سهميه ساير مقاطع تحصيلي در ساير موسسات آموشي مثل آموزشكده هاي فني وحرفه اي هم استفاده ميشد و مثلا براي رشته كارداني معماري فقط 2 محل در شهر تهران نبود كه جمعا 60 الي 72 نفر در دوره روزانه و در همين حد يا كمتر در دوره شبانه بگيرد و هزاران نفر بومي شهر تهران را سرگردان شهرهاي دور و نزديك با اينهمه هزينه هاي مالي و اجتماعي و گرفتاريهاي خانوادگي نمي كردند ! يعني فقط چند دانشگاه توي اين شهر شلوغ بايد در انحصار تعدادي افراد خاص باشه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
بی عدالتی غوغا می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این کجاش عدالت که فرزند من چون هیئت علمی نیستم با رتبه 1200 رشته کارشناسی بخونه ولی بچه هیئت علمی با رتبه 2000 رشته پزشکی.متوجه روحیات لطیف جوانها هستید.به هیچ وجه
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پس اینکه رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی فرمودند بهترین و بی مسئله ترین کنکور را امسال داشتیم منظورشان چی بود ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
لطفانفر بارتبه16000 را نسب یابی نموده تا دلیل قبولی ایشان مشخص شود
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
واقعا شورش رو در آوردن اینا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
در راستای انتشار رایحه خوش خدمت احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وای به حال ما پدرمون دراومد تا اینکه دانشگاه سراسری قبول شدیم بعد از قبول شدنم این وضع ماست در دانشگاه باز شده هرکس دلش میخواد بیاد درس بخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این رتبه های بالا همه در رده ی سهمیه های خیرخواهانه ایست که در کنکور وضع شده است.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
IOUIU
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
بعد از تسويه حساب با استاداي خبره ، خوب حالا بايد دانشجو با استاد جور در بياد يا نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
از آقای کردان روش اخذ دکتری را یاد بگیرید تا نیازی ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پس عدالت دولت آقای احمدی نژاد کجا بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
پس عدالت دولت آقای احمدی نژاد کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با توجه به اين خبر آيا باز هم رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني خود ادعا مي كند كه هيچ اشتباه يا بي عدالتي در قبول شدن در دانشگاههاي سراسري صورت نگرفته من نميدانم فردي كه با رتبه بالاي 16 هزار در دانشگاه شريف آنهم رشته برق قبول شده است داراي چه ويزگي بوده كه دختر من در منطقه يك با رتبه 6000 ساكن و متولد تهران نتوانسته در هيچ كدام از رشته هاي دانشگاه هاي شهر تهران قبول شود. لطفا" به رئيس جمهور بفرماييد اگر از چيزي به طور يقين اطلاع ندارند حرفي نيز نزنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وزیر کشور که مدرکش آنطوری باشد وای به حال قبولین دانشکده برق شریف
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
من خودم امسال کنکور ارشد برق رتبه 8 را آوردم.
به جای دانشگاه تهران دانشگاه شریف را انتخاب کردم. ولی الان می بینم چه اشتباه بزرگی مرتکب شدم.
اگر رئیس دانشگده برق شریف یک بار و تنها یک بار از وضعیت خوابگاه رتبه های برتر کنکور ارشد ( که اصطلاحا به آنها نخبه گویند !!) دیدن کنند فکر نکنم از سال بعد بخواهند با وضعیت زندگی و درسی به اصطلاح نخبه ها بازی کنند ! و این همه ظرفیت برای ارشد و حتی کارشناسی قائل بشوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
,,,,,,
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
طرح عجيب و غريبي ازهر چندگاه ارائه مي شود كه اين هم يكي از آنهاست وكمترين نتيجه آن اينكه رتبه 16000 تهراني وارد دانشگاه شريف مي شود
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
عدالت يعني : دانشگاه دولتي ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پيام نور ... شما بالاخره مدرك مي گيريد ... و روزي مدير مي شويد ... تا عدالت را اشاعه دهيد ...
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این هم یکی دیگه از کارهای عدالت محور دولت احمدی نژاد
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این هم یکی دیگه از کارهای عدالت محور دولت احمدی نژاد
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این یعنی اوج ضعف مدیریت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
وقتی وزیر برق آقای فتاح باشد این که چیزی نیست.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سلام.واقعا این خبر ها از کجا می اید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
به این میگن توسعه عادلانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
واقعا دیگه شورشو دراوردید خدا حق ما رو ازتون بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این مفهوم قانون مداریه دیگه.
البته تو دنیای وارونه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
داوطلبان عزیز باید توجه کنند که پای در دانشکده ای می گذارند که برای تحصیل موفقیت آمیز تنها قبولی شرط نیست !
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
ای بابا، مگه خبر ندارید؟
ناشناس
|
Belgium
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
واقعا كه خيلي نامرديد گناه ما چيه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
لطفاً یه مصاحبه ای هم با آقای آجودانی بکنین!!نظر ایشونم به هر حال شرطه دیگه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
لطفاً یه مصاحبه ای هم با آقای آجودانی بکنین!!!به هر حال نظر ایشونم شرطه دیگه!!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
تازه مگه وقتی مدرک گرفتند چه می شود . به قول رییس جمهوری محترم صاحب یک ورق پاره شده اند که گیریم افرادی مثل کردان اگر هم آنرا نداشته باشند آسمان به زمین نمی آید.
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
با سلام
زیاد فرق نمیکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
کارای تجارتی کنکور بهتر از این از آب در نمیاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
سهميه ي اعضاي هيِا ت علمي واقا نامردي و بي عدالتي است. واقا چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
این است اعجاز سهمیه های گوناگون (،)در دانشگاه ها!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
معلومه خودت از دانشگاه شیرازی ها ناقلا!!!
گریه نکن حالا شما هم خوبید!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
اولاً دانشگاه شیراز که عددی نیست.
دوماً این عمل برای خود دانشجو هم دارای تبعاته چون نمی تونه درس های بهترین دانشکده مهندسی جهان رو تحمل کنه(این نظر رئیس دانشگاه MIT است).
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
واقعاً اسباب تاسف تنها دانشگاه شريف توی دانشگاه های معتبر دنيا اسمو رسمی داشت.
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
رییس سازمان سنجش در یک برنامه ی تلویزیونی گفت : طرح بومی گزینی برای این بود که مناطق محروم که "امکانات" ندارند بتونند تو دانشگاه های خودشون درس بخونند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
کارشناسان می گویند صداقت و عدالت می تواند طی یک دوره 4 یا 8 ساله نابود شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
اين عدالت به معني واقعي كلمه است.يكي پاسخگو باشه...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
بابا رئيس دانشگاه تكذيب كرد ، باور نكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
از یک دولت مهرورز انتظار دیگری نمی ره!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
با سلام خدمت دوست عزیز دانشگاه شیرازی با اعتماد به نفس کاذب !!
دانشگاه شیراز با داشتن دانشجویانی مانند شما با چنین اعتماد به نفس نجومی باید هم در حد MIT باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
آقاي رئيس جمهور، آقاي وزير علوم، آقاي سازمان سنجش بياييد نسبت به اظهار نظر آقاي فتوحي در رسانه پاسخ دهيد
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
خانه از پاي بست ويران است
ناشناس
|
Austria
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
این هم از برکات دولت نهم برای مستعفین علمی !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
راست میگن که محرومیت، محرومیت میاره! خدا از بانیان این طرح نگذره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
انتظار دارین بعد از لیسانس مغز ها بمونن ایران
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۲
دانشگاه شریف تموم شد . من که دیگه افتخار نمیدم برم شریف همین جا جام خیلی بهتره...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
از اینکه می بینم تمام شعار های دولت نهم عملی شده لذت می برم.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
واقعا تاسف باره كه تو مملكتي هستيم كه هر روز يه قانون جديد تصويب مي شه و هر روز بايد منتظر ايده هاي نو باشيم
در اين ميان اگه از حق كساني كه سال هاي قبل از استفاده از اين امكانات محروم شدند بتونيم بگذريم از حق كساني كه امسال با داشتن رتبه خوب هم قبول نشدند هرگز نمي شه گذشت
منتظر ايده هاي نو باز هم بايد باشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
اگه اینجوریه پس چرا من که رتبم هشت هزار شده و برق شریف هم انتخاب اولم بوده قبول نشدم؟
ناشناس
|
Italy
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
این وضع واقعا غم انگیزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
فقط يه چيز تو اين مملكت ضايع نشده بود كه اونم برق شريف بود ، اونم درب و داغون كردند رفت !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
به نظر من این مشکل فقط به دست خانواده ها حل میشه ! هر کی میخواد فرزندش تو هر دانشگاهی قبول بشه باید قبل از دبیرستان رفتن فرزندش به اوون شهر مهاجرت کنه !!! به همین سادگی !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۴
به جناب دكتر سهراب پور بفرماييد، اين چيزي كه ما مي بينيم همه چيز هست بجز دانشگاه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۴
ماااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۴
باور بفرمایید دانشگاه دیگر جا ندارد. در سر کلاسها دانشجویان روی سر و کول هم اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۵
یکی از دوستان یه حرفی زدند که جالب توجه بود ... برا بالا بردن یکی، دیگری رو زیر سوال بردند! کسی منکر خوب بودن دانشگاه شیراز نمیشه ، ولی همه این رو خوب میدونند که رتبه های برتر دانشگاه شریف همه سرریز میشن تو دانشگاه های معتبر بلاد کفر! چیزی که بهش میگیم فرار مغزها
به نظرت وقتی رتبه 1 با رتبه 16000 کنار هم بشینند توجیه منطقی داره ؟ استاد باید یه مطلب رو 10بار توضیح بده ، درحالی که تو بار اول متوجه شدی!
به نظرت دانشگاه شیراز از این مصیبت مستثنی هست ؟!
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۵
یعنی چی؟؟؟؟؟ این چه وضعیه؟؟
من با رتبه ی 3000 قبول نشدم یکی و می شناسم که با رتبه ی 20 هزار قبول شده!!!!!!!
آخه من برم به کی بگم؟؟؟
چرا انقدر ما رو اذیت می کنید...
شما آینده ی منو تباه کردید
چرا من نباید تهران قبول بشم؟؟؟ وقتی تموم امکانات توی تهرانه چرا جلوی پیشرفت ما رو می گیرید ما که جوننیم و تازه نفسیم نباید بریم تهران؟؟؟؟
از همتون بدم میاد
شما دلمو شکوندید
آه من پشت سر شماهاست!
ازتون بدم میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۵
من كه انتظار بيشتري نداشتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۵
با این برنامه از تعداد دانشجوهای شریف که از ایران فرارمی‌کنند، چند تا کم می‌شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۸
روزی مردم خواهند فهمید علت این کار چیست که هر آقاراده ای به شریف راه پیدا کند و فردا هم یکی از پست های کلیدی کشور را در دست بگیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
هر روز بهتر از دیروز
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
همه دانشجو می شوید!
تیتر جدید روزنامه ها
اخه من میخوام بدونم که اون نفر چه طوری بین بچه های مخ شریف تاب میاره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
گاهی وقتادفاع از خراب کاری دیگران واسهی امثال من که با رتبه ی 2000 هیچی نشدم خیلی مرگ اوره شما که از حق بچه های هیت علمی دفاع میکنی اگه ذره ای انصاف و منطق داشته باشی به همراه انسانیت به خودت میگی حقای ناحق شده چی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
من دانشجوی برق شریفم و می خواستم بگم که خیلی هم این اتفاق خوبه چون باعث میشه نخبه های ما تو همه ی رشته ها پخش بشن در حال حاضر رشته ی برق از نظر سطح علمی خیلی بالاتر از رشته های دیگس و این هم به خاطر دانشجوهاش اما اگر همین دانشجوها در تمام رشته ها پخش می شدند شاید الان ما میتونستیم در تمام رشته ها مثل برق حرفی برای گفتن در سطح جهان داشته باشیم (ضمناقابل توجه آقایی که درباره ی دانشگاه شیراز صحبت کرده بودند باید بگم دانشگاه شریفُ نمیدونم اما رشته ی برق شریف طبق نظر خیلی از استادهای برق دانشگاه های جهان از جمله MIT و هاروارد بالاترین سطح علمی در سطح جهان را دارد)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
به عنوان 900منطقه3اشک میریزم که دستم با100قبول نشده ان وقت-------------------------------------
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
من کرمونیم عمران کرمان قبول نشدم &باسهمیه بومی^درشهرغیربومی دارالعباده عمران یزد قبول شدم باور کنید*&این که عکس بومی بودنه سریع جواب بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
همه چاپارتی بازیه فقط ایران نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
به قول رئيس جمهور:
نظر شما چيه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۳
نمیدونم اخر کار چی میشه!میگم چرا همه جا تبعیض با دلیل و سند محکم!؟چرا باید در کشور مهد همه چی!فقط یه دونه دانشگاه داشته باشیم.حالا میخوان این یه دونه رو هم از راه بدر کنن نمیدونم ما که پیوسته هستیم!از اینکه در حال و هوای شما نیستیم شرمنده هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۳
پسر خاله ی من با رتبه ی 87 ریاضی مکانیک شریف قبول نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۶
هر دم از اين باغ بري مي سد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۶
هر دم از اين باغ بري مي سد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
افتاح است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۳
واسه من که خیلی خوب شد!!!!!!
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۵
ورود دانشجو به دانشگاه بدون پارتی بازی عالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
سلام. من نفر 352 کنکور سراسری 87 هستم و در دانشگاه شریف مشغول تحصیل در رشته برق هستم.اینایی که میگید رو قبول دارم چون من خودم با دو تاشون هم اطاقی هستم.اگه کسی انتخاب رشته یا سوالی داشت من در خدمتم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۳۱
من به نوبه ی خودم باید بگم ایران همش شده بارتی بازی همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۴/۱۳
الان میفهمم من با این رتبه حداقل جام تو شریف بوده:"(
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۷
اگر كسي تمام دروس كنكور88 را 20 درصد بزند چه رتبه اي كسب مي كند و چه رشته هي قبول ميشود
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۱
بابا اي ولللللللللللل
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۶/۲۶
همه جا پر شده از بی نظمی معلوم نیست چه کار می کنند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۱
واقعا من یکی که ازشون نمیگذرم بارتبه200باید حتی برق امیرکبیرهم نیارم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۶
هیچوقت ازشون نمی گذرم من 4 سال در اتاق حبس بودم تا رتبه 3 رقمی بیارم معلوم نیست چیکار میکنن که من با کسایی که 3 برابر رتبه منو دارندباید توی یک کلاس بشینم اونوقت شرایط تغییر به رشته های پایین تر ا انقدر سخت کردن که...................................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
تا سهمیه هست همینه
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
كاش خودشونو جاي كسايي كه تو شهر هاي كوچيكند ميذاشتندو اين قانون گريزي ها رو يه كم كم ميكردند مثل بوميگزيني(نژاد پرستي)و...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
راه دانشگاه های خارج کشور را که بسته نشده بروید .تا سن شما بالا نرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
متاسفام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
انتقاد نکنید فقط رتبه بالای 10000 بیارید کاری نداره

کافی درس نخونید مگه همه کسایی که یکاره ای شدند درس خوندن نه نشستن نگاه کردن دیگه.
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
به نظرم خوبه چون که من عاشق این دانشگاه هستم و همیشه از این می ترسیدم که نتونم با رتبه ی کم در دانشگاه قبول بشم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
این جاست که باید بیت نسبتا معروف : به دست کس نر سد قرص ماه درون آب گر چه طالب آن جهد نا حساب کند را عوض کنیم بگیم با جهد دست کسی به جایی نمی رسه لطفا بی خودی ندوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معین خدا جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
خبر کاملا دروغ است مگه میشه همچین چیزی اصلا امکان نداره
فرزاد فرزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
مرگ بر شاهین نجفی با این آهنگش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
فکر می کنم بد نیست خودمون رو جای دیگران بذاریم، که اگه خودتون جای اونها بودید این حق رو برای خودتون قائل نمی دونستید یا از اون استفاده نمی کردید؟ من هم در تایید حرف دوستم این رو می گم که تنها ظرفیت افزوده می شه.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پس حق ماها چي ميشه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
بیخیال بابا چی میشه برو بچ برن صنعتی؟؟؟

حالا اومدن واسه ما رتبه بندی میکنن برو بینیم بابا.

حالا اگه رتبه 2000کسی بیاره میاد یعنی؟این حرفا چیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
میگم حیف که ما هم مایه نداریم مگرنه حالا به جا دانشگاه شبانه باید تو برق شریف باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
اكر update كنيد ضرر نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
بايد گذاشت و گزشت
زيبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
منم ميخواااااااااااااام.........برق شريففففففففففففففففففففففف
هرکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
وقتی ادم های نالایق به ادم های لایق ترجیح داده می شن وضع همین میشه دیگه تنها بحث دانشگاه شریف نیست.بلکه درکل می گم اخه اگه دانشگاه شریف رتبه های برتر هم برداره ولی بچه پولدار نباشن.حتی توشغل هم از کسایی که تو ناکجا ابادخوندن ولی بچه پولدارن عقب می افته.
ه بنده خدا که امسال داوطلب کنکور سراسریم
|
United States
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
یعنی دانشگاه به این معروفی هم کارهای خلاف حقوق ما میکنه
این کار شما فکر نمیکنید خیلی از انسانیت دوره پس بدبخت ما که دلمونو به کجا خوش کرده بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
به نظر من این مسئله خیلی عجیبه!ولی این مسئله باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد می شه و حق کسانی که به خاصر یک تست قبول نشده اند ضایع نمی شه امیدوارم همیشه اینجوری باشه تا من هم بتونم قبول شم.......
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط همین
زهراكريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
واقعابدشده! ولي چه سودي بحال تجربيها داره.كاش منم رشته م رياضي بودم....
زهراكريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
واقعابدشده! ولي چه سودي بحال تجربيها داره.كاش منم رشته م رياضي بودم....
tvn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
شاید اون شخص سواد لازم رو داره ....نمیشخه سواد ادم ها رو از روی رتبه ها مشخص کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فقط می تونم بگم از این بدتر نمیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فقط می تونم بگم از این بدتر نمیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
این یعنی اینکه من اگه درسم نخونم میتونم قبول شم!!!!!!!!!!!خییییییییییییییییلی راحت(این آرزو محاله چون اونجا هیچ فامیلی ندارم!)........خب آخه این دیگه چه وضعشه پس رقابت چی میشه.مثل همیشه دارن روابطو به ضوابط ترجیح میدن
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما رو به خدا بگيد حق من بود كه با رتبه زير هزار برم زاهدان درس بخونم؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
واقعا که ،من رتبم نه هزار منطقه یک شد اونوقت هیچ دانشگاه دولتی قبول نشدم وبایدآزاد برم اونوقت رتبه شونزده هزار بره برق شریف.متأسفم واقعا متاسفم.اونوقت خنده داره که میگن مرگ برآمریکا!حداقل اونجا چنین اتفاقاتی نمیفته.
نخبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
مگه دیگه جایی هم واسه نظر دادن میمونه؟!
کنکور داده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اینها که زیاد مهم نیست...از قدیم گفتن به فکر نان باش ،خربزه آب است...
mojtaba
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بله کاملا مشخص است.......بهدشت پر ملال ما پرنده سر نمی زند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
واقعا بی عدالتی ها هر سال بیشتر از سال قبل میشه حالا بیچاره دانش اموزان مستعد مناطق 2و3
اولین ث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
یعنی چی بومی گزینی دیگه شورشو در آوردید اون از قضیه ی هیئت علمی اینم از این آخه کجای اسلام گفته، پس برابری چی شد
امممممم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بومی گزینی یعنی بی عدالتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خخخخخخخخ..خیلی باحال بود ههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
خیلی بی انصافیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خییییییییییلیییییییی بی عدالتی ونامردی واقعا
مهران حاجی ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ممنونم
فواد
|
United States
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
ما باید رتبه ی کنکور مان چند باشد تا در رشته ی برق دانشگاه شریف بتونیم تحصیل کنیم.
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
بعد گله از وضعیت تحصیلی میکنن!
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خوبه دیگه
استرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
عذر میخوام ؛
درصد سهمیه هیئت‌علمی زیر ده، بیست درصده
اینایی که خیلی بالان رتبه‌هاشون سهمیه بالای پنجاه درصد دارن
مثلن نقره المپیاد یا رتبه دو خوارزمی
استرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
عذر میخوام ؛
درصد سهمیه هیئت‌علمی زیر ده، بیست درصده
اینایی که خیلی بالان رتبه‌هاشون سهمیه بالای پنجاه درصد دارن
مثلن نقره المپیاد یا رتبه دو خوارزمی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱