بازدید 26079
دور جدید فضاسازی رسانه‌ای غرب علیه ایران هسته‌ای؛

فاکس‌نیوز: جزییات محرمانه‌ای به دست آورده‌ایم!

فاکس نیوز مدعی است، در برنامه‌ای که هجدهم سپتامبر در شبکه خبری «فاکس نیوز» با نام «رازهای ایران هسته‌ای» پخش خواهد کرد، عکس‌هایی محرمانه که تاکنون نمایش داده نشده، اعترافاتی که عبدالقدیرخان درباره تبادلات هسته‌ای خود با ایران انجام داده و همچنین نامه‌هایی که وی...
کد خبر: ۱۹۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱ 17 September 2011
سرویس بین‌الملل ـ شبکه خبری «فاکس نیوز» آمریکا اعلام کرد، جزییات محرمانه‌ای از برنامه هسته‌ای ایران به دست آورده که هجدهم سپتامبر، آن را در یک برنامه تلویزیونی پخش خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، این شبکه خبری مدعی شد، مدارکی دارد که شامل عکس‌ها، نامه‌ها و اعترافات عبدالقدیرخان، پدر هسته‌ای پاکستان و نقش وی در برنامه هسته‌ای ایران است.

فاکس‌نیوز می‌افزاید: عبدالقدیرخان اطلاعات هسته‌ای خود را در ازای پول به کشورهایی چون ایران، کره شمالی، چین و لیبی داده است.

ذکر این مهم لازم است که ادعای افشای اسناد درباره برنامه هسته ای ایران از سوی مقامات و نهادهای گوناگون آمریکایی و غربی، در گذشته هم بوده، ولی تاکنون درست بودن هیچ کدام از مدارک آنان تأیید نشده است!

بنا بر این گزارش، فاکس‌نیوز مدعی است، در برنامه‌ای که هجدهم سپتامبر در شبکه خبری «فاکس‌نیوز» با نام «رازهای ایران هسته‌ای» پخش خواهد کرد، عکس‌هایی محرمانه که تاکنون نمایش داده نشده، اعترافاتی که عبدالقدیرخان درباره تبادلات هسته‌ای خود با ایران کرده و همچنین نامه‌هایی که وی از درون زندان به همسر خود نوشته، به همراه گزارش مقامات اطلاعاتی پاکستان درباره نقش عبدالقدیرخان در برنامه هسته ای ایران، منتشر خواهد شد.

ادعای افشاگری فاکس نیوز، در حالی است که حکومت پاکستان و دستگاه اطلاعاتی این کشور، سال‌ها مؤتلف و هم پیمان آمریکا بوده و با وجود در اختیار داشتن همه مدارک مرتبط با عبدالقدیرخان، تاکنون چنین افشاگری صورت نگرفته است؛ بنابراین، گویا چنین به اصطلاح افشاگری، به همان میزان که برای فشار بر ایران است، با هدف فشار بر پاکستان برای خلع سلاح هسته‌ای این کشور نیز هست، چرا که پس از قتل بن لادن، اختلافات آمریکا و پاکستان بالا گرفته و از آن زمان به بعد نیز پاکستان به تجاوزهای نظامی آمریکا به خاک پاکستان اعتراض داشته و آمریکا نیز به پاکستان به عنوان دولتی ورشکسته‌ نگاه می‌کند که بالقوه و بالفعل، خطر و تهدیدی امنیتی است.

بنابراین، به نظر می‌رسد که هدف از افشاگری شبکه دولتی آمریکا، القای بیش از پیش قاچاق هسته‌ای از سوی پاکستان با هدف خلع سلاح هسته‌ای این کشور و تحت‌الشعاع قرار دادن موفقیت‌های اخیر کشورمان در فناوری‌های هسته ای باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
ای روزگار.
آخه فاکس نیوز هم شد خبر گذاری؟
تجهيز كشور ما به ساز و كار و سامانه موازنه منفي (‌از هر نوعي و به هر قيمتي) در برابر استكبار و كفر و الحاد جهاني امري بسيار حياتي است.
خيلي كثيفي تابناك مزدوران وطن فروش نان به نرخ روزخورها عاقبت همه شما نيستي در بزنگاه ديگر بزودي يقه تان مي چسبيم آخر راهيد به پايان نزديكيد انشاالله.
فعلا از فيلا تا فاكس نيوز براي ايران شمشيرها
را از رو بسته اند.البته بي تدبيري و ساده لوحي
وعدم راز نگهداري بعضي خوديها باضافه رذالت
منافقين و ديگر دشمنان قسم خورده اين مرز
و بوم و نهايتا انحصار رسانه هاي بين المللي
به وسيله صهيونيستها در اين قضايا بسيار موثر
بوده و بايد دست به دامان قادر منان شد .
مژده
مژده

یک دروغ دیگر در راه است.

پس از شنیدن دروغ، لطفا زیاد نخندید.
آقا این دور چندمه؟ ما که از دستمون در رفت فقط یمی حسابشو داشته باشه لطفا
اقای فاکس نیوزیها الان ما به لطف خدا صدها عبدالقدیرخان داریم و شعار کلاهک هسته ای حق مسلم ماست مسئولین نظام حواصشان جمع باشد سازش در مقابل فشار دشمنان انقلاب پذیرفته نیست فاکس نیوزیها شما خیلی احمقید بمب اتم انقلاب منفجر شده و خاورمیانه را از کفتان خارج خواهیم کرد دو سه تا بمب اتم چه ارزشی دارد سونامی انقلاب رو ببینید و تماشا کنید جریان هستهای را مثل اسباب بازی دستتان دادیم تا مشغولتان کنیم خیلی پخمه اید
اینها دارن اذهان جهانی رو برای حمله نظامی به ایران آماده میکنند. بالاخره روزی که نه چندان دور است در امتحان بزرگی قرار میگیریم. خدا کمکمان کند
بی خیال
همه دنیا میداند که نام این شبکه روپرت مرداک در حقیقت فالس نیوز است یعنی خبر های قلابی و غیر واقعی فالس نیوز هیچ اعتباری حتی در امریکا هم ندارد .
امروز 18 ام هست ...
پیگیری کنید ببینید چی رو افشا کردند ...
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی