بازدید 4234

70 روستای چالدران در محاصره سیل

جواد محمودی صبح دوشنبه در نخستین ساعات پس از وقوع حادثه در جریان بازدید از مناطق سیل زده در شهرستانهای شمالی استان، افزود: سیلاب 70 روستای شهرستان چالدران محاصره کرده و به اماکن 35 روستا و بیش از پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۱۷۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵ 18 July 2011
قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی از قرار گرفتن 70 روستای چالدران در محاصره سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمودی صبح دوشنبه در نخستین ساعات پس از وقوع حادثه در جریان بازدید از مناطق سیل زده در شهرستانهای شمالی استان، افزود: سیلاب 70 روستای شهرستان چالدران محاصره کرده و به اماکن 35 روستا و بیش از پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خسارت وارد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه از نظر وسعت وقوع حادثه بی نظیر بوده و روستاهای زیادی را از شهرستانهای چالدران، ماکو و پلدشت در برگرفته است، بیان داشت: از ساعات اولیه حادثه تیم های امدادی با امکانات و تجهیزات لازم مشغول کمک رسانی به سیل زدگان هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به شدت کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب شرب شهر ماکو این تصفیه خانه به طور موقت از مدار خارج شده و با استفاده از تانکرهای آب رسان به میزان 70 هزار لیتر عملیات توزیع آب در مناطق مختلف شهر ماکو در حال اجرا است.

محمودی در ادامه این بازدید دستورات لازم به دستگاههای اجرایی، امداد رسان برای کمک به سیل زدگان و تامین اقلام ضروری را صادر و از خانواده های آسیب دیده نیز دلجویی کرد.

در پی بارشهای شب گذشته سیلاب علاوه بر خسارت شدید به اراضی و امکان سه شهرستان شمالی آذربایجان غربی جان دو نفر را گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل