بازدید 35952

ضاربين "فروزش " دستگير شدند

يك منبع آگاه از نيروي انتظامي جمهوري اسلامي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و طي عمليات تعقيب و گريز، دو نفر از عوامل اصلي ضرب و جرح روحاني آمربه‌معروف و ناهي از منكر در شهر لنگرود دستگير شدند.
کد خبر: ۱۶۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۱ 08 June 2011
دو نفر از عوامل اصلي ضرب و جرح روحاني آمربه‌معروف و ناهي از منكر دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار انتظامي فارس، يك منبع آگاه از نيروي انتظامي جمهوري اسلامي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و طي عمليات تعقيب و گريز، دو نفر از عوامل اصلي ضرب و جرح روحاني آمربه‌معروف و ناهي از منكر در شهر لنگرود دستگير شدند.

فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران كه 2 شب گذشته براي نجات يك دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگي كرد، در آستانه نابينايي چشم راست خود قرار گرفت ولي با عمل جراحي چشم در بيمارستان رسول‌اكرم (ص) خطر تخليه چشم او برطرف شد.

فروزش در تشريح اين واقعه به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: ساعت 22 شب سه‌شنبه در خيابان شريعتي، پائين‌تر از خيابان ملك به همراه 2 نفر همراه داخل خودروي خود در حال عبور بوديم كه ناگهان صداي فريادهاي دختر جوان را شنيديم.

وي افزود: بلافاصله پس از شنيدن اين فريادها به سمت صدا حركت كرده و مشاهده كرديم كه 2 نفر از اراذل و اوباش سوار بر يك موتور براي ربايش يك دختر جوان اقدام كرده‌اند. اين اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما اين دختر با فريادهاي خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداري مي‌كرد و 2 پسر جوان نيز وي را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكي قرار مي‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده اين صحنه براي نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم يورش برديم، اما با مقاومت اين مهاجمان روبرو شده و درگير شديم. در هنگام درگيري، يكي از آنها كه شيشه نوشابه‌اي در دست داشت، اين شيشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندين ضربه به چشم راست من وارد كرد كه نتيجه‌اش را مشاهده مي‌كنيد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي نيز روز گذشته خبر داد كه دو متهم پرونده كه به روحاني حمله كرده و باعث جراحت شديد يكي از چشمهايش شده‌اند شناسايي شده و بزودي دستگير مي‌شوند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
اين قسمت خيلي خوشحالم كرد:
"با عمل جراحي چشم در بيمارستان رسول‌اكرم (ص) خطر تخليه چشم او برطرف شد"
خداروشكر
نيروي انتظامي تشكر تشكر . قوه قضاييه شما هم مثل نيروي انتظامي به سرعت و با حداكثر مجازات اين قبيل جرائم ، اقتداري نشان دهيد!
من نگران چشم این مرد هستم.چشم این مرد هم باید برای خانواده اش سالم بماند. خدا کند که سالم بماند.
احسنت به این روحانی آمر به احکام شریعت.
اجر او با خداوند متعال.
و اما در مورد این دونفر وحشی حیوان صفت، به نظر این حقیر باید به جرم محارب به چوبه دار سپرده شوند. چرا که اینگونه افراد یقینا" فقط این جرم یا جرائم را مرتکب نشده اند و مطمئنا" در کارنامه سیاهشان جرائم و چه بسا جنایاتی وجود دارد که هنوز کشف نشده است. چرا که اگر اینگونه نبود و این عمل بار اولشان بود ، قطعا" با مواجهه با این آمر به معرف ، بجای درگیر شدن با وی ، حد اقل پا به فرار میگذاشتند.
تا ببینیم دستگاه انتظامی و قضائی این مملکت اسلامی چه خواهند کرد؟
سلام و درود خدا بر این روحانی بزرگوار که با شجاعت و شرافت در مقابل این خبیثان ایستادگی کرد و از جان مایه گذاشت. در این روزگار مصلحت طلبی این کار بزرگ جای تقدیر و تشکر دارد. به نظرم باید ایشان نشان درجه یک شجاعت و ایثار را بگیرند و آن دو خبیث هم به مجازات قانونی خود برسند.
حاج آقا دمت گرم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار