بازدید 5032

كارمند قلابي بيمه، سالخورده‌ها را نقره‌داغ مي‌كرد

مردي با معرفي خود به عنوان كارمند سازمان بيمه به خانه مادرم در محله ستارخان رفته و به بهانه اين كه مي‌خواهد مقرري بازنشستگي‌اش را افزايش دهد، مادرم را فريب داده و مداركش را خواسته و هنگامي كه او براي آوردن مداركش وارد اتاق شده، كارمند شياد در را قفل و طلاهايش را به ارزش 4 ميليون تومان سرقت كرده است.
کد خبر: ۱۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۷ 07 March 2011
جام‌جم: كارمند قلابي سازمان بيمه به اتهام ورود به خانه‌‌هاي مردم و سرقت پول و طلاهايشان، تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفت.

هفته گذشته مردي همراه مادر سالخورده‌اش با حضور در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران، از مردي سارق شكايت كرد.شاكي به بازپرس غلامي گفت: مردي با معرفي خود به عنوان كارمند سازمان بيمه به خانه مادرم در محله ستارخان رفته و به بهانه اين كه مي‌خواهد مقرري بازنشستگي‌اش را افزايش دهد، مادرم را فريب داده و مداركش را خواسته و هنگامي كه او براي آوردن مداركش وارد اتاق شده، كارمند شياد در را قفل و طلاهايش را به ارزش 4 ميليون تومان سرقت كرده است.

شاكي افزود: به محض اطلاع از موضوع به خانه مادرم رفتم و او را نجات دادم.سپس هر دو براي شكايت از كارمند سارق، به سازمان بيمه رفتيم اما مسوولان سازمان عنوان كردند چنين كارمندي ندارند. با مطرح شدن چندين فقره شكايت تلاش براي دستگيري متهم ادامه دارد .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان