بازدید 15779
۴

عرضه یک مفاتیح الجنان متفاوت در قم

این مجموعه که هفت سال زمان برای ترجمه آن صرف شده، متون عربی و فارسی کتاب «مفاتیح‌الجنان» اثر ماندگار حاج شیخ‌عباس قمی به شکلی مستند منتشر شده است و در پاورقی‌های این کتاب اسناد و مدارک دعاها، زیارات و احادیث جای دارند و در موارد خاص، علاوه بر کتاب‌های عالمان شیعه، از کتاب‌های اهل سنت نیز استفاده شده تا مؤید مطالب این نوشتار باشد.
کد خبر: ۱۴۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹ 20 February 2011
کتاب «مفاتیح‌الجنان مستند» که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و در مسابقات بین المللی قرآن کریم از آن رونمایی شد در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در قم عرضه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، این مجموعه که هفت سال زمان برای ترجمه آن صرف شده، متون عربی و فارسی کتاب «مفاتیح‌الجنان» اثر ماندگار حاج شیخ‌عباس قمی به شکلی مستند منتشر شده است و در پاورقی‌های این کتاب اسناد و مدارک دعاها، زیارات و احادیث جای دارند و در موارد خاص، علاوه بر کتاب‌های عالمان شیعه، از کتاب‌های اهل سنت نیز استفاده شده تا مؤید مطالب این نوشتار باشد.

متن عربی اغلب احادیث مذکور در پاورقی‌ها آورده شده است، تا هر نوع فعالیت علمی و تبلیغی را برای اندیشمندان، مبلغان و سخنوران تسهیل کند.

مشروح برخی از کلمات مبهم و مجمل این اثر که نیاز به توضیح و تفسیر دارد، در پاورقی‌ها آمده، منابع این تحقیق بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب از آثار معتبر هستند که فهرست کامل آنها در پایان این کتاب قرار دارد. همچنین این کتاب به ضمیمه خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س) به چاپ رسیده است.

یادآور می‌شود، کتاب «مفاتیح الجنان مستند» توسط حجت‌الاسلام میرشفیعی تألیف شده است و اولین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، از ۳۰ بهمن‌ماه تا ۶ اسفندماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم دایر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خدا خیرش دهد
خدا موفقشان بدارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل