بازدید 21757

تصاویر:استفاده از بمب‌خوشه‌ای علیه شیعیان

این بمب‌های خوشه‌ای که از نظر قوانین بین المللی از سلاح‌های ممنوعه استفاده به شمار می‌رود، در جنگ 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و نوار غزه مورد استفاده قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱ 19 February 2011
خبرنگار شیعه آنلاین در منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای وابسته به ارتش رژیم بحرین با استفاده از بمب‌های خوشه‌ای شب گذشته شیعیان متحصن در نزدیکی میدان اللولوء را مورد حمله قرار دادند.

گفته می‌شود این بمب‌های خوشه‌ای که از نظر قوانین بین المللی از سلاح‌های ممنوعه استفاده به شمار می‌رود، در جنگ 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و نوار غزه مورد استفاده قرار گرفت.

قابل ذکر است این بمب‌ها پس از پرتاب و منفجر شدن تعداد زیادی ترکش به طور همزمان از خود به اطراف پرتاب می‌کند و موجب به وجود آمدن زخمی‌های عمیق زیادی در بدن فرد آسیب دیده می‌شود.



گفتنی است این حملات با بمب‌های خوشه‌ای به معترضین در حالی رخ داد که عصر روز گذشته بالگردهای وابسته به ارتش رژیم بحرین نیز به شیعیان متحصن در نزدیکی میدان اللولوء حمله کرده و بیش از 15 نفر را به شهادت رسانده و زخمی کرده بودند.

































تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
چه تصاویر دلخراشی بود.
این بمب خوشه ای نیست آی کیو!
این تیر شات گان است که به وسیله ی پاشیدن ساچمه هدف را از پای در می آورد. ضمناً این تفنگ ها چون صدها ساچمه را همزمان در جهت های مختلفی پرتاب می کنند، در جنگ های نزدیک نیازی به نشانه
گیری دقیق ندارند و با قرار دادن هدف در راستای اسلحه فاتحه ی آن خوانده است. در ضمن این اسلحه ها بُرد زیادی ندارند.
جائل الحق و ذهق الباطل
به امید پیروزی
خوبه احتمال کشتن کمتر میشه. این بمب ها(فشنگ) تو شکار استفاده میشه. بمب خوشه ای چیز دیگریست. به صورت یک محفظه بزرک از هواپیما پرت میشود و در یه ارتفاع خاص باز شده و در یه شعاع تعریف شده پخش میشود
بحرین مال ایران بوده، باید آزاد شه
تا امپرياليست به سرکردگي آمريکا وجود دارد تا قدس اسير اسرائيل غاسب است وتاسران دست نشانده امريکا مورد خطر واقع نشده اند بر تمامي مسلمان وظيفه است مقاومت کنند والبته شهادت يک افتخار است که نصيب هر کس نميشود
به امید نابودی تمام ریشه های ظلم به دست مبارک امام عصر که بوی حضورش به مشام می آید...
لعنت به این انسانهای بی وجدان که خودشون برای کشتن خودشون پیشقدم میشن
می خواهم از افرادی که چشمانشان را بسته اند خواهش کنم رفتار و گفتار آمریکا ، انگلیس و غرب را در مورد قضایای بحرین ، مصر، تونس ، ایران را نگاه کنید ببینید دوست و دشمن مردم خاورمیانه کیست . کمی فکر کنید چرا دولت آمریکا این قدر از فتنه در ایران حمایت می کند .
مردم بحرین هم وطنان ما هستند. بحرین جزیره ای به اندازه نصف جزیره قشم است اما با منابع نفتی زیاد. مردمش شیعه و اکثرا فارسی را با لهجه جنوبی حرف می زنند. تا 40 سال پیش یک استان ایران بود و پهلوی خائن به انگلستان واگذارش کرد.
ظهور امام زمان نزدیک است
بابا بمب خوشه نیست تیر اسلحه شکاریه که از نزدیکه زدن عکس گوزن هم روی یکیشون هست.ولی به هر نحو هست خدا لعنتشون کنه که مردم رو اینطوری قتل عام می کنن.
خدا لعنتشان كند
بيسواد اينها بمب خوشه اي نيست. گلوله هاي تفنگايي مثل وينچستره.
از عمق جانم برای پیروزی ملت مظلوم بحرین دعا می کنم. سحر نزدیک است عزیزان. حکومت کفر شاید بماند ولی حکومت ظلم حتما نابود شدنی است.
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
مطمئن هستید به این نوع از مهمات بمب خوشه ای گفته میشود؟؟؟ یا تصاویر مرتبط درست انتخاب نشده ویا نویسنده هنوز بمب خوشه ای ندیده است!!!!
فکر کردید این ملعون های غرب یمی گذارند به همین راحتی حکومت شیعی دیگری برقرار شود!؟ خون ها باید داد..
مرگ بر همه ی دیکتاتور های عالم
مجید جان دلبندم اینا پوکه اشک گلوله های مختلف اشک آور و همچنین زخم ها هم مال گلوله ساچمه زنی است - بهتر شما به عنوان یک خبرگذاری خبر ها را ارزیابی بعد منتشر کنید
ولی در هر حال دیدن این تصاویر بسیار تاثر آور و منزجرکننده است
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی