بازدید 6160

افزایش حواله دلارهای سران عرب به کشورهای اروپایی

در همین حال، یک کارشناس مسائل جهان عرب با تأیید این خبر گفت: در پی وقوع انقلاب تونس و مصر، حکام کشورهای عربی به ترس افتاده و به این باور رسیده اند که دیر یا زود، نوبت آنان خواهد بود که در برابر خواسته های ملت هایشان کوتاه بیایند و مسند قدرت را ترک کنند.
کد خبر: ۱۴۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹ 16 February 2011
اخبار رسیده از اروپا، حاکی از آن است که این روزها حجم و مقدار حواله پول از کشورهای عربی به کشورهای اروپایی، چندین برابر شده است.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، یک کارشناس اقتصادی از کشور نروژ اعلام کرد: بررسی های انجام شده در دو هفته اخیر، حاکی از آن است که حجم حواله پول از کشورهای عربی به کشورهای اروپایی نزدیک سه برابر شده است.

وی در ادامه افزود: این پول ها به نام افراد گوناگونی از کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی، بحرین، یمن، لیبی، الجزایر به بانک های اروپایی فرستاده شده است.

در همین حال، یک کارشناس مسائل جهان عرب با تأیید این خبر گفت: در پی وقوع انقلاب تونس و مصر، حکام کشورهای گوناگون عربی به ترس افتاده و به این باور رسیده اند که دیر یا زود، نوبت آنان خواهد بود که در برابر خواسته های ملت هایشان کوتاه بیایند و مسند قدرت را ترک کنند.

وی در ادامه افزود: همین امر موجب شده که آنها به فکر انتقال حجم بسیاری از اموال خود به کشورهای گوناگون اروپایی بیفتند.

گفتنی است، حکام و سران ارشد عربستان سعودی، بحرین، یمن، لیبی و الجزایر، بیشترین کشورهایی هستند که این روزها در حال انتقال اموال و ثروت های خود ـ که در واقع صاحبان اصلی آن ملت هایشان بوده ـ به اروپا هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها