بازدید 19066
عبدالحسین روح الامینی:

بزرگترین داغ برای ما ظلم بزرگی بود که به نظام اسلامی شد

این کارشناس سیاسی در ادامه تصریح کرد: ظلم بزرگتر از کشتن فرزنده بنده، همین اتهام ها و تاراج دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در فتنه اخیر بود./ دبیر کل حزب توسعه و عدالت در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه تصریح کرد: این حضور برای خود من نیز غیر منتظره بود و سیل عظیم جمعیت از سلایق گوناگون در بیعت با نظام و رهبری برای من یادآور همان راهپیمایی وحدت در سال 58 بود.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۷ 27 December 2010
روح الامینی با اشاره به پافشاری لجوجانه سران فتنه بر تهمت تقلب گفت: ظلم بزرگتر از شهادت فرزند من، همین اتهام ها و تاراج دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در فتنه اخیر بود.

به گزارش «تابناک»، دکتر عبدالحسین روح الامینی که به عنوان مهمان ویژه ششم دی ماه سالروز حادثه عاشورای 88 در خبرگزاری مهر حضور یافته بود، ضمن بازدید از این خبرگزاری، به پرسش های خبرنگاران سرویس سیاسی درباره ابعاد فتنه سال 88، حوادث روز عاشورا و خروش مردم در روز نه دی ماه 1388 پاسخ گفت.

وی با اشاره به شباهت حماسه مردمی نهم دی ماه با راهپیمایی وحدت در آبان 1358گفت: در آن راهپیمایی که به نشانه حمایت از حضرت امام (ره) و در راستای وحدت جامعه انجام شد، به همه درگیری های که در آن ماه های ملتهب با هدف جلوگیری از تشکیل نظام جمهوری اسلامی انجام می گرفت، پایان داده شد.

وی با اشاره به شباهت سال 58 با سال 88 افزود: در آن سال، ما شاهد درگیری های شدید و خونین در نواحی گوناگون کشور از جمله در سیستان بلوچستان، بندر ترکمن و گنبد بودیم و کشور در وضعیت حساسی قرار داشت.
 
روح الامینی تصریح کرد: در سال 88 نیزراهپیمایی نهم دی ماه همانند آن راهپیمایی در سال 58 به همه درگیری ها پایان داد.
 
دبیر کل حزب توسعه و عدالت در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین داغ برای ما ظلم بزرگی بود که به نظام وارد شد، ادامه داد: گذشته از همه تألمات و هتک حرمت هایی که در جریان رخدادهای پس از انتخابات انجام شد و باید به آن رسیدگی شود، ظلم به نظام با پافشاری بر اتهام تقلب بدون پیگیری در مسیر قانونی، بزرگترین داغ برای ما بود.
 
وی افزود: پس از این جریانات بود که کشورهای غربی گستاخ تر شدند و قطعنامه تحریم را در سازمان ملل به تصویب رساندند که همه این کارها با امید به همین اتفاقات انجام شد.
 
روح الامینی گفت: آن ها هم اکنون از سران فتنه نیز عبور کرده اند و تنها به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
این کارشناس سیاسی در ادامه تصریح کرد: ظلم بزرگتر از کشتن فرزنده بنده همین اتهام ها و تاراج دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در فتنه اخیر بود.
 
روح الامینی در ادامه با اشاره به این که رمز همه این اتفاقات تقلب در انتخابات بود، گفت: من در هنگام انتخابات، به عنوان بازرس در استان اصفهان از سوی آقای محسن رضایی فعالیت می کردم و هنگامی که به دنبال بررسی صحت انتخابات در این استان بودیم، از اعضای ستاد آقای موسوی، خواستیم تا مدارک احتمالی تقلب را در اختیار ما گذارند، ولی آنان به طور صریح به ما گفتند که مدرکی درباره تقلب در انتخابات در اختیار ندارند.
 
دبیر کل حزب توسعه و عدالت در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه تصریح کرد: این حضور برای خود من نیز غیر منتظره بود و سیل عظیم جمعیت از سلایق گوناگون در بیعت با نظام و رهبری برای من یادآور همان راهپیمایی وحدت در سال 58 بود.
 
روح الامینی تصریح کرد: شعار یکپارچه مردم در راهپیمایی نهم دی ماه، حمایت از رهبری و نظام اسلامی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
مرگ بر سران خائن منافق مزدور و وطن فروش فتنه سبز .
روح فرزندتان شاد
بدون شک وجود نخبگان سیاسی با بصیرتی چون شما موجب مباهات ملت است.
درود بر روح الامینی که یک لحظه هم به فتنه گران بهانه نداد
بخدا خیلی مردی ! من بودم حتما رفتارم رو نمی تونستم کنترل کنم. بعد اینهمه صدمه و فشار روحی اینگونه سخن گفتن جای تقدیر داره. همه کسانی که این مظالم رو به کشور روا داشتند باید به خود بیایند و به حبل الله المتین چنگ بزنند چه سران فتنه چون عاملین و آمرین این ستم ها و کسانی که بهانه بروز این فتنه ها رو فراهم کردند.
درود بر چهره ماندگار صبر وبصیرت
درود و سلام
خدا براین عمارها، یاران واقعی حضرت ماه
اینان که سالهاست به واقع علم انقلاب را بر دوش می کشند.
درود بر روح الامینی که همچنان بر اصول خود باقی مانده است
درود وسلام وتحيات الهي بر تو برادر با بصيرت وآگاه به زمان كه عليرغم اين داغ بزرگ همچنان از آرمانهاي تنها نظام الهي جهان در موقعيت كنوني وبا همه مشكلاتي كه دارد وهمه به آن واقفيم دفاع مي كني
والله این ادم چه روح بزرگی داره که بعد از کشتن پسرش هنوز هم طرفدار نظام است الله اکبر
نمیدونم اگر یکی از عزیزان من رو هم بکشن باز هم میتونم طرفدار نظام باشم یا نه ایشان واقعا باعث حیرت من شدند این قدر وفاداری اون هم بعد از کشته شدن عزیزت...
الله اکبر
درود بر آقاي دكتر روح الاميني كه دفاع از نظام اسلامي را در سرلوحه امور خود دارد.روز عاشوراي 88 كه فتنه گران مشغول هتك حرمت بودند و به هيچ چيز رحم نمي كردند ، آقاي روح الاميني را در تقاطع خيابان انقلاب و فلسطين در جمع محدود سينه زنان حسيني كه براي دفاع از حريم دين و نظام اسلامي در آن مكان گرد آمده بودند و سعيد حداديان مداحي مي كرد ديدم و همانجا هم به ايشان يراي اين بزرگواريشان تبريك گفتم كه عليرغم داغ سنگين فرزند ، اجازه سوءاستفاده به فتنه گران ندادند و ثابت قدم در صراط مستقيم ماندند و محكمتر و با صلابت تر از قبل طي طريق كردند.انشاءالله مأجور و موفق باشند.
اقای روح الامینی در نزد ملت ایران فردی عزیز و محترم است و ما برای فرزند وی طلب مغفرت از خداوند سبحان و برای وی نیز صبر و اجر خواهانیم.
تبعیت شما از ولایت و دلبستگی حضرتعالی به نظام اسلامی درس بزرگی است که نشان داد که هنوز مردان اول انقلاب که ابراهیم وار فرزند خود را برای اسلام تقدیم می کنند در فضای کشور نفس می کشند
ميخواستم از اين بزرگوار بپرسم براي آن ظلم كوچكتر كه قتل فرزندتان بود چه كاري كرديد؟
سلام و درود بر مردان خدا
ای کاش بعضی از مدعیان پدر خواندگی انقلاب هم از آقای روح الامینی درس فداکاری و از خود گذشتگی می آموختند .
بايد كه هميشه مراقب اعمال ورفتار خود باشيم خصوصاً آنچه كه به زبان مي رانيم خيلي از طرفداران آقاي موسوي نه بخاطر محبوبيت وي بلكه صرفاً بخاطر حرفهاي نامتعارف آقاي احمدي نژاد در برنامه مناظره پخش مستقيم با آقايان موسوي وكروبي درخصوص اتهام وارد آوردن به خانم زهرا رهنورد همسر سرشناس آقاي موسوي به حمايت از وي برخواستند.مسلمان همواره بايد مراقب پندار \ گفتار\وكردار خودباشد تا فتنه اي ايجاد نگردد.
آفرین بر این همه صبر و مجاهدت، از یک سو افرادی تندرو و از جنس خوارج پسرت را شهید کردند و بارها و بارها در رسانه هایشان هر چه خواستند گفتند و از یک سو افرادی از جنس عمروعاص و معاویه با فتنه گری تو را بی غیرت خواندند که از خون فرزندت گذشته ای. اما ندیدند که چه صبورانه هم پیگیر مجازات عاملین وحشی این جنایت بودی و هم آگاهانه گزک دست فتنه گر و بیگانه ندادی تا نظام اسلامی را براندازند. آنها همه نمی دانند که تو چگونه از این آزمایش الهی سربلند بیرون آمده ای. عمار تویی نه او که با بی اخلاقی در روزنامه دولت همه را به جز خود یزیدی می خواند و رفتار دادستان را چون باب میلش نیست بر نمی تابد. و چه نزدیک خواهد بود فتنه بزرگتری که این مدعیان را مانند فتنه گران سال 88 رسوای عالم خواهد کرد.
تابناک آشغال، دیگه تموم شد، دیگه نمی خونمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
برو با همن صدای آمریکا و رادیو اسرائیل حال کن آقا یا خانوم با ادب !
نمونه خواص بابصیرت یعنی همین
چقدر از خواص بی بصیرت سخن گفته شد.
کمی هم از خواص بصیر یاد کنید مثل دکتر روح الامینی
خاک بر سر بی غیرت جیره خورت، چیه می خوای وزیر شی؟
خاک بر سر حیوونت کنن تابناک آشغال که سوال منظقی من رو سانسور کردی عوضی .
در همین کش وقوس هاست که جوهر وجودی انسان ها جلا می یابد. من به این آقای دکتر روح الامینی (واقعا این اسم زیبنده ایشان است) تبریک می گویم. این است یک الگوی برجسته از وظیفه شناسی که حتی بخاطر خون جگر گوشه اش از اصولی که به آن ها اعتقاد دارد کوتاه نیامد. کاش خواص دیگر که خود را خیلی بزرگتر از ایشان می بینند و بخاطر دنیای فرزندانشان به همه چیز پشت کردند یاد بگیرند(اگه این تابناک چند رنگ این نظر رو بذاره من به صداقتش ایمان میارم)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس