بازدید 165925
نمونه ای دیگر از فروپاشی بنیان خانواده در آمریکا؛

موافقت بسیاری از آمریکایی‌ها با زنای با محارم

این نظرسنجی پس از آن انجام شد که این شبکه تلویزیونی یک ویژه برنامه ای در مورد رابطه نامشروع یک استاد دانشگاه 46 ساله با دختر 24 ساله خود را پخش کرد. این رابطه غیر اخلاقی سه سال برقرار بود تا اینکه پلیس آمریکا اخیرا آنان را بازداشت کرد.در همین حال وکیل مدافع این استاد دانشگاه گفت: با توجه به اینکه موکل بنده و دخترش به طور کامل با این کار موافق بوده اند، نباید محکوم می شدند زیرا دادگاه اجازه ورود به حریم خصوصی آنان را نداشته است.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱ 25 December 2010
نظرسنجی انجام شده توسط شبکه خبری ABC نیوز ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که بسیاری از شهروندان آمریکایی با داشتن رابطه غیر اخلاقی و به تعبیری دیگر زنای با محارم مخالف نیستند.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، به نقل از صفحه عربی تابناک، شبکه خبری ABC نیوز آمریکا اخیرا در صفحه اختصاصی خود در سایت فیس بوک، یک نظرسنجی قرار داده و از کاربران و مخاطبان خود خواسته نظرشان در مورد داشتن رابطه غیر اخلاقی و زنا با محارم را اعلام کنند.

بر اساس نتایج بدست آمده از این نظرسنجی، بیشتر شرکت کنندگان در آن موافقت خود با داشتن رابطه ای غیر اخلاقی با محارم را اعلام کرده اند. این کاربران موافق نظر مثبت خود را مشروط به موافقت طرفین دانسته اند.

این افراد موافق برای دفاع از نظر خود، اعلام کردند: بدون شک افرادی که تمایل به داشتن رابطه با محارم خود دارند، دارای یک بیماری روحی هستند از همین رو نباید جلوی آنها را گرفت. برخورد با چنین افرادی تأثیر معکوس و منفی در بر خواهد داشت.

ناگفته نماند گروه اندکی نیز از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مخالفت خود با این اقدام را اعلام کرده و انجام چنین نظرسنجی توسط این شبکه را مورد حمله و انتقاد قرار دادند.

این افراد مخالف معتقدند که در صورت عدم برخورد قاطع با مرتکبان این نوع زنا، می تواند تأثیر بسیار بدی بر طرفین بگذارد از همین رو بهتر است با برخورد فوری و قاطع، این مشکل حل و درمان شود.

این نظرسنجی پس از آن انجام شد که این شبکه تلویزیونی یک ویژه برنامه ای در مورد رابطه نامشروع یک استاد دانشگاه 46 ساله با دختر 24 ساله خود را پخش کرد. این رابطه غیر اخلاقی سه سال برقرار بود تا اینکه پلیس آمریکا اخیرا آنان را بازداشت کرد.

در پی محاکمه این استاد دانشگاه مشخص شد که این کار با موافقت دختر انجام می گرفته از همین رو دادگاه حکم وی را کاهش داده و او را تنها به چهار سال زندان محکوم کرد.

در همین حال وکیل مدافع این استاد دانشگاه طی اظهاراتی گفت: با توجه به اینکه موکل بنده و دخترش به طور کامل با این کار موافق بوده اند، نباید محکوم می شدند زیرا دادگاه اجازه ورود به حریم خصوصی آنان را نداشته است.

در پایان گفتنی است مؤسسه آلمانی "ماکس پلانک" در سال 2007 میلادی با انتشار گزارشی اعلام کرد که هفت کشور چین، فرانسه، ساحل عاج، هلند، روسیه، اسپانیا و ترکیه و نیز رژیم صهیونیستی "قانونی بودن زنا با محارم در صورت موافقت طرفین" را تأیید می کنند و هیچ مخالفتی با آن ندارند و چنین اقدامی از نظر آنان به هیچ وجه جرم یا رفتاری غیر قانونی به شمار نمی رود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳۵۷
واه !!!!!
هر دم از این باغ بری میرسد.
بترسید از خدا
خاک تو سرشون نمی دونم چی باید بگم در این مورد
هرکی منفی بزنه زنا زاده هست
اینا دیگه کی هستن؟؟؟
ترکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک کشور مسلمون؟؟؟؟؟؟ این که یک فاجعه است
بهتر بود این تیتر و واسه همون هفت کشور مخصوصا کشور برادر و دوست چین میزدین.
ضمنا این نظر سنجی آمار به % نداره.
در ضمن فیس بوک که فیلتره شما از کجا نتیجه رو دیدین کلکها .....
کشور برادر و مسلمان ترکیه !!!!!!!!!!!
خدا میدونه اصل خبر چی بوده
چی ساختی تابناک
«به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، به نقل از صفحه عربی تابناک...»
موندین دیگه چجوری به آمریکا گیر بدین
با شما هم یه می نوشتید که این کار فجیع و گناه کبییره است
انتشار اینگونه اخبار در رسانه ها فدا کردن اخلاق در جهت منافعی سیاسی است(اصرار بر انحطاط اخلاقی جامعه غرب ولو با طرح موضوعات بسیار قبیح که مسلما از جهات شرعی واجتماعی نباید گفته شود)
سرتون رو از برف بیرون بیارید!
بجای اینکه واقعیتهای وحشتناک جامعه خودمون رو نشون بدین رفتین دنبال بدبختی های جوامع دیگه می گردین.
بدبختی دیگران نشون دهنده خوشبختی ما نیست!
از این اخبار زردتون حالم به هم می خوره! اینها رو از کجا میارین؟؟؟
بترس از روز قیامت
مطرح كردن اين گونه سوالات كار انسان هاي شيطان صفت است
مطمئنی
بد نیست 1 سری به شبکه فارسی وان خودمون بزنید و سریال آنالیا رو نگاه کنید آنوقت میفهمید که تو همون آمریکا پاکدامنی و نداشتن رابطه غیر اخلاقی حتی در سالهای قبل چقدر با ارزش و مرد ستایش است
حتی ترکیه !!!!!
ترکیه ؟ ؟؟؟!!!!
جان مادرتان از این خبرها تگذارید
ترکیه؟؟؟؟!!! کشور دوست و مسلمان؟؟؟دیگه چرا؟؟ زرشک
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
واقعا در دنياي امروز جايي براي كارهاي شنيع تر از اين هم مونده هنوز؟!!! خدا خودش به ما رحم كند با اين جريانات.
مشروت به موافقت طرف مقابل...
دقت كرديد همين موضوع خيلي مهم است
البته در كشورهاي مسيحي فرزندان عمو ، عمه ،دائي و خاله نيز جزء محارم محسوب ميشوند كه ما مسلمانان آنها را داخل در محارم نميدانيم.اما تركيه كه كشور مسلماني هست چرا اين عمل را به شرط توافق طرفين مجاز دانسته است؟
اي اصحاب قوم لوط منتظر عذاب الهي باشيد.
براي شما متاسفم كه اين نظر سنجي را قرار داده ايد ، هدفتان جيست؟ به كجا ميخواهيد برسيد ، شايد خبر كوتاهي كافي بود ولي به اين مفصلي ، نميدانم درهر صورت منظورتان از اين تبليغ جيست ؟
انتشار چنین اخباری یعنی از بیم بردن قبح مسئله و ترویج آن در ثانی آیا کشور مسلمان ترکیه با این تعصبات دینی مذهبی چنین اجازه ای را میدهد
اين نشانه انحطاط اخلاق در مغرب زمين است . اين كشورهايي هم كه نام برده ايد به دليل اين است كه دين ندارند . زيرا در همه اديان الهي اين عمل خلاف است.
ا- اولا آمریکا مذهبی ترین کشور دنیاست و این نظر سنجی ها تاثیری بر آن ندارد
2- وجود ترکیه در لیست اعلام شده باید برای شما فاجعه باشد نه آمریکا
3- واقعا خودتان جرات گذاشتن چنین نظرسنجی هایی را دارید یا فقط ادعا دارید
آمریکایی ها اتفاقا از این چیزا ندارند دروغ نگید بسه
ترکیه؟؟؟
دردناک تر از نگاه آمریکایی ها، نگاه افرادی است که تصور می کنندآمریکا یعنی بهتری جا برای زندگی
دروغ که حناق نیست!
آخه آدم قحطه؟؟!! خدایی آدم میمونه چی بگه. نمیشه یکی رو دوست داشت بدون اینکه او را جنسی دید؟؟!!!
چقدر پست شده این دنیا و این روابط دنیا.
البته این مسئله از قدیم بوده و متاسفانه در کشور ما هم مواردی بوده ولی انشاءا... چنین موارد پستی ریشه کن بشه در تمام دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
فقط مواردي نبوده ! الان هم هست و كم هم نيست و قانون هم هيچ حمايت درست و حسابي از قربانيان اين مسئله كه تو ايران اكثرا دختر هايي هستن كه توسط پدر يا برادر هاشون مورد تجاوز قرار مي گيرن نمي كنه حتي تا جايي كه از يه مددكار شنيدم در حد قبول گرفتن تست DNA از محرمي كه به گفتة اون دختر بهش تجاوز كرده
من کلا" آدم مذهبی نیستم ولی حکم شرع اسلام را در خصوص همجنس بازی و زنا با محارم بسیار درست می دانم.
پاسخ ها
سهیل بشردوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
شما بسیار بزرگوار هستید اگر در اون جامعه سالم زندگی کنید
زنده باد ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
شما مالت را هر جور كه بخواهي مي توني خرج كني اما آّبرويت را هرگز چون از طرف خدا امانتي است در دست تو. حتي حق اين نداري كه با تحقير خودت در جامعه رفت و آمد كني تا چه رسد به بي حيثيتي و بي ناموسي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
چیه فکر کردی اگه جله اول رو نگی میکن طرف عقب مونده س؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
واقعا به سنگسار و..... اعتقاد داری؟
شما انسان هستید؟
چه هیزم تری به شما فروخته اند؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
تو میگی مذهبی نیستی ولی انسان که هستی،بمن بگو که در کدام یک از روش های انسانی،همجنس بازی و زنا با محارم مجاز شناخته شده؟
ناشناس
| Australia |
۰۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
هر کاری که کردند به خودشون مربوطه
بعد بياييد بگيد ملت بزرگ امريكا.پناه بر خدا از اين همه سركشي بني ادم كه به خاطر هواي نفس خود تا اخرين اعماق كثافت و پليدي فرو مي روند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
مي شه بپرسم كي گفته "ملت بزرگ آمريكا"؟
یه سر به اینترنت بزنید میبیند چه کثافتکاری هایی اینها میکنند اصلا به هیچ چیز ایمان ندارند خدایا به که پناه ببریم
زنای محارم از خجالت مو به تن آدم سیخ می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
لازم نیست تو اینترنت بگردی
نیم ساعت توی خیابون بایستی ده ها موردش رو میبینی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
ظاهرا 36 نفر موافق این عمل هستند. منفی دادن به حرف این دوستمون معنی دیگه داره ؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
شما مثله اینکه علاقه خاصی به گشت در سایتهای هرزه نگاری داری
برادر گرامی چرا ریا؟
چرا خودمون نباشیم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
این صحبت شما صحیح نیست ، یه سر به اینترنت بزنید یعنی چه؟ شما علنا دارید درخواست میکنید که مردم گناه بصری کنند ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
شما که سر زدی آدرسشم میزاشتی بریم ببینیم D:
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
اونا کار درستی نمیکنن ولی خدا وکیلی شما هم به اینترنت سر نزن!
ناشناس
| Australia |
۰۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
هر کاری که کردند به خودشون مربوطه
از یه مشت ولد زنا که ناراحت میشن اسم باباشون رو بپرسی چه انتظاری داری؟
حتی ترکیه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتي در كشورهائي كه روابط جنسي آزاد است با محارم نيز رابطه اميزشي وجود دارد در جوامع بسته اين روابط به احتمال زياد شايد حتي بيشتر آنجا هم باشد .
یه این میگن آزادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
درست گفتی این آزادیه اما از نوع حیوانی اون هم از نوع خوکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
این قسمتی ازادیه.
روح الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
اگر به اندازه مورچه عقلتان می رسید می فهمیدید که این یک نظر سنجی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
این بیچاره ها هم از بد شانسی لو رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
به این نمیگن ازادی به اون میگن ازادی
ناشناس
| Australia |
۰۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
هر کاری که کردند به خودشون مربوطه
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
اه اه اه اه
خدا میدونه آخرش از نظر فرهنگی چه فجابعی به میارن(چقدر یه آدم پست میشه که دخترشو...)
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
هر کاری که کردند به خودشون مربوطه
فکر می کنم ننوشتن این خبرها از نوشتن آن طبق آموزه های دینی ما بهتر باشد لطف کنید از مراجع عالی قدر استعلام نمایید.
همچنین در رابطه با آخر خبرتان کشور تزکیه را هم نوشته اید آیا اشتباهی نشده است؟
این مزخرفات چیه .مردم امریکا اکثرا مذهبی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
ببخشيد به اسب شاه گفتند يابو

خفته را مي توان بيدار كرد اما كسي كه خودش را به خواب زده......
ناشناس
| Comoros |
۰۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
من هم موافقم این موضوع ربطی به مذهبی یا غیر مذهبی بودن ندارد فطرت و طبع همه انسانها فارغ از تدین به هر دینی خدایی است و از این پلشتی ها گریزان است و فقط انسانهای مریض این عمل قبیح را انجام میدهند و لیس علی المریض حرج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
ناشناس جان کوتاه بیا گزارش مال خودشونه. از خود آمریکاییها آمریکایی تری عزیز دل برادر
سهیل بشردوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
اون یارو از آمریکا اینرو قبول داره، چرا حرف مفت می زنی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
خوب باید یه خورده به امریکا فحش بدن که چک دولت برسه دیگه...
ناشناس
| Spain |
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
تابه چی مذهب بگی،اقای دنیادیده وتاریخ خونده
ناشناس
| Spain |
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
مذهبی بودن یه چیزه، عرف و هنجار جامعه یه چیزه دیگه
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
بوش رو هم مذهبی میدونستن!!
ببین چه کسانی ادعای دمکراسی میکنن حالا بگید ایران بد کشوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
ایران که کشور بدی هست و این در اصل موضع تفاوتی ایجاد نمی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
ادعای دموکراسی؟! دموکراسی یعنی یه شبکه بتونه در مورد یک بند قانون کشور علنی نظرسنجی بکنه و نتایجش رو پخش کنه... .
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
آدم کارشناس! مسائل رو با هم قاطی نکن. ببینم لحنت خیلی آشناست. شما کارشناس کل نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
ایران بد کشوریه
ترکیه؟؟؟؟
حال کردم رژیم صهیونیستی رو کشور حساب نکردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
فكر كنتم اين كامنت مال يه صفحه ديگه باشه
هم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
ترکیه از زمان آتاتورک اینجوری شده اما مردمش بسیار عاقل تر از این حرفها هستند که از این کارها بکنن
هاله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
ترکیه اکثرا مسلمانند!!! مگه میشه؟؟
واي خدايا ...
ترکیه تو هم ؟
اگر توی کشور خودمون بود ثابت نمی شد!!! باورکن . چه فاید ه داره چیزی ثابت نشود .
چهارسال حبس خیلی بهتراز مجازاتی است که اجرا نشود هرچند سنگین باشد.
این چرندیات چیه که می گین؟!
شدین صدا و سیما؟
دوست عزيز مردم امريكا بسيار مذهبي هستن و درسته كه با دشمني دارن اما دليل نميشه كه هر انگي رو بهشون بجسبونيم .
شركت چند نفر در يك نظر سنجي اينترنتي دليل بر عقيه كل مردم اون كشور نيست مضاف بر اينكه شماها كه خودتون فيس بوك رو قبول نداريد و فيلتر كرديد چطور بهش استناد ميكنيد .
ترکیه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! مطمئنی؟؟؟ البته نباید شک کرد با اون کلیپ ها و سریال هایی که اونا پخش میکنن نباید شک کرد!
از یه مشت یانکی ه حرام زاده توقع بیشتر از این نیست.
تعجب نداره
هر عملی را باید در چهار ترازو سنجید ، در ترازوی عقل ، این کار هیچ منع عقلی ندارد . اما در سه ترازوی دیگر یعنی فطرت ، قانون و شرع ، این کار محکوم و ممنوع است. انسان فطرتا از این کار مشمئز میشود و خداوند هم در تمام شرایع و ادیان آسمانی از این کار نهی نموده است و قانون نیز به تبع این کار را به علل مختلفی چون تزلزل خانواده ، ایجاد فرزندان نامشروع ، ازدیاد نارساییهای جسمی و روانی در این فرزندان و ... و البته در کشورهای دینمدار به دلیل منع شرعی ، با این کار مخالف و آن را ممنوع میداند.
تابناک آخه این چکاری است شما میکنید. اصلا درج این خبرها صحیح نیست . خجالت بکشید.
خدا لعنت کند کسی رو که چنین کار شنیعی رو انجام میده.
این مزخرفات چیه به خورد ملت ناآگاه میدین
چرا اینقدر سعی می کنید بگین مردم آمریکا بد هستند.
به نظرم انتشار برخی اخبار ذاتا اشاعه فحشاست. لزومی نداره عقاید یه عده خاص رو مطرح کرد.
این قضیه ریشه در تاریخ دارد
تیتر اشکال داره باز. در مورد این گونه افراد نظر دادند و نه در مورد خودشون. مریضی تیتر !
به گمان من محارم در مذهب ما با محارم دیگر مذاهب فرق داره
منظور همین کشور برادر ترکیه را میگویید؟!
تابناک گرامی اونها که نگفتن ما می خواهیم با محارم زنا کنیم گفتن که اگه دو طرف راضی باشند این مسئله به ما ارتباطی پیدا نمی کنه
نظرسنجی نبوده، به صورت یک سوال در صفحه فیس بوک ABC News پست شده بود که 300-200 نفر زیرش کامنت گذاشتن، این که شما میگید "نمونه ای دیگر از فروپاشی بنیان خانواده در آمریکا؛ موافقت بسیاری از آمریکایی‌ها با زنای با محارم" این نشون میده که نه تنها دین ندارید بلکه آزاده هم نیستید. از خدا بترسید، سر سوزن شرف داشته باشید .
از این مردمان مفسد و کثیف غربی که از گذشته با این روند و روش زندگی می کردند هیچ چیزی بعید نیست.
چرا کشور دوست و برادر ترکیه ؟ عجیبه واقعا............
بهترین جواب حرف داستایوفسکیه که میگه اگه خدا رو برداریم هر کاری جایزه . از سکولار ها انتظاری جز این نمیشه داشت .
من که خودم ۹ سال هست که تو این مملکت زندگی‌ می‌کنم خیلی‌ بهت زده شدم. شاید در مورد هم جنس بازی‌ها این مطلب درست باشه، اما در مورد روابط جنسی‌ در خانواده خیلی‌ بعید میدونم. آقا می‌شه لطف کنید لینک اصلی‌ ای‌ بی‌ سی‌ رو بذارین. این که تمام رای دهندگان امریکایی بودن خیلی‌ شک دارم. ‌ای بی‌ سی‌ اگر راست میگه بیاد از تمام مردم تو خود آمریکا نظر سنجی کنه، نه از طریق فیسبوک. آمریکا مثل تمام امپراطوری‌های گذشته خدماتی کرده ولی‌ ظلم هم زیاد کرده. اما اینکه بگیم که زنا در خانواده مورد قبول امریکایی هاست تعجب دارم. به هر صورت موفق باشی.

صادق احسان
من که خودم ۹ سال هست که تو این مملکت زندگی‌ می‌کنم خیلی‌ بهت زده شدم.
سقوط آزاد مخلوقی به نام انسان به قهقرا
فراموش نکنید که اصولا ازدواج با محارم در دوران هخامنشی در ایران کاملا رایج بوده است
چون غیرت ندارند و حرام زاده هستند
ب نام خدا

با سلام ، زنای با محارم ، در تمامی ادیان

آسمانی ، حرام می باشد . و اینها به اسم

آزادی ، هر کار غیر اصولی را انجام میدهند.
من طرفدار اینکار نیستم.ولی خوب وقتی طرفین رضایت کامل داشته باشند نمیتوان ایراد منطقی به آن گرفت.
من سی وچهارسال است که درامریکاهستم ودرایالات مختلف زندگی کرده ام - اکثریت قریب باتفاق امریکائی ها مردمانی متعصب - خانواده دوست - غیرتمند - پایبند به اصول مذهبی -اجتماعی و قوانین موضوعه هستند و نگهداشتن حرمت محارم راازواجبات میدانند اما درهدجامعه ای هستند دیوانگانی که هرعمل خلافی رانجام میدهند - ایا درایران چنین افرادی وجودندارند؟ ایا فروش زنان ودختران به دیگران ویااستفاده ازانهادرراه خودفروشی جهت کسب درامدخانواده که اغلب هم این قبیل درامدهاصرف خرید موادمخدرمیشود جزاینست که بطورغیرمستقیم تجاوزبه محارم محسوب میگردد؟
خجالت بکشید. چطور از روی نتیجه یک نظر سنجی اینترنتی که شرکت کننده هاش ممکنه به چند صد نفرم نرسه و اصلا ممکنه آمریکایی هم نباشن، حیثیت یک ملت چند صد میلیونی رو به مسخره میگیرید. خود شیرینی کافیه
این کار عمل بسیار زشت وناپسندی است ولی نمی توان گفت تمام مردم آمریکا اینطوری هستند چه بسا از این اتفاقات در کشور ما هم بیفتد پس سریع همه چیز را به همه ربط ندیم
بچه ای که از اینها بجود میاد به باباش چی میگیه. اگه گفتین.؟
مثل اینکه سرنوشت قول لوط دوباره باید تکرار بشه
خدایا شکرت که ایرانمون اینطوری نیست...
جهت اطلاعتون همون آمریکاییها ازدواج دخترعمو پسرعمو یا دختر دایی پسر عمه و امثال اون رو به عنوان incest یا همون ازدواج با محارم میدونن و از نظرشون کاملا ناپسنده در صورتیکه برای شما عادیه و برای اونها مثل اینه که شما با عمه یا عموتون ازدواج کنید و اگه بگید شما با عموزاده و عمه زادتون ازدواج کردید کاملا جا میخورن مثل شما که بهتون بگن یکی با عمه یا عموش ازدواج کرده!
انسانیت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين كاربران آمريكايي هر چند نظر موافق خودشان را با اين عمل نابهنجار اعلام كرده ند اما در ادامه گفته اند كه:«بدون شک افرادی که تمایل به داشتن رابطه با محارم خود دارند، دارای یک بیماری روحی هستند از همین رو نباید جلوی آنها را گرفت» اين بهترين جوابي است كه مي شود داد. دو طرفي كه از محارمند و به زناي محارم گرايش دارند هر دو بيمارند نمي شود جلوشان را گرفت
شما دانسته یا ندانسته منبع خود را ذکر نکرده اید. لطفا" لینک متن اصلی خبر را ( تصویری یا نوشته) در ذیل خبر قرار دهید.
ببخشید ولی این ک گفتید دروغه
دنیای مدرن و فرامدرن قرار است تا کجاانسان را به انحطاط بکشاند. ان وقت در همین کشور خودمان کسانی سنک این دنیای کثیف را به سینه می رنند.
آدمی که پدرومادرش معلوم نباشه همینه
قطعا" غیر واقعی است. شما زا تابناک اجتماعی از تابناک عربی نقل می کنید؟؟!!! لینک منبع اصلی؟؟؟
اصلا ذکر اینگونه خبرها قبحش رو از بین میبره، اینا اگر هم در جامعه ای هست نباید علنی گفته بشود.
اي خاك بر سرتون
اخلاق ربطی به دین نداره. دین پشتوانه بزرگ اخلاقه. برای اخلاقی بودن یه موضوع یه مراجعه کوچک به وجدان کافیه. حقیقتا شرم آوره. امان از وقتی که انسان در کثافت غرق می شه
اعوذبالله من الشیطان,,,,
بابا جون در ترکیه چنین چیزی وجود نداره شما مطمئن هستید؟
دیگه اینکه حالا تئ فیسبوک یه نظر سنجی گذاشتن یه عده قلیلی بهش رای دادن این شد همه مردم امریکا؟
اگه در ایرانم این نظرسنجی رو بذارن و همه آزاد باشن جواب بدن مطمئنا یه عده ای بهش جواب مثبت میدن.
تابناک چاپ کن
آقاجان. چرا هی وای وای و آخ آخ واسه آمریکا می کنید.
بسیاری یعنی چند در صد؟؟ 2 درصد یا 3 در صد یا 20 درصد؟ عرضه کپی کردن خبر رو هم ندارید
حال آدم بهم می خوره
اخه این اخبار چی میگذارید خجالت بکشید خوب کشورانها اینجوری دیگه حالاشما جرا گناه را تبلیغ میکنید
اه خداي من
چرا چرت و پرت میگین. کجا آمریکأیها موافق زنای با محارم هستند؟
بدون شک افرادی که تمایل به داشتن رابطه با محارم خود دارند، دارای یک بیماری روحی هستند از همین رو نباید جلوی آنها را گرفت!!!!!!!!!!!!!!
عجب منطق باحالی...پس قاتل و‌ دزد و کلاه بردار هم کاریشون ناداشته باشید چون مشکل روحی‌ دارن!!!!

چقدر کثیفن اینها...حالم به هم خورد
هخامنشیان هم این کار را میکردند
خجالت بکشید این چه موضوعاتی است که شما پیگیری و اطلاع رسانی میکند به فکر حفظ فرهنگ و تمدن ایران باشید و رعایت شرع مقدس در مملکت خودمان که در حال کمرنگ شدن است
واي خدا اخر الزمان شده انشاالله حضرت مهدي ظهور كنندو دنيا را از اين پستي نجات دهند
ه اه ها ها اه اه
تركيههههههههههههههههههه
علت سقوط فراعنه مصر ونابودي انها همين اعمال بوده به اميد روزي که امريکا-روسيه چين واسرائيل نابود بشوند.
این نظر سنجی اصلا معتبر نیست،دسترسی به فیسبوک کاملا ازاده و هر کسی میتونه از هر جای دنیا تو اون شرکت کنه و این واقعا مسخره است که اون رو به کل مردم آمریکا نسبت بدهید، خیلی از مردم آمریکا دارای عقاید مذهبی محکمی هستند و به اصول خانواده ایمان دارند
فکر نکنم کثافت تر ورذل تر از این احمقها وجود داشته باشه
اللهم عجل الو لیک الفرج.
اللهم عجل ا لولیک الفرج
موضوع مطروحه نشان مي دهددر بعضي كشورها رفتارانسانها در مقوله رفع غرايز جنسي همانند وحوش وچهار پايان است كه به هيچ كي رحم نمي كنند
ترا خدا از اینجور خبرها تو سایتتون نیاورید شاید افراد کم جنبه ای باشند و اونها هم دست به چنین کار پست و حیوانی بزنند به خدا آدم گریه اش می گیره چطور چنین چیزی امکان داره نفس چه چیز ضعیفیه که نمی تونه خودش را حفظ کنه حالا هرکسی و هر کشوری موافق باشند فرقی نمی کنه اصل کاری اون خداییه که می بینه خودش باید این تفکرات و این جور ادمها را به هلاکت برسونه
واقعا تا حالا تو ایران رو بررسی کردن از این فجایع چه قدر اتفاق می افته؟
از قديم گفتند چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است.
اول كشور خودمون رو درست كنيم بعد دنبال هياهوي كشورهاي ديگه باشيم.
اونا نه مسلمونن نه اعتقادي به اين حرفها دارند. پس بياييد ياد بگيريم سركشي تو كار ديگران نكنيم.
اين يعني اينكه انسان به هيچكس حتي اعضاي خانواده ي خودش هم نتونه اعتماد كنه
درایران ازاین اتفاقها نمی افتد خودشماچندوقت پیش راجب سایت زنای بامحارم ودوست یابی توضیح داده بودید
البته فیس بوک خوشه آماری مناسبی نیست و این نتیجه گیری در تیتر شما که بسیاری از مردم امریکا موافق این موضوع هستند تا حدودی اغراق آمیز به نظر می رسد. یهودیان و مسیحیان مومن و افراد سنتی بسیاری در امریکا زندگی می کنند که با این مساله مخالفند.
دوستان،اندكي خونسرد باشيد.در آمريكا و اروپا،رابطه جنسي يا عشقي دخترعمو و پسرعمو (كه در ايران اعتقاد براينست كه پيوندي آسمانيست) زنا با محارم محسوب ميشود.آنها هرگونه رابطه با هركسي از افراد فاميل را غيرقانوني ميدانند.حتي من يك دوست را از كشور كانادا از دست دادم،زيرا فرض وي بر اين بود كه بنده به سبب اينكه ثمره ازدواج دخترخاله-پسرخاله هستم،يك شخصيت تسخيرشده توسط شيطان هستم و ناخواسته مشغول خدمت به شيطان ميباشم !!!
موضوع چطور لو رفته؟احتمالا از حوزه خصوصی خارج شده اند و مسئله جنبه اجتماعی پیدا کرده که پلیس مداخله کرده بهر حال نظر سنجی این شبکه و نتیجه ان واقعا وقیحانه است.
ايا به نظر شما هر خبري را بايد منتشر كرد؟ هدف از نشر اين خبر چه مي تواند باشد؟آياقبح فحشا ريخته نمي شود و رواج انرا در بر نخواهد داشت؟
يعني تو مملكت ما نيست؟....بازهم به اونا كه جرات دارن ميگن
به مرگ خودم همه اینا نشونه آخرالزمان هستش / خدایا رحم کن / اللهم عجل لولیک الفرج
اسغفرا... خدايا ما را ببخش كه چنين خبري را خوانديم
مستر! یک نظرسنجی هم از ایران بگیرید!
تابناكي اينقدر خبرهاي بي ارزش رو بزرگ نكن برو سر اصل ماجرا خيلي بي وجودي تابناكي
لطفا خبر را درست منتقل كنيد بيشتر افراد گفته اند بايد اين افراد مداوا شوند پس به معناي تاييد كار آنان نيست بلكه مردم آمريكا اين افراد را بيمار رواني مي دانند و معتقدند با كشتن ديوانگان بيماري ريشه كن نمي شود . خدا هدايتتان كند
جالبش اينه كه تركيه هم زناي با محارم رو آزاد ميدونه اونم تركيه اسلامگراهاي امروزي !!!!!!!!
پناه مي بريم به ذات پاك خداي بزرگوار.ببينيد انسان تا كجا مي تواند در قعر پستي فرو رود.
تابناک تو هم مثل 20 و 30 خبر میدی. چرا منبع موثق خبر رو اعلام نمی کنی. آخه این چه وضع اعلام خبره.
واقعا برای نویسنده این خبر متاسف هستم
بازهم صد رحمت به آمریکا
اینها همه چی رو میگن مریضی؛ همجنسبازی، زنا با محام آدمکشی ؟؟؟؟!
فراعنه به علت ازدواج هاي نزديك( خواهر و برادر) عمرشان كوتاه مي شده
شما (تابناك) با اين كارتون(گذاشتن اين اخبار) قبح اين حركات زشت را در جامعه ايران از بين ميبريد.
چه لزومي داره كه كثافت كاري ديگر كشورها را اعلام كرد...
نیاز به این همه فریاد وا مصیبتا نیست این هم مثل سایر جنایات در ایران و سایر جاها هست منتها فرقش اینه که دراونجا معلوم میشه و پیگری میشه ولی اینجا یا معلوم نمیشه ویا به مصلحت نست عمومی بشه.
من با مطلب شما موافق نیستم بنظر من زنای با محارم در جوامع بسته بیشتر متصور است
ای بابا شما چقدر کوته فکرید ، همه جا همه جور آدم پیدا میشه، نمیشه گفت چون تو آمریکا یکی این کار رو کرده،همه آمریکایی ها پست هستن. برید ببینید تو همین حوزه های علمیه ایران چه کثافتکاری هایی که نمیشه و دلیلش فقط بیماری و منشا اون محدودیتهای فکریست. و چه بسا تو همون 7 کشور و یا حتی اسرائیل آدمایی پیدا میشن واقعا مقیدند و انسانیت دارند.
به دادگاه ويژه رسيدگي به تجاوز محارم
درقوه قضائيه مراجعه كنيد
مي بينيد كه متاسفان ما گوي سبقت را از غربيها گرفته
تابناك عزيز! نظر سنجي اون هم توي يه شبكه اجتماعي كه همه جمعيت آمريكا رو شامل نميشه از لحاظ آماري نمي تونه به حقيقت نزديك باشه
عذابی که بر قوم لوط نازل شد ...
ترکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه میشه؟
ما که تو صفحه فیس بوکش همچین چیزی ندیدیم....
تازه اگه همچین چیزی هم باشه رای دادن اونا معنیش این نیس که با این عمل موافقن و دوست دارن این کار رو انجام بدن ... معنیش اینه که اونا با این مساله که یکی اگه این کار رو انجام بده چون حریم شخصی بوده مشکلی ندارن.
اين افراد شياطين هستند
cbs دیشب یک فیلم از ایران پخش کرد با موضوع مستند ایران: صیغه و فحشا !! واقعا شرمنده شدم.
نکبت به ما چه ارتباطی دارد، خجلت بکشید!!
مستند ایران: صیغه و فحشا cbs دیشب پخش کرد واقعا شرم آور بود.
چه جالب !!!!این افراد موافق برای دفاع از نظر خود، اعلام کردند: بدون شک افرادی که تمایل به داشتن رابطه با محارم خود دارند، دارای یک بیماری روحی هستند از همین رو نباید جلوی آنها را گرفت. برخورد با چنین افرادی تأثیر معکوس و منفی در بر خواهد داشت !!!!!!!! خوب بيماريشون رو درمان كنن نميشه كه هر طور راحتن زندگي كنند
اينهايي كه ميگن رابطه با آمريكا حتما اين كثانت كاريها را دوست دارن
روی سگ را سفید کردند. سگ این کار را نمیکنه
جو گیر نشید کشور خدمون وضعش داغونتر فقط قانونی نیست که اونم مهم نیست.............
بهتر است برای جلوگیری از این مسائل انها در سایت و مجلات ما گفته نشد شاید بعضی ها توی مرز هستند ببینند میشه یا نه که با خواندن این مطلب شما خود را بی گناه میدانند
كسانى كه دوست دارند كه زشتكارى در ميان آنان كه ايمان آورده‏اند، شيوع پيدا كند، براى آنان در دنيا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود، و خدا [ست كه‏] مى‏داند و شما نمى‏دانيد.
سوره نور آیه 19
رای های منفی نشون دهنده اینه که تو کشور خودمون هم از این ......... ها داریم یه تعدادی..
این است اثر خوردن گوشت خوک
حاا هی بیاید با روسیه و چین در ارتباط باشین. یه کم حد اقا تابناک بخونید تا بدونید با کیه در ارتباط باشین
این است اثر خوردن گوشت خوک
درود بر حق و حقوق افراد .
این نظرسنجی ها نمایانگر نظر عموم نیست
چتونه بابا
دموکراسیه دیگه نظر اکثریت مهمه
البته که این نشاندهنده ناهنجاری اخلاقیست .ولی از جامعه خودمان غافل نباشیم ک در جامعه ما هم این رابطه غیر اخلاقی ومغایر ارزشهای خانوادگی وجود دارد وحتی تجاوز به محارم نیز گزارش میشود
من شنیدم جامعه آمریکا جامعه ای مذهبیه
لازمه بدونین در ایالات متحده عربی دختر پسران عمه عمو خاله دایی ها نیز محارم محسوب میشن و از دید همه اونها ازدواج بین انها که از دید خیلی از شما ها عقدشونو تو اسمانها بستن زنای بین محارم محسوب میشه
کلا این امریکایی ها با چی مخالفن!؟
از اين موضوع دفاع نمي كنم
؟؟؟؟؟
ترکیه دیگه چرا آخه!
خداوند از روح خودش در بشر دميد وبه او عقل داد وامتيار انسان از ساير موجودات به عقل وتفكر است.نتيجه اينكه اينجور مسائل از لحاظ عقلي وبشري وانسانيت بدور است وهر هربشري از مخلوق خداوند بالفطره انساني خود مي داند كه اينگونه رفتارها زشت ودر شان پايينتر از مرحله آدميت است.
خدایا دیگر هیچ گناهی باقی نمانده که انسان مرتکب نشده باشد و آخرین پرده های عفت و عصمت دریده شده اگر صلاح می فرمایی در فرج آقایمان امام زمان عج الله تعالی فرجه تعجیل فرما. آمین یا رب العالمین
البته اونجا شهامت دارند و آمار و اطلاعات را اعلام می کنند . زیاد فکر نکنید که در کشور ما خبری نیست
فکر کنم اسم ترکیه اشتباهآ نوشته شده است.لطفآ بررسی کنید
این دیگه آخر حماقته.............
واقعا ادم ميمونه به قول ايندوستمون چي بگه اون همه جمعيت چششو نگرفته خوار مادرش چششو گرفته البته شما اگر سري به سايتهاي مختلف بزنيد متوجه ميشيد جديدا تو ايران خيلي باب شده و همينديشب ما داشتيم از نگرانيهاي اين مساله ميگفتيم پناه ميبرم به خدا من ادم مذهبي نيستم و لي يه سري اصول و اعتقادات وعقايد دارم كه نميشه و نميتونم روشون پا بذارم
مطمئنيد كه اينها نتايج يك نظر سنجي است ؟
البته یادمون نره کشور ما در تجاوز به محارم یکی از اولین ها در دنیاست
یک سوال جدی. واقعا ترکیه چنین کاری قانونی است؟
لطفا این اخبار کثیف را اعلان عمومی نکنید آدم یه جوریش میشه
مگر توي كشور خودمان زناي با محارم انجام نميگيرد ؟ حالا آنها توي بوق ميگذارند ولي ما نه تنها صدايش را در نمي آوريم بلكه اساسا انكار ميكنيم .
وقتي خودداري كه پرده اي نازك از شرم و حيا است دريده شود ديگر هيچ بندي اين حيوان حريص را نمي تواند محدود كند.

خدا توفيق دهد كه مشكلات مردم به راحتي حل شود وگرنه مريضا و عقده اي ها چه ها كه نكنند
ببخشيد نظر سنجي در فيس بوك كه دليلي نمي شود كه بگوييم اكثريت مردم امريكا موافق زناي با محارم هستند ثانيا مردم امريكا مذهبي هستند به طوري كه تعدادي از ايالات ان به كمربند مسيحيت معروف هستند
متاسفانه آمار چنین روابطی در کشورهایی که روابط خارج از منزل برای دختران وپسران، دارای محدودیتهای بسیارشدید است چندان کم نیست.
ای کاش تو ایران می شدازدواج کرد
عزیزان من اگه آمار درست بیرون می آمد می دیدید که در کشورهای گل وبلبل هم این مسایل کم نیست.
هووووووووووووووووووووع ع ع ع ع ع
البته عزيزان من ! اون ها پسرعمو دختر عمو و عمه زاده ها دايي زاده و خاله زاده رو جزو محارم ميدونن ....كه ازدواج با اونها از نظر ما بلامانعه
شاید یه مریض تو آمریکا همچین کاری کرده اما مردم آمریکا خیلی متمدن هستند چرت و پرت در موردشان خوب نیست
مردم آمريكا كه اين كارو تاييد نكردند
عزيزمن اينورفتارها مخصوص جانوران وحيوانات است نه آدم ابوالبشرمگه نه؟
نتیجه یک قرن فعالیت هایودو رو ببینید کشوری که اغلب مردمش مذهبی بودن حالا(البته اگه بشه بهاینن خبر اعتماد کرد)
چقدر چرت پرت میگین؟
شما هم با این خبر هاتون حال آدم رو به هم می زنید. آخه خبر قحطی اومده
دوره آخر الزمان همينه ديگه.............
بابا رابطه با محارم در هخامنشيان و ساسانيان نيز بطور قانوني رواج داشته چرا اينو نميگيد.!!!!!!
از ايران بي خبريد!!!!!!1
منم کلا مذهبی نیستم. یا عاشق آمریکا هستم. لطفا لایک بزنید.
استدلال رو می بینید؟!: «بدون شک افرادی که تمایل به داشتن رابطه با محارم خود دارند، دارای یک بیماری روحی هستند از همین رو نباید جلوی آنها را گرفت. برخورد با چنین افرادی تأثیر معکوس و منفی در بر خواهد داشت.»
خدا به ما آدما رحم کنه که بعضی مواقع از حیوانات هم پست تر می شیم
خخخخخخ
کاش میگفتی توایران هم تازهگیا بله!!!!!!!!!!
ترکیه؟
از ترکیه انتظار نداشتم............
بینیم با....
در هر کشوری به نسبت جمعیت ممکن است افرادی دیوانه و یا بیمار یافت شوند و کارهای خلاف شرع انجام دهند.به نظر من اعلام و افشاء نمودن این کارها , اصولاً درست نیست.
ولي دروغ گفتن كثيف تره
آره عمو جون ... خيلي مردم آمريكا مذهبي هستند
1. آیا کسی از کامنت گزاران عزیز به این که روایی و پایایی این پرسش چقدر است توجه دارد؟
2. آیا در ایران از این خبرها نیست؟
3. جالب است که در اینجا که نتیجه نظر سنجی اینترنتی برای آمریکا منفی است می توان به آن استناد کرد ولی اگر یک نظر سنجی اینتنتی در مورد ایران باشد نمی توان.
اعلام مطلب ضد دین مبارزه با دین است لطفا این مطالب شنیع را بیان نکنید.
خخخخ
ترکیه رو خوب امدی هاااااا
خدایا پس اخر زمان که می گن الانه
حيوون هم اين كارو نميكنه
تا انجا كه مشخص است مردم امريكا مذهبي هستند، بخصوص جمهوري خواهها احتمالا اين موضوع از زماني كه يك مسلمان سنتي تغيير يافته بر كرسي نشته داره اتفاق مي افتد.
یه سر به اینترنت بزنید میبیند چه کثافتکاری هایی اینها میکنند اصلا به هیچ چیز ایمان ندارند خدایا به
....... شما چرا اینترنت رفتی
باید ریشه یابی بشه
قابل توجه پان تركيستها
البته یک نکته را هم درباره این نظرسنجی در نظر بگیرید که در عمده کشورهای غربی عموزاده ودایی زاده و خاله زاده و عمه زاده هم از جمله محارم محسوب شده و رابطه جنسی با آنان منع شده است. بنابر این رابطه جنسی با محارم در فرهنگ ما و آنان تعاریف متفاوتی دارد.
حالا کشورهاي که نام برديد به خاطر اعتقادات مذهبي احتمال دارد که پايبند نباشند ولي براي ترکيه متاسفم
وااااا
تو اون نظر سنجی مردم به جرم نبودنش رای دادن نه اینکه خودشون با این موضوع موافقند
من درباره صحبح بودن خبر شک دارم
چهههههه؟؟؟؟؟/
به ماها چهههههه؟؟؟؟؟/
آمریکا خوبه

اون هفت کشور رو بگو که آزاد اعلام کردند
نمی دونم سوئیس سوئد یا یک همچین کشور بود که همین اتفاق افتاده بود ولی نه با رضایت دختر که دیوان عالی اون کشور این اتفاق رو بدترین پرونده قضایی کشور اعلام کرده بود

جالبه بعد دستگیری متهم به درخواست تمامی اهالی محله خونشون رو می خوان خراب کنن
.اما خودمان باورمان نشد.
این آزادی نیست بلکه اسارت است آنهم اسیر.......شدن
حساب کن اگه بچه دار بشن
طرف هم بابای بچش هم بابابزرگش
بعدش هم بچه هم خواهره دخترس هم مادره دختره!!!
ببین چه کارایی از دست این ولد زناها بر می یاد...
اصلا بقول معروف سننه مربوط !!!!!!!
کشورهای ذکرشده دارای زیباترین دختران روی زمین هستند، از قضا ممکنه طرف فامیل باشه، کنترل کمی سخت میشه، اگه کسی بهتر پیدا نشه
پستي و كثافتكاري تا چه اندازه
در ترکيه چرا با وجود اينکه مسلمونن اين کار رو آزاد ميدونن ؟
باید به آثار و نتایج مخرب و ناپسند این فعل ناصواب پرداخته شود و برای عامه مردم در این خصوص توضیحات علمی و جامعه شناختی قابل فهم داد .
موافقت كلي با زناي با محارم نداشته‌اند بلكه گفته‌اند چون هر دو نفر راضي بوده‌اند نبايد مجازات شوند اين با اون خيلي فرق مي‌كنه تابناك.
ترکیه، بافت سنتی مهاجرین ترک در کشورهای اروپا یک سوژه شناخته شده رسانه ایه.
اين جوامع پر پر ش تا 100 سال ديگه ميپكه والا
اين ديگه نوبره
اتفاقا تنها فسادی که تا به حال برایش دلایل محکم آمده همین یک جور فساد است.
توی ایران کسانی هستند که با محارم خود زنا می کنند حالا اگه یکی بیاد و از اونها نظرشون را در این مورد بپرسه و این افراد هم نظر مثبت بدهند آیا می شود نتیجه گرفت ملت ایران اکثرا به زنای با محارم علاقمندند .
حتی اگه کاری که از نظر ما بد باشه هم توی یک کشور اتفاق بیفته نباید بدی رو به تمام ملت اون کشور نسبت
ه اشکای داره ادم کشی نمیکنن که یه نیاز دو طرفه است دارن برطرف میکنن
جهانیان ازاده باشید دنیا و تمدن غرب به چه سمتی می ره
سلام
خب آمار و نظرسنجی دقیقی نیست . صرف یک نظر سنجی یک شبکه ، اون هم توی اینترنت .
ازدواج با محارم در قرآن شدیدا نهی شده پس وای بر آنهایی که اقدام به این امر شوم میکنند خداوند جوری سفره ی زنگیشون رو جمع میکنه که برای بشر بی تجربه بوده.
ahh
تركيه با جمعيت 99 درصد مسلمان مجاز است؟؟؟
اینا می خوان عقاید مسلمونارو مسخره کنند
رسدآدمي به جايي كه به جز خدانبيند يابه جايي كه به گفته قرآن پست ترازحيوان چهارپاشود
خیلی عجیب بود برام که ترکیه این مساله رو غیر قانونی نمیدونه ناسلامتی مردمش مسلمون هستن
یه سوال: مگه اونایی که تو فیس بوک رای دادن فقط آمریکایی بودن؟؟؟؟ مگه محدود بوده نظر سنجی به آمریکایی ها؟؟؟
مگر يهود که در دربار ايران راه يافته بود اين کار را باب نکرد. کمبوجيه با محارم ازدواج کرد
؟؟//
والسلام علی عبادالله الصالحین
مگه توی ایران نیست؟!
شما از تهمت زدن به مردم نمي ترسيد
این مسئله در ایران هم وجود دارد ولی مخفیانه.باید چاره ای اندیشید.
بشریت به کدامین سو ! منتظر عوقبت وعده داده شده الهی باشیم !!!!!!!!!!!
متاسفانه برادران عزیز تابناکی نعل وارونه زده اند.چرا؟
تابناك اين تيترت تخريب چهره يه ملت بزرگه
دادش لطف کن قبل ز گفتن این مزخرفات یک سری به دادگاههای کشور خودمون بزن ببین چند تا دختر از پدر یا برادرشون باردار شدن بعد بیا نظر بده
خیلی جالبه که یه عده سریع میخواند موضوع انحراف اخلاقی دو نفر رو به آزادی و دمکراسی پیوند بزنند!!!
کمبودهای دوران قبل از بارداری رو با این اعمال نمی توان پر کرد.می توانیم خودکشی کنیم
منظور از محارم در این گزارش در آمریکا کلمه کازین هست که در فارسی به عمو یا عمه یا خاله زاده و غیرهم گفته می شود نه خانواده درجه یک.
اينها اول اومدن گفتند که علاقه به جنس مخالف بيماری روحی هست و نبايد برخورد بشه. شده الآن همجنس بازان
صرفا جهت اطلاع:
در كشورهاي غربي فرزندان خاله،عمو،عمه و دايي هم جزء محارم به حساب مي آيند.
خيلي متشكريم كه تابناك به ما كمك كرد مردم آمريكا را بهتر بشناسيم.!!!
این عمل پست می تواند یکی از نشانه های آخرالزمان و ظهور آقا امام زمان و ریشه کن کردن ظلم باشد .
یک چنین نظر سنجی ها نظر دهنده های خاص خودشو دارد و نمی توان آن را به کل مردم آمریکا تعمیم داد وگر نه بی انصافیست
این قدر دروغ ننویسید مردم امریکا بهترین مردم هستند
زنا هر جوریش بده حالا چه با محرم چه بی محارم
در میان 300 میلیون جمعیت هر اتفاقی ممکن است و در دنیای امروز خیلی عجیب و قریب نیست
دوستان خواهشن هر دري وري كه ميشنويد رو باور نكنيد و لاقل يكم بهش شك كنيد. كي خودش نتايج اين نظرسنجي رو ديده؟
اونجا اين کار را ميکنند پيش ما بارون نمياد عجب صبري خدا دارد
سلام
در تحليل نبرد آمريکا وايران با موضوع امپراتوري آمريکا در سايه رحم ايران به روز هستيم...منتظر شما هستيم.....
jتابناك از اين خبر ها نزار بخدا از اينكه اطلاع رساني نكردي شكايت و گله نمي كيم
بهتره اوضاع فساد اخلاقي درون كشور خودمان را نيز بررسي كنيد تا متوجه عمق فاجعه شويد.
معلوم نیست که نمونه آماری فضاهای مجازی را بتوان نمونه آماری درستی برای یک جامعه دانست.
اين مطلب دروغ است
واقعا آدم چندشش مي شه خيلي كثيف هستن اصلا حيونن
حالا فکر میکنید تو ایران کمتر از آمریکاست؟
فقط اعلام نمیشه.
واي خدا ...
به كجا چنين شتابان!!!!!
خدا خودش همه ما را عاقبت به خير كنه
كار بدیه
لعنت براینجور موجودات ازآوردن اسم آذم به آنهابایدخودداری کرد. که از همه ی موجودات پست ترند.
چه آدمهای بدبختی پیدا میشن که تن به همچین خفتی میدن
انسان،نوعی حیوان پیشرفته است.
چه تعبير زيبايي است ان سخن حضرت حق كه فرمود اولئك هم كالانعام بل هم اذل* انسان غوطه ور در گناه همچون حيوانات است بلكه از حيوان هم پست تر است. به عينه در وانفساي اخرالزمان شاهد فلاكت بشر قرن 21هستيم!
نه که حالا این چیزا تو کشور خودمون نیست.خودم چند بار تا حالا تو روزنامه خوندم.همه جا حیوان صفت وجود داره.اینقدر دنبال بهانه واسه تخریب آمریکا نگردین.فعلا که به دنیا حاکمه.
هر کاری که کردند به خودشون مربوطه
هر کاری که کردند به خودشون مربوطه
اين ديگه اخردنياست.اخه چه كسي با پاره تن خودش اينكاروميكنه حتي حيووناازاين كاركراهت دارند
نه كه از اين پرونده هاي تو كشور خودمون نيست!!!
نه كه از اين پرونده هاي تو كشور خودمون نيست!!!
همه جا خوب داره بد هم د ا ره از ادمهای خوبشون هم تیتر کنید البته اگرمجوز تیترمیدهید
متن باید اصلاح بشه بجای هفت کشور باید بنویسید هشت کشور
chert nagoyid
خیلی تهوع اور بود
از نشانه های اخرالزمان است.
خاك بر سر
قابل توجه اونايي كه "كلاس " را تقليد از خارجيها ميدونن
خاک بر سرشون
تو کشور ما هم زیاد از این چیز ها اتفاق می افته ولی فقط اسم آمریکا بد در رفته به خدا آمریکایی ها از ما ایرانی ها با ایمان ترند ولی خوب...
اف بر شما, لعنت برشما, این چه کاری است, دور شدن از فطرت انسانی, وای, الاهی العفو
لعنت به کشور های غربی به خصوص آمریکا که این کثافت کاری ها از گور اونهاست ⁦☠️⁩
اعوذ به کلمات الله التامات من شر ما خلق منزجر کننده ودرد اور
سلام همگی.اگه یقین دارین که هیچ اگه یقین ندارین اول صحتشو ببینید
.
البته ممکنه هرجایی اتفاق بیفته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان