عذرخواهی از خبرنگار مورد اهانت معاون وزیر بهداشت
دبیر شورای اطلاعرسانی دولت از خبرنگاری که پاسخ به پرسش او در نشستی خبری با درگیری لفظی و استفاده از الفاظی ناپسند از سوی معاون وزارت بهداشت مواجه شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش تابناک، محمد گلزاری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«پس از آنچه که در نشست خبری معاون وزیر بهداشت رخ داد؛ با خانم زهرا علیهاشمی، خبرنگار رکنا گفتوگو و از ایشان دلجویی، بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی کردم. همچنین در تماس با همکاران وزارت بهداشت بابت پذیرش اشتباه و توضیح بهموقعشان نیز تشکر کردم.»

گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
چرا دیگران از عوض وزیر عذرخواهی مینمایند.
وای بر ما با این کارگزاران که تحمل یک سوال را ندارند
اقای پزشکیان این کار هم از دستت بر نمیاد!؟!؟؟!





